-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
válasz BigBlackDog #138950 üzenetére
De az nem ugyanaz, mint a 2.0 TDCi? Arról meg az imént beszéltek le.
Most, hogy így fény derült arra, hogy be lehet hajtani mélygarázsba is LPG-vel, ránézem. Hahun alig van normális teljesítményű kombi. Egy 10-15 éves autóba megéri utólag beszerelni?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #138952 üzenetére
Hugom keresztszuleinek volt 1.6-os 407, elegedettek voltak vele, bar az teny, hogy nem versenyzo egyik sem, arra volt akkoriban motorjuk, illetve Olaszorszagban fonokemeknek van Citroen GP 1.6 HDi-vel, szinten problema mentes.
Primary92, nincs baj a 2.0 HDi-vel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Primary92
senior tag
Octavia 1.8T LPG
Erről mi a vélemény?Érdemes lehet inkább nézni a turbó dízelekkel szemben egy nagyobb szívó benzinest, aztán bele kalkulálni az átalakítás 200000 körüli költségét?
Teljesítmény veszteség mennyire van? Alapvetően finoman vezetek, de ha kell, akkor odalépek neki. Fog úgy gyorsulni, mint benzinnel?szerk.:
Integrale:
És ha Focus van körülötte?[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #138959 üzenetére
Persze.
Napi 130km-t mentem munkába, 9 ft teritessel.
(Persze nyilván volt az a fizu, amiért akkor ezt bevallaltam)
Benzinből evett mondjuk 5,5-et, gázból 6,5-et.
Gázból eljartam 12-13 ft/km áron, benzinből 20-22 környéken.
Ennyi oka volt, és drága se volt, mivel keverofejes régi rendszer kellett a központi injektoros motorhoz.
Ja és jobban is ment, csavarral állítgattam az üzemanyagot 😉 -
8th
addikt
válasz Viperator #138955 üzenetére
Lehetséges-e a parkolás mélygarázsban?
A benzin- gázüzemű járművek lehajtását 2011 októberétől engedélyezi a Belügyminiszter
26/2011. (IX.6.) BM. rendelete az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról 601. § (6) Az (5) bekezdés pontja miszerint a bejáratnál, jól látható módon a „Biztonsági szelep nélküli LPG üzemű jármű részére tilos a behajtás” feliratú táblát kell elhelyezni. Tehát megszűnt az a rendelet, amely eddig tiltotta a gázüzemű gépjárművek lehajtását, parkolását a mélygarázsokba, így azok az autók, melyek el vannak látva elektromos mágnes tekercsel és biztonsági lefúvató szeleppel, azokra a tiltás nem vonatkozik.Manapság már csak ilyen biztonsági szelepes rendszereket építenek be, azzal pedig oda állsz be ahová csak akarsz.
-
Declare
őstag
válasz #03969024 #138921 üzenetére
"5. "p..cimágnes" faktora is kellően magas"
ha nem a Tesla elött akarsz magnesezni, akkor egy 10 ev körüli 3 as bmw is kijön 3-4 millabol monduk a 325/330d, azok is jo motorok, meg hatulhajt es van nyomatek is....bar mivel semmi konkretumot nem irtal, igy nehez barmit mondani...
-
zoo8800
veterán
Az a rendelet már nem hatályos, a 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet hatályos. Mondjuk a lényegen nem változtat.
rip and tear, until it is done
-
#03969024
törölt tag
válasz Declare #138964 üzenetére
Direkt nem írtam konkrétumot, inkább a saját véleményekre voltam kíváncsi. Extrák terén nincsenek nagy igényeim, légkondi, el. ablakok, esetleg tempomat, de ezek szinte alapok már. Nem játszóautó kell, inkább egy megbízható, inkább öreguras gép. Bömbi tényleg mágnes, kérdés, hogy a téli szenvedés megér-e annyit. (Tudom, x-est kell venni...)
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #138950 üzenetére
Nana ... azért a 2.0HDi -el csak óvatosan én jól becumiztam a 406 -al úgy hogy nekem a 90LE megbízhatóbb motor volt amiben még kettős tömegű sincs !
Az 1.6 HDi -t megbízhatónak mondják sokan !
(#138963) Primary92
És miért baj hogy 90LE ? meg chipeled egy 120LE (300NM) és kalap - kabát !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz #03969024 #138966 üzenetére
Na jo de erted, mi a "kellöen tagas"? Mi az hogy ne kelljen sokat szegelni...mi a "sok"? Mi az hogy nagy nyomatek miatt 2,5 dizel? egy 20 eves 2,5 dizelnek lehet fele annyi nyomateka volt, mint ma egy 320d nek.....minden relative, eeerted
a magneses hasonlat, meg ironia volt vannak nök akiket egy 3 as golfal is bemagnesezel...de most tenyleg ugy keresel autot, hogy mi az aminek a kulcsat az ujjadon pörgetve kiraly leszel....ne mar
A hatso kerek kerdese, meg hogy hol laksz...amilyen telek vannak mostansag, keves az a hely, ahol nagy lenne a teli szenvedes. Sielesnel mondjuk tud hatrany lenni, de ha felkapottabb helyekre jar az ember, ott is minimalis az eselye, hogy elakadsz. Holanc, plussz az elektronika segit a legtöbb szituban.
Nekem pl nem kellene xdrive
-
w333
félisten
válasz Integrale #138969 üzenetére
Hol ?
Mindenhol azt írom hogy kaki, mint autó jó a 406 (benzinesben szúrnám) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Na az elektronika, raadasul egy peldanyrol leszurve nem feltetlenul motor nyug.
Tagabb csaladi korben van par Pug es Citroen 306, 405, 206, 407, 807, Expert, C3, C8, 406, ezeknek a harmadaban 2.0 HDi-van, a legfiatalabb is 5 eve van mar egy tulajnal, valamelyik uj kora ota, es mar 15-7 eves, apro nyugok vannak vele, de a vilagbol kimegy mindegyik.
Erdekessegkeppen az osszes felsorolt auto elott is valamilyen PSA volt, vagy van mellette meg egy, egyikojuket sem ugy ismerem, hogy szopatnak magukat a szar es koltseges jarganyokkal. A 406 es a 807 raadasul taxikent futott/fut."Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #138972 üzenetére
Simán lehet hogy én kifogtam a sz*rt ... de van olyan ismerősöm is aki a 90LE -s HDi motorral ugyanígy szívott !
Viszont olyan ismerősöm is van akinek a 110LE HDi van benne 400 ezer és még soha semmi gondja nem volt, az erősebb 110LE megbízhatóbb lenne ?
Egy dolgot nagyon szerettem benne, az hogy nagyon csendesen finom diesel !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Primary92
senior tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #138976 üzenetére
Nem. Szűk réteget érdekel egy ekkora vas.
-
w333
félisten
válasz Primary92 #138977 üzenetére
VW 90LE verzióban is van kettőstömegű (ha jól tudom) én amit írtam az a 2.0HDi (90LE) na abban biztosan nincs !
Nem fog többet fogyasztani (sőt) persze hogy érdemes chipelni ... ezek a klasszikus adagolós VW motorok nagyon bírják
Árakat nem tudok mondani ... de kb. 70-100k körül mozognak !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Coyot
őstag
Jónapokat!
Érdekelne, hogy valaki tud-e valami ismert nagyobb problémáról ezekkel a dízelekkel kapcsolatban - ha jól tudom Mercedes szállította a motort hozzá:
[link]De ha volt vele tapasztalat jöhet az is
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
rbalint88
addikt
Aki olcsó fenntartású olcsó autót szeretne szopófaktor nélkül, az nézegesse az aláírásom
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #138984 üzenetére
Unokatesómé, Volvo V60 D3 automata lett helyette. Szerintem pár hónapig gyűjteni fogja a csekkeket
Astra nem rakéta az biztos, de ésszerű keretek között el lehet vele menni mindenhova. 130-at tartja, előzésre mondjuk rá kell készülni vele, viszont nincsenek benne taposóaknák. -
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #138986 üzenetére
meg kellett őrizni a lendületet amúgy az tényleg gáz, hogy ennyi használattól kiszakad...
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #138986 üzenetére
Nekem az első tekerős ablak tunt fel
rbalint: szinte az osszesben szakadt. Megeszi a napfeny, szar konstrukcio.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #138988 üzenetére
erre volt pénz... így is a klímát nagy dolog volt beleimádkozni. én már akkor is mondtam, hogy mivel hosszú távra veszik, jobb lenne egy 1.6 8V club, de az volt a válasz, hogy erre futja, mert nekik kell belefingani először... mondjuk hálás kis kocsi, eddig izzócseréken kívül semmi gond nem volt vele, most kellett cserélni az olajgombát, mert néha kivillant és el is aludt.
-
elistvan
senior tag
sziasztok!
Sziasztok! Lehet hülyeséget kérdezek, de hát fórum, úgyhogy felteszem. Előrebocsátom az autókhoz nem értek annyira, de hosszú idő óta azon tipródok, hogy vegyek-e kocsi vagy sem, és megtetszett egy 1,2-es benzines 2006-os fabia (HTD). Kevés kilométer van benne (50.000 körül). Húgomnak már van egy ideje kocsija (Talán egy D-s 2007-es Opel Corsa), de azt mondta kerüljem el a fabiákat mert szériahibásak amit a gyártó el is ismert, mert ahol dolgozik ő felel a flottás kocsikért és az 50 fabiából 40 hengerfejes lett. Tényleg így van ez? Ha igen, mit lehet tenni ellene? Vagy mit érdemes venni helyette? Keret 1 milla. A Skoda fórumban érdemi választ nem kaptam.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
elistvan
senior tag
És akkor melyiket ajánljátok helyette?
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
SaNyEe
aktív tag
válasz #03969024 #138938 üzenetére
ha így akarsz nőt fogni legyen, de a végeredményen ne csodálkozz
Egy nőnek halovány lila segédlövése nincs az autókról nagy átlagban.
Legsűrűbbenn hallott női mondatok autóra (mielőtt beleülnek):
- húdeszép a színe
- de szép cicaszeme van
- de jó pici
- hú mekkoraMárkák (ha már pénzmágnes).
2 kategóriába kerülhetsz
- márkás -> a fenntatása se lesz ócsó (Audi, BMW, Mercedes) mert ezekről még úgy azért hallanak is valamit
- kínai kategóriába kerültél minden mással (amit meg is engedhetsz magadnak )Szóval magadra vess, ha ez szempont, én dobok egy pontot az A6-ra szintén, fő a változatosság
Ja, meg legyen ám jó hangos is, hogy valamivel feltűnj, különben észre se vesznek. Benyás legyen, morcosított kipufogóval. Biztos volt valami rendes V6 benzinessel, nőies színűre festve.-- end of transmission --