-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz xEon1337 #138458 üzenetére
Nem öt hengernél kezdődik az élet, sőt, a 100 Le sok mindenre elég (bár önmagában ez nem sokat mond). Én most - kényszerből - egy 97 lovas kis géppel szaladgálok, lehet vele bőven közlekedni is, előzni is (no meg csekket gyűjteni is ). Jó autó az S40, ha az tetszik, vagy arra van keret, akkor meg kell próbálni. De azért azt is meg lehet érteni, hogy aki próbálta a Volvo öthengeresét, az nemigen fog négyhengerest ajánlani belőle, legalábbis anélkül biztos nem, hogy fel ne hívja a figyelmet a különbségre
Én is igen erősen fontolgatom, hogy visszatérek a márkához - nyilván öthengeresre. -
ADAM1337
nagyúr
válasz SzlobiG #138485 üzenetére
Köszi a tippet, a 140lovas már nyomatékban is jónak tűnik már csak a felszereltség amik közül nézelődők, tavaszal lesz aktuális az egész történet 2M alatt kilehet fogni vajon 2008-9 körülieket ?
Ami kb mindenképp legyen:
4el ablak, digit klima(hátul nem fontos), kézi váltó, jó lenne ha 6os lenne, xenon(de ahogy nézem egy jobb halogen is jó ezekbe csak mattulnak az összes), tolató radar(asszony pajtásnak magas lenne a hátulja illetve a mostaninál is felhozza miért nem olyat választottam). -
w333
félisten
De jó ... holnap suli, már úgy hiányzott hogy fél óráig a dugóban állok !
Majd este pedig mehetek 10 kört a ház körül hogy találjak parkolóhelyet ... már alig várom, annyi biztos hogy *nyázni fogok 5 percenként !
Hmmm, ezt Autós topikba akartam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Acheron #138502 üzenetére
ezek mind hasznaltfüggö dolgok azert. Lehet egy 100 lo alatti kis kasztnis auto is jo varosba, de ha egy limuzint nezünk, amibe az ember neha bepakol, meg bepakolja a csaladot/baratokat, akkor azert valtozik a kep.
Varosban oke a dolog, ott max csak sokat fogyaszt egy alulmotorizalt valami, de ha mar palyazni is ki kell vele menni, akkor ott folyamatosan többet fog fogyasztani ha valami alul van motorizalva (mert erölködik a motor), illetve az is ciki, amikor jön az emelkedö es be kell sokorlni a teherautok köze, majd a lejtön meg ujra fel lehet gyorsulni 160 ra (lattam ilyen mutatvanyt nem eggyet ).A masik meg a föut. Na ha ott elözni akarsz, akkor azert megint csak nem mind1, milyen teljesitmeny van a kocsidba....vagy mehetsz 70 el valami kalapos suzukis/loganes mögött egesz uton
Szoval is-is, hasznalat es soförfüggö is a dolog
-
SzlobiG
félisten
válasz ADAM1337 #138503 üzenetére
Hát 2M alatt nehéz lesz jót kifogni, max németből, de még ott is a legalja van annyiért.
2-2.5 között már vannak jók.
A xenonon kívül a többi még egy Trendbe is van, de Titaniumot is ki lehet fogni az említett ársávban. Park radar majdnem mindbe van, ritka amelyikbe nincs. Csak 6-os váltóval létezik a dízel.
-
Acheron
őstag
válasz Declare #138507 üzenetére
Ezzel egyetértek, a kicsi nekünk is a városi, a naggyal én járok dolgozni (pálya, országút).
Most különösen furcsa volt a nagy dízelből átülni a kis benzinesbe. Teljesen másképp kell vezetni - ámbár gyorsan rá lehet állni erre is. Nem feltétlenül mondanám rosszabbnak, csak más.Tény, hogy a városban érzi jobban magát, és az országúti előzéseknél el kell felejteni a "no most gyorsan kikerülöm" mentalitást. Itt vagy sikerül lendületből érkezve megelőzni, vagy nagyon hosszú belátható szakasz kell, különben marad az előtted haladó hátsó lámpáinak a nézegetése,aminek az élményfaktora kinek - kinek a vérmérsékletétől függ. A nagy motort pont ezért szeretem, nem céltalan száguldozáshoz és/vagy gyorsulgatáshoz kell, hanem pl előzésnél ér aranyat - nekem -
B-L-A-C-K
titán
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz spiky03 #138514 üzenetére
Mondjuk az egyik felni elég kuka gyanús, meg 3.5 év alatt 180 ezer nem kevés, bár ha folyamatosan szervizelve volt akkor nem lenne gáz...Na de az ár meg nagyon kellemes azért...
-
w333
félisten
válasz B-L-A-C-K #138513 üzenetére
Tetszik ... simán bevállalnám, nem véletlen az év autója !
Szerk.
Pontosabban ilyen (acélfelni) de úgy néz ki mintha egy alufelni lenne !
(#138520) Gergőke88
Akkor keverem a K Astrával (ami szinte ugyan az) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #138523 üzenetére
És tényleg, és tényleg, a FRICCeknek semmi se durva, megcsinálták a műanyag multikormányt
Eddig abban a tudatban voltam, hogy műanyag->bőr->multi, de ezekxerint opeléknél a bőrözés üti a multit
siralmas, tényleg. Pedig ez még erős alkudozás után is egy 6M autó volt ezzel a motor váltó kombóvalBLACK: LESZAROM, hogy céges volt. prosztóság. már egy kisautóban is benne van ESP-től kezdve guminyomás érzékelőn keresztül csillióféle elektromos faszombütyke, férjen bele. Plusz akkor nem kell kétféle szerkezetet meg ajtópanelt gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz rbalint88 #138525 üzenetére
ESP-től kezdve guminyomás érzékelőn keresztül csillióféle elektromos faszombütyke
Na én meg pont ezeket szeretném elkerülni, minél több elektronika annál több hibalehetőség és még "Murphy" is megmondta ...
Szerk.
Ma találkoztam ismerőssel mesélte hogy haverjának leégett az autópályán a 407 SW csak a 2 hátsó lámpa és üvegtető maradt meg (elektronika)
(#138527) Qru
+1
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
nemérteni. a "boldog békeidőkben" multikormányt csak bőrözve vehettél, értsd a felárában benne volt a bőr is. mostanra meg a felár nem lett kevesebb, csak már nem fér bele a bőr... so prémium.
nem azt mondom, hogy dealbreaker, mert ennyiért nagyon jó vétel az autó ezzel a két "hibájával" együtt is, de igazán belealkudhatták volna ezt a két dolgot. -
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #138530 üzenetére
én is nagyon ritkán ülök csak hátul, saját kocsimban soha, de akkor is gáz, ha nincs. átszellőztetésnél jó, meg ha komfortelektronika felhúzza az ablakokat, akkor is hasznos.
-
Bati0501
őstag
Sziasztok!
VI Jettáról mi a véleményetek? 1.2 TSI 2012-től már vehető- ha jól tudom-, ez a 1.4-esre is igaz?
Tudtok olyan autót mondani, ami: ~2,5 misi
benzines
minél kevesebb km
minél fiatalabb
kényelmes- ki és beszállás szempontjából is (nem kell alacsonyra ülni)
el fér benne 4 ember (tehát a 190 centimmel elférek hátul)Eddig ezekre gondoltunk: VI Golf/Variant/Plus, VI Jetta, Octavia, C-Max, Bravo, Delta, Fluence (~), B Merci
Plusz van még egy-kettő,ami gondolat szintjén feljött.Mint látható mindenféle autó szóba jött.
Ám igencsak megváltoztak a dolgok, a tegnapi-mai autóspróbásdi után: Octaviaba nem tudok normálisan ülni hátul, Fluenceben erősen görnyedten tudok csak ülni hátul, Bravo is-is (képek alapján jobbra számítottam), B Merci padlója a szendvics miatt nagyon magasan van, C-Max eléggé kényelmes, Jetta hátsó fejtere nagyon határeset (de inkább nem), Golfban viszont hátul is elfértem.
Szóval alig maradt valami a kalapban. A Deltára lennénk nagyon kíváncsiak, de ritka, mint a fehér holló...
Szóval valakinek esetleg lenne bármilyen ötlete?
-
veterán
válasz Bati0501 #138542 üzenetére
A Golfot mondtam volna, hogy én ugyan csak 180 vagyok, de bőven elférek hátul is. Ha az Octavia szimpatikusabb, akkor próbáld ki a kombit, ott több a fejtér, mert nem lejt a tető.
Az 1.4 TSI-ról meg soxor írtam, hogy nagyon jó motor, 2 ilyen autóm volt már. A vezérlés lehet nyűgös, de ma már van hozzá olcsó javítókészlet kb. 60-80 ezer Ft-ért + munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz focvis #138544 üzenetére
Nepper azt mondta,h az Octavia kombi és a sedan fejtere ugyan akkora, de persze ki hisz egy neppernek, egy kombiba is bele fogunk ülni.
Ez jó hír, rákeresek, és elolvasom,h eddig miket írtál.
zoo8800: A fejtér azt hiszem olyan épp még jó volt, de az anyagok minősége, meg vhogy az egész olyan is-is volt. Pedig tök szimpi az a Bravo, szép autó, a T-jet is elvileg egy jó motor, de a belseje nem tűnt vmi minőséginek, meg nagyon mélyen ül benne az ember és minden felé "magasodik", vhogy nem annyira jött be.
Viszont a VI Golf/Jetta belső igencsak gusztusos, főleg ha nem vmi full fapad.
/De a Golfban hátul a műanyagok minőségétől sem voltam elájulva, jobbra számítottam.../Azt jól gondolom,h egy VI Jettának a váltógomb fejénél a varrás/ragasztás nem válhat el 5-6 év és 95e km alatt?
Mert a mainak el volt... -
veterán
válasz Bati0501 #138546 üzenetére
Sok hüjeséget is írok, vigyázz!
1.4 TSI tömören: jól fogyaszt, országúton 100-110 között reális az 5-5,5, Bp. 8-9, 7-7,5 literes átlag simán hozható. Jól megy, minden normális igényt bőven kielégít.
A vezérműlánc megnyúlik (mindegyik), egy idő után cserélni kell. Régebben ez 200+ volt, nemrég jelent meg a kedvező árú, gyári javítószett.
A reggeli első hidegindításkor kell fülelni, hogy kerreg-e.Golf 6 és Golf 7: elől puha műanyag van az ajtón, hátul kopogós, de legalább van szövetbetét hátul is. Jetta egy fokkal olcsóbb anyagokból készül, az Octavia szintén.
Próbáld ki az Octi kombit a fejtér miatt, a csomesz az 5 ajtósban is hatalmas.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz focvis #138547 üzenetére
Akkor a 2012-ig kerülendő 1.2-eshez (legalul) semmi köze az 1.4-esnek?
Nincs semmi évjárat, semmi széria,ami kerülendő-keresendő?
Mert eddig azt hittem,h az 1.4-nél is van vmi ilyesmi...Azt jól tudom,h van olyan változat,amin egyszerre van kompresszor meg turbó is?
Ha igen,akkor azt kihagynánk, elég lesz csak a turbós változat.A mai Jettának amikor beindította nem volt vmi szép hangja, kissé dieseles volt....
Csak hát nem tudom,h milyennek kellene lennie. (De nekem nem tűnt egészségesnek) -
SzlobiG
félisten
válasz B-L-A-C-K #138513 üzenetére
Ezek mitől ilyen "olcsók"? Ennyiért én lehet nem is néznék mást ez egy 2013-as szinte új autó nem igen lehet vele mellé nyúlni pláne, hogy a km valszeg valós is és ennyit pályán lehet belecsavarni ami csak jót jelent.
Szerintem mindenképp megér egy megnézést lekérdezés után hátha élőbe is tetszeni fog.
A kormány amúgy simán szokható, hogy műanyag a céges autón is az, engem egyáltalán nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Bati0501 #138548 üzenetére
Más motor az 1.2 és az 1.4, az 1.2 a problémásabb. Nekem 2009.8. havi volt az 1.4, reggel 1-2 másodpercet kerregni szokott, így használtam 2 évig. Előtte Octim volt 2012-es, de az új autó volt, semmi ilyent nem produkált.
Évjáratot nem tudok mondani, folyamatosan javítottak a vezérlésen, végül a Golf 7-ben teljesen új 1.4 TSI-t mutattak be, immár szíjas vezérléssel.
A turbó+kompresszoros verzión több a hibalehetőség, Octi 2, Golf 6, Jetta 6 esetén a 122 lóerőst érdemes keresni (Octiból más amúgy sem volt), ez a legegyszerűbb.
Alapjáraton ezek eleve "ketyegnek", amit említettem kerregés, az egy elég csúnya hang. Félre kell tenni - legalább gondolatban - egy vezérléscserére ha ilyent veszel. De tényleg nagyon klassz motor ezt leszámítva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Plazma TV topic
- Videó stream letöltése
- DIGI kábel TV
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Így építsd a billentyűzeted!
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel