-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz roberto211 #113047 üzenetére
Egyszer megjártam vele a Győr-Varsó utat, a megérkezés után még órákig hallottam a dízel dübörgését a fejemben. Nem pályázásra való, az tuti...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz Kornel #113048 üzenetére
Jó vétel, szerintem a 2007-eset vedd. Én mondjuk maradnék a Ford vonalon, de kényelmes autók ezek is és a benzinessel nem lehet sok gebasz az elektronikán kívül.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #113053 üzenetére
Szted egy benzines megane cumi?
Csak az okara lennek kivancsi.
A laguna tudom, hogy az pl. -
szőröscica
addikt
válasz Kornel #113056 üzenetére
Szerintem minden téren visszalépés lenne a Mondeohoz képest. Mellesleg azt is látom, hogy fogalmad sincs, hogy mit akarsz. Egyik nap fiatal Civicet, utána új Vitarát vagy scrosst, aztán használt SX4-et, majd most a meganét. Ha így beleugrasz valamibe, akkor fél év múlva megint cserélni fogsz. Annyi pénzt kidobsz az adminisztratív költségekre, amiből már egy kategóriával jobb autó felárát kifizethetnéd.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #113058 üzenetére
Azert gondolom at most.
-
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113042 üzenetére
Megmérnéd milyen széles pl hátul belül? Kíváncsi vagyok rá. Mi anno 2003-ban Swiftet cseréltünk Ignisre, picit jobban elfértunk benne.
A hangosságot úgy értem hogy hogy a Swiftben a futómű és szélzaj baromi nagy. Mikor megvették szülők az Ignist, akkor Swifttel mentünk a szalonba, Ignissel jöttünk haza. Ég és föld, az Ignis ezerszer kulturáltabb.kornelka: Mk1-es Focus 1,6 benzinnel?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz trassher #113061 üzenetére
az ignisben egész más pozícióban ülsz
igaz nekem nem ignisem hanem wagonr-em volt még egyetemista koromban, de rendszeresen négyen utaztunk nagy utazótáskákkal debrecenből pestre és elfértünk
ez egy régi (de újra is vonatkozik) swiftben elképzelhetetlen lett volna annyira szűkös, magasabb ember mögött nem lehet elférni már normál termettel sem
az hogy dől a kanyarban és pattogós a futóműve az ignisnek és wagonrnek az viszont igaz és érdemes is óvatosan vezetni hiszen nincs esp bennük, a vékony kerekekkel is hajlamosabbak borulásra
nem szabad a gyárinál szélesebb kereket szerelni ezekre az autókra biztonsági szempontból (szerintem)cryptot minden termékemért elfogadom
-
trassher
addikt
válasz LuckyL #113062 üzenetére
184 cm vagyok és mi 5-en jártunk vissza egyetemre a swift-el. Értelemszerűen kalaptartó nem volt bent mert a csomagok a plafonig értek. 4-en fiúk és 1 lány. Szóval nem elképzelhetetlen ez. Jobb volt mint helyjeggyel két IC kocsi között utazni úgy hogy kint -20 fok volt. De olyanra is volt példa hogy a bringatárolóban utaztunk. Mondjuk annak is megvolt az előnye. Nem zavartak és hely is volt bőven.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Bull Boss
senior tag
Tegnap vettem egy autót 1.9 PD TDI-vel. Az autó nagyon szép, de a kettőstömegű piszkosul ráz benne. az árat úgy alkudtuk le, hogy kb 150 ezer ennek a hibának a javitására menjen. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek nem tett kárt az autóban az, hogy igy jártak vele ? kb 5000km-t mentek igy vele mióta előjött. Tehetett kárt másban ez hogy ráz a lendkerék?
-
-
őstag
válasz trassher #113064 üzenetére
igazad van, az elképzelhetetlen valóban erős szó
de azért a wagonrben "kényelmesebb" volt
amikor (kb 12 éve) vettem, beültem az akkor (régi) swiftbe is és azért az sokkal kisebb volt érzésre, azért nem azt vettem, pedig jóval olcsóbb lett volna
ráadásul az igazi papírautó volt a wagonrhez képest (érzésre legalábbis, nem tudom van-e akár iginsnek akár wagonnak akár régi swiftnek értékelhető töréstesztje)cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz Bull Boss #113067 üzenetére
Szeretettel várunk a VAG topicban. Van egy kicsit szakaszos Seatos tagunk aki szintén használta -nem is akárhogy- a haldokló DMFW-t és megúszta komoly baj nélkül. De ne javíttasd a meglévőt hanem cseréltesd a tárcsával együtt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113061 üzenetére
Nah, nagyjából ugyanaz. Szélessége a két autónak majdnem ugyanaz (Ignis-Swift 1605 vs 1590 mm, nem tudom hol mérted a szélességet, a Swift kívülről látszik hogy gombölyűbb, az Ignis eléggé egyenes oldalfalú. Továbbá az Ignis rövidebb is mint a Swift - 3770 vs 3845 mm asszem). Ennek ellenére a tér hasonló, csak magasabban ülsz az Ignisben, ezért férsz el jobban. De persze kinek mi, megértem ha valaki idegenkedik tőle. Az biztos hogy az Ignis jobban hangszigetelt, nekem sokkal kényelmesebb, főleg hátul.
Töréstesztet a japán Ignisről csináltak, 3 csillagos lett. A magyar ehhez képest kapott egy pár cm-t toldást, aktív fejtámlák vannak benne, az nem tudom hogy a japánban van-e.
Törésteszt élesben, ezt nézd meg, durva...Igen, tudom hogy az Audi sokkal nagyobb autó, és kb. a Swifttel egyidős fejlesztés, és mivel nagyobb jobb, szélesebb, hosszabb, természetesen jobb is.
-
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
Egy 45k km-t futott autót érdemes lehet átvizsgáltatni márkaszervízben, vagy ennyinél még teljesen felesleges?[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113089 üzenetére
Hát igen, viszont a gondos tulajnak is megvan az átka. A sok leszarom ember között van az a pár, aki karban tartja az autóját, aztán eladja olcsón egy neppernek, aki gátlástalanul megtekeri, mert a többit annyira lefingták fele annyi km alatt is, hogy akkor miért ne keressen rajta kicsit többet, hát meg ezek úgyis elvárják a kevés km-t, akkor miért csesszen ki magával ugye... Aztán meg megy a csodálkozás, amikor 150-nél szétesik a motor és jön a szarolaszfrancianémetjapán-ozás.
Itt van pl ez az autó: [link] Azért ennél nagyon becsületes neppernek kell lenni, hogy ne írja vissza legalább 100ezerrel -
-
_ATi_1
senior tag
Köszönöm a válaszokat, át lesz nézetve.
Feltéve, ha engedik. (A múltkor említettem, hogy otthagytam egy Focust, mert csak egy bizonyos márkaszervizben engedték volna átnézetni)
Most erről lenne szó: [link] -
trassher
addikt
válasz gzbotii #113080 üzenetére
Nagyon egyszerű a képlet. A négy karika mindig üti az S-t. Egy jó B4-es dízel ma is simán 1 milliótól indul.
Vesztor87: Az eddig sem volt kérdés hogy az ignis biztonságosabb e. Az audi pedig nem azért drágább mert nagyobb hanem a dupla tűzfal vagy épp a teljesen galvanizált karosszéria miatt.
Redmi Note 7
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113091 üzenetére
a motorcsere miatti huhogást nem értem. ha gyári technológiával lett javítva törésből, gyári motorra cserélték a befosott régit (ugye ott is lehet egyedi anyaghiba és a tulajdonos is a hiba okozója, nem csak szar konstrukció), akkor mivel kevesebb az autó egy másik olyan típusútól?
a töröttautó parát se érem sokszor, ha
a, nem gombócartúrból lett visszajavítva, hanem csak lemezsérülésből, akkor miért kell befosni tőle
b, nagy csattanásból lett javítva, de gyári javítási eljárás szerint, akkor miért kell befosni tőle.
nyilván ezekben az esetekben ez jelentkezzen a vételárban, de én úgy gondolom, hogy 5év vagy 100e km fölötti futásnál a törés/sérülésmentesség a meglepő, főleg városi autónál, nagyon vidékinél általában a jóska bácsi szeme már nem a régi típusú húzások vagy a részegen meghemperegtünk vele az árokban, esetleg a jött kamion a fő törési okok. városinál meg simán jobbkéz-balkéz, lámpánál belecsúsznak, parkolásnál leradírozzák.
különben is, használati tárgy. persze vigyázzon rá mindenki a lehetőségeihez mérten, de ha tudod, hogy parkolásra képtelen nyuggerekkel laksz egy házban, akkor csilivili karcmentes/új autót venni a lófaszért házhoz menés minősített esete. -
TaaT
veterán
válasz rbalint88 #113094 üzenetére
"a töröttautó parát se érem sokszor, ha
b, nagy csattanásból lett javítva, de gyári javítási eljárás szerint, akkor miért kell befosni tőle"Azt tudni kell hogy a karosszériások egyik fő profilja az hogy megveszik a törött autót, NEM gyári technológiával megjavítja és eladja. Gyári technológiával nem éri meg a legtöbb esetben megjavítani az autót.
Na innen jön a törött autó para... Nem ok nélkül. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Integrale
veterán
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #113096 üzenetére
Az egy dolog h mennyiért árulják. Kérdés az ,hogy meg is veszik e ennyiért.
En speciel egy huszonéves kocsiert, de meg egy 15+ evesert se adnék 600 tol többet.
Kivéve az integra Type-R de ez egy masik dimenzió. Integraert 2m t minden szívfájdalom nélkül letennék. Másért nem nagyon.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Bati0501
őstag
válasz roberto211 #113097 üzenetére
És Ferrari-ért pl.?
Hétköznapi autóért érthető,de egy álomautó az más kat.,ott más szabályok érvényesek. -
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113097 üzenetére
Ha valami jo, akkor szivesen kifizetem erte az arat, fuggetlenul a kortol.
Egy jobb Delta Integrale is 5millio+, de a masik almom az Alfa Romeo SZ is 10+ millios moka."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...