-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz LuckyL #112649 üzenetére
Nem figyeltél? Mikor bukok alkatrészen 7 év alatt 22 milliót? Ahhoz nagyon be kell szopni és rendszeresen fődarabokkal. Haver is becumizta az 530D-vel, de nagyjából egy év és 1 millió ft elég volt arra, hogy helyrepofozza arra a szintre, amilyennek alapból lennie kellett volna. 3 akku, 3 generátor és egy önindító. Mondjuk így kezdte. Akku, ha jól tudom, csak márkaspecifikus ment bele, darabonként 120k-ért.
Az új passátról annyit, hogy az egyik ismim a 10.4 milliós passáttal az első 1200 km alatt kétszer maradt ott az út szélén. A legújabb teszik, de annyit egy ilyen kocsiért szintén nem adnék. . És most majdnem pont úgy beszélünk, mintha a garanciaidő lejárta után, ami ugye nem igazán 10 év, hanem egy kicsit hamarabb bekövetkezik - ne fordulhatna elő egy relatíve új autóval nagy szopás, ami már saját zsebből megy.
Szerintem a kétkedőknek meg kellene nézni egy 7-8, vagy akár egy 10 éves kocsit, amit németben eladásra kínál az első tulajdonos. Meglepően jó darabok vannak. Sajnos pontosan tudom, hogy itthon egy rajzszöget nem mernék megvenni. Nem véletlenül. Egy kinti tulajnak, aki csak azért adja el a 730D-t, mert vett egy újat közben és minden kilométerrel el tud számolni, minden számlával igazolt, bevizsgált, etc.. - nem igazán érdeke, hogy szar autóval mászkáljon, vagy maradjon ott az út szélén. Gyári alkatrészek, szervizek, stb.
Ez egy 2007-es 730d 245k km-el. 3 milláért.Ez pedig egy 2005-ös, törésmentes. Nem néz ki olyan ramatyul, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geller72 #112644 üzenetére
Szinte pontról ponta azonos célokra keresel autókat, mint én, sőt, még az árkat. is stimm.
Nálunk a szaladgálós szerepet egy 1.6 VTEC 125le, kézi váltós, 5 ajtós HR-V tölti be. Sokszor kiveséztem már, szerintem mindenes célra, rövid távra az egyik legracionálisabb döntés. Jó áron megvásárolható, igénytelen, típushibástól mentes, megbízható, legalapvetőbb extrákkal felszerelt (ABS, 4x el. ablak, ülésfűtés, szervó) Emelt, könnyű ki - beszállni, télen baromi jó, van realt time 4WD, így a fogyasztása sem több egy átlag 1.6 - 1.8-as benzines autóénál, kirándulni is lehet vele, földút, traktorút sem akadály, szar utat sem érzi meg annyira, ha kell bedobom a fűkaszát, vagy a talicskát, stb..
Utazónak pedig ott az S60 D5-tel, 5,5-6 literes fogyasztással, szintúgy kézi váltóval. Nyilván nem kell bemutatni ha volt S80-ad (bár az továbbra sem derült ki melyik évjárat), egyik legjobb Bosch rendszerű diesel a piacon. Szintúgy igénytelen, 15 éves piacon lévő, kiforrott megbízható blokk, nem pénztemető, kötelezőkön kívül 2 izzó a 2 év alatt. A kényelmet meg kár fokozni, nem ültem még kényelmesebb ülésben.
Egyébként így több mint 2 év távlatából sem választanék másokat.Nem rossz a gondolkodásod, én sem vennék 7m-ért mondjuk egy új Mondeo-t ( 1.0 ecoboost-tal.. ), inkább szétosztottam 3 felé és kaptam mindenből egy falatot. Sőt, biztos vagyok benne h többet nyújt ez a 3 használt jármű, mint egy új Mondeo, Passat, vagy Insignia.
Viszont a 7-10 éves, újonnan huszonmilliós padlótól a tetőig agyonextrázott full full prémiumok óriási szopóágak tudnak lenni. Modulok sokasága, tele elektromotorokkal, 10x komplexebb levegős futómű, ilyen szenzor, olyan szenzor egymás hegyén hátán és a felső kat. prémium ahogy te is írod, 10 évesen is az, s ezzel tökéletesen tisztában vannak a szerviek, illetve ehhez mérten kategorzált az alkatrészek ára is.mod. Nyilván, írhatod, h nem fogsz 5-6 év alatt huszonmilliót alkatrészre költeni, de hidd el, vérciki ultragáz az ha havi 2x trailer visz be a Wallis-ba, mert megint megállt 41qew3qe hibakóddal, és bszik indulni mert letilt mindent.
Ha már használt prémiumról beszélnük én valahol az újonnan 8-10m ft-os, 5-6 évesen 3-4m-ért elérhető modelleket tartom a legésszerűbb, legátgondoltabb döntésnek. Addigra már az értéke 2/3-át elbukta, sokkal kisebb ezt követően az amortizáció mértéke és ennyi idősen még simán ki lehet fogni újszerű, garantáltan 80-100.000km-t futott, megkímélt darabokat. Valahol ezt a kategóriát javasolnám neked is, de persze a döntés a tiéd.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz Geller72 #112651 üzenetére
te nem figyeltél?
nem az a lényeg mennyi az alkatrész, hanem aki újonnan veszi azért teszi mert jó eséllyel sokáig nem lesz vele gondja
akármilyen furcsa is van akinek többet ér 5-6 év gondtalanság mint 20 millió ftaz hogy a belseje hogyan néz ki nem sokat jelent, az én x5öm is gyönyörű állapotban volt, egyedül a sportülés szélső karéján volt egy kis kopás látható (az is csak már akkor miután eladtam)
egy ilyen hetes ha 2-3 havonta le van bőrápolózva akkor még 500e km nél is szép lesz a bőrbelseje
a 245 ezret futott 7esbe ha belecsavarsz évente 15-30 ezret igenis lesz gondod bővenvedd meg nyugodtan, csak aztán őszintén írd majd le a topikban a tapasztalatokat hogy más tanulhasson belőle
mert sokan vannak akik nem szeretik beismerni hogy hibáztak autóvételnél és letagadják a rengeteg szervizet ezzel mást is belehajszolnak a hülyeségbecryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
őstag
válasz runner 125 #112652 üzenetére
annyi hibázik az érvelésben hogy nincs 1.0 ecoboost mondeo
1.5 van 160le vel
és tudod mennyibe van egy tűrhetően felszerelt modell egy cégnek ÚJONNAN (magánszemély vásárlója nincs gyakorlatilag)?
kb 4.5 nettóban
értékeld át a dolgokat légyszives magadbancryptot minden termékemért elfogadom
-
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #112655 üzenetére
Ismét bolcsebb maradtál volna ha csendben maradsz, de ezt mar számtalanszor bizonyítottad a Volvo topikban is, újat nem várok el tőled.
Ez is h jön ide? Nincs cégem es amíg megfizetnek nem is lesz, miért kellene így gondolkodom, számolnom? Hol érdekel jelen helyzetben az engem h egy cég flottaban vagy egyesével mennyiért jut hozza egy uj autóhoz?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #112665 üzenetére
mert te veszed meg használtan és azthiszed bárki kifizetett érte 7 millát újonnan
és okosnak hiszed magad hogy megvetted 3 ért 5 évesen
csak tájékoztatlak hogy nem így vancryptot minden termékemért elfogadom
-
-
hobizoli
nagyúr
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
Nem is oly reg a focus volt itt 6 milla...
Persze a 4,5 millas mondeo se leteziknujan, max. Afa nelkul, de az elmult idoben azt latom, hogy a listaarakat hozza mindenki, ahhoz hasonlitjuk a hasznaltauto arakat, stb.pedig azert ezek erosen alkukepesek. -
válasz Kornel #112672 üzenetére
Csak tudnám honnan ez a nagy alkuképes insight LuckyL is ezt mondja, de nekem a fábia akkor horror 3 milliós árából sem sikerült alkudni, addig amíg ki nem derült h eladva nekem ABS-sel volt, csak a kocsiból hiányzott. 50-100k-t még oké, de ez nem tétel egy 5millió+ autónál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #112673 üzenetére
Uj autorol beszelek, a listaarbol valo alkurol.
A listaar full kamu mindenutt, azt a celt szolgalja, hogy kva jol erezed magad, amikor a vegen sikerul 25%-al olcsobban elhozni a verdat.
Javaslom a hahun az uj autokra raszurni, par tipusnal biztos igaz az, hogy ott mar nem a listaarral talalkozol nehany kereskedonel, hanem amennyiert elviheted kb.
Ehhez kepest viszomt a jelenlegi hasznaltautoarak elegge el vannak szallva, pl. egy uj swift 3 milla kozepesen felszerelve ujan, hasznaltan meg 2,5 felett mennek, hagyjuk mar
Persze lehet audi Q xyz-nel mas a helyzet, atlag autokra jo esellyel igaz most(ford, opel, suzuki, stb.), amit most vazoltam. -
őstag
válasz bitpork #112673 üzenetére
mazda 6 ot akartam venni eredetileg mert az kívülről jobban tetszett
ott pl fixen 6% ot akartak volna engedni, flottakezelőnek ha van legalább 10 autója (ez nem egy nagy követelmény egy flottakezelőnél) 13% ot
azért ez is olyan 1 milla egy jól felszerelt mazdánál, plusz ugye az áfa
és azért hangoztatom annyiszor ezt az áfát, mert aki 5-6 millánál drágább autót vesz az a jelenlegi gazdasági környezetben általában a cége nevére bérli, vagy a cég ahol dolgozik bérli számára
elhanyagolható azok száma akik magánszemélyként áfát kifizetve vesznek manapság drága autót
egyszerűen nem éri mega külföldről behozott 5 millánál drágább kocsik 90% a áfacsalt, 9% áfásan eladó, 1% szabályosan behozott áfa mentes
(durva becslés)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Geller72 #112644 üzenetére
Nekem az a megfigyelésem, hogy aki tényleg megteheti annak nem számít.
Nemérdekli a használt. Van 2-3db ami tetszik neki, elviszi őket tesztkörre kiválasztja a színt, belsőt...megrendel hozzá minden extrat oszt kész.
A végeredmény lehet, hogy csak 10, de az is lehet, hogy 60milla. Nem érdekli, nem fontos, nem tétel. Mint amikor te tejet, kenyeret veszel a boltban. Ja nem te(mi) lehet megnézed mennyibe kerül.
Biztos hülye?don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz LuckyL #112677 üzenetére
Én meg azt gondolom h általánosítasz. 4 milláért sem cégre vettem. Ha lett volna még plusz 1 millám akkor sem cégre veszem.
Magunkból kiindulva nem általánosítunk Soha nem azt mondom h én sem hogy az allroad olyan megbízható mint pl egy honda, hanem azt hogy az eddigiek nem voltak olyanok mint azok a rémmesék amiket tapasztalat nélküli(allroados tapasztalatról beszélek, de lehetne itt sok típust és gyártót behelyettesíteni) emberek megjósoltak.
Ugyan ezt teszed megint azzal hogy áfa csalttá nyilvánítasz 9 kocsit 10ből, az 5+ millás kategóriában. Most vagy benne vagy , vagy csak találgatsz- utóbbi esetben csúnyaságot csinálsz, még ha nem szándékosan is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #112679 üzenetére
ha itthon olcsóbb a behozott használt kocsi (áfa mentes számlával) mint kint a bruttó ár, akkor te milyen következtetésre jutsz ebből?
nem hozok be külföldről kocsit, de tudom hogy működikha nem hiszel nekem kérdezz meg olyat aki vett az utóbbi években neppertől 5+ millás kocsit ami külföldi import volt
jó eséllyel el fogja neked mesélni, hogy igen megkereste a NAV, és kérdezgette hogyan miként kitől vette a verdát
ha rábeszélte a nepper hogy vegye meg kamu adásvételivel mintha külföldről vette volna, akkor még az áfát is leverik rajta plusz büntetőeljáráskb annyit keresnek a nepperek az import kocsin amennyi a német áfa, ugyanis azt lopják el
ezután már elvannak a beszámított kocsikkal, csere bere stb.kelet európa így működik, ez van
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #112681 üzenetére
Akkor én is várjam a NAVot mert nekem is olasz adás-vételim van? Mi miatt van az a bizonyos 5+ milliós értékhatár?
Amikor nézelődtem kocsi után, a felhívott német cégek többsége első kérdésre hajlandó volt mswt elengedni számla nélkül. Persze, csak a magyar nepper a tolvajhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dorien
veterán
válasz FrankMonzano #112625 üzenetére
14 éves autóban 100e km? Az roppant reálisnak tűnik...
De még ha 2x-3x ennyi van benne, akkor is lehet teljesen jó állapotú a kocsi."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #112673 üzenetére
Ezt én sem értem.Flotta,10+ autó, meg ilyen magánember számára semmit mondó alku feltételek. Ki kell próbálni magánemberkent bemenni a szalonba és megalkudni 1 kocsira a kiszemelt extrákkal. Majd akkor kiderül a volvó szakemberek elmélete mennyit ér a gyakorlatban.
LukyL: tisztességes adófizetőként nehéz okosnak lenni, ha kell a verda, ki kell csengetni az árát.Tudom cégeknek fasza,de itt egyszerű magánemberekről szól a történet.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #112685 üzenetére
talán pont a napokban olvastam a statisztikát hogy az új autó vásárlók 80% a cég
én ezt az egész áfa dolgot arra mondtam hogy valaki írta itt hogy milyen hülye aki megveszi 7 milláért az új mondeot mert ő megveszi 3 ért használtan 5 évesen
arra szerettem volna rámutatni hogy nem hülye aki újonnan veszi, hiszen cégként teszi áfa visszaigényléssel
tehát nem is létezik 7 millás új mondeoérted?
vagy leírjam még ugyanezt 5x?cryptot minden termékemért elfogadom
-
Geller72
veterán
válasz Dare2Live #112678 üzenetére
Persze, hog ynem érdekli. engem sem érdekel, ha megveszi. Nem erről volt szó. Hanem arról, hog ynekem nem ér meg annyit egy kocsi sem alapból, valamint arról, hogy egy új autón pár év alatt sokkal többet bukik összegszerűen, mint én, ha megveszem és javíttatni kell. Itt konkrétan egy 25 millás alapárú autóról beszéltünk, ami 7-10 évesen 3 milla. A tulaj ennyi i dő alatt minimum bukik 22 millát. És én azt gondolom, hogy 22 millát nem hiszem, hogy belelapátolnék. . Erről diskuráltunk. Szíve joga mindenkinek az, hogy mennyit költ új, vagy használt autóra. Én nem vennék ennyiért autót.
-
-v-
addikt
válasz LuckyL #112686 üzenetére
Az a baj hiába szajkózod itt ezt az áfavisszaigénylős céges sztorit, ha egyszer nincs cége valakinek ... magánemberekről van szó itt szerintem, nem flottabeszerzésről Egyszerűen nem értem, ezen mi nem érthető ... Úgy meg olyan hű de nagy kedvezmény azért nem jár.. kicsit lehet alkudni, tipikusan minél jobban felszerelt és drágább gép, annál nagyobb a hajlandóság hogy lecsípjenek belőle, de közel sem ekkora arányban mint te azt írod...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #112672 üzenetére
Facelift előtti focus azért akciós most sok helyen, mert most jött meg a fl -es ... ez egy pár hónapig tartó dolog, ami pár évente van, utána ha bemész focust venni nem fogsz te akkora kedvezményeket kapni ... ráadásul csomószor csak akkor adnak kedvezményt ha hitelt is veszel fel stb.
-
Kornel
veterán
Oke.
20-25% viszont siman lejon a listaarbol.
Tehat a 6 millios focus is csak papiron letezik.
Illetve a hitelre visszaterve, 3-6% koruli THM-nel miert is nem eri meg felvenni, ha olcsobban adjak az autot? Meg ha meg is van ra a kp. Arfolyamkockazat nincs, ha erezheto mertekben emelkedik a kamat, akkor pedig egybe betolod a hitelt, egy kb.40k hufos szerzodesmodositassal.
Lehet en gondolkozok rosszul, de inkabb ez, mint az uj auto valodi aranal csak egy kicsit olcsobb lutri hasznaltauto... -
-v-
addikt
válasz Kornel #112693 üzenetére
Hogy jönne már le 20-25%?? Szoktam követni focus fórumon amikor új focusokat vesznek ... sokan írják mennyiért és mennyit sikerült alkudni az összes kereskedés végigjárásával. 6 millás autót 4.5-ért elhozni ebben a készletkisöprés akcióban lehetett, hogy a facelift előtti gépeket most hogy bejött a faceliftes, olcsóbban eladják.. de ez nem az ám amit te összeválogatsz meg megrendelsz, hanem ami még a kereskedés udvarán rohad, aztán helló azt viheted. És ilyen 2-3 évente 1x van. Az új faceliftesből tudod ám mikor kapsz te "simán" 20-25% kedvezményt... de tudod mit, járd körbe a kereskedéseket és kérj ajánlatot a 6 millás focusra, tényleg. Számolj majd be utána.
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #112666 üzenetére
Továbbra sem érted h en magánszemély vagyok. Nem erdekel, h egy cég mennyiért veszi meg es utána mennyiért adja el, mint ahogy a magánszemély hazai uj vagy hasznaltauto-vasarlokbol senkit. Ha en vagy itt a topiklakok jo része besétál az utcáról valamelyik Ford szalonba, ugyanúgy br. 7m Ft ot kell kicsengetnie egy uj Mondeno-ért.
Nem beszélve arról h az általam preferált kategória 99%-ban maganszemelye volt.
Ezt sem értem h minek keresed kákán a csomót, csak írtam egy egyszerű példát h en miket költöttem, bevált, nalam működik, mivel hasonló célokra, hasonló elmélettel keres a kolléga autókat, ezért a leírás.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz Kornel #112521 üzenetére
Ha lenne valahol sima 1,6-os benzines fl előtti kombi focus valahol 3,5-ért arra nagy valószínűséggel ráharapnék ha próbaút alapján csak picivel is magasabb a hasmagassága mint az i30-nak.
De csak 1.0 ecoboost van amit látok, az az én városi ciklusaimhoz meg nagyon nem kóser hosszú távon.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez igy van. Mindenhol kapsz a kereskedestöl kedvezmenyt, de nem ilyen merteküt Azt is föleg ugy, hogy extrazod a kocsit es azt mondjak, hogy valamelyik csomag "ajandek" stb. 6-7 millional 4-5-600 ezret kaphatsz, de többet nem nagyon.
Ez a "hitelre jar csak a kedvezmeny" dume meg egy nagy kamu. Ilyenkor azt mondja az ember, hogy rendben, akkor köszöntem a lehetöseget atballagok a masik varosba, aztan mar adja is a kedvezmenyt. Nyilvan beprobalkozik, mert azzal jar jol a kereskedö, ha van hitel, amit meg nyilvan a vevö fizet meg.
Nyilvan, vedd meg hitelre es olcsobb lesz az auto...jajaj jol jar a kereskedö, jol jar a bank es jol jar a vevö....a közgazdasagtan már csak igy müködik
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Szerintetek ugyanolyan árkategóriában, (1,2 M-1,5 M) melyik típusból lenne érdemes nézelődni? Mazda 3, Mazda 6, Honda Civic, Honda Accord?
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...