Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
feka007
veterán
Ez egy rom lehet ennyiért, vagy használhatónak tűnik?
-
feka007
veterán
válasz Dorien #108403 üzenetére
Polo III Classic-ok meglepően jó árban vannak hasonló korúak. Mondjuk az a 11-es városi fogyasztás 101 lónál beszédes, hogy nem mai csirke hajtja, de ha nem rohad, stb., akkor ennyiért elgondolkodtató, hogy első kocsinak egy ilyen, kb. fele annyi, mint egy hasonló Focus Mk1
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyit erdemes adni ezert:?
Volkswagen Bora
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz rbalint88 #108407 üzenetére
Ertem, behagytak 3550-be de erre meg rajonne 217 euro beiratasi koltseg.
Viszont itt van meg egy ami olcsobb es raadasul be van irva az orszagomba, szoval elegge nagy dilemmaban vagyok: Volkswagen boraA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108408 üzenetére
a drágábbikat, ne ezt a vásárhelyit. ez volt törve, lelakott és extrákból is kevésbé ésszerű, mint a másik. ez a régi nagynavi kb csak nyűgnek jó, a sima rádió helyére tudsz erakni egy rendeset, amiben bluetooth kihangosító is van. kb 500lejből már vannak jók, alpine ute-72bt-t (ebben nincs cd játszó) vagy jvc típusokat érdemes nézni, amikhez külső mikrofon van.
az általános állapot, ülésfűtés, szebb kárpit nekem megérné a felárat. -
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108419 üzenetére
én magamnak biztos megvenném a drágábbat ha szép és jó autót akarsz, sokkal egyszerűbb és olcsóbb szépnek megőrizni, mint a szarból építeni
várategy normálisat.
az a minimum, hogy a keeskedőnél levő autó "fel van készítve eladásra", azaza lemosva, kitakarítva várja az új gazdáját, de szerintem a magáneladóról is sokat elmond, ha nem képes rászánni egy órát arra, hogy lemossa-kiporszívózza-áttörölje és normálisan lefotózza. nem az igényesség jelképe, naszerintem mindenhol drága* egy sima 1.6 benzin bora 1millió felett, de jó állapot és felszereltség esetén megérheti. *a kínálat felső 20%-a. dízelmotorral vagy 1.8T, V5, V6 más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Ha keresnék egy olcsó (kb. 400e Ft), kevés fogyasztású autót, akkor csak a Swift 1 literes, meg az 1.3-mas jöhet szóba? Mennyit fogyasztanak ezek 100 km-en átlagban? Sok a különbség? Melyik évjárattól ajánlottak? Ha kibővítjük a keretet mondjuk 2m-re, akkor milyen autók azok, amik nagyon keveset fogyasztanak? Tudom eléggé általános kérdés, de kiindulási pontnak szeretném a válaszokat
Előre is köszönöm!
-
petrson
senior tag
válasz oliwire #108423 üzenetére
1000-es Swift városban 5-5,5 pályán 6-7 L, attól függ mennyire nyomod neki. Városban pörgős, autóúton okés, pályán már lassú lehet, de ha egyedül ülsz benne simán megy a 130. Ebben az árkategóriában a legmegbízhatóbb, én a 2000-2003-as szériát javasolnám.
iPhone 13 / Apple Watch SE 2023 / Xiaomi Pad 6
-
oliwire
őstag
válasz Mágus2 #108424 üzenetére
Természetesen lenne majd, csak elképzelhető, hogy havi szinten 1600 km lenne majd levezetve vele, 2, egymástól 200 km-re lévő város között lenne heti ingázásra használva, és városon belüli munkába járásra, és ezt minél kevesebb összegből kellene megoldani, ezért kérdeztem, mint fő paramétert. Így valószínű, hogy a megbízhatóság is fontos, versenyezni nem ezzel terveznék, ha bírja a 130-at, az jó. Hirtelen nem tudok mondani más paramétert, ami nagyon fontos lenne. Igaz jó lenne, ha szép lenne, de ugye a szépség szubjektív
(#108425) rbalint88
Köszönöm a tippet! Ez mennyit fogyasztana átlagosan?
(#108426) petrson
Köszönöm neked is a választ, én is így hallottam, hogy ár-értékben eléggé meggyőző a Swift. Az 1.3-masról nincs ilyen fogyasztás-végsebesség infod?
-
rbalint88
addikt
válasz oliwire #108427 üzenetére
Prius 2 városban 5-6liter klímától, távtól, gyorsításoktól függően. Ugye minél többet tud villannyal menni, annál kisebb a fogyasztás. Autópályán kicsit több, ott 6-6,5 között van, de egy barátomék megjárták vele Horvátországot 5literrel, pályán 130, klíma, szóval nem spórolósan, hanem rendes tempóban.
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! Nagyon sok rosszat hallok az 1.5DCi motorokról, de mégis 1-2 ismerősöm több százezer km-es futásteljesitmény után is csak superlativusokban beszél 1-2 példányról. Jelenleg 1.6TDCI-m van nem a legjobb de összességében azért még nem ment rá a gaytám.. Dacia Dustert nézegetek 1.5 dizellel. Mik a tapasztalatok? Ezek az dci-k már jobbak mint a régebbiek? Van elég erő benne az egyébként nagy, de nem túlsúlyos kasztni mozgatásához? Egyéb dusteres (felhasználói!!) tapasztalatra is kiváncsi lennék. Köszi előre is !
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni én is.
Keret: 2-2,2 M Ft mindenestől (papírozással, vásárlás utáni generálszervízzel (olajcsere, esetleg vezérlés)
Amire használnám:
- Városi környezet, illetve havi egy-két hosszabb út (200-300 km)
- Évi 8-10.000 km-es futás
- Fiatalos autó legyen és megbízható (tudom, hogy jók a Honda Jazz-ek, de mos nem arra van szükségem .Amire mindenképp szükségem van:
- Automata klíma
- 4/5 ajtós
- Min. 100 lóerő, BENZIN
- Fogyasztás lehet 8 liter körüli, ennyi km-nél inkább fizetek picivel többet évente, csak minimális élvezhető is legyen az autózásEddig szóba került alternatíva:
- Mazda 3 1.6 2005-2007 körüli évjárat 1,5-1,6 M Ft között (aranyközépút... Ár-érték arányban szerintem verhetetlen, szép külső és korrekt belső)- Audi A3 1.6 2005-2006 körüli évjárat 2-2.2 M Ft között (Ez tetszene a legjobban, de igencsak drágák még használtan is.
- BMW 116i 2005-2006 körüli évjárat 2 M Ft körül (Ár-érték arányban ez sem rossz, de annyi extrával amennyivel egy 3-as Mazda rendelkezik, min 0.5 MFt-tal drágább...
A problémám igazán az, hogy érdemes-e beleölni 2.2 MFt-ot egy 10-11 éves Audi, BMW-be, ha mondjuk 3-as Mazda megvásárolható kevés km-rel 1,5-1,6 körül is....
(Megjegyzem szüleim 5 évvel ezelőtt vettek hibátlan 80.000 km-es Audi A4-et 2.1 M Ft-ért, ami akkor 5 éves volt... Most kicsit máshogy áll a használtpiac .
Esetleg ha valakinek van más ötlete, hogy mi most a bestbuy 1-6-2 M Ft-ért, szívesen meghallgatom!
Előre is köszönöm a segítséget!
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
ma délután megyünk megnézni egy Nissan Micra-t páromnak. 1.2-s benzines típus, háromajtós tűzpiros fenevad.
Van valakinek tapasztalata a típussal? Van-e valami amire különösen érdemes figyelni?Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
t1
addikt
Segítsetek nem találom, anno volt egy oldal a megye matricával kapcsolatban ahol beírtam honnan hová megyek és kidobta hány matricát kéne vennem, esetleg ismeri valaki az oldalt?
Alsóörs - Budapest M7-érdekelne, hogy 3 vagy 2 matrica is elég, úgy emlékszem 2 kell.
-
DZs
senior tag
válasz q13579 #108432 üzenetére
Igazad van abban, hogy az 5 évvel ezelőtti használt piac már nincs, nem lehet kiindulási alapnak venni. Az én véleményem: tizenéves autóért 2M Ft felett pénzt én nem adnék, hacsak nem élmény autózás kell.
Én azt nézném, hogy a pénzedért mennyi használati értéket kapsz.
A BMW-t kihúznám ebből a szempontból és a fenntartása ennek a legtöbb.
Az Audi és a Mazda árkülönbözetéből vennék jó felnit, gumit, minőségi LED nappali fényt, fóliáznám az ablakot, néhány szekrényelemet és van egy egyedi autóm. A Mazda még ráadásul megbízhatóbb is, mint az Audi.
Én is a Mazdára szavazok. -
-
8th
addikt
válasz oliwire #108423 üzenetére
900ezer-1millió forint körül már normális karbantartott Lupo 3L-t is kapsz. Az 3 azaz három litert fogyaszt vegyesben. Ez a tényleges fogyasztása nem katalógus adat. Semmivel nem tudsz olcsóbban eljárni, se hibriddel se más dízellel. Szerkezetileg egy végtelenül egyszerű autó semmi túlbonyolított vagy drága technikai megoldás nincs rajta és a közhiedelemmel ellentétben a váltójától sem kell félni mert van rá itthon szaki aki relatív olcsón és ami még fontosabb jól gatyába rázza, onnantól minimális karbantartással örök élet +1nap az is. Ahogy olvasom elég sokat mész. Számold ki az üzemanyagköltséged mondjuk három évre vetítve 3literrel és 5,5literrel (átlag dízel vagy hibrid akármi) és szörnyülködj.
...
-
rbalint88
addikt
a 3l-es lupoval egy baj van, hogy az a fillérbaszásnak az a foka, ahol a farkad hegye a seggedbe ér. és minél hosszabb útra mész, annál jobban tolod be.*
oké, excelhuszároknak megérheti, de városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot. ezért cserébe alig van motorerőd, van pár speciális megoldás az autóban (=ha beszarik, nehezebb és drágább megoldani egy sima 1.4pdtdihez képest), és nincs semmi extra az autóban. ja de, az az extra, hogy kipakoltak belőle mindent.
szóval azonos körülmények között a lupo 4-4,5l-es fogyasztását hasonlítjuk a prius 5-5,5 literes fogyasztásához, szóval 1liter spórolásért mondasz le a helyről, kényelemről, klímáról, csendes és nem büdös működésről. emellé ott lesz a ritka 1.2pdtdi, amihez a specifikus alkatrészek drágábbak a kommersz változatok cuccaihoz képest, plusz a nyűgös váltó, amit ezek szerint már lehet értelmes áron is javíttatni.*70-es tempó felett már kevesebbet eszik az autó klímával, mint lehúzott ablakkal, a hatékonyságról meg ne is beszéljünk ugye, szóval engem nem vigasztalna a tudat, hogy dekurvakeveset fogyasztok, amikor tárgyalásra csatak átizzadtan érkezek meg, mert a
fillérbspórolás jegyében nincs klíma. jó a lupo 3L, faluk közötti nyammogásra Omának Észak-Németországban, ahol a nyár max 28 fok. -
8th
addikt
válasz footy #108442 üzenetére
Nem volt szempont, hogy fiatal kell legyen. A hátsó kerékjárati ív alsó szélén és a küszöb csatlakozásánál szokott elkezdeni rozsdásodni sehol máshol szóval nem kell tőle félni. Akkora a hely benne elöl mint a VW Borában csak a középkonzol kialakítása is jobb szóval nem kicsi az hanem kifejezetten tágas. Javaslom tegyél vele egy próbát meg fogsz lepődni. Csak a facelift előtt még a régi műszerfalas példányok a puritának azokban még központi zár sincs. A kifutó modellekbe csomagban raktak már klímát + szervót. Lehet találni normális felszereltségűt belőle vagy ha nem hozni kell kintről egy váltóhibásat 1000euroért. Regadója olcsó váltó javítás cakkpakk két kilóból megáll. Honosítással nagyszervízzel mindennel együtt megvan egy szervós klímás 3L nagyon max. 7-8kilóért és akkor az úgy is néz ki nem olyan végtelenségig elhanyagolt nem ritkán mozgásképzeneségig hajtott magyar fosok mint amit a hahun látsz! Egyébként meg a priussal se lenne előrébb, mert szép meg jó, hogy rövid távokon villannyal is elgurul városban, de ő túlnyomó részt városon kívül használná ingázásra ott meg konkrétan leeszi a fejét semmivel sem takarékosabb mint bármilyen hasonló szimplán benzines társa. Na meg azt nem kicsit lopják. Audi A3? Mazda 3? Azok mennyibe is kerülnek és mennyit is fogyasztanak? 7litert? Köszi. Eleve brutálisan túl vannak árazva, és nézd meg mennyibe kerülnek hozzájuk a kopó alkatrészek, mennyi rájuk egy villany tükör vagy egy lökhárító, mennyibe kerül azokat felgumizni, mennyi üzemben tartani őket egy lupóhoz képest. Ja, a lupóban a hátsó sor baromi szűk, a csomagtartó is csak jelképes méretű (hátsó támlákat felborítva azért fér bele cucc bőven) de valamit valamiért. Cserébe megbízható és fillérekből eljár vele az ember és a kérdezőnél ez volt az elsődleges szempont és nem az, hogy hány éves vagy milyen respektje.
[ Szerkesztve ]
...
-
footy
addikt
En egyszer ultem Lupoban, tobbet nem szeretnek. Nem tetszik, az egeszrol sutott az olcsosag es a sporolas.
Az egyik legrosszabb ar-ertek aranyu autonak tartom, 100X inkabb vennek egy Punto2-t mint egy Lupot, de ha valaki VW-t akar akkor is jobb valasztas egy Polo. A Lupo nem is tunik igazi autonak, hozza kepest az A3 egy elnoki limo, de meg a Mazda3 is sokkal feljebb jatszik, pedig ezek kompaktok.
Egyebkent szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni.
Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet.(#108432) q13579
A Jazz-et nezted? Nem eszik, kellemes a dinamika es van benne hely.[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Köszi a tippeket, akárhogy nézegetem a piacot, a Mazda 3 tűnik még mindig a legjobb választásnak. Ugyanazt a felszereltséget egy 1-es BMW, vagy A3-as Audi esetén csak jó 5-600 ezer Ft-tal többért kapom meg...
2 M Ft feletti összeget pedig 10-11 éves autóért egyszerűen nem ész-szerű kiadni, ha nem szerelmes az ember a megvásárolni kívánt kocsiba és elsősorban a praktikus, de élvezhető autózást preferálja...
1,5-2 M Ft-ig akkor a mazda 3-on kívül nem tudtok más benzines 100-120 LE közötti alternatívát (évi 8-10.000 km-hez)?
Mert akkor a kérdést eldöntöttnek tekintem és ezek keresésére fókuszálok...
-
#16514048
törölt tag
válasz Dorien #108439 üzenetére
Csak az a különbség, hogy azokból normális állapotút is találsz ennyiért. Ennyi erővel béjemvét is ajánlhatnánk, hisz az meg mégsem egy Focus... A faceliftesek meg 800 felett vannak inkább, 600-ért facelift előtit is nehéz találni.
Az, hogy kevés pénzed van, nem azt jelenti, hogy lelakott autót kell venni. Olyan modelleket kell nézni, amiből az adott pénzért vállalható példányt lehet kapni. -
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest