Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Kínai TikTok, amin sok helyi tv is fent van hírekkel, ha napi egy olyan ipari vagy más kamerás felvétel nincs hogy egy elektromos kerékpár nem kezd el vadul égni akkor egy se
Megy az úton egyszer csak kitör belőle a láng
Veszélyesek ezek
Bár azét Kínában ki tudja ki hogy milyen szakértelemmel piszkálja ezeket
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
biker
nagyúr
Ma is jót röhögtem. Engem nem szoktál látni a szar villanyosommal? Ha látsz egy piros csíkot elmenni, az voltam én.
hatótáv pályán 130+áfa tempónál hűtéssel vagy fűtéssel 280-300km, egyébként 480kmAttól hogy van egy-két idióta, nem ez a normál. Mint a suzukis (a modern ladás) aki büszke arra hogy 4,8-at eszik a kocsi, csak épp életveszélyesen zavarja a forgalmat.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Bár (még) nem gyakoriak ezek, március környékén én is láttam ugyanilyet, megspékelve azzal hogy szürkület volt már, de egyetlen lámpa se világított rajta..."
kizárt, mert DRL nélküli autó 10+éve nincs, a villanyautók közt főleg, mert mind fiatalabb, tehát minimum a DRL világított. Amúgy ismert urban legend, mindenki látta már a világítással spóroló villanyautót, miközben némi ismeret után rájönne, a világítás mint az összes fedélzeti elektronika a 12V kisakkuról megy, és nem a nagyfeszültségű akkuról, a teljes elektronikai rendszer fogyasztásából a világítás 150W, ami ha egy órán át megy akkor 150Wh és ha 60km/h-val megy akkor 2,5Wh/km miközben hajtásra 120-150Wh/km megy
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
updog
senior tag
DRL többnyire hátrafelé nem igazán látszik /kamion - villanyegér - én sorrendben krúzoltunk egy irányba, amúgy a helyzet nem volt veszélyes, ha azt nem számítjuk hogy nem láttam csak az előzéskor, hogy a kamion mögött autó is van még/
Minden urban legendnek van alapja, azt meg ne mondjuk hogy nem láttunk még szürkületben fény nélkül autózókat (=arra is lusta/hülye hogy kapcsoljon egyet) hajtástól függetlenül (arányaiban biztos ugyanannyi van a villanyosok közt is, csak számszerűleg ez kevés). A spórolás inkább cinikus beszólás volt
Párszor már átrotált rajta a kamera, de volt róla felvételem, láttam amit láttam.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
félisten
Robogós szintén: https://youtu.be/gEiobwSXDfs?t=390
Gyerek hogy felpattant a tetőre: [https://youtu.be/NoHUYmDyDRg?t=319]
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Nem véletlen írtam hatótáv megjelöléssel, 300Km(és felette) hatótáv már városon kívül is vállalható, főleg hogy tejednek a töltők
Amúgy ez nem legenda hogy 10-ből 9 elektromos autós lakor területen kívül se megy annyival mint a megengedett sebesség, mert spórol és ezt videókban el is mondják de látható is
Aztán persze jönnek mindenfajta kamu indokkal hogy nem sietnek, ráérnek, nyugodt élet, lassított életstílus, de azt nem merik kijelenteni hogy a kocsi negatív tulajdonsága az hogy rendes autópálya tempónál vállalhatatlanul rövidül a hatótáv
Főúton 80-85környékén poroszkálnak autópályán meg 110-nél többel nem mennek, de persze ilyen tempóval mennek a belső sávban isRöhej látni hogy ott csordogál egy +10 milliós autóba és egy 25 éves Swift úgy megy el mellettük mint a golyó
Tegnap mentünk laza 600Km, egy 150Km-es hatótávos kocsival a töltések miatt ez a kör jó 3-4órával hosszabbodna meg, hát kösz
Tehát tartom hogy 200Km alatti elektromos autók csak városra jók, városon kívülre nagyon nagy kompromisszummal, és ahogy nő a megteendő táv egyre jobban vállalhatatlan
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
mephi666
nagyúr
Azert ne szidjuk a suzukit, mert az 1.3as motorral lep az a 900kg alatti bode lampanal akkorat, hogy nem sok ellenfele van volt nalam 3eve kolcsonben egy, szokni kellett az alacsony fokozatok baromi hosszu attetelezeset, de lampanal lehetett vele vicceskedni csak ne az a porszivohangja lett volna... (egy elektronyosban pont ez lenne a buli, hogy egy kis vacak is lampanal kort verne minden robbanomotorosra)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
biker
nagyúr
A lassan menés nem villanyos betegség, szimpla autós betegség. ugyanúgy megvan az 5-ben 45-el poroszkáló, benzinen spóroló de hajtókart kinyíró barom mint az akkuval spórolni akaró barom, mert egyik se tudja, hogy ekkor többet fogyaszt. A villanyosnak olyan 45-60km/h közt van a legalja fogaysztása, a benzines/gázolajos autóknak köbcenti és váltó szerint valahol 60-85km/h közt, itt a legjobb az egyensúly a légellenállás és a lendület közt. mert lassabb esetén nagy energia kell a mozgatáshoz, gyorsabban meg nő a légellenállás.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
philoxenia
MODERÁTOR
....és akkor még nem beszéltünk azokról a barmokról, akik azért mennek annyival, mert annyival szabad....
Kis savanyú a szőlő effektust vélek felfedezni.
Igazából az autók árának különbségéből elég sokat lehet autózni benzin/dízel vonalon azért ... Pláne, ha nincs már ingyen az áram. [link]Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
bul07
nagyúr
válasz mephi666 #52357 üzenetére
Nem szidom én, mikkor kerestem kocsit az is képben volt
(#52358) biker
Nem arról van szó hogy ki hogy nem kíméli a kocsiját és hogy nyírja ki
Mert elektromos autóval nem azért mennek lassan mersz sz@r a sofőr, és nem tudna gyorsabban vezetniHanem hogy kicsi hatótáv még drasztikusabban csökken ha rendes tempóval megy, és ez a kocsi hibája
Na jó a azé is aki megveszi a nem neki való hatótávval rendelkező autót
És ezért mennek lassan
Kicsi hatótávú elektromosoknak megvan a saját helye a városNa meg a méret is, eltekintve pár kivételtől az elektromos kocsik nem tartoznak éppen a bő utasterű kocsik közzé
Persze a drága nagy elektromosak azok más kategória, de a halandó embernek is elérhető példányok nem bálna Merci nagyságúakSzámomra kocsi választásnál első hogy magam mögé beülök hátra, ha nem férek el akkor az a kocsi nem jó (Öcsém is így választott új kocsi vásárlásnál)
És nem azért mert a sajt kocsimba sokszor ülnék hátul hanem én nem szeretem a velem utazókat kínozni, ha én nem tudok hátul kényelmesen elférni akkor más se fog, és az már nem kényelmes az utazásVan egy youtube csatorna vett egy elektromos kocsit mert hogy sokat megy és akkor mennyit spórol, viszont árban kompromisszumot kellet kötni így egy 180Km környéki hatótávost vett (Zoe)
Aha csak mikkor bemutatta egy napját mikkor több helyre ment, valami 600Km röhej volt nézni, hogy megy utána töltő, vagy ötször töltött azon a napon, reggel 5órakkor indult és valamikkor éjszaka tíz után ért haza 30%-os töltöttséggel
Na ekkor nagyon sok mindenkitől megkapta hogy nem neki való egy ilyen elektromos autó
Védekezett hogy milyen jó meg dolgozik laptopon míg tölt, de ezt senki nem hitte el
Ép ésszel belátható hogy ülni egy "hideg" kocsiban laptoppal az ölben nem olyan mint otthon asztalnál a jó melegbenNem lövöm le a poént de az lett a vége hogy vett egy dízel kocsit amivel 5l fogyasztással járja az országot, és nem egy gokárt méretű kocsival hanem egy jó nagy országúti kocsival
(#52359) philoxenia
Én bevallom ősszintén már az elejétől fogva szúrta a szememet az ingyen töltés, miért fizessem én hogy más tölti a kocsiját
Mert mindenki fizette az ingyen töltést, adók befizetésével, áram számlába
Akkor én miért nem tankolhatok a kúton ingyen üzemanyagot, és az is fizesse mindenkiBe is tört a feje sok villanyosnak hogy fizetősek lettek, és vége az ingyen tankolásnak
Úgy bírom hogy képesek sorban állni a most meglévő ingyenes töltőknél
Én akkora troll lennék, oda állnék a legforgalmasabb helyre majd otthagynám jó pár órára természetes csúcsidőben a sok ingyenélő meg ott várakozna[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #52361 üzenetére
Jó de nem is én vettem zoe kocsit, és nem is én védtem több tucat videóban, és a kommentelők között is a sok elvadul elektromos hívő késre menő csatákat vívott hogy de arra is jó ilyen kis hatótávú is
Egy példa volt hogy jó az elektromos kocsi de nem mindenre jók, persze ez egyes példányokra igaz ez
De most a piacon lévő használ teljesen elektromos kocsik nagy többsége nem megy el 200Km, de mindenhonnan azt ordibálják azon kocsik tulajdonosai is hogy kompromisszum nélkül megállják a helyüket
Én nem vagyok a fejlődés ellen, de nem vagyok elvakult elektromos hívő sem
Meg nem vesszem be hogy mennyire környezetbarát dumát se, az biztos hogy lokálisan nem szennyeznek, de globálisan szennyeznek annyira mint más autókNekem jelenleg min olyan elektromos felelne meg ami egyhuzamban kibír 300Km(télen is)
Hogyne vágynék egy ilyen kocsira[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
biker
nagyúr
Igazad van, minden autónak megvan a maga felhasználási módja. Nekem egyszer akartak adni egy hónapra egy 1.9 turbódízelt, mondtam nem akarom megölni, mert nekem itt falvak közt megvan a napi 100-120km, kb 20 szakaszból, nagyjából két havonta egyszer lenne üzemmeleg a motor. Ezért nem kellett, és nem szidom hogy szar. Mert az, egy 1,5dci-t kinyírtam ezzel a módival.
és rengeteg 300km-es autó van. még az ioniq is szűken befér, a zoe pont hülye példa volt, mert nem villámtölthető, csak a 2020-as zoé, szóval 22kW-on szarakodhat vele. az ioniq-ba bemegy percenként 5km villámon. Egy kávé pisi 15 perc és mehetsz tovább. máris +100km a hatótávod aznapra.
Én a konával megjártam bécset oda vissza (640km), úgy, hogy egy percet nem vesztettem töltéssel. odafele amíg vettem osztrák matricát, töltöttünk bábolnánál ez volt olyan 15 perc a kutas bénázása miatt, utána bécs előtt egy omv kúton kv/pisi megint 10perc, bécsben kirándultunk, az állatkertnél csak lassú töltő van, 3,7kW ami vicc, szóval az az egy óra jelentéktelen volt, hazafelé bábolnán amíg a mekiben ettünk, felraktam, kellett volna 60% hogy hazaérjünk, de mire megkaptuk a kaját, megettük, 87% lett, így nyélgázon (vagyis elektronon) jötünk hazáig.Igen, ha ezt egy i3-al akarom, akkor nem fog menni, de nem is vagyok épelméjű, ha meglepődök rajta.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #52363 üzenetére
Városra tökéletes, ha városon laknék nem is vennék mást, bár ez is olyan dolog hogy a városi csak városban használja e, meg hogy mennyit megy naponta
Nekem a legközelebbi Penny, Lidl, 65Km autózással jár, Debrecen, Békéscsaba oda vissza majd 170Km, és ha véletlen terelés van akkor 200Km alatt nem járom megÉs ugye arról ne is beszéljünk hogy oké hogy megjárom oda vissza, na de ha utána egyből menni kell és nincs idő tölteni akkor meg beesik az eső
Olyan elektromos autó kellene aminek cserélhető az akkumulátora, mint Kínában az elektromos bicikli hálózat, megy egy autóval és az akkumulátorokat csergeti és viszi egy nagy töltőállomásra és tolja is be tölteni
Ilyen kellene kocsiba is
10-15Kg-os akku pakkok (ennyit még egy nő is elbír) és oda menne az ember egy ilyen töltő állomáshoz kicserélne vagy 5db ilyen pakkot és akkor megint jó vagy 100Km-re , majd menne tovább és ha merül ugyan így, amit kivett meg egyből töltődne és mire jön más szépen fel is töltődne (Persze egy helyen 50-60db ilyen akku lenne)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
MasterMark
titán
A te felhasználásodra akkor nem felel meg egy jelenlegi elektromos autó. Ugyanúgy, ahogy feletted leírták, hogy egy turbodízel hova nem felel meg.
A cserélhető akksi sem lesz jó megoldás egyelőre. Egyszerűen kell találni egy jobb módot az energia tárolására. Akkor lesz univerzálisan felhasználható egy elektromos autó.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
philoxenia
MODERÁTOR
Az a baj, hogy nincs olcsó, max kétszemélyes szaladgálós villanyos. A legtöbb ember nem engedheti meg magának, hogy pluszban legyen egy villanyos munkába járni, a családi kocsi mellé, mert azért a legtöbbünknek arra is szüksége van. Kellene olyan max. 90-et tudó , max. 200km-es hatótávval akár, csak legyen megfizethető. jobb lenne nekem is munkába járni, (20km) de nem keresünk annyit, hogy megérjen tíz millát, még akkor is, ha az üzemeltetés valamivel olcsóbban jön ki. A Suzuki trükkje is még elég drága Vitara/S-Crosst eredményezett, mondjuk annak legalább hatótávgondja nincs, bár ugye nem is igazi villanyos. Nem beszélve a járulékos környezetterhelésről, mert nem mindegy honnan jön a töltés, milyen energiaforrásból.
A kényszerű Home Office biztosan sokat tett a környezetért, jó lenne megtartani valamit az előnyeiből. Húsz százalékkal kevesebb munkába járó is sokat jelentene naponta.
Persze nem mindenki viheti haza a munkáját, de legalább azok megtegyék, akik megtehetik....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
mephi666
nagyúr
válasz philoxenia #52367 üzenetére
renault twizy esetleg? érdekes kis jószág ez... először csak néztem nagyot, amikor ilyet láttam
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #52367 üzenetére
Renault Twizzy, Smart EQ, és a trió tagjai (i-miev, c-zero, ion)
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
félisten
Mikor a hülyegyerek kocsikázik: https://www.facebook.com/GyorbenKozlekedunk/videos/3097751586937997/
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #52371 üzenetére
attól függ, honnan nézzük. full újként lízingelve a havidíj nem kerül többe, mint egy normál autó+adók+parkolás+üzemanyag
használtban meg ott a trió 2-3m közt már és onnan szinte 0FtElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bul07
nagyúr
Hát remélem mihamarabb elveszik a parkolást is
Az is milyen már( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
Frászt ez nem igaz
Az nem fog elektromost venni a belvárosban aki az utcán parkol, mert nem tudja éjszaka tölteni, még lakótelepen se megoldható a parkolóban éjszakai töltés(egy két elvetemülttől eltekintve)
Elektromosat a jó módú kertvárosiak vesznek akik az ingyen parkolás miatt ezzel járnak dolgozni, szigorúan egy ember egy kocsiElméletileg a fizetős parkolás azért lenne hogy ne egész nap álljon egy helyen, hanem ha másnak is van arra dolga legyen szabad hely, és ne körözzön parkolót keresve és ezzel is szennyezve a levegőt
Előbb utóbb eljön az a pillanat hogy annyi zöld rendszámos kocsi lesz hogy nem lesz elég parkoló, és tuti fizetős lesz azoknak is, én max egy évet jósolok még az ingyenességre
Vagy szigorítanám és csak tiszta elektromos autók parkolhatnának ingyenesen, de azok is limittel, mondjuk 2óra ingyenes utána fizetős
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
updog
senior tag
Jókat mosolygok, mikor pl. a Váci úti irodáknál látom a zöldrendszámos suvokat ingyen parkolni :D Itt amúgy nyilván a rendszer f0s, maximálisan támogatom a (tényleg) tiszta autók kedvezményeit.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
félisten
Arról nem is beszélve, hogy az elemzések szerint a jelenlegi energiamixek mellett károsabbak az elektromos autók, mint a modern dízelek. Akit érdekel a téma, nézzen be a környezetvédelem topikba.
Egy friss német tanulmányból:
az aktuális energiamix mellett az elektromos autózás 73 százalékkal több károsanyag-kibocsátással jár, mint a legmodernebb dízelmotoroké - állapítja meg a kutatóintézet.
A számítások alapján az elektromos autózás károsanyag-kibocsátása mindaddig meghaladja a robbanómotorokét, amíg az energiamixben 20 százalék felett van a fosszilis energiahordozók aránya. Az Európai Bizottság prognózisa szerint a fosszilis energiahordozók aránya még 2050-ben is 40 százalék felett lesz.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Vidék, nem Pöst. Na meg azért olyan méretre gondoltam, hogy egy bevásárlás elférjen. Ezek helyett inkább egy bicikli.... A használt áráért, ha lenne újban, talán.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
biker
nagyúr
Mindenkire válaszolva
Talán szeged az egyetlen hely ahol nem ingyenes a töld rendszamos parkolás, tehát a vidék nem pest az félrement
A phev-kre nem adnék ingyen parkolást ae zöld rendszámot, vagy felvinnem a zöld rendszám limitet 25km-ről 80km-re
Azt a baromságot meg unom, hogy a villany jobban szennyez, mert a benzin gázolaj finomítása is árammal történik, annyi áram kell 10l benzin finomításhoz amivel 100km-t megy egy elektromos autó, de ezt meg a tankerhajó kibocsátasát mégse veszik ide. Szóval hülyeség kell akkor megyek a vezess.hu olvasóbaElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
szebe
őstag
Bocs, nem olvastam bele a topikba. Ebbe ugye az is beleszámít, ahogy előállítják a dízelt/benzint?
Mert az elektromos autó számára csak elő kell állítani, míg a belsőégésű ugyebár el is égeti.Nekem az az egy bajom van az e-autózással, hogy az EQC/E-Tron/Model-X méretű autókat erőltetik a gyárak, pedig egy Golf méret épp elég lenne.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nem ment félre, mivel kilencven százalék fölött ingyen parkolok. A saját udvaromon mondjuk jogos, de a melóhelyen is szerintem. Bevásárlóközpontok dettó. Azaz parkolásra évente max. egy-két ezres megy....
annyi áram kell 10l benzin finomításhoz amivel 100km-t megy egy elektromos autó
Erre valami konkrét forrás?
Amúgy az akkumulátor gyártása stb. gondolom energiamentes és az ártalmatlanítás is az miközben csak oxigén és víz keletkezik... [link]Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
bul07
nagyúr
Vannak tudós emberek akik kiszámolják helyettünk
Németországra nézve ahol nagyon sok fosszilis erőművek igen is elég szennyező az elektromosság előállításaHajóra meg, és a akkumulátort nem hajóval hozzák Kínából, vagy az csak ideteleportál
(#52381) szebe
Akkumulátor legyártását meg ideszállítását is fegyelembe kell venni a másik oldalon is
..........................
Majd ha a napelemes termelést el lehet majd valahogy tárolni na majd akkor lesz igazán tiszta erőforrás
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #52384 üzenetére
Hol érdekkel engem a város levegője
És a fosszilis erőművek közelében élők levegője[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #52382 üzenetére
Van konkrét forrás, több cikk is van róla, de most nem találom, nem gyűjtöm az ilyen cikkeket. talán 1gallonhoz kell 7kW áram vagyis nyolc liter 14kWh amivel én bőven 100km-t megyek, és egy átlagos benzines is ennyit. ez CSAK a finomítás energiaigénye, ez még nem a well-to-wheel
Az akkut is elő kell állítani, de nem kell előállítani 1500 mozgó alkatrészt, nem kell váltó, kettőstömegű, turbó, szíjak, nem kell 15ezrenként 4-6liter olaj + 60-100ekm után váltó olaj és sorolhatnám, amit nem vesznek figyelembe a mérlegnél. Minden barom számítás azzal kezdi, van az autó, + az akku előállítása. A nagy lóhimbilimbit, van az autó, minusz a teljes belső égésű rendszer minusz az első olajfeltöltések + az akku
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Pl ezt el lehet olvasni
Minden liter üzemanyag előállítása további 0.19l üzemanyagnyi energiaigénnyel bír. vagyis minden autó 19%-al többet szennyez mint amit beletankolsz és elégetsz.
10l üzemanyaghoz kell 1,9l-nyi energia, ami megfelel 15kWh villamos energiának, és az meg 100km-re a legtöbb autóba elégElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Szoszo94
őstag
Mind Győr Remélem sűrűbben ki fognak járni, a piroson áthajtás már rutinszerűen megy majdnem mindenkinek.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Siriusb
veterán
válasz Szoszo94 #52390 üzenetére
Akinek, mint nekem. nincs facebook-ja: https://www.facebook.com/balesetmegelozes/videos/262190275061760/
-
-
updog
senior tag
válasz Reggie0 #52393 üzenetére
Szerintem csak
1. a hülyék is el voltak eddig zárva így nem láttuk őket az utakon
2. most mi is érzékenyebbek vagyunk, jobban észrevesszük.Bár lehet hogy tényleg kicsit többen lehetnek, akiknél most elfogyott a türelem és/vagy a rutin kopott meg egy negyed év alatt, de tessék a topicot visszanézni..... az hogy most 1-2 látens ****ból igazi lett, nem sokat változtat a dolgokon
Tegnap azon mosolyogtam a bajszom alatt, hogy az M3-ason a menőgyerek BMW-s meg Audisok mellett mentem el simán (ők tisztában voltak vele hogy a lerúgott, bontóból gumizott sz*rjuk azonnal szétszaladt volna már 90-es tempó felett olyan takony időben), így hogy ők nem jöttek a belsőben, egy S-Max-os apuka villogott le előzés közben, indexelt mögöttem balra, minden baja volt
Én azért csak szépen befejeztem az előzést (egy olyan jó 2 kilométeren át, előttem belsőben ~30 kocsi, külsőben kb. folyamatos kocsisor... ha nem jogos, kvára nem tud érdekelni hogy agyvérzést kapnak mögöttem, nekem is jogomban áll egy reális tempóval elhaladni a sokkal lassabb autók mellett).De sokan nem tudták (tegnap se) értelmezni a "forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak...megfelelő módon kell közlekedni" sort.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
philoxenia
MODERÁTOR
Akkor mi az oka, hogy két-háromszoros áron adják a villanyautókat, sőt maga az akku egy olcsóbb benzines árába kerül? Ha egyszerűbb előállítani, kevesebb energia segítségével és kevesebb anyagból áll, akkor a gonosz autógyártók ötszörös haszonnal adják?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Ez messze nem az, amit eddig írtál.... Egyébként 1 kWh villamos energia eljuttatása a kocsidban történő felhasználásáig abszolút nem 0 energiafelhasználással jár, csak erről (szvsz nem túl elegánsan) nem kívánsz tudomást venni...
Magyarországon napjainkban az elektromos autók primerenergia-szükséglet szempontjából nem teljesítenek sokkal jobban, mint a fosszilis és bioüzemanyaggal üzemelő járművek, de fontos megemlíteni, hogy ez a különbség a típusok között növelhető a magyar erőműpark hatásfokának javításával és a szükséges infrastruktúra kialakításával (idézet az általad linkelt szövegből)
Nagyjából korrektnek tűnő összehasonlítás: [link]
Kicsit elvakult vélemény a másik irányból:[link]
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
szebe
őstag
"előttem belsőben ~30 kocsi, külsőben kb. folyamatos kocsisor... "
Ezt biztosan látja a türelmetlen is, és sosem értettem, mit vár ilyenkor. Mózesként kettéválasztja majd maga előtt a tömött sávokat? Szerinte más nem haladna?
Amint lehet persze elengedem az ilyet, idegeskedjen más seggében..."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
nagyúr
+1.
Ez különösen megfogott a leírásban:
" Mózesként kettéválasztja majd maga előtt a tömött sávokat?"
És akkor ha ezt még meg akarja fejelni, akkor külsőből próbál bejönni eléd...@(#52395) doeeg
Nem én voltam
Amúgy engem egy osztrák rendszámos Zafira "üldözött" (még szép időben), csak épp azt nem értettem, hogy miért erőlködik, mit is akar valójában, mert amikor lehetett menni, akkor mindig lemaradt, amikor meg előttem a kocsisor lelassult a belsőben, akkor nézegetett jobbra, hátha tud előzni... ... mia'f.szér'...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Elemental
addikt
válasz philoxenia #52396 üzenetére
És mintegy végszóra...
Fordulat? A németek szerint nagyon környezetszennyező a villanyautózás!
"A villanyautókra való átállás megnövekedett áramigényét figyelembe véve viszont az aktuális energiamix mellett az elektromos autózás 73 százalékkal több károsanyag-kibocsátással jár, mint a legmodernebb dízelmotoroké"
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen