- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #54351 üzenetére
200ló alá én se. de 1300kg fölé se
mentünk egy Smax-al, 2l benya turbo 200ló hétvégén. 4en ültünk benne, igy összesen kb. 1800kg. rohadjak meg, megy igy a vitara 1.6 szivó 2 személlyel 1200kilósan. Ehhez képest egy villám a skodrim, így chipes 200lóval, 2 személlyel 1400kilóval.ja, nem is meséltem, nem kell nagyobb kocsi. az oktávban hátul a karfák között 126cm marad, igy befér a 3 kölökülés. Ami viszont meglepett, hogy a vitarában 128cm van, és még oldalanként 1-1 másfélliteres palack is benne van az ajtóban
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
senior tag
Ajtótömítő gumikat úgy hallottam, hogy Mannol termékkel érdemes ápolni télen, hogy ne fagyjon be. Pontosan melyik terméket ajánlanátok? Csupa jót hallottam a Mannol cuccokról ismerőseimtől is.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
Kornel
veterán
Mindenki boyracer.
-
Magnum_
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #54356 üzenetére
Én nem itt látom a gondot.
Ma reggel is, tömeg nélkül (nincs meg iskola, nem mindenhol kezdtek még dolgozni), szöttyögnek, nem bír elindulni, alszik, nem figyel, szenilis, nő, szőke, stb.
Tudom, türelem, meg stb., de ezeken az erős autó se segit, attól ugyanennyi birka lesz az úton.
Méregetni tudnak, de az ilyeneket forgalomba engedik.
Persze nem azt mondom, hogy egy 1.0-as szívó kompakttal kell közlekedni, de van az a határ, ami (főleg bp-re) teljesen felesleges.Saint: az internet bezárt mára
Mod: megyek én is, mert tényleg inni kell még valamit, ha így folytatom.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #54355 üzenetére
ma végigszoptam az m1-m7 kivezetőt a reggeli baleset miatt - egy yaris 2 és egy most kifutó fiesta nullázták le egymást, tuti valamelyik megpördült, oszt' dodgemeztek egyet-, aztán ahogy kitisztult, elkezdtem üvegelni, aztán hármasba váltásnál KIPÖRGÖTT a kerék a megarácsingmasina Splashen trükkös volt a pálya, a beton elválasztó lefogta a napfényt, úgyhogy a belső sáv full jég volt.
a másik meg, hogy az erős autóval ki tudod kerülni a balfaszokat 3 mp alatt, nem kell ötször meggondolni, hogy elkend-e mellette. ehez pl a Splash gyenge, mert 40-től van olyan fordulaton, ahol van ereje. egyesben
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #54359 üzenetére
Még egy érv az erős autó mellett (persze nem mindenkinél): minél erősebb, annál kevesebb a reális ellenfél, emiatt pedig kevésbé áll le az emberfia versenyezni a jelentkezőkkel.
Vályi Pista írta le ezt jól: "Nem kell erőt fitogtatni és mutogatni, mennyire jól megy nekünk, az S63 és az AMG-feliratot a csomagtérfedélen mindenki megérti, a teszthét alatt tán csak egyszer sikerült belefutnom egy nagyszárnyas, ezüst WRX STI-be a piros lámpánál, amelyik addig tüsszögtetett, amíg meg nem hallottam, majd versenyzett egyet magával, amikor zöldre váltott a szemafor. Ez valószínűleg megalázóbb volt neki, mintha felvettem volna a kesztyűt. Városban? Ezzel? Hülyevagyfiam."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #54358 üzenetére
Igyál meg valamit, de egyszer tényleg gyere fel. Vannak olyan szakaszok, hogy a civic-nek is bevérzik a szeme. Olyan emelkedők vannak, simán megfogja az autót. A 4.-et nem fogod bírni leforgatni rajta. Majd akkor racer-ezz nekem. 😁
A kis szívókkal az a baj, ha elvesztik a lendületet a kanyarokban( félnek, főleg a magyar túristák) , gyengék ahhoz hogy komolyabb emelkedőn erőből megoldják.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #54361 üzenetére
igazából a 86 lovas kis szarral is lehet életveszélyesen, az összes létező szabályt keresztbe-hosszába meghágva vandálkodni, főleg mert rövid és minden kis lukba be lehet férni vele.
szóval ez pusztán elhatározás kérdése, hogy hülye leszel-e vagy sem
én úgy vagyok vele, hogy ha sietek, akkor a szabályok nem érdekelnek, de a józan ész igen, más embert nem veszélyeztetek. ha valaki direkt paraszt és feltart, akkor azt lehet kicsit erélyesebben kerülöm ki, de akkor is ügyelek arra, hogy max neki legyen csücskös a szitu, harmadik fél ne keveredjen bele. egyébként azt vettem észre, hogy azok állnak bele ezekbe a buziskodásba, akik erősnek érzik az autójukat, "meg akarják mutatni".
így esett meg az, hogy Budakeszi végén a táblánál megelőzött egy A6 kombi, akit aztán 110-zel toltam végig az erdőn, mert gondolom úgy volt vele, hogy a kis szarral biztos tötyögni fogok 70-nel, aztán ugye ő ment volna 90-nel, csak ott már a kisautónak nincs annyi tartaléka, hogy megelőzzem akkor is, ha ő nem akarja. így maradt az, hogy 5m követési távolsággal autóztunk végig, mert indexelni jobbra és lassítani túl megalázó lett volna...Mágus: azért a civicen hosszú a negyedik és kevés a nyomaték. örülne a harmadik leforgásának is
de a #csakaszívóbenzin lobbinak nem tudod megmagyarázni, hogy ilyenkor kijön a turbós benzines vagy dízel előnye. a szívóbenzin 3 liter alatt szopás egy normál kasztniban.[ Szerkesztve ]
-
attila199207
tag
Sziasztok, akinek van tapasztalata MK1 focus 1.8/2.0 automata váltós verzióval, írna privátban, vagy válaszolna itt. Mennyivel növeli az automata a fogyasztást? Autópályán mennyire bőg a motor? Mennyire elromlós?
köszönöm -
veterán
válasz Motion_Blur #54300 üzenetére
A 3 lépcsős polír még odébb van.
Egész nap a gumikon spekulálok, melyiket, hogy, merre cseréljem, télit szkippeljem, stb...
Kedden megy szerelőhöz, addig még SOS az ablaktörlő.Ez most egy low budget buli; senki se fogja kifizetni eladáskor, amit ráköltök.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
válasz Skillet #54371 üzenetére
Alapvetően én sem vagyok a gyorshajtó típus, de a megengedett +10%-ot szeretem tartani... engem is zavar, ha indokolatlanul (normális közlekedési körülmények vannak, nincs műszaki hibája...) tartja fel a sort valaki!
Azt az egyet nem értem, hogy a 20 évvel ezelőtti világhoz képest a forgalom óriási lett, ezzel szemben nem szankcionálják, azokat akik feltartják a forgalmat! Ha már a gyorshajtást "díjazzák", akkor ezt miért nem??
Mágus2: vagy csak 3. , és épp ideális a ford.szám!
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
Jaffa75
őstag
válasz szabonagyur #54374 üzenetére
Ezzel egyetértek! Nem vagyok híve a büntetésnek, nem feltétlenül érhető el vele a szabálykövetésre kényszerítés. Inkább arra kell(ene) sarkallni az embereket, hogy tartsák be, pl.: pöttyös labdával motiválni...
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #54371 üzenetére
280 lóval én szerintem már a föld alatt lennék. Lehet ezért nem merek venni egy régi erős autót nem csak a fenntartás miatt. Nem bíom megállni,hogy ha erősebb autóban ülök akor legalább egy nap 2x szétrúgjam. Persze ez gyenge autóknál is igaz csak ott még nem jelent annyira veszélyt ugye.. Nyomod nyomod "oszt akkor se megy max 50...
Na de 280lovasnál itt a lőcsei úton Érden az 1km es egyenesbe... Fhuu.. Lehet átrepülnék tárnokra az elsőbbségadás táblánál.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #54376 üzenetére
Én mikor vezettem 1 hetet az 540i-t, akkora királynak éreztem magam, hogy na. Valóban nem volt ellenfél, nem kellett izgulnom, hogy vajon a pirostól elindulásnál beférek-e majd a dízlik elé, vagy sem. Hátsókerekes volt, így elindulni is jobb volt vele. Ez a civic a téli gumikon úgy elkapar, hogy sírok tőle.
Hiába mondtok itt csúnyákat, nem mondok le az automata váltós álmomról Francnak van kedve odavissza dugeszban folyton pedálozni.
Vicc: továbbra is 7.7-en áll a fogyim. Szerintem a garázsból indulás dob rajta nagyot, nincs mínuszra hűlve a motor. 400km-en vagyok és még 150 körül ír a BC megtehetőt. Innentől ha dízlit veszek, 6.5ből eljárok a városban
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
mindenki nyugodjon le, kész a fékfolyadék cserém.
és a régi szerelőm még mindig ajánlott, meg az új társa is eddig. Óbuda. ha valakinek kell kontakt, tolom privibe.
VAG + Saab elsősorban (de tuti vállalnak mást is, ha mondjuk olajcsere, fékbetét, stb.)I humbly and respectfully decline™
-
rii
nagyúr
sziasztok
ismerős aszonta, hogy benzinkútnál lehet olyat kérni, hogy nézennek rá a fagyálló folyadék hány fokig bírja minuszban.
ennek van valamilyen költsége?
mit csinálnak ilyenkor?
illetve ha csak -15-ig bírja, de most jöhet -20 fok is, akkor mit csinálnak vele?
ha -15-ig bírja, és jön -20 fok, akkor szétfagyaszthat vezetéket?előre is köszönöm!
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
nagyúr
válasz tboy93 #54379 üzenetére
Nem régi automatát keresek, hanem 2011-2012 körülit. Már a DSG-nél is ismert, hogy kevesebbet tud enni, mint egy kézi váltós. Az ezeregy hibalehetőséget hagyjuk, akármit veszek, nálam valami ki fog jönni, a Hondán is kijött nem egy, ezen is ki fog. Cserébe kényelmesebben és nyugodtabban autózok. Nekem ez simán megéri. Plusz kell a csomagtartó is. Még vívódom amúgy, hogy egy fullosabb Focust keressek PL ez vagy egy Mondeot: Ez..
Pedig van itt ilyen szép Alfa is, vagy egész jó Passat és drága XC70
(#54382) rii:
Én tavaly mérettem, tankolás alatt. A csávó 2 perc alatt megnézte, kapott érte egy 200-ast. Ennyi![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hacki87
senior tag
Elvileg ezek a folyadek szint ellenorzesek fagyallo ellenorzes ingyenes legalabb is lattam mar kiirva, hogy ingyenes szolgaltatasok ki voltak irva es ezek koztuk voltak. De en szoktam adni 100 200ft aprot. Ahova en megyek ott a legtobb kutas olyan volt, hogy : kozolte mennyire fagyallo a hutofolyadek s mire megkoszontem meg adtam volna a 100ast mar ment is be a shopba, de volt 1 aki ott allt mellettem es megkerdezte
, hogy nem kene adno valamit... -
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #54378 üzenetére
Látod máris van olyan amiben jobb a Tied - nekem nem írja a BC a megtehető km-eket!
Lehet hogy komolyabban utána kellene olvasnom, hogy mi az amit még tud az autó alapból, de nem programozták fel rá (Octaviakon is nagyon sok olyan dolog van - hazakísérő fény, riasztó jelzése, automatikus kp-i zár... - amit pár ezresért "aktiválnak" benne) -
rii
nagyúr
köszönöm a segítséget!
mindenképp adok pénzt majd persze! csak nem tudtam, hogy van-e konkrét ár.
ha mondjuk azt mondják, hogy -15-ig jó, és -25-re is szeretnék felkészülni (pest alatt vagy 50 km-re, és a kocsinak mennie kell) akkor annak milyen költsége van még? töltenek bele valamennyi koncentrátumot, hogy elérje a kívánt fokot?
Ti hány fokot javasoltok "beállítatni"?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Skillet
addikt
válasz Jaffa75 #54373 üzenetére
70-nel nem tartja fel a sort senki! autópályán is 60 a minimum megengedett... akkor lakott területen kívül ne legyen már gond a 70
nem 40-ről beszélünk. milyen szankciókat akarmál? hogy aki 90 helyett 70-nel megy, azt lőjék le?
a másik meg, hogy legelőször két teherautóról volt szó, 70-nel haladnak, azok között vagy....
szerintem ez nem a világ vége. és ők nem indokolatlanul tartják fel a sort, szerintem annyival mehetnek max
de mindegy... előttem mehet személyautó is 70-nel, lakott területen kívül... nem sok esély van rá, hogy megelőzzem. ettől még nem fogom az életemet az autóban tölteni
de ha mégis, az sem akkora tragédia. ezért vagyunk itt, szeretjük az autókat... szeretünk bennük/velük időt tölteni[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Jaffa75
őstag
válasz Skillet #54391 üzenetére
azért 90 megengedettnél a 70 azért feltartás - ha az indokolatlan...
Szerintem ez a jellegű mazsolaság (értsd túlzott óvatosságnak akár, vagy csak sima balfékségnek) is okoz számos káreseményt, nemcsak a gyorshajtás.Nem, és nem vagyunk egyformák , én elég sokat vezetek, épp elég az amit naponta az autóban töltök, nem szeretnék semmivel sem többet benne ülni (pedig szeretem az autóm) a szükségesnél!
A hétvégi kocsikázás az más tészta!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #54387 üzenetére
Sokan azt hiszik, a motorerő a lámpától való kilövésre van, pedig nem. Arra van, hogy biztonságosan lehessen előzni a tötymörgőket emelkedőn is, szerpentinen is. Itt az emelkedőkön sok helyen csak 3-400 méteren megengedett az előzés a közelgő beláthatatlan kanyar miatt, akinek ez a szakasz kevés, az marad a kamion, busz, kalapos bácsik és nénik mögött. Az meg megint más kérdés, hogy sokan akkor sem előznek, ha tudnának, de tolnak, villognak, dudálnak, a lassan haladókra. Két három ilyen arc a lassú autó mögött máris hosszabb, mint egy kamion, na oda már kevés a három hengeres szuzi. És aztán néznek nagyokat, hogy a teljes sort előzve is befért az autó még a záróvonal előtt. Itt persze vissza kell kapcsolni és hajlítani a lemezt a pedállal.
Nem kell tolni senkit, ha lehet, meg kell előzni és kész, ha meg nincs kraft, bele kell törődni a sorunkba.
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #54391 üzenetére
hogy aki 90 helyett 70-nel megy, azt lőjék le?
Majdnem.
Aki mondjuk a Lágymányosi hídon 70-es táblánál 50-nel, vagy ugyanezt a Hungária bármely szakaszán teszi, és nem a legkülső sávban, azt igenis lőjjük le!
Én biztos vagyok benne, hogy ezek az emberek bűnözők, és legfőbb céljuk az, hogy a belvárosi lakosság minél több szmogot szívjon, különben mégis mi a búbánatos f..ért közlekednének lassabban, mint a zöldhullám?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
kalmanchris
tag
válasz kalmanchris #54390 üzenetére
Refraktométer 😣
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #54393 üzenetére
Egy közeli hegyen átvezető 35km szakaszon, sokan képesek végig egy teherautó/papi után menni 40-50el a szerpentineken. Aki meg aznap el kell érjen valahova, nem opció, hogy egy órát csinál át a hegyen...
Tavaly karácsony után, meg az 1.4 Corsammal volt a "rekordom" amikor két nekifutasbol (kanyar miatt vissza kellett állnom) 11 kocsit+kamion előztem meg, miután mindneki képes volt 40el menni utánnaDe akkor is a kedvencem, amikor a sok alföldi oláh faluban, a hegy előtti 8km egyenes szakaszon elcsapja mellettem 80-90-110el, aztán az Bucsin első kanyarjában utolérem, mert elfogyott a tudás és épp 30km/h próbál túlélni. Szerintem nem ahhoz kell tehetség, hogy egyenes úton nyomjuk a céges Fiestat 100 fölé helységen belül, hanem egy hegyi utat normálisan lekezelni...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz EQMontoya #54394 üzenetére
ennél csak a rakpartos 50-es meg 60-as a rosszabb fajta
"Szerintem nem ahhoz kell tehetség, hogy egyenes úton nyomjuk a céges Fiestat 100 fölé helységen belül, hanem egy hegyi utat normálisan lekezelni..." ehhez szerintem tapasztalat kell.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #54394 üzenetére
A lágymányosi híd pont sz@r példa volt. Az egy autó gyilkos út, 2 forintot nem ér. Ott lassan inkább azt lőném le, aki 50-nél többel megy és szétkúrja az autóját
Eredetileg sem azzal volt a bajom, hogy ti 100-al akartok menni, hanem azzal, hogy ne legyen már baj, ha más meg "csak" 70-nel szeretne.
Mindegy is... tényleg nem vitának szántam... nyomjátok csak neki hajrá!Itt van inkább egy végtelenül előzékeny autós társ. Ha törik, ha szakad, ő elengedi felebarátját
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban