-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Azt tudni kell erről a Delphi rendszerről, hogy a tankban lecsapódó pára vágja haza, mivel nincs hűtése a visszatérő ágnak, ezért a forró üzemanyag megy vissza, amiben ha kevés a nyál, akkor nem hűl le eléggé a benne levő üzemanyagtól, így az lecsapódik, bejut a rendszerbe, kavitáció, fémszemcsék, kuka üzemanyagrendszer.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Richard!
addikt
Boldog Új Évet Sráczok!
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
ACAB95
tag
Üdv
Adott egy Fiat 1.9 multijet, jelenleg beteges 64ah 520A akksi van benne, amivel elég nehézkesen indul az autó. Gyárilag 70ah írnak elő. A kérdésem az lenne, hogy hány ampéros volna bele a legjobb? Köszönöm"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
HellGreg
őstag
Azt hiszem siemens van benne. Én még nem cseréltem ezen kívül semmit. Az előző tulaj mondta hogy most volt vezérlés és kuplung csere. Ha ezt a füstölést megcsinálták átnezetem rendesen hogy mit érdemes még kicserélni, pl. Ha gázt adok még mindig jön belőle valami ködszerű fehér füst bár állítólag az a turbó. Szaga viszont határozottan jobb mint az injektorszerelés előtt.
Az a baj hogy nincs diesel vezetéssel tapasztalatom. 2000 forsulatig nehezebben gyorsul. Majd olyan 2100 körül kilő mint a golyó. Na általábna akkor jön a füst. Néha fekete néha halvány fehér. Ez normális?[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz HellGreg #53954 üzenetére
Írtam hogy vidd el az ESS motorhoz, nekem a C-maxot ők javították. Közepes áron dolgoznak, viszont csak Forddal foglalkoznak, ebben nagyon otthon vannak! Megbízhatóak, ha vennék még egyszer (de úgysem ) Fordot csak hozzájuk vinném! Ha utánuk olvasol, akkor láthatod, hogy sokkal messzebbről is viszik javításra az autókat hozzájuk!!
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #53962 üzenetére
Ha kis esze van, akkor mondjuk egy RX400H-t, és legalább nem fog vele szopni.
A hibrid technológiának szerintem baromi nagy előnye a megbízhatóság a mai agyonkomplikált sokturbós, közvetlen befecskendezéses benzines és dízel hajtásláncokhoz képest. Más kérdés, hogy annyira unalmas és lelombozó, hogy nekem nem kéne, de egy suvot úgyse a vezetési élmény okán vesz valaki, szóval abba szerintem tökéletes választás.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #53963 üzenetére
Kizártnak tartom hogy olyat venne A merci fele megy, mert a korábbi két E osztályosát imádta, de elkapta őt is a SUV őrület. Az X5-öt szerette, kérdés újabb X5 lesz, vagy GLE vagy valami egészen meglepő
Azt sajnálom, hogy csak 1x vezettem az X5-öst, meglepően kicsi és könnyű volt a kormánya, de nagyon fura, hogy magasan ülsz. Nekem a limuzinok jönnek be meg a kombik.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
Ma megnéztem 2 autót.
1. 2008-as Saab 9-3 Aero 1.9 TTIDS (biturbó dízel). Eddig szuper. Sajnos nem indult, mert lemerült az akksi, a kereskedést miattam nyitották ki, bebikázásra nem volt lehetőség, 190 K km 1 tulaj.
Sajnos automata. :/ Amúgy nagyon szimpatikus gép, de kipróbálni ugyebár nem tudtam.2. E39 530d, 1999.
Műszakilag rendben van, B.e. nagyon kicsit kotyog, friss műszaki, új akksi, 4 mm téligumi.
Esztétika: elég fosch, pici rozsda itt-ott az ajtón és az első sárvédőkön, most volt küszöb cserélve, hátul javítóív. Bőr bal egyen repedt. 330 K km, hihető, kormány kopott. Oszlopokon lóg a kárpit, ezt mondjuk magam is megjavítom.Tesztút: nagggyon tetszik, ott volt az úton, fék fog, egyenesfutás ok, váltó szépen vált, rendszeres olajcsere a váltóban is. 8 éve 1 tulaj, egy csaj!!! Ért az autókhoz.
Mit mondjak a feleségemnek, miért akarok egy szakadt BMW-t venni? (meghasonlok...)
Átmeneti autó lenne mindkettő és mindkettőre kell 4 abroncsot venni.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz focvis #53965 üzenetére
A 93-nak a bele méltatlan a Saabhoz, kifejezetten esztétikus és igényes, de a műanyagok recsegnek, zörögnek, night panel abban is betegeskedhet, ha a zörgés ilyesmi nem zavar, akkor nagy baj nem lehet.
A motor a Fiattól jön, Deltában és a 95-ben van még ugyan ez, Opelokba a 2 literes került, a turbók cseréje drága mulatság lehet a komplikáltsága miatt.
A fő probléma az, hogy hamar elfogy, megy mint a disznó, 2000-nél 400Nm) de ez 2500-tól már csökken, igaz 4000-nél még mindig van 330Nm. Itt írnak is erről.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz EQMontoya #53967 üzenetére
Ezt az 525d-t sajnos nem tudtam megnézni ma, csak a jövő héten. Fotók alapján nagyon bejön, a tulaj (ismerős ismerőse) elmondása alapján műszakilag is OK.
Aki ért hozzá, köpködje meg plíz.
@Integrale: köszi, máris olvasom a cikket.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #53972 üzenetére
950-ért nagyot nem tudok bukni vele. Ha befoshcsizik, pár tízezret hajlandó vagyok költeni rá, ha többet kellene, akkor egyből megy a háztól.btw: A csajt is legépelném.
Bitpork azt mondta, hogy velem van. Én legalább is így értelmeztem.
Kornél: nem ittam!
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #53982 üzenetére
Az is jo motor, kezi valtoval meg ereje is marad, de nem fog ugy az ulesbe preselni, mint a 30-as. Viszont szep a hangja es finoman jar. Ez a konkret auto jonak nez ki, volt gazdaja. Nekem az ulesfutes hianyozna belole, de az jo jel, hogy ez az alcantara szeru szovet nincs szetkopva es a sportules sem kiult, sot a nagyboard is olvashato, nincs tele pixelhibaval.
Meg egy dolog, ami eszembe jutott: termosztatot es vizcsoveket erdemes csereltetni, ha eddig meg nem voltak. Ilyen idos koraban mar porlad szet minden a motorterben.
-
veterán
válasz Magnum_ #53984 üzenetére
Ausztriabol és Olaszországból hoz BMW-ket, ezzel fusizik, pénzt keres rajtuk.
@BLACK: pontosítok: egy régi haverom ismerőse, ma dumáltunk hogy kellene vmi kutyaól és megyek megnézni egy taligát, így kaptam meg a telszámát ennek az ismerősnek.
Kedden szeretném megnézni, és jó lenne a 3 autóból egyet megvenni, nem békávézok (csak kocsmába jövet-menet), biciklizni hideg van.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #53979 üzenetére
"... meg a gordulesi zaj is mas bennuk ..."
És én még hiszek abban is, hogy eme nagyszerű márka gépjárműveiben még megannyi különlegesség lakozik. Adott esetben külön nagy kapacitású tartály állhat rendelkezésre a friss, hamisítatlan bajor levegő tárolására (ezt természetesen minden szervizlátogatás alkalmával ingyenesen és titokban feltöltenék), hogy mindig optimális legyen a légkör a kocsiban. Ezen felül számos stúdió rejtőzhet a BMW Welt egy látogatók elől elzárt föld alatti szintjén, hogy a lehetőségekhez mérten minél inkább teljes értékűen ki tudják szolgálni a BMW tulajdonosokban időnként felmerülő autentikus bajor jódli iránti igényt élőzenével és a személyre szóló, legjobb minőségű, digitális, műholdas műsorsugárzással a stúdiókban a hét minden napján 24 órában rendelkezésre álló zenekarok. Persze lehet, hogy rosszul hiszem.
Viccet félretéve én is szívesen átülnék egy ilyen járműbe annak ellenére, hogy eddig még nem volt szerencsém gyakorlatban egyhez sem. Az egyetlen dolog ami aggaszt; félek, hogy nem elkerülhető egy látszólag jó állapotnak örvendő, használt BMW vásárlása esetén a vételár 15-20 százalékánál nagyobb szervizköltség a kezdeti időkben.
-
veterán
válasz szőröscica #53985 üzenetére
Köszönöm szépen!
A 30d-ben navi, tv (analóg), ülésfűtés is van. Ott a BC erősen pixelhibás.Ezeket cseréltette a csaj az utóbbi években:
2010. 06.25238.000 km
olajcsere
váltóolaj-, és szűrő csere 239.000 km2010. 09.28241.600 km
fékbetétek elöl hátul
jobb első szélső kormányösszekötő gömbfej
jobb-bal elejében első lengőkarok
bal első ABS jeladó
bal-jobb hátsó lengőkaroknál golyósszilentek cserélve2010. szeptember 30.
Műszaki vizsga
Futómű beállítás2011. január 11.
Olajcsere+szűrő2011. január 27.
Kartergáz szűrő csere
250 100 km2011. február 8.
250 800 km
Felső hűtővízcső csere 13.000.-
Vezető (felső) lengőkar szilentek csere
Olajhűtő alatti gumitömítés csere2011. február 11.
251.430 km
Olajszűrőház és blokk közötti tömítés csere2011. február 15.
251.670 km
Ékszíj vezető görgő csere (1 db)2011.július 25.
259.000 km
Olajcsere
Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, ablaktörlőgumi csere2011. szeptember 21.
264.000 km
Önindító kerék csere2012.06.29.
275.300 km
Olajcsere
Olajszűrő
Jobb első alsó lengőkar
Első, hátsó (jobb) xenon magasságérzékelő
Jobb hátsó görgőscsapágy
Klímafeltöltés2012.07.26
276.500 km
Bal hátsó alsó golyóscsapágy
Hűtővíz tartály csere2012.09.18.
278.500 km
Légtelenítős vízcső a hengerfej és a tartály között
Csatlakozó ugyanott
Olajnyomás gomba2013.06.05.
286.120 km
Olajcsere (8l)
Kanyarstabilizátor szilent jobb eleje (2db) csere2013.10.31.
295.433 km
Olajcsere, szűrőcsere2014.04.29.
302.000 km
Váltóolaj+szűrő csere (6l)
Első fékbetétek – csere
Pollen-, levegő-, üzemanyagszűrő csere
új kipufogó2014.09.19.
305.000 km
jobb első stabilizátor rúd (pálca) lengőtámasz
bal alsó hátsó első tengelyen lengőkar
bal oldali visszapillantó tükör csere
bal első ajtó ablakemelő szerkezet csere2014.12.30.
308.000 km
6 db izzító gyertya
üzemanyagszűrő2015.03.14.
310.400 km
olajcsere+szűrő2016. október 10.
325.000 km
Olajcsere (7,5l), olajszűrő
Levegőszűrő (2db), pollenszűrő, üzemanyagszűrő
Hátsó fékbetétek
Hátsó alsó lengőkarszilent (golyós)
Elöl: jobb alsó hátsó + első lengőkar
Ablaktörlőgumi csere
Lámpamosó jobb
Ablakmosó spriccelők
Jobb oldali küszöb csere
Jobb hátsó sárvédő javítóív
Színre fúja: 2 küszöb, motorháztető, csomagtartó közepétől felfelé, jobb és bal hátsó sárvédő, ajtó sarkok
Lámpák felpolírozva -
szőröscica
addikt
válasz focvis #53989 üzenetére
Szépen vezetett lista.
Kartergázszűrőt érdemes cserélni bennük elég gyakran.
BigBlackDog: drága fenntartani őket (ebből a szempontból talán az E39 a legjobb, ott a kopóalkatrészek baráti áron mozognak), az újabbakat különösen, és néhol meglepően hitvány anyagokat alkalmaznak bennük. Ettől függetlenül, ha valakit megfog a márka hangulata, az utána nem szívesen ül másba.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
Az újabbik VW Polo 4-ese nincs véletlen valakinek?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #53917 üzenetére
Helyes! Az ilyen apró ráköltések nem jönnek vissza úgy sem. Én is néztem grillrácsot meg fóliát meg ilyeneket. Nem növeli az autó értékét se a használati értékét. Megvettem rá a gyári alut (peddig ezzel is csak rontok a kocsin mert nő a rugózatlan tömeg) mégis mutasson valamit és kész ezzel kifújt a dolog. A fille-francok árát meg inkább a rendes karbantartásra lövöm el meg benyóra.
Mi van tervbe véve játszósnak? Boxter S?
rbalint88: Akkor ahhoz a Volverhez rendes szoftot írtak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #53955 üzenetére
Így lett nekem is a gyári 47Ah-s helyett 60Ah-s.
Igaz bele ment volna még nagyobb is de az már túlzás lenne tekintve, hogy a kocsiban az egyetlen extra én vagyok.mod:
EQMontoya: RX400h-ra plusz egy. Megbízható és nem is eszik olyan sokat. És pówer is van benne, lámpánál állóból úgy lemosott mint atom (Kormival voltam).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Yes.
Már csak asszonyt kéne meggyőzni, hogy kell neki az UFO.Ez képek alapján alkuval simán jó lehet.
[link]Black: megveszem, ha akarom, de minek a balhé, ha nem kell?
Egyébként ha ő nem hajlandó autóval járni, akkor teljesen felesleges 2 autó.
Így nyilván praktikus oka van annak, hogy próbálom meggyőzni, hogy autóval járjon, így nekem lehetne valami fasza autót nézniTsebacsi: értem én, bennem is felmerült ez, de olvasd el a Qru által lineklt TC tesztet, szerintem sok mindent elmond.
Ráadásul ez még elérhető áron mozog, ld. a linket.
Ennyiből kijönne egy fullos 1.9 le toledo II is, de minek, abban még ennyi vér sincs, mint ebben lenne.
Szerintem.Ja és én szeretem a szívókat, sőt, imádom.
A 2.0 dízel mondeom utáltam, ahogy tol egyet, aztán elfogy, pedig az utána kicsit húzva is lett, ez kis turbó nyomás emeléssel.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #53996 üzenetére
Én tökönrúgnám magam megint egy tiltásig pörgetős szívóval. Ami vezetővel már másfél tonna. És öregebb 5-6 évvel mint a mostanid. Vagy a nagy lenne a játszós? Why?
(#53999) B-L-A-C-K: Nálunk is elég erős a ráhatása, bár autó tekintetében nem lesz akkora, mert nincs jogsija, és abba ül, amibe viszem Nem akar Fordot (még), szerencsére az i40 tetszik neki valamelyest. A civicet imádja, (mert nem ő vezeti), bezzeg az 540i anno nem tetszett mert régi...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző