-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #53800 üzenetére
+BigBlackDog:
A kodlampa mint DRL üzemel, lámpa kapcsoló OFF állásban indítására DRL kapcsol, bármilyen más világítást felkapcsolva pedig kikapcsol, ahogy a jogszabály szerint is kell neki.
A videón a lámpa kapcsoló AUTO állásban van, nappal világosban a DRL kapcsol fel, ahogy sötétedik (a videón a segítségem letakarja a fényérzékelőt) a DRL kikapcsol, és a tompított bekapcsol, ahogy normál esetben is működik.Mod: ma az arénában valami mini Honda meet lesz, haveorm szólt, hogy mennek, lehet én is elnézek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #53901 üzenetére
Nem tűnik így videó alapján, hogy nem gyári megoldás. Szerintem jó lett. Mondjuk a nyomorult alagutak, hidak miatti sötétebb részeknél gondolom így is kapcsolgatja le-fel az automata a lámpát.
Egyébként ezzel kapcsolatban már egy kérdés felmerült régebben bennem. Ha nincs DRL, akkor mire jó az automata világítás? Ahogy kiérek településen kívülre (max. 3-4 perc alatt), ott úgyis kell kapcsolnom világítást. Mondjuk Budapesten belül hasznos, de ha valaki nem nagyvárosban mászkál többnyire, akkor eléggé elesett ötletnek tűnik számomra DRL nélkül.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #53902 üzenetére
Automata vilagitasnak szerintem akkor van elonye, ha motorinditas utan felkapcsolja egybol a lampat -tulajdonkeppen a felesleges inditaskori terhelest szunteti meg. Drl szerintem felesleges felmegoldas, menjen fixen a tompitott 'szt cso.
-
veterán
válasz rbalint88 #53896 üzenetére
Sok lenne.
@I-sty: szép gép.
Délelőtt kiperkálta és elvitte a Golfot az új tulaj.😢🤧
Megnéztem délután 2 db Focus 2 ST-t. Mindkettőn korrodalt a j.h. sárvédőív, egyiken a j.e. is. Harmadikat már nem nézek meg.
Marad a germán vonal (fricc & svéd). Szerettem volna egy konkrét V70-et is megkukkolni, de csak a kerítésen keresztül sikerült, zárva voltak.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #53906 üzenetére
~55 ezret (gk. adó) spóroltam.
De volt benne 40 liter benzin, ill. múlt héten fizettem 37500-at egy új nyári gumiért (belement egy 13 mm hosszú csavar, nem eresztett, viszont jobb a békesség). Szóval egálban vagyunk.@Vili: mindjárt indulok Zegre a szomszédom ovijáratos G4-ével. Csak hétfőtől leszünk sorstársak.
@Gergőke: egyik magyar és bevallottan törve volt, másik osztrák. A magyar bele csúnya volt, szervizkönyves 120 K km.
@BBD: nem volt slagom...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz McSzaby #53886 üzenetére
Szia!
Nekem is zöld volt gyárilag, a g12+ lila kell bele, ahogy írtad.
Viszont amikor ledobod, ne egyből töltsd bele az újat, hanem több etapban öblítsd át desztvízzel, sőt érdemes hűtőtisztító folyadékkal is megjáratni.Én végigcsináltam, nem kis meló. De érdemes rendesen kitakarítani hogy csak az új lötty legyen a teljes rendszerben.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #53903 üzenetére
Korminal mar gyujtasra felkapcsol a kszenon. Aztan pislakol inditozasnal... lol. Nem is hasznalom auto modban, magam kapcsolgatom.
Drl arra jo hogy nappal mikor nem az a cel h az utat vilagitsd hanem a szembejovonek jelezz nem kell 100W-ot egetned hanem csak kb 10W-ot.
Kornelka: Jó lett nagyon! Ez melyik cucc? Osram?
Mod: Sry az ekezetek miatt de kivetelesen mobilrol nyomom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Januárban a futómű "projektnek" is vége lesz, aztán hagyom így, ahogy van.
TypeS maszk, szárny, kipufogó és a reflash árát meg belerakom a következő (hobbi) autó projektbe inkább.
Ez cirka 300k HUF, ez be volt tervezve jövőre, így ha sikerül még 700k környéki összeget felszabadítani, akkor finom kis gépet fogok lőni, de inkább Q3 lesz a céldátum. -
-
concret_hp
addikt
lehet gyökér kérdés, de ha mondjuk 165/70 r14 helyett 165/65 r14 gumi kerülne egy autóra az mekkora para? mennyi a tűréshatár? (van egy szinte új nyári gumi szettem az utóbbi méretből és nem feltétlen vesződnék azzal, hogy eladom és veszek másikat és stb)
vagy fullba vagy sehogy :D
-
B-L-A-C-K
titán
válasz concret_hp #53919 üzenetére
Nem vagyok egy gumi szaki, de neten tudakodva elvileg az átmérőkülönbség +/- 2,5%-nál ne legyen nagyobb, te esetedben ez már 3% lenne.
-
concret_hp
addikt
ja ill. isofix az ilyen ~10 éves autókban mindben standard vagy van amiben nincs?
B-L-A-C-K, ill. előző kérdéshez: milyen gumi helyett lehetne használni esetleg?
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
B-L-A-C-K
titán
válasz concret_hp #53921 üzenetére
Nem értem a kérdést, hogyhogy milyen gumi helyett? Meg miért nem veszel rá gyári méretet?
-
BigBlackDog
veterán
válasz concret_hp #53921 üzenetére
Ugye nem gumihoz keresed az autót?
Dobd be a méretet egy gumi váltóméret kalkulátorba és próbálgasd, hogy mi az ami még belefér.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz concret_hp #53919 üzenetére
165/70 r14-nek a 175/65 r14 a váltó mérete.
-
concret_hp
addikt
válasz B-L-A-C-K #53922 üzenetére
van egy alig használt nyári gumi szettem, ami 165/65 r14, pontosan milyen eredeti méretek helyett tudom feltenni? (autóm most nincs így ha pont fel tudnám tenni a következőre, akkor az 1 hajszálnyi plusz lenne, nyilván nem sok)
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
#94477440
törölt tag
Sziasztok!
Ez a fagyálló mehet egy '94-es 316i compactba? Előtte kétszer átöblíteném deszt.vízzel, és 150km-rel ezelőtt lett beleöntve hűtőtisztító.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Magnum_ #53890 üzenetére
Bocsi, először csak az én hszemre érkező választ olvastam, mea culpa, mea culpa
Ma megvoltak az első körök a faluban. Eredetiségvizsgás vállalkozást hívtam, már nincs mobil vizsgáztatás, de mondom ne basszatok már ki velem, nincs rendszámom, azt mondták 3-án hívjam, megoldjuk okosban.
(acélfelniket még nem gumiztam fel, majd műszakira, rengeteg meló van még vele, főleg apróságok a külső/belső kinézettel)
[ Szerkesztve ]
-
HellGreg
őstag
Sziasztok. Úgy döntöttem, tavasszal megszabadulok az S-Max nevű pénztemetőtől. Szeretnék valami 10-12 éves benzines autót ami családi egyterű (Opel Zafira pl.), megbízható forrásból. Sajnos a hasznaltauto.hu-n azt tapasztalom, hogy a hirdetések 99%-a autóbazári, és nem szeretnék külfölfről behozott, esztétikázott és visszatekert csotrogányt venni. Vagy ha már bazár, akkor megbízható legyen. Tudtok esetleg tanácsot adni, merre érdemes elindulni a keresésben? Fontos szempont, hogy az autó fenntartása és szervizelése ne legyen csillagászati, mint az S-maxnak.
Köszi szépen. -
-
HellGreg
őstag
1.8 TDCI, 2006-os. Most volt pár hete rajta komplett injektorfelújítás (400K huf). Már kezdtem örülni, hogy de jól megy mióta megcsinálták. Nem füstölt annyira, jobban húzott, kevesebbet fogyasztott. Erre egy hete a Hősök terén a dugó kellős közepén hatalmas füst csapott ki a motorházból. Gyorsan félreálltam és leállítottam a motort, de még egy félóráig füstölt utána is. Azt hittem ott leég. Autómentő hozta haza. Azóta sajna nem volt időm mit kezdeni vele, jövő héten elvitetem szervizbe. Nem tudom, mi lehetett a baj, szerintem valami üzemanyag vagy olaj folyhatott ki és kezdett égni a motorban. Alatta valami cseppek voltak, de nem tudom olaj-e vagy üzemanyag. Ha felnyitom a motorháztetőt, semmi erős szagot nem érzek.
Plusz még. A szervizben a múltkor azt mondták, turbófelújítás kéne (140K körül), fékcsere is időszerű.
Imádom mert nagyon szép és kényelmes, tágas, tekintélye van
De nem szeretnék erre az autóra dolgozni, ami pénzt elvisz az nem emberi. -
rbalint88
addikt
válasz HellGreg #53932 üzenetére
most megcsináltatod, lesz megint X ft. ráköltöttél kb fél millát, azt senki nem fizeti ki neked. átülsz egy zafirába, ami nem lesz jobb semmiben, cserébe totál lutri.
a fék kopó-fogyó alkatrész, amiatt felesleges sírni. km-t nem írtál, de tíz éves autónál ha beesik egy turbófelújítás, azon nem kell csodálkozni. megcsináltatod, 5-10 évig megint nincs rá gond.
kettőstömegűt nem tudom cseréltél-e már, még az van ami naaagy dízel mumus, a többi ugyanúgy megvan a benzinesben is. (fék, futómű, kasztni, apróbb motordolgok) cserébe a dízelség (=nyomaték) miatt megpakolva is felmegy az emelkedőn, lehet vele előzni országúton és 8literből megáll a fogyasztása.
ha veszel egy szívó benzines zafirát, az azonos körülmények között minimum 2 literrel többet eszik és gyenge mint a fos.
bárhogy is alakuljon, anyagilag szopóágon vagy, mert ezt a kocsit jól eladni nem tudod. ha nagy baja van és hibásan akarod eladni, akkor filléreket kapsz érte, ha megcsináltatod, akkor azt meg nem tudod igazán érvényesíteni az eladási árban. plusz egy rossz eladás után átülni egy bizonytalan autóba, amivel lehet megint beszopod, de fix költségeid magasabbak, cserébe kevesebbet ad, hááát, nem tudom...
a leggadaságosabb döntés, hogy megtartod az s-maxot 5 évig, megcsináltatod rajta amit kell és használod. aztán ha kijártad belőle a felújításokat, akkor el lehet kezdeni gondolkodni a cserén. -
HellGreg
őstag
válasz rbalint88 #53933 üzenetére
Mondasz valamit, nagyon nehezen válnék meg tőle. Kicsit tartok ettől a füstöléstől, mi lehetett, remélem nem újabb párszázezer.
300 ezer km-rel vettem, tavasszal 1.6M-ért. Azóta beleraktam kb 15-öt. Főleg Dunaharaszti-Buda ingázásra használom a dugóban. Néha megyünk vele nagyobb távot. Szivem szerint megtartanám, csak ezek a javítási költségek ijesztőek. Tudom, ez más autónál is megvan. Eladnám 1.5 milláért, és nem biztos hogy jobbat tudnék venni. Még vacilálok, ez attól is függ, mi a baja most. Leginkább az a kínom, hogy szerintem az a 400 ezres injektorbuli egy átverés volt. Ha lenne valami megbízható diesel szerviz a környéken, nem is lenne gond. De itt pl. Harasztiban nincs ajánlott hely. Sufniszerelőkhöz meg nem biztos hogy célszerű hordani. -
BigBlackDog
veterán
-
Integrale
veterán
válasz HellGreg #53934 üzenetére
Az a motor kifejezetten kenyes az uzemanyagszintre, gyakorlatilag tilos, keves gazolajjal a tankban hasznalni.
300e km-nel ezek nem ismeretlen koltsegek.
Szerintem is tartsd meg, ha csak a Zafira atirasat es a fogyasztasbol adodo plusz koltseget szamolod, mar gyakorlatilag az elobbibol rendbevagod most a turbot es a feket.
Aztan ki tudja, hogy az ujrs mennyit es mit kell kolteni.-secret- FL elotti Hyundai Coupe
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
HellGreg
őstag
válasz Integrale #53941 üzenetére
A kettős tömegű lendkerék-kuplung elvileg nemrég volt cserélve újra, ahogy a vezérlés is. Na ezt nem tudtam hogy nem jó ha alacsony az üzemanyagszint.
Én leszek a legboldogabb ha rendbehozva nem lesznek új meglepetések és el tudok járni vele 3-4 évig. Maga az autó nagyon tetszik, jó vezetni, erős, kényelmes stb. Nem látok hasonlót se ami ennyire tetszene.
A gyertyacsere óta akármilyen hideg volt, alig fordítottam rá a kulcsot már be is gyúlt. Előtte 1-2 perces tekerés volt mire beugrott.
Csak azt nem tudom, jót tesz-e egy ilyen autónak, ha dugóban poroszkálok vele mindennap. Úgy hallottam, nem tesz valami jót neki. -
Kornel
veterán
válasz molnarpeter #53944 üzenetére
Plusz Pesten úgyis ellopnak a priust.
-
-v-
addikt
válasz HellGreg #53934 üzenetére
Nem hiszem, hogy átverés .. az az 1.8 TDCi elég szar motor, itt olvashatsz róla .. ha 300k-val vetted, azok a porlasztók egyszer már valószínű cserélve lettek, ez a delphi ennyit tud (bár lehet ez már a siemens?), ha most rendberakattad semmiképp ne add el, megint jó 150k km-re .. majd előtte add el, mielőtt megint letérdel ezek szerint már elég sok mindent cseréltél, én csak arra figyelnék, akkor már minden legyen kicserélve, ami összefügg, nehogy valami kimarad és az vág haza megint mindent.
[ Szerkesztve ]