-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #53696 üzenetére
Nem tudok ezen az "autón" napirendre térni, mekkora ízléstelen zsák fos uramisten ..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #53702 üzenetére
Csak azért is összedobunk Vilinek egy ilyenre, és minimum 3 évig használnia kell
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #53702 üzenetére
Élőben még rosszabb lehet, mostanit láttam már, az is katasztrófa..
Kurva nagy baj van veletek, hogy nektek ez tetszik[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
egész jó akciónak tűnik
olajak-szúrőkSrácok, JC Premium szűrők miylenek?
Tudom, Mann az isten, nem veszek, nekem Mahle az isten, de valaki vett már JC Premium szűrőket?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #53705 üzenetére
Túl rendes vagy, kap egy nagy plakátot is róla a szobafalra!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #53706 üzenetére
JC Premium > Az meg mi?Ha jól látom, akkor az ő termékük lesz. Mekkora az árkülönbség? 10-15(-20) % nyereség esetén maradnék a bevált márkáknál. Esetleg keresnék valakit, aki nagyobb kedvezménnyel rendelkezik valamelyik alkatrész kereskedőnél.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #53709 üzenetére
nem az árkülönbség miatt kérdezem, mondom, nekem a Mahle a fasza és nem szignifikáns a különbség.
csak az előszűrő réteg miatt kérdezem, mert az szimpatikus, de jó dolog-e, stb.I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
najólvan fiúk!
szavazhattok, hogy melyik szűrőket rendeljem januárban a kocsihoz.
Olajszűrő: Mahle 1, Mann 2 - árkülönbség nulla, most Mahle van és jó.
Levegőszűrő: Purflux 1, Mann 2 , Mahle 3, JC 4
Üzemanyagszűrő: Mann 1, JC 2, Purflux 3
Elég úgy, hogy adott szűrő + a száma
Olaj eldőlt, 0w30 Castrol Edge lesz
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #53715 üzenetére
szmög, Pöst, stb, miatt se?
just a question.
nem értek a lovakhoz, csak úgy csinálok.I humbly and respectfully decline™
-
Jaffa75
őstag
ez nem rossz, nálunk ennél majdnem drágábban építik sík terepen az utat...
-
Integrale
veterán
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #53718 üzenetére
Lejárt a szerkesztési időm ezt még hozzácsatolom
Bemész a VW hez, veszel bármilyen gyári szerviz lomot, ott van minden az ajánlás.
Szétvágtam már pár olajszűrőt Mahle olajszűrő Nosss szerkezetileg tuti gyengébb! Viszont a papír az dettó mint mannál erős maradt!
Alig szakadt. Maga ami feszíti a komplett belső szűrőt egy fos rugó.. a visszacsapószelep szilikonja tartós maradt! Tartotta a formáját.
Külsejére 22 kulcs megy ponthegesztéseket leszakítottam mint a szél, Mannra 30 as kulcs megy na azt ütni vágni kellet! El is törtem egy bazi nagy csavarhúzót közbe.. Erősebb a külső ház anyaga!
A visszacsapó szelep rugó ponthegesztése nem nyűgözött le a mahle szűrőnek.
De a képek magukért beszélnek.A mann az 1:1 gyári kívül belül! Mivel az gyártja.
Mahle továbbra is vegyesek az érzelmeim.
Külseje belseje gyengébb, a szűrési képessége attól lehet jó. De ezt nem tudom megnézni.Aki nem tud dönteni vágjon ketté egy ilyet egy olyat.
Ne hallgasson senkire nézze meg a különbséget.[ Szerkesztve ]
-
válasz Jaffa75 #53717 üzenetére
Ne sértődj meg maestro, de ez mókusvakításnak kiváló, másra nem jó. Valahogy a nagy világszenzációs francia bejelentés kapcsán pár adat hiányzik:
- mekkora a terhelhetőség
- száraz, vizes, havas időben mekkora az eltérés tapadásban/fékútban etc egy mezei aszfalthoz képest
- mondjuk 1 hónapos téli időszakot követően mennyit romlik a hatásfoka a gépjárművek által felhordott retek miatt
- mennyi idő után károsodnak annyira a cellák, hogy cserélni kelljen. HA cserélni kell, akkor azt lehet-e elemenként, vagy egy komplett szakaszt kell újra húzni -> ennek mekkora a várható költsége
- stb.Persze lehet itt hasonlítgatni, hogy "úúú hát ez kilóméterenként ugyan annyiba került, mint nálunk 1km autópálya" ahogy ezt olvasom a többi fórumon, csak itt 2x1 sáv kerül annyiba 1 km-en, mint itthon 2x3 + a leálló sáv + szalagkorlát + elválasztó sövény + felfestés valamint opcionálisan az út szélét jelző fényvisszaverő alkalmatosságok.
Tech demonak tökéletes, de szvsz ez egy halva született ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
válasz Evil Snowman #53722 üzenetére
nem sértődöm meg...
Nem is mondtam hogy jó, de annyival meg nem drágább, mint amennyi lehetőség van benne!
Az általad említett kopásállóság gondolom megvan, ott se megengedett biztos hogy csak kidobjanak az ablakon ennyi pénzt... de majd kiderül ha megírják hogy cserélni kellett a felét!
-
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #53722 üzenetére
pár adat hiányzik
Tudom, múltkor már kifejtetted, te mindent rossz szemmel nézel, ami manapság megy, és a nádpálcát is visszahoznád az iskolába de ha a hirtelen jött haragodat és cinizmusodat félreteszed (amit nem pontosan értek itt, miből fakad, meg ki ellen irányul), akkor - bármennyire is elítéled az ilyen boszorkányos vívmányokat, mint a gugli - 1 perc alatt akár rá is kereshetsz, és válaszokat találhatsz, például itt:
[link]Tech demonak tökéletes
Mint írják is, pontosan az és nagyjából azokra a kérdésekre szeretnének választ kapni, amiket írsz. Szóval akkor nem értem a puffogásod.. A koléga megjegyzése meg szerintem arra vonatkozott, hogy ironikus, máshol cutting edge technológia van ennyi pénzből (még ha kísérleti jelleggel is, nyilvánvalóan), nálunk meg köztudottan nyugat európához meg mindenkihez képest nevetségesen drága kilométerárakon szoktak épülni nevetségesen szar minőségű utak. Szerintem is ironikus és nem, senki se akarta szerintem (itt legalábbis, a "többi fórumon" dolog az nem értem hogyan érint minket, azoknak ott puffogj lokálisan ) az itert a mátrai erőműhöz hasonlítani
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Nem vagyok az értelmes fejlődés ellen, de ebben nem látom a rációt és azt sem, hogy hosszú távon ezek az utak mennyire lesznek fenntartási szempontból "szufficitesek".
Bár nem összehasonlítható a kettő, de sokkal több értelmét látom a norvégok által elképzelt modellnek, miszerint azt tervezik, hogy a komplett úthálózatukat be szeretnék "vezetékezni", hogy mint egy indukciós töltő töltse a rajtuk haladó elektromos autókat. Na annak látom értelmét.
Cinizmusom miből fakad, azt inkább hagyjuk.
Kuglit használom, bár most olvastam egy tanulmányt, hogy egy mezei kereséssel 7 gramm széndioxidot termelünk [link]. [cinizmus ON] Úgyhogy lehet a jövőben offolni fogom [/cinizmus OFF].
Ne aggódj a többi fórumon is kipuffogtam magam jó pár más emberrel egyetemben.
"Mint írják is, pontosan az és nagyjából azokra a kérdésekre szeretnének választ kapni" - Ez tök jó, el is fogadom, ha legalább a bevezetés előtt mást nem is, de a biztonságtechnikai részt minimum egy fél évig tesztelték volna. De nem hiszem, hogy örülnél annak, ha úgy mérnék fel ennek az útnak például a nedves körülmények közötti tapadását, hogy hátulról valaki beléd rongyol, mert a nedves aszfaltnál megszokott féktávot vette mögötted.
A nádpálcás nevelést szerintem most hagyjuk, arról egyszer kifejtettem itt a véleményemet, többet nem fogom, mert még OFF-nak is OFF lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #53731 üzenetére
3 hengerest elvből nem vennék (ezért vettem Jazz-t anno a Polo/Fabia/Ibiza helyett). Az 1.5t meg turbó drága.
mod:
Amúgy használtam egy kis ideig egy 3 hengeres C3-ast, annak egész jó hangja volt fordulaton. Na de azért van az a szint ami alá nem megyek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #53732 üzenetére
Nem offolnék tovább, de ebbe az egybe bele kell kötnöm megint
Kuglit használom, bár most olvastam egy tanulmányt, hogy egy mezei kereséssel 7 gramm széndioxidot termelünk [link]. [cinizmus ON] Úgyhogy lehet a jövőben offolni fogom [/cinizmus OFF].
De ez 2009-es, amit linkelsz.. picit le vagy maradva azóta a gugli 100% megújuló, csak mondom .. (vagyis még nem teljesen szó szerint, de mind1 .. ) - a cinizmust a valós tényekre érdemes alapozni, ha sima tájékozatlanság van a mögötte, akkor nem a cinizmus fog átjönni, hanem ... más
ebben nem látom a rációt
Nem is kell, ez applied research
[ Szerkesztve ]
-
Jézus, most nézem tényleg egy 7 éves cikk. Érdekes mert egy hete futottam bele. Nos akkor mea culpa ezt benéztem, örülök, hogy azóta változott a helyzet.
Ne aggódj légből kapott dolgokra nem szokásom alapozni, mondjuk erre a kuglis cikkre valóban rászaladtam most.
Mindent összegezve és visszatérve az eredeti témához, azért szeretnék majd idővel látni pár összehasonlító adatot erről az új útról szemben egy mezei aszfalttal (fékút 50 km/h-ról 0 km/h-ra száraz, nedves, havas körülmények között pl.).
-
-v-
addikt
-
Snoop-y
veterán
-
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Február végén fordul a kötelezőm, kaptam a jelenlegi biztosítómtól egy várható díjat, ami majdnem a duplája mint a jelenlegi. (18e vs. 32e Ft/év baleseti adóval).
Nem tudom mik a trendek, azt gondolom hogy nőttek a díjak, de ez reális lenne?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
EQMontoya
veterán
-
-
Peter.70
őstag
válasz Motion_Blur #53740 üzenetére
Az enyém is duplájára nőtt volna, váltottam is
-
Richard!
addikt
Olyat lehet csinálni, hogy a külföldi rendszámos autómra kiszámolni, hogy itthon mennyi lenne a biztosítás?
(#53746) aero. Azt gondoltam, hogy csak forgalomban lévő rendszámot lehet beírni. Mást nem fogad el. De akkor megpróbálom kamu rendszámmal.
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
Richard!
addikt
Érdekes számok jöttek ki... Lehetséges ekkora szórás? [link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Richard! #53747 üzenetére
Simán. MKB egyébként is kivonul, ha jól tudom, gondolom így akarják elérni, hogy ne legyen sok új és régi ügyfelük. Mondjuk azt sajnálom, aki náluk ragad véletlen...
Jövő évre nálam is a Union a győztes összeg alapján. De ez eddig évente változott. Komolyan olyan érzésem, mintha minden évben meg lenne, hogy melyik biztosítónak kéne kijönnie a legkedvezőbb összeggel (az év "sztárja") és ezt mindenki más is tudná.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
#napibulvár > Most megyek sírni a sarokba a fekete ajutómmal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Hobby rádiós topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Filmvilág
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000