-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #54908 üzenetére
Mondjuk
Nem olyan, mint az igazi, de szodaval elmegy es win winI humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #54901 üzenetére
Értem. Ettől még cserélni kell. Biztosan fekete, ami a 20 000km- ellenőrzésekkor kiderült volna, ha nézte volna valaki. Ha nem honda szervizbe hordod, neked kell ilyenekre figyelni. Meg ezek a karbantartási tervek csak iránymutatók, sokkal részletesebb az, amit a márkaszerviz kap. Nálam két oldal a user-nek szánt, és 20 oldal az, amit a szerviz kap.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54914 üzenetére
Volt Honda szervizben, előző tulajoknal is, és nálam is.
Kurvara nem figyeltek rá.
Sajnos gondolom ott elakad a dolog, hogy nincs csereperiodusa.
Kinyissam a tartályt most, és ránézzek?
Nem lesz levegős?Ja és ezeken kívül volt Budapest legjobb Honda szerelőjénél is.
Tboy leírta, hogy mi a véleménye a cseréről.Mod: ezért haragszom a szervizekre...
Nekem ez nem volt előttem, suzukiban más megoldás van, van egy fekolaj tartály és kész.
Gondold el, hogy más meg ennyit se foglalkozik az autóval. Ott is látszik, hogy ez nem is egyedi gond, hogy csak egy ember tudott ennek a cseréjének a szükségességéről a több száz tulaj közül, pedig vannak ott "szerelők" is...
Nem baj, hét elején intézem, ha más nem megtanulok autót szerelni[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tboy93 #54894 üzenetére
Azért mert soha nem volt cserélve. Ha lett volna cserélve rendszeresen, akkor nincs ilyen veszély. Erre mondtam kornélnak, hogy sanszosan szarok lesznek a munkahengerek is, mivel az a fekete szutyok, ami most van benbe, szétvágta belülről.
Tartályt ki lehet nyitni, attól nemlesz lecegős. Az csak a kiegyenlítő tartály.
Ahol fékjel közös a tartály, ott olyan a kialakítása, hogy nem tud emiatt elfolyni a fékfolyadék is. Kvázi tartály a tartályban.
xcds: annyira nem fontos, mint a féknél, de nem csak a forráspont miatt, a hidraulikus képességei romlanak idővel, amire rámehet a kuplungod, változik a fogáspont, bizonytalan lesz. Inkább 2 évente csere, mint, hogy emiatt kopjon szarra a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Onnan, hogy 10 db 1.8-as manuálisból 9-nek ugyanezt csinálja. (-5 fok alatt, -10 alatt elviselhetetlen) Akinek nem, az már rájött, hogy cserélni kell a kuplung munkahenger folyadékot is. Utána megszűnt neki a jelenség. Tehát a probléma és a megoldás is adott.
Nem fagyott meg valószínű, elég ha annyira megdermed, hogy nem látja el rendesen a feladatát.Hétfőn első dolgom lesz cseréltetni.
Mágus: honnan lehet majd megtudni, hogy tönkrement-e a munkahenger is? Csere után ha jó minden, akkor hagyjam, ha ugyanúgy szarakodik, akkor csere? Vagy folyni fog?
Mod2: jó lesz a Honda is, ha végre meglesz rajta minden csinálva
Bajnokpityu: olyan hely kellene nekem, ahol ezt meg is előzik, ld. gyári csereperiodusa nincs, mégis valakinek leesett már, hogy cserélni kéne, de ahol eddig volt az autó, ott nem. Na majd hétfőn vadászok. Olyan helyet, ahol hajlandóak kicserélni
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #54916 üzenetére
hát ettől még nem tanulsz meg autót szerelni, de autószerelőt választani igen.
vannak azért jó szerelők az országban (zömmel nem a márkaszervizek), ahol ha fék, ill kuplungproblémával megjelensz, első kérdés az, hogy mikor volt utoljára cserélve a hidraulika olaj.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54927 üzenetére
Jolvan more.
Első telem az autóval, most derült ki.
Menthető még szerinted a munkahengerek?
Mi van, ha nem, mi lesz a tünet?Saint: nem, külön kör teljesen.
Honadáék is kedvesek, hogy direkt nem írnak rá csereperiodust, gondolom jobb biznisz a gyári munkahengereket eladni 10 év múlva 100k-ért...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #54932 üzenetére
Biztos így van.
Ettől függetlenül 8 gennel simán ez okozza most a hibát, vagy szerinted -5 fok alatt hirtelen mindenkinek elfogy a kuplungja, vagy csak megdermedt a gyári folyadék?Saint: ha nem sikerül hétfőn normális helyet találnom, akkor felhívlak, akit mondtál szerelőt, úgyis közel van a munkahelyemhez, az meg fontos lenne.
Mágus: most is puha, és bizonytalan a fogaspontja melegben, de nem folyik.
Nagyon jó, ha cserélni kell majd...
Gondolom mindkettőt egyszerre, mert külön meg minek.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #54937 üzenetére
Írták itt, hogy nem lenne jó biznisz, mert azt is cserélném, amit nem kell... Pedig én csak szeretem rendben tudni a verdát meg betartani a csere intervallumokat, ha értelmesek... a 30 000km olajcserét nem tartom értelmesnek.
A helydben beadnám a hondába, hogy nocsak mutassák meg, a legutóbbi ellenőrzésen ezt hogy nem vették észre... a karbantartásit lobogtatva, ahol benne van a szint és minőség ellenőrzés!!!
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #54937 üzenetére
Mtv szekhaztol 1 percnyire, Csillaghegyi utsza. Bojtarrol nyilik. (De amugy a fektarvsa es betet cseret nem ott csinaltatom, anyagi termeszetu dolgok miatt, kicsit sokalltam az o hozzavetoleges arukat erre, meg az olajat is a Gumi Profi Teamnel dobatom le, ugyanabban az utcaban is van telephelyuk + XIII., ott van egy lelkiismeretes alkalmazott, tudod a futomuves. Es 5k. Szoval megvan, hogy hol mit hol. Gyertyat a Dunaautonal csereltek, a vw kedvessege miatt, hogy kell a celszerszam, de ha a regi szerelomet tudom, akkor kihagyom a Dunaautot ennel, mert nekik van.)
I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54939 üzenetére
Vágom.
Én meg ilyen szervizt keresnék itt, na de hogy?
Mondom, az autó gyakorlatilag végig markaszervizbe volt hordva...Saint: Nálam már volt maszeknal is. Ne firtassuk inkább.
Mágus: gondolkoztam ezen is, de inkább keresek egy normális szervizt. Most kaptam egy tippet, meglátjuk mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Rá kellene néznem, hogy milyen akku van a BMW-ben, mert az előző tulaj állítása szerint ő cserélte kora tavasszal, és hozzá is lett tanítva az autóhoz, de nekem gyanús, hogy az állítás legalább egyik fele nem stimmel, mert két kint töltött éjszaka után (egyszer -18 volt, egyszer -20) kissé lomhán indított délelőtt -13-ban.
Elindult szépen, de az én ízlésemnek nem elég fickósan forgatott.
-
Kornel
veterán
Örök klasszikus.
Hogyan indítsunk hidegben.Ehhez még hozzátenném az olajok viszkozitasa közti különbséget, szintetikus / felszintetikus, 0w, 5w, 10w és akkor teljes lenne a kép.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #54944 üzenetére
Itt a Jumper őskori 1.9 TD-ben volt egynyári 15W40 kb ezer km erejéig, ahogy jöttek a hidegek, kapta is az 5W40-et. Érzésre könnyebben tekeri, de közel egyszerre volt olajcsere és levegősödő üzemanyagszűrő javítás, szóval mérni nem nagyon lehetett közvetlenül, de viszkozitás miatt nem gondolom, hogy placebo
-
rlazol
addikt
Sziasztok!
Adott: kocsiban lemerült autóakkumulátor (3V körül), szekrényben feltöltve egy másik (12V). A feltöltöttről be tudom bikázni a kocsiban lévőt vagy mindenképp ki kell cserélnem?
(Nem véletlenül van a másik a szekrényben, nem bíznék benne, amint feltöltött a másik, azt tenném vissza. Ugyanakkor másik autó, amiről bikáznám nincs, szomszéd egyebek megkeresése nem jön szóba a riasztóhelyzet komplikáltsága miatt)
köszi!
mj.: megkérdeztem az autószerelős topikban is, de az nagyon be van halva
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz molnarpeter #54949 üzenetére
A bikakábel már sokszor bizonyított, használható darab.
Az autó egy VW Golf Mk. II. 1.3-as benzines injektoros motorral.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban