-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Egy ismerősöm venne megbízható kis autót évi kb 10-20 k futásteljesítményre. Keret kb 800 k. Mit ajánlanátok jó szívvel Neki?
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #54105 üzenetére
Nekem ilyen, csak FL elotti 93am volt. Sima opel szivo 1.8al. Ezt raktam fejre.
Olcso volt a fenntartasa, mert opel volt, de tenyleg nyoszorgott a muszerfala.Szep az a saab, de az altalad leirtak miatt en a bimmert vennem.
Az audim elott apammal nagyon neztunk egy ilyet, csak 523i-t. Kotta volt, diplomata kek, de elvittuk atnezetni es kiderult, hogy annyira nem kotta.
Majd a kereskedo hirtelen oda akarta adni 800ert 4eve.
Amin nyilvan elgondolkodtunk, de en nem atmenetiben gondolkodtam ugye.Kornel: azt a bimmert barmikor el lehet adni. Tudod, Mo.-n vagyunk, mindig kell valakinek picipenzert faluba, peremkeruletbe villantos auto. En is konnyen eladtam a 15eves audit, kurvajo aron.
Peter: ket haveromnak van 1.6os meganeII-je es nagyon szidjak, hogy tele vannak gondokkal.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #54109 üzenetére
Fuu mindketten sok mindent mondtak
Lambdaszondak, feltengelytores(!) 120k km-nel(!!), elektronikai baszok, ilyenek.az egyik pont karacsony elott panaszkodott egy kavenal.Viszont a leon, toledo tipp 1.6b motorral valid, direkt vettem en is azzal az audit anno.
Peter: ha jo a swift, akkor legyen swift.
Azokra sok panasz nincs.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #54102 üzenetére
Ültem RS Oktávban, nekem annyira nem adta. Persze jól megy, de igazából ennyi, egy erős utazóautó. Cserébe az anyagminőség a beltérben feledhető, nem összehasonlítható mondjuk egy A4-gyel, és nekem valahogy az a sportos ülés is kényelmetlen volt, de lehet, hogy csak a megfelelő beállítást nem találtam.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
brumi1024
veterán
Ahogy felettem írják. De ez lassan mehetne az összefoglalóba, annyiszor előjön.
A Superb is csak belsőre akkora mint egy A6, tengelytávban egy 10 cm-rel hosszabb az A6.
(#54121) EQMontoya: Az IS is prémiumautó, a Skoda pedig nem. Almát az almával, bármikor odateszem az A3-at belsőtér minőségben bármelyik Lexus mellé (persze a nagyoknál több a bőr).
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #54116 üzenetére
Persze, de ezek erősen moduláris padlólemezek, a 2005-ös oktáv kombi majdnem miliméterre olyan hosszú, mint a kortárs A4 Avant.
De mondhatnám itt az IS250-et is, ami szintén egy 2005-ben bemutatott, szintén kb. 200 lovas autó. Az Oktáv nagyobb belülről, de azért más világ az IS.
Same rules apply!
-
i-sti
senior tag
Okti 5E: 4,659 mm
A4 B8: 4,703 mm
Paszuly B7: 4,771 mm
Supi 3T: 4,838 mm
A6 C7: 4,933 mmA Supi közelebb áll az A6hoz mint A4hez.
13 cm vs 10 cmOkti 4,4 cm kisebb mint a B8. De mivel, hogy keresztmotoron szerintem annyival több is a hátsólábtér.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Tengelytáv szerint csökkenő sorrendben:
Hossz szerint csökkenő sorrendben:
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #54125 üzenetére
Pont ezt akartam írni.
Ésszerűtlen mértékű orrhosszak, amivel hiába nagy a tengelytáv, a végén kisebb utastér marad.
Példa az új Mazda 3, hosszabb és nagyobb a tengelytávja, mint a civicemnek, mégis jóval nagyobb a civic belülről, egymás mellett összehasonlítva.Vilike: +1.
Én egy A6-ban sem érzem azt az óriási belteret, amit a tengelytáv és a hossz sejtetne.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Bővített lista:
Tengelytáv szerint csökkenő sorrend:
Hosszúság szerint csökkenő sorrend:
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Magnum_
nagyúr
Focvis, izgulok erted.
Megvetted a bimmert?I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
De ez még mindig nem határoz meg semmit. Az Octavia alsó közép, amióta világ a világ, a Superb pedig közép, nemzetközileg is így tartják számon, szóval nem kettőnk véleménye ez.
A Fiat Linea 4,6 m, szóval az is lehetne akár felső közép is, pedig csak egy "vacak" B szegmenses.
Megfigyelhetted, hogy a Skoda többet ad térben, mint az azonos VW, attól még nem nő fölé kategóriát tekintve.BMW-k is jellemzően kisebbek, mint az adott kategória "kommersz" szegmense. Egy Mondeo/Passat/C5 is 4,9 m, mégis közép-kategória, D szegmens.
A tengelytáv sem egyértelmű, mint már írtam, Chrysler 300, nagyobb mint egy jelenleg is futó A8, mégis E-kategória, ahogy sok kóreai is hasonló cipőben jár.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Kornel
veterán
Nem ezt mondtam.
Kurva jól össze van rakva, haver 3.0 TDI-ét próbáltam, elfogadnám simán.Brumi: az, de olyan hosszú (indokolatlan) orrtúlnyúlása van, hogy az utastér elől veszi el a helyet.
Persze szép, na de hol marad a praktikum?Mod: az alattam lévő hsz-ra: így van, én is azt néztem rögtön, hogy ez csak ekkora?
[ Szerkesztve ]
-
-
stickermajom
addikt
Hello!
De rég jártam erre. Ugye jól emlékszem, hogy akksiból ez a carbon boost-os Exide Premium a kifejezetten ajánlhatók között van? Sok állást kéne bírnia, 5-6 napokat áll az autó mostanában. Mostani is működik még, de lassan vége lesz szerintem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #54091 üzenetére
"Kell valami legkésőbb holnap." A nepperek kedvence, ilyenkor szoktak ez emberek felülni a legnagyobb rollerekre. Az autóvásárlást nem szabad elkapkodni.
mod:
stickermajom: Igen az jó akksi nagyon. Amúgy 5-6 nap állás semmi, heteket is kibír.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz !Overdose! #54138 üzenetére
A kormány alcantara, utólagos. Élőben kevésbé tetszett az autó. A Saab nem indul egyelőre, mert beledermedt a gázolaj. Megnéztem egy kombi 530d-t is, szo-szo.[link]
Az eddig próbáltak közül, becsszó a szombati volt a legjobb, de elég csumpin néz ki.[link]
Qru: köszönöm az aggodalmat. Max. BKV-zok.
B7 Passat kombi, 2.0 TDI-t kellene megnézni...
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #54141 üzenetére
A barna bőr valóban nem a legnépszerűbb választás, de szerintem nem rossz, lehetne sokkal rosszabb állapotú is. Én simán ezt venném az eddigiek közül, illetve a körülményeket figyelembe véve, feltéve ha műszakilag a kocsi megfelelt. Ok, a belső inkább Mercis, mint BMW-s (fabetétre gondolok), de az szerintem sokat számít, ha olyantól veszed, aki 8 évig használta, normális eladó, stb.. mint egy kereskedésből, vagy egy most behozott kitudja milyen kocsi.
-
vond
MODERÁTOR
Sz'asztok!
Gondoltam megpróbálom, hátha előbb találok a sürgős autós kérdésemre is választ itt a Péhán, mint az internet más fertályain.
Szóval, a lényeg: ma reggel munkába menet nem indult a gépjárgány.
Nem nagyon értek az autókhoz, de azért megpróbálom a lényeges dolgokat megemlíteni:
- Nincs semmi gyújtás, az indítást meg se tudtuk próbálni, nem működik a rádiós központi zár, és a belső világítás sem.
- 5-6 napig nem használtuk a szekeret, ez idő alatt végig egy ugyan nem hőszigetelt, de szépen zárt fa garázsban volt tartva, és bizony voltak mínuszok rendesen.
- Akksi pár éves, de eddig nem mutatta jelét gyengélkedésnek. Bár mostanában csinált néha olyat az autó, hogy menet közben leállt, elment a hajtás, és mindig csak egy újraindítás segített. Nem tudom, ennek lehet-e köze a mostani el nem induláshoz, mert ilyen még soha nem művelt. (Ha valakinek van ötlete erre is, ne tartsa magában. )
- Jah, egy 2001-es 1.4-es benzines VW Polo Classic-ról van szó.
Szerintetek mi lehet ez, merre induljak? Akksi rátöltést mindenképp megpróbáljuk az este/éjjel, de lehet, hogy veszünk is egy újat.
Köszi szépen!
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #54145 üzenetére
Az elég bika akksi. Nálunk a 2.0 TDI-ben is csak 72Ah-s Exide van.
mod:
vond: Mulitméterrel mérj rá az akksira. Egy haldokló/zárlatos akksi produkálhat ilyen hibát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-