Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz HellGreg #53932 üzenetére

    most megcsináltatod, lesz megint X ft. ráköltöttél kb fél millát, azt senki nem fizeti ki neked. átülsz egy zafirába, ami nem lesz jobb semmiben, cserébe totál lutri.
    a fék kopó-fogyó alkatrész, amiatt felesleges sírni. km-t nem írtál, de tíz éves autónál ha beesik egy turbófelújítás, azon nem kell csodálkozni. megcsináltatod, 5-10 évig megint nincs rá gond.
    kettőstömegűt nem tudom cseréltél-e már, még az van ami naaagy dízel mumus, a többi ugyanúgy megvan a benzinesben is. (fék, futómű, kasztni, apróbb motordolgok) cserébe a dízelség (=nyomaték) miatt megpakolva is felmegy az emelkedőn, lehet vele előzni országúton és 8literből megáll a fogyasztása.
    ha veszel egy szívó benzines zafirát, az azonos körülmények között minimum 2 literrel többet eszik és gyenge mint a fos.
    bárhogy is alakuljon, anyagilag szopóágon vagy, mert ezt a kocsit jól eladni nem tudod. ha nagy baja van és hibásan akarod eladni, akkor filléreket kapsz érte, ha megcsináltatod, akkor azt meg nem tudod igazán érvényesíteni az eladási árban. plusz egy rossz eladás után átülni egy bizonytalan autóba, amivel lehet megint beszopod, de fix költségeid magasabbak, cserébe kevesebbet ad, hááát, nem tudom...
    a leggadaságosabb döntés, hogy megtartod az s-maxot 5 évig, megcsináltatod rajta amit kell és használod. aztán ha kijártad belőle a felújításokat, akkor el lehet kezdeni gondolkodni a cserén.

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz HellGreg #53932 üzenetére

    Valószínüleg a turbó döglött meg. Felszívta a motor az olajat, amit a turbó elengedett. Azt rendesen felújíttatod, egy darabig megint jó lesz.

Új hozzászólás Aktív témák