Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz focvis #230460 üzenetére

    Egyik legfontosabb, hogy vigyel magaddal nem puderes gumikesztyut tobbet is, mert a csiszolas kozben szakadhat, stb es lehetoleg hosszuujju poloban dolgozz. Ezekre azert van szukseg, mert ha veletlen hozzaersz a boroddel a felcsiszolt zsirtalanitott kormanyhoz, akkor mar rarakodik annyi zsir a borrol, amitol nem tapad meg jol a festek. Ertelemszeruen a zsirtalanitasra nagy figyelmet kell forditani. Mivel sokaig kell csinalni, igy javaslom szabadban, kitart ajtokkal, lehuzott ablakokkal csinald, mert eleg emelyito a szaga es nem is egeszseges(foltbenzin/nafta alapu oldoszer van benne).

    Erdemes tukrot is vinni, hogy a nehezen lathato helyeken, ill a kormany tuloldalan is konnyen meg tudd nezni es ne kelljen a munka kozben kiugralni az ulesbol/kocsibol.

    A csiszolasnal a peremekre, varrasok kornyekere, illesztesekre kell figyelni, mert ott a bor sem sik es a kis sugaru ives feluleten nem mindenhol ugyan akkora erovel eri a csiszolopapir, igy lehetnek kevesbe felcsiszolt pontok.

    A perforalt bor reszekhez vigyel tiszta porecsetet, mert ha a por a lukakban marad es lefested, akkor beleragad es nem fog jol kinezni. Utana a kiszedett por maradekat le kell torolni a kormanyrol.

    A vegen en nem zsiroztam vissza, igy szep matt fekete szint adod, nem fenyest. Szerintem a fenyes bor mar inkabb hasznaltnak tunik, mint ujnak. A visszazsirozas hianyaban sem fogja meg a kezet, nem valik ki a borbol, igy a hasznalat kozben nem fog problemat okozni.

    Nagyjabol ezek voltak a fontosak, amugy a leirast kovettem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák