-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Integrale #163347 üzenetére
Ja, csak 2005-től 2018-ig gyártották és eladtak egy pár millió darabot, amúgy nekem a bravo is beugrik, meg a linea, meg croma
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #163341 üzenetére
Ez Németországban van.
Itt - én legalábbis - még nem láttam matricás rendörautóból mérni sose, minden esetben jelöletlen, sötétített ablakos verdákból csinálják (Sprinter, Caddy, ilyesmik). Vagy a másik, amikor kipakolják az út mellé a cuccot, de az autót a legtöbbször akkor sem látod, mert az út melletti susnya túlfelén hüsölnek.Olyat múlt héten videóztam (extra gecó hely, mivel a szakaszon nincs limit, leszámítva ezt az egyetlen felüljárót, a le- és felhajtók miatt itt 100 km/h van), ezeket legtöbbször már csak akkor veszed észre (mivel az eszközök is zöldes/szürkés színüek, hogy beleolvadjanak a környezetbe), amikor csoki van:
Itt még messze, ha tudod mit keress, akkor kiszúrod, de ha tempót mész nem azt figyeled:
Nos, ha itt kapcsolsz, akkor már célszerü vadul mosolyogni, hogy legalább egy jó képed legyen a pénzedért.
Itt meg már minden mindegy. De van azért valami "ijesztö" a két nagy rácsos dobozban.
De ugyanezeket a kirakodós méröket pl. városban az út szélén parkoló autósorban két autó közé is kirakják (30-as zóna), ott szoktak aratni.Mondjuk fura módon én ezt a módszert százszor "hasznosabbnak", célravezetöbbnek gondolom, mint a fehér matricázott H Astrákkal felparkolni a járdára, és úgy próbálni lövöldözni, bár azért így is megdöbbentöek a számok egy-egy elöre bejelentett otthoni "akciós hét" alatt. Majd keresek itteni számokat is.
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #163351 üzenetére
15-ről alkudtuk le, úgyhogy buktuk a pizzát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Gaben92
őstag
Ha már a német pályánál tartunk, egy LaFerrari dobott egy 372-t a gyér forgalom miatt. [link]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz bulikavagyok #163357 üzenetére
Upszi. Ki szoktam venni az fbclickid-t a linkek végéről, de ezek szerint most nem jött össze, szerkidő meg lejárt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #163359 üzenetére
Körforgalmon átugrató volt, azt nem láttad?
-
veterán
-
#89309696
törölt tag
válasz anorche1 #163323 üzenetére
Felesleges foglalkozni vele, levezettél 30ezer Km-t és csak egy trafiba futottál bele, az teljesen jó arány. Mindegyikőnk követ el rendszeresen szabálytalanságokat, úgyhogy vedd úgy, hogy a többszáz vagy többezer nem látott szabálytalanságokból az évek alatt csak egyet buktál be. Máris kellemesebb az arány. Trafin csak akkor érdemes kiakadni, ha havonta kapsz egyet.
-
veterán
válasz Richard! #163361 üzenetére
Bakker!
Felnifelújítás kész, szép lett (gyári, annyira nem szép, de így gyári), nem volt olcsó.
Itthon vettem észre, hogy 1 db finommenetes imbuszcsavar kimaradt az összeszerelés során (eco felni, műanyag légterelőkkel). Kereshetek a helyére valamit. Hurrá.[ Szerkesztve ]
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
CactuS
Arcképgyáros
A tesztben az átlagfogyasztás furcsa. A régi Vitara S akkor fogyasztott ennyit - illetve 8 körül - átlagban, ha pályán 140-150 feletti tempót mentünk. Laza krúzolással 7 alá befért bőven, főnök ment vele 6 liter alatt is, én annyira nem értem rá.
Integrale: mi a baj a Forzaval? Azon túl, hogy az eventek alatt sokszor kapsz idegesítő csapattársakat?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #163381 üzenetére
Akkor nem, ha mindenki más is emel legalább ennyivel, ahogy jönnek az újabb fejlesztések.
Ránéztem az újra, nem szeretem a Hyundai design megoldásait, de az új i30 fastback N annyit debil forma, hogy nagyon bejön, kéne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Ádám16 #163381 üzenetére
Ez egy teljesen új fejlesztésű 1,5-ös 4 hengeres szívó és 1,5 turbó amik tudják a normát, a sima 1,5 szívót 110lóval 4 hengerrel biztos, hogy el tudják adni.
A fejlesztés árát be kell hozni. Amúgy az 5,15M Ft-ot elosztod 350-el és megszorzod 310-el megkapod a tavalyi 4,5M árat a tavalyi euro árfolyam mellett, szóval lehet nem is emeltek, csak a forint fos.
A suzuki közben hibrid lett és nem 1M, hanem 500eFt lett a felára.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #163383 üzenetére
Az 1.5-ös szívó motor sokaknak hibátlan választás lesz szerintem. Faternak egy 1.4-es 101 lovas Ceed-je van, városban teljesen élhető az autó azzal a motorral is. Jó látni, h még nem álltak le teljesen a szívó motorok fejlesztésével.
Az árról: tavaly ilyenkor 320 forint volt 1 euró (és onnan folyamatosan feljebb kúszott). 310-es árfolyamot utoljára 2 éve láthattunk.Ádám16: Ez tényleg nagyon érdekes kérdés lesz a jövőben. Csökkenő kereslet mellett elég nehéz lesz emelni az árakat. Nem lennék most a kereskedők helyében..
[ Szerkesztve ]
-
válasz bulikavagyok #163384 üzenetére
Ok, akkor 250eFt (700euro) emelés volt, ami az árfolyam különbözet miatt nálunk 650eFt.
14000->14700 eurora[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz kisza25 #163383 üzenetére
A fejlesztés árát nem igen a magyar piacon hozzák vissza. Igazából még tök értelmes áron is fogják adni ha összehasonlítod az itteni majdnem 7M Ft-os alapárral (és ez még a régi modell).
Konkrétan 2 itteni i30 árából Magyarországon 3-at veszel és még marad is 500k-d sörre.
Tudom, felesleges külföldi példákat hozni mert más minden de kíváncsi lennék, hogy az "ott több a lóvé, adjuk drágábban" elv mellett indokolja-e bármi más, hogy ennyivel drágábbak legyünk itt. És amúgy nem csak a Hyundai drágább. Mazda 6 13M, és - most lehet kapaszkodni a karfába - Fapad 1.2 Swift 6M. Tipo-t akartam nézni, de nálunk a Fiat csak az 500-ast forgalmazza.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
válasz bulikavagyok #163387 üzenetére
Nem csak az autók drágák Dániában (1/4 életem ott töltöm), de tény, hogy az autók átlag életkora is meglehetősen alacsony mivel a drágábbat még több adó súlytja.
Ismerős kihozta otthonról az autóját és az autó értékét fizette ki reg adó formában.
Autó árak érdekes, elég sok autót figyelek most ilyen 2-3M között és van nem egy ami emelkedett az elmúlt hetekben.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz szabonagyur #163388 üzenetére
Az én haverom ugyanígy járt. Először elkezdte használni magyar rendszámmal az autóját, de rövid időn belül már kiutasítással fenyegették - szval kénytelen volt kifizetni a 100%-os regadót.
Én is folyamatosan figyelem az autóárakat, mert autót kéne vennem - pont a járvány "kirobbanása" előtt adtam el az autómat. Szerencsére nem létszükség, mert van mivel járnom. Plusz amúgy is, alig megyek valahová. Mondjuk én inkább egy kis esésre számítok abban a kategóriában amiben keresek, de egyelőre nem tapasztaltam semmilyen változást.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz kisza25 #163383 üzenetére
Hát, ez a hibrid is mild-hibrid (elég keveset ér a végfelhasználónak, max a kib. norma lett jobb, és talán 2-3 decivel kevesebbet fogyaszthat), és a most 500 később -a piaci tendenciákat nézve- lehet több is. A fejlesztés árát pedig nem feltétlen kell egyből a vevőre terhelni szerintem.
Azért jobban megérte egy Swift Sport is pár hónappal ezelőtt, mint most. De ue. igaz a Vitarára is. Persze, egy új 3-as bimmernél egy milla ide-vagy oda nem fogja befolyásolni a vásárlót, de ez az alsó szegmens szerintem most rolleren lehet.
-
Gaben92
őstag
válasz bulikavagyok #163387 üzenetére
Finnország. Nincs százalékos meghatározás, minél magasabb a károsanyag kibocsátása annál drágább a forgalomba állítás, más nem számít (legalábbis regadónál). Példaként egy 1.4TSI Octavia olyan 4500€ körül van.
szabonagyur: Munkatársam 1-3 éves Mercedesekkel járkál amit maximum évente cserél. Németországba megy megvenni őket és lábon jön haza velük. Amint megvan a finn rendszám rá megy is fel az itteni hahura a kínálat legtetejére, aztán ha nem jön érdeklődő akkor néha enged rajta kicsit. A C350e-t most adta el 10.000€-val többért mint amennyibe neki volt amíg rendszámot kapott (vételár, regadó, németországi út teljes költsége).
Legyen drágább, lesz.rom mert tényleg több a fizu, stb, de basszus nehogy már olcsóbb legyen elrepülni Németországba, többezer km-t levezetni és még kipengetni a regadót mint helyben venni egy ugyanolyat....
Ádám16: "kib. norma"
Az öreg Grandmaster elrontott engem... Valahogy rögtön kiba..ott normának olvastam.[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz bulikavagyok #163384 üzenetére
Azt tudni, hogy ezekben van-e kettőstömegű meg GPF és +szívócső fecskenddezés? Mert ha van/nincs akkor lényegében csak a turbó az egyetlen ami kiesik a sok hátrányból, hát én ennyiért cserébe nem biztos, hogy lemondanék a rugalmasabb vezetésről.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163380 üzenetére
A 4wd sokat rádob a fogyasztásra, ezt Subaru tulajként bizton állíthatom. Alap esetben is pár %-ot tol hátra, tehát is a kardánt és a hajtás egyéb részét is forgatni kell (difi, féltengelyek, kerekek), plusz hozzájön ezeknek a hajtási vesztesége. A többletsúlyról nem is beszélve (kardán, féltengelyek, difi és a benne lévő olaj).
mod:
Nekem inkább az "fáj", hogy visszarakták az EGR-t a hibrid verzióba (korábban nem volt bennük EGR).
Gaben92: Jó nagy árdifi. Nem csoda, hogy hasít a "szürkeimportos" kivitel. Azaz itthon megveszik szalonból de kint állítják forgalomba a kocsit. És még az áfa-t is meg lehet pörgetni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Gaben92 #163391 üzenetére
Ez teljesen logikus egyébként, csak az adó méretével vannak problémák.
Fehér Farkas: Ezt passzolom. Tavaly én választottam neki ezt az autót, az összes tesztet elolvastam, de nem emlékszem, h bárhol említették volna a kettős tömegűt. Illetve a részecskeszűrőt sem. A szívócső befecskendezést viszont igen!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #163392 üzenetére
A 4WD-s GL+-ban eddig is benne volt, csak a 2WD-ben nem volt. Szóval csak részleges előrelépés.
mod:
Fehér Farkas: Kettős befecskendezéses ez az új szívó 1.5. Még nevében is benne van 1.5 DPI (Dual Port Injection). Hogy van-e benne DMF, azt passzolom én is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Gaben92
őstag
Az én autóm Svédországból lett importálva teljesen tisztán 7 éves korában és 15k €-ért vettem. A legelső ugyanennyire felszerelt hazai gép 22k€ lett volna. Színe volt más és nem 150 hanem csak 120k km volt benne, de kb ennyi.
bulikavagyok: Nekem is szimpatikus a megközelítés csak igen, a mértékével vannak bajok. Amúgy amit írtam az csak itthon vásárolt autóra vonatkozik. Ha külföldről hozod akkor még erre jön pluszba egy jó adag amit úgy kalkulálnak, hogy megnézik mennyiért vetted a gépet, aztán azt, hogy itthon mennyiért tudtad volna megvenni ugyanezt, és a kettő különbségének az 5-50%-át még le kell raknod egyénileg elbírálva.
Szóval gyakorlatilag ha veszel egy Lambot külföldről ami 200k euróval drágább lenne itthon, az állam még simán bekérhet tőled 100k€-t mert, hogy "itthon vásároljá' paraszt".
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000