Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
Tudtok ajanlani valakit, aki egy alufelni peremet lepolirozna? Haveromnak kellene, es miskolcon senkit nem talal, mar pesti is jo lenne.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Qru
MODERÁTOR
válasz anorche1 #162454 üzenetére
Náluk voltunk legutóbb, korrektek (4k/db áron megy): Non-Stop gumi
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz grizlisandor #162452 üzenetére
Igen az van 2012től
Bal az FL 2012-től, jobb a 2008-tól, enyém az olyan, mint a jobb oldali[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
EQMontoya
veterán
MX5 a Mazda centenariumara
Kene...Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
Lecsupaszitotam teljesen, leszedtem a bacsi minden kis kiegszitojet.
Eleg meno :-)
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
Holnap koran reggel olajcsere szereldmagadnal.
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #162469 üzenetére
Ilyen gumikat hasznalok (asszem). Ami biztos, hogy atkozottul halk, mindenki eszfeveszi, aki ul az autoban. (Alapvetoen jo a gordulesi zaj elleni szigetelese, de semmit nem hallani a gumik felol).Az en telmpomhoz tokeletes. :DBocs, az enyem ze 310.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kickass
őstag
Nem autóvásárlós topik, de inkább mégis ide dobom be.
Adott egy 4.5M keret, amiből az eredeti terv egy megbizható (ez nem egyenlő a ne kelljen rá költenivel), de viszonylag tágas verda a cél ami jó lehet napi ingázásra és pályázásra, tehát racionális választás. (Hibrid egyelőre elvetve, erős a konszern vonal pár más dolog mellett)
De
mivan ha kihagyjuk a képletből a racionálisat, és meghagyunk valamit ami méreteiben hazudható családinak (GTI Golf kiesett, bocs focvis), de egyébként lehet mókafaktor.Hahut odavissza átpörgettem, de nem megy a think outside the box most, csak konstrukció hibás f*shalmokat látok. Kivéve a 2.5 Skyactiv 6os Mazda.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #162471 üzenetére
4,5-ért azért lehet már álmodni, kérdés, hogy mennyire kell fiatal legyen.* Sajnos minél fiatalabb, annál kevésbé élménydús fér bele. Mazda 6 2,5-öt teoretikusan támogatnám is, de egyrészt Merciből (magasabb minőség, finomabb rugózás), másrészt dízelből (nyomaték) ülsz át, harmadrészt ott a rozsda. Ha próba alapján is tetszik, akkor hajrá, kötelező szerviz után rögtön üregvédelemmel.
Ebben a keretben nagyon szép A4 B8-ak vannak, de jellemzően dízelek, az nem tudom belefér-e. Illetve ezekben a csoda multitronic váltó van, ha automata kellene, ami szintén nem egy olyan konstrukció, amit a nevemen szeretnék tudni.*jó szopó keret ez. elverni valami romra már túl sok, de igazán jót és fiatalt még nem kapsz belőle. ha kor és fogyasztás nem számít, durrants meg egy ilyesmit és a maradék menjen MÁP+-ba, amíg nem kell a szervizre és benzinre vagy ez és nagyon alaposan átvizsgáltatod és utána nézel, hogy mennyire betegágy 3 bízol a csodában, hogy nem lesz baja
-
Elektrosokk
addikt
[Big Apple Outlaw] hangulat 10 pont!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Elektrosokk #162475 üzenetére
+1, nagyon jó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
máyköl
veterán
válasz molnarpeter #162476 üzenetére
Multi (majdnem B8 -at vettem, nem talalkoztam S-Tronic -al, igy maradt a kezi nalam is)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #162475 üzenetére
érdemes bekövetni a csávót instán is, elég beteg holmijai vannak. és itt nem a szinte közhelynek számító Magnus Walkerre gondoltam (őt is érdemes), hanem a Lancia tulajára, aki a mrenthusiast nick alatt fut.
2:16-nál amikor ott áll a kajálda előtt az valami iszonyat erős hangulatú képkocka, valami félig posztapokaiptikus, félig csak simán beteg ázsiai alkotásban is nagyon megállná a helyétmp: s-tronic csak bizonyos motorokhoz és főleg quattrohoz volt, de a sztenderd az a multitronic sajnos. van egy faceliftes s-line quattro egy-két hónapja itt a kinti parkolóban, nagyon szép. na azt tuti nem takarja be 4,5misi sajnos
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz molnarpeter #162476 üzenetére
Jól tudod, volt mindkettővel.
Ma kezdődik életed háralévő része
-
barnam_
nagyúr
A cikk címére válaszolva: nem venném meg (nem láttam még a videót)
De csak azért mert 200D. Vidékre válságautónak még el tudom képzelni, csak olaj és víz kell bele. Autópályára félnék vele felmenni a 75 lóval.
Amúgy így, hogy 03.16 óta home office van, két hete pedig vidéki városok között közlekedek, egészen kisimultak a ráncaim A távmunkát szívesen megtartanám a későbbiek során is.(#162353) aero.: szerintem is nagyon jó
(#162357) focvis: vagy csak lejárt a hirdetés. Jó pár hónapja felbukkan a friss hirdetések között.
(#162359) tboldi: jó lett, csak a párhuzamost nem sikerült eltalálni -
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #162469 üzenetére
Nálam szintén TS860 a téli, és Falken ZE-914 a nyári. Valóban sokkal halkabb mint a téliek.
4 év és 42ezer km után sincs még elkopva, tehát ilyen szempontból valóban Eco, jól bírja.
Tapadás? Hát a lovak nem nagyon fogják feszegetni a határait, de súly van, tempósabb kanyarokban sem éreztem soha bizonytalannak.Előző hozzászólásomhoz gondolat (#162481), miután megnéztem a videót: ennek így nem sok értelme van. Nyilván minden eleme legalább 20-25 éves, rozsdásodik sok helyen, olajat is csöpögteti. Racionálisan nézve nem érdemes felújítani, hiszen a vételárat könnyen rá lehet költeni, tehát két választás van: vagy pénzt nem számítva felújítani, akkor hobbi; vagy használni így amíg megy, aztán bontó.
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #162483 üzenetére
Pont akartalak is kérdezni, gumis topikban olvastam, hogy Neked is ilyen a nyári garnitúra. Előreláthatólag 4 szezont és 60-80e kilométer lenne a feladvány, amit ki kéne bírnia. Viszont tegnap lemértem, vadi új gumi létére csak 7 mm a profil. Kissé kevésnek érzem.
Ló nálam sincs sok, de egyik körforgalomban, fehér aszfalton próbáltam. Négyévszakosok, meg a téli is mindig "darálósan" kezd megcsúszni, ennél nyúlósabb érzet volt, nem annyira akart csúszni (mondjuk nem szoktam állatkodni).
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #162474 üzenetére
Kossz, nem hobbiautot keresek tetszenek ezek a 4.2 V8-ak de majd egyszer munkaba jarni napi szinten eros lenne 3.0Tfsi-bol van fent egy kombi A6 mar egy ideje, bevallottan lancproblemas 2,5M az ara, azt most lehet kettoert el lehetne hozni, es akkor tudom en rakattam rendbe.
Igen, eleg szopo ez a keret pont nincs semmi jo, dizelbol viszont csak a racionalis vonal johet szoba az meg most inkabb euro6-ot jelent. El is van konyvjelzozve par Passat/Superb/RS Oktav de azokat majd a megfelelo topikban kivesezzuk.Nagyobb gond, hogy most amit nem ismerek nem nagyon tudom ulesprobazni. Meg azert egy Avantgarde C Merci nem a minoseg non plus ultraja. Igen a 6osnal egyedul a rozsdara kell figyelni.
molnarpeter: Dizel Oktav pakliban van, TFSI-t inkabb kihagynam
focvis: mutass ennyiert olyan R-t amit te is megvennel, dobok ra tetocsimtartot
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #162484 üzenetére
Nem minden abroncsnál egyforma az induló profilmélység. Uniroyal pl: az átlagnál magasabb profilmélységgel kezd, de jobban is kopik. (A jó úttartáshoz nem árt a tapadás, ami tapad az kopik, plusz nem lesz ECO).
Néhány éve került hozzánk egy gumis kolléga, aki előtte sok évig a gumis iparágban dolgozott a nagyok között, ő mondta, hogy az új autókon lévő abroncsok általában mások az utólag vásárolt daraboknál. Jellemzően gyengébbek, más az összetételük és csak új autókon találod meg (a típus az ugyanaz lesz, csak az összetétel más, mert ezek rendelésre készülnek az autógyáraknak). Hasonlót mi is észrevettünk, pl: még a kocka Transitok idején, ott a gyári Conti Eco abroncsai gyakorlatilag egy nyár alatt kopásjelzőre kerültek, a második körrel már nem volt ilyen gond.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #162487 üzenetére
Igen, a márkától, típustól függő különböző profilmélységet sejtettem. Viszont azzal nem nyugtattál meg, hogy a gyári szerelésű abroncsok kevesebb ideig bírják. Jelenlegi állás szerint 4 évre (és becslés alapján 100-140e kilométerre) egy nyári és egy téli garnitúra van.
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #162493 üzenetére
Simán jó. [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #162494 üzenetére
Jaj, múltkor láttam ilyet egy arany színű Matizban, plusz hozzápasszoló kormányvédő is volt benne. Vizuális környezetszennyezés.
-
veterán
válasz MunezXBK #162492 üzenetére
Te voltál az aki mindig lebeszélt a fekete bőrről, ha emlékszel, egyszer a GTI-be akartam venni egy komplett belsőt. Tavaly júniusban meg volt egy fekete bőrös GTI-m, mindig muszáj volt klímázni benne.
Persze, hogy jól néz ki ettől függetlenül.
Erre hegyezem a cerkát leginkább: [link]
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #162484 üzenetére
Most megnéztem, kb. 6 mm a középső 3 barázda, oldalt inkább olyan 5.
Szerintem a 60e km meglehet, a 80-ban nem vagyok olyan biztos.(#162485) Tsebacsi: nem rossz ez a Falken, ár-érték arányban szerintem jó.
(#162496) focvis: kockás mintájú üléseket bele, és tökéletes
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest