-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #15848 üzenetére
2.5V6 ikerturbós. ez egy jobb kormányos, japán belpiacos vas
a kombiból szintén a japán belpiacos a szép. csak nem galant, hanem legnum volt a neve. a fészliftesnek a hátulja pl verhetetlen(#15846) Land
lengőkar?(#15849) SzlobiG
csinos. ebből a kupék tetszenek.
a jobbos nem nagy kaland. hónapokig rágtam a szerelőm fülét, hogy ha importálunk egy vr4-et, akkor majd át kell alakítsa balosra. először csak hitegetett, hogy meg fogom szokni... de amikor látta, hogy ez számomra nem válasz, mindig azt mondta: persze-persze...megoldjuk majd és csak nevetett.
nos, nem kellett megoldani. amikor megjött az autó, millió helyre kellett menni vele, kis szerviz, átnézés, mozaik utca vizsga...stb. pár hét alatt megszoktam és nincs az a pénz, amiért átalakítanám. ezek a gépek így szépek, így értékesek. igazi JDM. balosan már nem lenne ugyanaz. ez így brutális fíling.(#15853) Declare
a fentiek neked is... könnyen megszokható, sőt, megszerethető.
elkerülhette a figyelmedet, hogy az (subarus hirdetés) már nem gyári autó. 335 lóerőt tud, padon mérveMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
zoo8800
veterán
válasz Elektrosokk #15856 üzenetére
Az egy dolog, ahogy kinéz. De b+ 5,4 milla
rip and tear, until it is done
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #15856 üzenetére
ja, jó kis masina, szeretem is.
pár kép, már ha érdekel.
KATT
KATT
KATT
KATT
KATT
KATTezek meg egy legnumról. brutál popója van, pedig nekem a kombik nem szoktak tetszeni.
KATT
KATT(#15857) zoo8800
maximálisan jogos. ennyi pénzért gyakorlatilag (szinte) bármit, ami jól esik de feleennyiből is lenne ötletem.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tresh
addikt
válasz Elektrosokk #16226 üzenetére
erő is volt vagy csak hang ?
-
zoo8800
veterán
válasz Elektrosokk #16241 üzenetére
Egyszer majd hallgass meg egy 2.5 V6-ot is
rip and tear, until it is done
-
EQMontoya
veterán
-
zoo8800
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #16263 üzenetére
Mondjuk egy v6-os GTV esetén ezzel pl. egyet is értek.
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #16348 üzenetére
enyém nem bőrös, hanem ilyen szövetes, csak a sofőrülésen már lekopott a pirosság, ott meglátszik a 288ezer km De ugye fele annyiba is került, mint egy patika állapotú beltérrel rendelkező bőrös darab.
nem adom el, még csak most vettem. amúgy se jó neked, mert fújdízel.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #16352 üzenetére
Jó a bőr, én is azt akartam (pirosat), de erre az autóra nem költök csicsára, csak a kötelezőket. Majd a következő lesz egy patika GT vagy 156, az ki lesz cicomázva mindennel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #16352 üzenetére
Én inkább alcantara párti vagyok. Bár abba is bele lehet izzadni nagy melegben.
#nincsbennetarcsi
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Elektrosokk #16356 üzenetére
Tudtommal épp, hogy ellenállóbb mint a bőr, ezért is használják többek között jachtokon is.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #16356 üzenetére
akár még az is lehet 156-ból. minden az elérhető kínálattól és a ráfordítható pénztől függ.
fizik: a bőrt havonta áttörlöd ápolóval és örök élet (ha csak ki nem szakítod/mélyen meghorzsolod), míg az alcantarát nem tudod védeni. hamar megcsövesedik, elkezd szöszölni, aztán rasztásodni. kb félévente meg kell borotválni -nem vicc, eldobható biztonsági borotvával meg kell kopasztani- és bizony jobban izzaszt, mert az anyag nem bírja annyira a perforációt, mint egy bőr, úgyhogy nem tud annyira szellőzni. egy óriási előnye van, ami a sportos felhasználáshoz kapcsolódik: rohadtul tapad, kb tépőzárként működik, míg a bőrön csúszkálsz a kanyarokban.
egy jó bőrkárpit nagyon jó, csak kevesen csinálnak olyat. az olaszoké jó, nem rohasztós, finom anyag, csak emiatt ápolásigényesebb, ha elhanyagolják, akkor nagyon megroggyan. a kommersz japán és amcsi minden szempontból rossz, belerohadsz és vigyázni is kell rá, de nem kopik, hanem szétrepedezik, töredezik. németek elég tartósak, de csak ülésszellőztetéssel venném, elég rohasztósak pár nappa bőrt kivéve.
pl. az általad kinézett accordnak botrány rossz a bőrkárpitja, egyszerre tudsz fázni és izzadni az ülésén, de a lexust kivéve a többi japán is nagyjából ezt tudja... -
SzlobiG
félisten
válasz Elektrosokk #16479 üzenetére
Izzót meg se nézted?
-
SzlobiG
félisten
válasz Elektrosokk #16481 üzenetére
Ja hogy mind kettő így már más. Ettől független mindenképp megnézném az izzókat.
Ismerősnek a lacettin ugyanilyen hibája volt most a csatlakozója égett össze és ezért nem volt tompított.
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #16481 üzenetére
Simán, nekem volt, hogy viszonylag kis különbséggel (időben) haltak meg.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #16484 üzenetére
Az valami bizti lesz. Akksisarut vedd le egy pillanatra, majd rakd vissza, hogy utána is rossz-e, illetve hogy van-e megint kattanás?
Same rules apply!
-
SzlobiG
félisten
válasz Elektrosokk #16490 üzenetére
Akkor csak nekem lett igazam.
Remélem azért a másikat is cserélted párban illik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Elektrosokk #16713 üzenetére
Már ha nem kombi kiesik, de a színe ... hát meglehetősen távol áll tőlem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#94529552
törölt tag
válasz Elektrosokk #16713 üzenetére
Különleges szín. Ha megunod, akkor meg kommersz titán szürke lesz a fólia nélkül.
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #16938 üzenetére
nemrég láttam fent egy 7 gent, ja. szívó az is. meg egy 6 gen, nem?
a 7-genben az a V6 motor eléggé ritka. meg úgy eleve, az a felszereltség. dohc motor (vagyis, inkább 4ohc ), a 8gen galantokban tudtommal csak sohc motorok voltak. a sor4-esek és a V6-osak is. nem kis visszalépésnek érzem pl a gti motorja után. de a fent említett V6 után is. fura.
én egyféle automata váltóról tudok 8 gennél, 4 sebességes. a belpiacos galantokat szerelték egy teljesen más kézi és automata váltóval. ott az automata 5 sebességes volt.
enyémnek fent volt a hangja a carstyling-on, de szerintem már nincsen ilyen fícsör.amúgy egy 6. sebességet én is nagyon el tudnék fogadni. autópályán szívás így. 3ezernél 110 körül van az 5.
nem lehet az 5.-et kicserélni másra, vagy gyártatni hozzá fogaskereket?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #16945 üzenetére
Drága? Mennyibe kerül az? Annál olcsóbban vannak 8g galantok? Hmmmm, szép.
Volt abból olyan, ami nem tiptronic-os? Na, ezt sem tudtam.
Melyik régebbi összekerekes? 6 vagy 7 gen?
A 8g amúgy jó, csak szerintem tényleg érthetetlenek azok a motorok. Az egyetlen igazán értelmes motor ott a vr4 motorja. Volt még gdi is, de szóra sem érdemes, meg amerikai verzióban 3 literes, de az is sohc.
Miért léptek ennyit vissza, nem értem.
Ami a 8g galantban van, 2 literes sor 4, azzal a motorral volt nekem a 7g galantom. Nem volt amúgy rossz, szerettem, városban és pályán is jól teljesített... csak tényleg nem értem, hogy ezt a generációt (szerintem a galantok csúcsa), miért nem szerelték okosabb motorokkal. Dohc, esetleg mivec. A japók megtartották maguknak az okosságot a vr4 személyében. Mindegy. Megoldottuk páran(#16946) Alvin_ti4200
Fura, miért megy lentről felfelé (vagy fordítva?) a sérülés? Mi a fene csinálhat ilyet? Ha autó, az túl súlyos hozzá, egyeneset karistolna...nem? Ha valami könnyebb, tolókocsi, vagy mi a fene, azt felviheti a sárvédő íve. Ááááááá, nem tudom. Találgatok.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #16961 üzenetére
Uhh, ez a régebbi változat nagyon adja! Baromi jól néz ki.
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #16981 üzenetére
Nekem mondod, hogy az autóvasárlás olyan, mint a szerelem?
Nekem a 8gen galant volt mindig is a szerelmem. Az, hogy abból sikerült összehozni a legcsúcsosabbat... nagy álmom teljesült. Rengeteg mást lehetett volna venni, de nekem csak ez kellett. Pedig a 90-es, 2000-es évek japán felhozatalából van pár vas, ami tetszik, de szerelem csak egy van. Úgy tűnik, hűséges típus vagyokMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #16979 üzenetére
Jó az más kategória megint. Az enyém polgári verzió az meg nem igazán polgári autó.
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #17041 üzenetére
2 hónap múlva lesz 4. éve.
igazából úgy eleve, nem nagyon kellett nyektetni.
rögtön volt egy komplett vezérlés csere, meg szerelőm mondta, hogy picit lóg a két első egyenes (kereszt) lengőkar gömbfeje. na, azt sokszor elmondta a 4 év alatt, aztán idén végül fel lett újíttatva. a szilentek jók voltak benne, így nem akartam kidobni a gyári lengőkarokat, (az utángyártott cuccokat meg, ha lehet, kerülöm, rossz tapasztalatok voltak) felújítás óta az is hibátlan.
pont ma voltam náluk harasztin, kicseréltük az önindító behúzó mágnesét.. és ha már, akkor át lett rángatva minden, de konkrétan egy db, picit mozgolódó kormányösszekötő gömbfejen kívül semmi. abból be lesz rakva egy gyári, aztán 10 évre megint nem lesz vele gond. és ennyi. semmi más. őszintén szólva furcsállom is, mert eléggé kemény a futómű (állítható magasságú bilstein lengéscsillapítók) és ezek a tetves utak is... szavakat nem találok rájuk. szóval mégis egyben van a futómű. persze örülök, csak fura
jó sztori volt, mert állt nála egy kombi galant, 2 literes sohc motorral és 660ezernél állt a km óra azt mondja, nincs vele semmie extra, a váltót már picikét szinkronozni kellene, de ennyi szóval bírják ezek.
no meg ott van nála a rommá tört legnum vr4 is na az viszont nem szép látvány. szélvédő betörve, lufik nyíltak. gáz.
gyere át valamikor budafokra, viszlek egy kört. hátha megfertőz a dolog és nem fogsz nyugodni, míg nem áll egy vr4 a ház előtt(#17042) Rivaul
rosszabbul is elsülhetett volna.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
szőröscica
addikt
válasz Elektrosokk #17096 üzenetére
Waze.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #17096 üzenetére
szifonra sygic-et. 30euroért örök frissítés és az accountoddal beregelt 5 eszközön lehet rajta egyszerre. eddig 3 év alatt soha nem hagyott cserben, okosan mondja a dolgokat és legfőképp időben.
-
zoo8800
veterán
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #17096 üzenetére
Jövő héten, szombaton vagy vasárnap mehet. Az időpont még kérdéses, de megbeszéljük. Szombaton 1-ig vagyok itthon. Utána óbuda, csepel. Késő délután/este jövök haza. Hozzád amúgy előbbiek valamelyike közelebb lenne, mint budafok? Merre laksz?
Vasárnap meg szintén ez a kör.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tresh
addikt
válasz Elektrosokk #17326 üzenetére
Ha diesel akkor biztos tud segíteni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Elektrosokk #17326 üzenetére
Inkább vw csoportra specializálódom. Persze a common rail a pokolban is common rail. Mi a kérdés?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Elektrosokk #17330 üzenetére
Tudtommal minden autóban külön van a hőgomba és a vízhőfokmérő. A hőgomba egy bimetál kapcosló a hűtőben, ami a forró víztől elhajlik és bekapcsol. A vízhőfokmérő csak az óracsoportot és a motorvezérlőt tájékoztatja a hőmérsékletről.
A későn kapcsoló veni és a hőmérő rossz értéke két külön gond lesz.
-
z123456789
addikt
válasz Elektrosokk #38972 üzenetére
Egyetértek, (#38973) Declare veled is. Még annyit, hogy labancoknál meg hűen Laudához, mindenki forma egyes pilóta. Elmúlt két napban kétszer jártam kocsival osztrákoknál, mindkétszer volt ledudálás pályán. Olyanért, amit ha osztrák rendszámmal csinálsz, teljesen természetes, ha nem, akkor menj anyádba! De nem probléma, imádok magyarul elküldeni a k. anyjába minden idegen nyelvű paréjt, 140-nél lehúzott ablakkal és szerencsére a kocsim is megy annyira, hogy minimum kellemetlenséget okozok pár 1.2 dízelnek. (És itt nem célpont a dízel, csak egyszerűen imádják a nyomatékos kocsit, mást sem vesznek, és a világ urai egy 1.2 Poloban. ) . Ezzel szemben otthon jobban szeretek pályán menni, vagy még akár Győrben is szeretek közlekedni, kevés a negatívum. Bár pénteken megyek Békéscsaba mellé, lesz időm, alkalmam megtapasztalni tájegységek vezetési kultúráit.
Ja, és én soha nem használom a villantót, max, ha ki/át akarok engedni valakit. Duda meg max akkor amikor a csajom már legalább 10 percet ver az indulásunk időpontjára, és még mindig nem találja a kijárati ajtót.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
nagyúr
válasz Elektrosokk #38985 üzenetére
Az elsőnél sajnos a sofőr, aki PH-s emberke is volt, elhunyt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
g4bb3r
tag
válasz Elektrosokk #38972 üzenetére
Sajnos igen.. Múltkor gyalogosként durrant el az agyam. Városmajor u. - Kékgolyó sarkán van egy kereszteződés ahol egyszerre engedi el a lámpa a jobbra kanyarodókat meg a gyalogosokat. Ha sok a gyalogos autósoknak ez szívás mert alig fér át 2-3 autó így. Én pl gyalogosként mindig igyekezem átérni , hogy ne tartsam fel a kocsikat. Pár napja jövök arra melóból a Déli pu. metróhoz (melóba bkk-val járok), épp átérek a zebrán mikor éktelen dudálással padlógázzal hajt át anyázva egy tata a gyalogosok között, sejtem nem tűnt fel neki , hogy a gyalogosnak is zöld van és fel volt háborodva. Na visszafordultam ott majdnem kiszedtem a kocsiból de szerencséjére elhajtott ... megértem mondjuk nem vagyok kis darab mind a ketten jobban jártunk hogy elhúzott..
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #39144 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta, de be akartam érni emberi időben dolgozni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
8th
addikt
válasz Elektrosokk #39194 üzenetére
Köridő mind.
(#39195) EQMontoya: + nézd meg a harmadik pálya vonalvezetését.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Elektrosokk #39213 üzenetére
Link?
-
-v-
addikt
válasz Elektrosokk #39219 üzenetére
Hűha ..
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #39238 üzenetére
Semennyibe. Felújítás után van, tehát vissza kell vinni oda, ahol csinálták.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #39273 üzenetére
Láttam egy baleset fotóit ahol vészfékeznie kellett a sofőrnek. Tudod mi lett a kutyából? Matrica...
Szóval inkább hordozóban legyen ne a könyöklőn.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #39275 üzenetére
Helyes!
A másik durva: nő az anyósülésen utazott, a lába fent műszerfalon. Volt egy kis kocc, nyílt a légzsák... a bokacsontját meg a csípőjéből szedték ki.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
diablo1984
veterán
válasz Elektrosokk #39853 üzenetére
hát én is elolvastam az ide vonatkozó cikket és meglepődtem! de legalább annyira keveset eszik mint amennyit egy valamire való méretű merci motoros merci sosem fog(mondjuk a c osztályból)
-
diablo1984
veterán
válasz Elektrosokk #39856 üzenetére
nekem is messze van attól az ártól, amennyit egy kocsiért kiadnék....
-
-v-
addikt
válasz Elektrosokk #39938 üzenetére
R32 dízel