-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MunezXBK #163948 üzenetére
20, ill. 10 év távlatából visszaemlékezve?
- A 911-nek toltamnyáron a 71-esenelhagyatott országúton.
- A Caymanra jobban kellett vigyázni, nem üvegeltem. Finom műszer, megy, nem b.sz hátba.2 autóra emlékszem, hogy megijedtem tőle: 850i Bimmer szintén még a 90-es évek végén, ill. valamivel később egy E39 M5 - a 850i volt a durvább. Más most nem jut eszembe; egzotikus sportgépekhez nem volt közöm.
-
válasz brumi1024 #163950 üzenetére
Kerékméreteken rökönyödök meg mindig. R56-on még 15-ös, az F56-on már 17” a gyári alufelni. Brutális. És akkor csodálkozunk, hogy hely kell neki a forduláshoz. Mazdán már 19-es felni van, lassan nagyobbak lesznek az autók kerekei, mint a monitorok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
brumi1024
veterán
válasz parandroid #163952 üzenetére
A JCW-nél még magyarázható, nem fér kisebb felni alatt a fék, nálam a 18"-nál is szűkös. De az S-nél nem indokolt.
-
veterán
Anno szvsz a 850i se lehetett stock; úgy sziszegett, mint egy fészek vipera.
Én meg taknyos kiccsávó voltam.BTW a legritkább autó amivel mentem egy Opel Speedster 2.2 (= Lotus Elise) volt; max. sokadik autónak kéne, szó szerint úgy kell belehajtogatnod magad, Neked is. (És ez se vág hátba, bizonyára a 2.0T erősebb.)
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #163952 üzenetére
Mar mindenen domper kerekek lesznek lassan, aztan fogyasztason meg karosanyag kibocsatason panikol a vilag...
Lehet velem van a baj, de ha utnenek sem cserelnem le a ballonos kereleket, pedig van egy szett gyari 16-osom a polcon, puha kenyelmes, ezek a magnezium otvozet kerekek pedig meg konnyuek is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #163958 üzenetére
Hat ezekre az utakra valoban ez valo.
En is 15-16 colos felniken jarok, pedig manapsag ilyen teljesitmenyhez minimum 2 merettel nagyobb van mindenen.[vilike]: Az brutalis lehet, meg konnyebb, mint a 911-ek.
Same rules apply!
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #163958 üzenetére
Gyári Golf 15-ös acélfelniket néztem a kocsimhoz télinek. De nem ment fel rá, mert a fékek a nagy súly és teljesítmény miatt nagyobbak a sima Golfnál. 18 egyébként a gyári mérete a GTI/E sorozatnak. De szerencsére a GTE kapott alapfelszereltségként 16-ot. Nem hiányzik a nagy méret.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
-
-
válasz brumi1024 #163953 üzenetére
Sima Cooperrel járok, ezen is már 17-es van. Itt a németeknél még ok, magyarhonban szoktam vele óvatoskodni azért. Mazda 5-ön is 17-es volt a gyári alu, a télit direkt 16-os acélfelnivel vettem. Erre most a Mazda 6 már alapból 19-essel jön, mert ehhez a felszereltséghez ez jár, pont. Ha veszek rá télit, utána kell néznem, hogy felmegy-e rá egyáltalán kisebb, vagy ezek is ifa-fékek vannak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #163956 üzenetére
Én is elvagyok a 15-ösökkel, nem kell nagyobb - arról nem is beszélve, hogy az már nem is lenne gyári méret.
-
grizlisandor
addikt
Ezt nem sikerült időben leragálni(katt)youtubealert mondjuk a rendőr mögött lévő autó tompított fényszórója rettenetesen zavaró. Persze ez nem mentesíti a sofőrt...
-
stickermajom
addikt
válasz grizlisandor #163966 üzenetére
Mondjuk ha a saját sávjában fehér fényt lát, annak már gyanúsnak kéne lennie.
-
grizlisandor
addikt
válasz stickermajom #163967 üzenetére
Igen.
(#163968) Doki16:
Az a csavar.
Mennyivel van jobban autó formája ennek a Saab 9-3-nak a C Vectra-'hoz képest. -
student
őstag
ha kocsiban van full szintetikus olaj 1éves, de nem volt sokat használva tavaly ~4000km, akkor még elgurulhat 1 évet vele? még világosbarna az olaj
-
-
student
őstag
citroen szivo benzines 1.6 8 szelepes. városban napi 2x9km. eni i-sint 5w-40
-
#89309696
törölt tag
válasz student #163974 üzenetére
Alapvetően éves az olajcsere periódus, mert a korrózió- és savasodásgátló anyagok elkezdenek tönkremenni benne, a benzinesnél főleg. Körülményektől függően kitolható valamennyivel, de nagyon ritka együttállás az amikor két évet is kibírnak vagy aki nem sajnálja az autót.
Max 1.5 év amire benne hagynám, de ha sajnálod a kocsit akkor előbb cseréld.
Attól természetesen semmi baja nem lesz, ha akármilyen ok miatt a 12 hónapos csere 13 vagy 14 hónap lesz. -
tboldi
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
-
válasz #89309696 #163983 üzenetére
Szentkuti a tulaj neve, mega a ph nikje, szerinted?
Ma felfedeztem egy új gombot az autóban, azt hittem ilyen butácska a fedélzeti, de nem, mér ez mindent, csak olyan helyen volt a gomb, hogy eddig észre sem vettem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
-
veterán
Oké oké. Valóban jelezhetné.
Tippre 6-700 ezres forintos autó; ki akar 100 ezret költeni egy enyhe olajszivárgás megszüntetésére?
Ha pl. a váltóoldali szimmering a ludas, akkor futómű le, motor, váltó szét, 6000 forintos szimmering kicserél, minden vissza; minimum 8 óra munkadíj kiszámláz. Az autó sajnos nem értékes, a munkadíj viszont a szokásos. -
Gaben92
őstag
válasz focvis #163995 üzenetére
Más dolog az, hogy jelzi a szerviz és más az, hogy meg is csináltatod.
Nekem mondjuk kifejezetten pozitív tapasztalatom van ezzel mert úgy adtam le az autót szakszervizben, hogy bármi szart találnak csinálják, cseréljék, amit akarnak. 1000€-t ha meghaladja a cucc (a normál szervizen felül) akkor hívjanak.
Megcsinálták nekem a kipu hővédőjét, kicseréték a kiégett rendszámtáblavilágítás izzóját, féknyergekben a csapokat megpucolták és a végén felsorolták, hogy mi az amit találtak de nem nyúltak hozzá. Gyakorlatilag ilyen apróságokról volt szó, hogy régi a defektjavító, hiányzik egy pici műanyag elem (most várom postán), tetőn van egy 1x1mm-es rozsdapötty mert kapott valami kavicsot de itt véget is ért a lista pedig teljesen átnézték az autót. Legalább tudok róla, hogy mi a helyzet aztán el tudom dönteni, hogy akarok-e annyit áldozni rá.
Motornál nem matatok mert azért ez nem Zsiguli, de egy szakadt porvédőt például ha jelzi a szerviz akkor kicserélek otthon egyedül is.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz focvis #163995 üzenetére
Nekem 13 ezerert csinaltak a Gyori Daniek a valtooldalit. Viszont a 9-3 nem az a Saab, amivel minden aron specialistahoz kell menni. A 9-5 inkabb. Sziki jofej amugy, a gepe is brutal. Elvileg a Racz mobilhoz vitte Akos. A GM gondoskodott a spec szerelok joleterol, van mit csinalni 😂
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #163995 üzenetére
Nekünk volt a cégnél egy 9-5 aero az utolsó szériából. Rémálmaimban se jöjjön elő az az autó, se a márkaszerviz hozzáállása (BMW Wallis). Szerintem összesen nem mentem annyit autóval szerviz vészüzemmódban a flottás autókkal, mint ezzel a csodával... A tulaj Saab fanatikus volt, de ezután inkább kért egy Jag-et.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #163998 üzenetére
"A tulaj Saab fanatikus volt, de ezután inkább kért egy Jag-et. "
csöbörből vödörbe Jaguarról van egy sztorim, ami nem webpublik, de mióta olyan helyen dolgozom, ahol a felsővezetői autók Jaguarok, bizton állíthatom, hogy nem lett sokkal jobb a minőségük, de már talán nem kell kettő belőle (Egy szervizben, a másikkal jársz), de másfél nem ártana ügyvzetőnk XF-ével az adblue meg valami szelep miatt annyit járkáltunk szervizbe, hogy az Alfa ha még meglenne, elbújhatna mögötte.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...