-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #188582 üzenetére
2. bekezdés: ha 1000-en indulnak, akkor is ugyanott vagy 20-40-60-80%-nál. Ha azt nézed ez is egy mérőpont, hogy az, akivel tavaly együtt mentél, idén hol van (pl. nálad pont a haverom... jó lesz ). Itthon ez nem egy felkapott sport, örülni kell annak, ami van, sose értettem a puffogást. Vagy akkor csinálni kell egyet. Néztem szlovi versenyt, a nagy része 1 tank benzinnyi út, és ugyanúgy 9-10-kor kezd, tehát vagy 4-kor jelek, vagy fizetek szállást. Majd ha kimaxoltam a hazai pályákat... (Ok, évi 1-2 esetleg)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #188810 üzenetére
vSajnos a János-hegy is ilyen. Az a probléma, hogy olyan emberek kirándulnak, sétálnak az erdőben, vagy kerékpároznak (próbálnak) akár a normafánál, akár az emlegetett szentendrei bringaúton, akik eddig soha nem tették be a lábukat ilyen helyekre, max évente 1-2 ha nyaraltak balatonon vagy hasonló, és nulla kultúrával rendelkeznek ezekben a helyzetekben. Nem érti, hogy gyorsabban is haladnak nála, nem érti, hogy nem csak ők hárman használják a turistautat, hogy teljes szélességében elfoglalják, stb...
Érdekes, hogy gyakorlott terepfutókkal, túrázókkal még soha nem volt egy afférom sem, ők figyelnek, egyből ugranak félre, én megköszönöm, intünk, megyünk tovább. Vagy ha én megyek lefelé, ő jön felfelé, van hogy teljesen lelassítok, félrehúzódok, ne neki kelljen megtörni a lendületét felfelé, megköszönik, megyünk tovább.
De amikor valakik 3-4-5-en, teljes szélességében elfoglalják az utat, nem figyelnek senki másra, akkor el tud szakadni a cérna. Ha látják, hogy 30-40 m-re tőlük, jövök velük szembe, de eszükbe nem jut félreállni, lehúzódni, hanem nekem kell fékezni és kb megállni, mire nagy nehezen odább vonszolják magukat, akkor már nagyon ideges tudok lenni. És sajnos ezekből egyre több van minden hétvégén.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #188817 üzenetére
ja, előfordult már nálam is, hogy utánam szóltak, hogy "csengőő niiiincs?!"... mindegy, botrány.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #188817 üzenetére
Amikor meg csöngetek, akkor azt kérik ki maguknak, hogy szólni is lehet ám, nem kell csöngetni. Ezek a tipikus esetei a szar is ízetlen történetnek
https://barbieripnk.hu/
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #189746 üzenetére
Az elején voltam, még a Petneházy réthez felőli végén, de teljesen rendben volt. Meg amúgy is, mostanában nagyon király minden út az erdőben itt a környéken (János hegy, Hűvösvolgy, Árpád kilátó), száraz, le van járva, tökéletes Persze akkor, amikor nincs rajtuk tömeg, de ma pl. kifejezetten kevesen voltak
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Alg
veterán
válasz Csokicsibesz #190462 üzenetére
Ez itt Bécsben is probléma, húsvét hétvégén (meg amúgy bármikor mikor jó idő van nap közben) kirádulókal, futókkal, kisgyerekekkel tömött duna-szigeten/praterben száguldoznak 40-50-el TT kormánnyal Érdekes, az ilyen pózerek télen sehol nem voltak, meg az emelkedőket is erősen kerülik... A másik meg a 20 fős groupride szintén nagy sebességgel, az egyik legforgalmasabb bringaúton a Duna mellett, csúcsidőben. Aztán ha két ilyen szembetalálkozik, lehet gondolkodni ki ugorjon a Dunába ha nem férnek el. Pedig bőven vannak a környéken jó minőségű, kis forgalmú utak kicsit kintebb a városból.
Stravának kellene törölni kb. az összes városi úton kijelölt komot - itt már a bringás csopotrban elkezdték veszélyesnek flagelni a forgalmasabb helyeken lévőket.
Városon kívül meg még itt Ausztriában is kerülöm a forgalmasabb utakat, bár szerencsére ez nem nehéz mert sok helyen fut mellettük szparált, jó minőségű bringaút.
Budapesten amúgy biztos nem kezdtem volna outizásba, az ottani infrastruktúra és közlekedési kultúra mellett
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #190481 üzenetére
ezt gondolom viccnek írtad ....csak én ismerek szűk körben 10et itt a környéken
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #190481 üzenetére
Kiválasztott útvonalon, megfelelő szélcsendes napon, országútival és jó edzettséggel értsd...na meg nincs bemelegítő és levezetés rögzítve, csak a mákot eszik ki a gubából.
#190491ZolkoW...🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #190498 üzenetére
Ne haragudj de ezzel nem értek egyet, elég sokan tudnak 30-as átlagot menni, nem olyan eszeveszett dolog az. Egyedül még talán, de ha már ketten-hárman összeállnak és forognak akkor simán kivitelezhető. Nekem még nem volt 30-as átlagom országúton, de igazából nem is mentem még úgy, hogy most a harmincas átlagért megyek. De tavaly is, idén is volt 28 vége, 29es átlagom, országúton, alapozós pulzuson (140 alatti átlaggal), és nem tartom magam nagyon átlagon feletti edzettségűnek és nem is outizom sokat annyira, de ha ráfeküdnék és elengedném picit a pulzust (145-150 körül), egy síkabb körön sztem meglenne.
Nyilván súlytól, széltől függően egy 180-200 átlag watt elég a 30-as átlaghoz. Ez 70-75 kilós rider esetén alig több mint 2,5 w/kg, ami szerintem simán hozható rendszeres edzéssel, sportmúlttal.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Somatom
veterán
válasz Csokicsibesz #190498 üzenetére
Nem értek ehhez a matekhoz, de ha ez így van, akkor jó megoldás a balesetek csökkentésére. Bevezetik minimumként és max. Valter Attilát üthetik el.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ivana
Ármester
válasz Csokicsibesz #190498 üzenetére
Síkon aszfalton 30 az nem sok, outival simán hozható átlag. 30 körül menni (nem átlagot) még montival sem nagy kunszt, biztos nem ilyen pulzus elszállós szint nálam. A tour versenyzők síkon egyéniben is simán mennek 40 feletti átlagot. Erősebb amatőrök is tudnak ilyen 35-öt egyedül, mondjuk azt én tuti nem.
-
Khelben
nagyúr
válasz Csokicsibesz #190501 üzenetére
Nem sok embert követek straván (15 alatt), de abból kapásból van három, akik rendszeresen mennek 60-80, néha 100 km-t 30 feletti átlaggal. Egyik sem profi sportoló.
-
válasz Csokicsibesz #190501 üzenetére
Egy éve tekerek, egy kis senki vagyok azokhoz képest, akik tényleg komolyan tolják, de ez a 30-as átlag mondjuk 100k-n igazán nem nagy kunszt.
September 16, 2020: [link] - 102 km, 3,3 óra, 816 m szint (tutira több, a Fenix néha elméri).
March 29, 2021: [link] - 102 km, 3:47 nettó, erős ellenszél, benne 15-20 perc macskaköves kevergés, amit menetidőnek mért az óra, 1000 m szint (ez kb reális, az edge 1030-nak egészen jó a magasságmérése). Összes frissítés egy kulacs iso, a végére teljesen készen voltam, eléheztem, az utolsó egy óra vitte el így is az átlagot.Mindkét kör forgalomban, néha piros lámpákkal, kereszteződésekkel, különösebb nekikészülés nélkül. Jó, technikailag egyik sincs 30kmph átlag, de én sem vagyok egy erős kerékpáros. Csak a személyes ismerőseim között van olyan, aki ezeket a köröket nemhogy 30, de 40 fölötti átlaggal is megcsinálja. Igen, az 1000m körüli szinttel, random széliránnyal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #190771 üzenetére
+6030D: köszi szépen!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #190878 üzenetére
Valami autófényezőhöz vidd, mit mond rá. Ha mákod van körömlakkos javító+polír. Én montin hagynám. Kép?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
XZoli
aktív tag
válasz Csokicsibesz #190878 üzenetére
nekem is sikerült összekarcolni a vázcsövet sírás után ezekkel políroztam fel elég jól sikerült, Tescoba vettem 3000ft volt a két tubus
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #190924 üzenetére
Nem izgulnám túl, alkoholos tisztítás és egy gyári telómatrica mindkét oldalra pont oda. Pöttyökre meg lakkfilc.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Csokicsibesz #191052 üzenetére
Tudom, de inkább a többi bringához képest drága a gravel. 300k alatt gyakorlatilag nincs új gravel, ehhez képest montiból ennyiért egész jó merevfarút kapni. Ezért gondolom, hogy inkább a gravel népszerűsége emeli fel az árát.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Csokicsibesz #191307 üzenetére
Ugyan úgy fel tudod ütni a felnit, attól függetlenül, hogy nincs benne belső.
Persze. A jelenség megvan, főleg TL nyomással. Én amellett érvelek, hogy nem kell úgy félni tőle mint a tűztől. Kb olyan, mint mikor felütközik a villa. Na bumm. Semmi nem történt, mész tovább.
Ahhoz extrém igénybevétel kell, hogy tönkretegyél egy jó felnit. Pl szegélyre ugrani leeresztett gumival trial közben. Vagy Red Bull urban DH futamon a rámpa élére érkezni telibe a kerékkel.
Attól, hogy átmész egy fagyökéren és kicsit eléri a felnit, attól nem történik semmi. Koppan, oszt mész tovább. Belsővel is volt már pár becsípődésem, és a felninek soha nem volt semmi baja, pedig az nem TL nyomáson volt.
Viszont ha szegélynek verem oda (egyszer volt ilyen is, "English bunny hop" után a hátsó telibe verte a járdaszegélyt), akkor meg belsővel is felvered a felnit, ha olyan kicsi a felület, hogy nem tompít eleget a gumi. Ekkor a TL ugye nem fogja tartani a levegőt az igaz, de még ez is javítható többnyire. Kajak használhatatlanra törni egy felnit, azt rendeltetésszerű használattal nemigen lehet kivitelezni szerintem. Max ha baleseted van (mint az említett Red Bull futamon, aminek nem találom a videóját), de akkor meg teljesen mindegy mekkora nyomáson.[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz Csokicsibesz #191377 üzenetére
Igen, vagy másképpen fogalmazva, ugye nem lesz "baj" erőnlétben, hogy az elektromos csak 9 sebességes.
Mondjuk ha felfelé jobban megy, akkor elvileg mindenhol jobban (könnyebben) megy, nem?
-
Mauzes
őstag
válasz Csokicsibesz #191382 üzenetére
Köszi, én is erre számítottam. Nem is gyorsan, hanem könnye(bbe)n akarok menni emelkedőn (és igen, monti a téma). És csak azért kérdeztem, mert emelkedőn a fokozatok alacsony száma is lehet szűk keresztmetszet, ha nincs jó erőnlét, de akkor elektromos esetén ez nem áll fenn.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Csokicsibesz #191385 üzenetére
Azért azt gondolom, hogy derekasabb emelkedőn a leadható teljesítmény előbb elfogy, mint hogy elérje a 25 kmph-t. Ezzel együtt igen, nyilván ott van a legtöbb értelme, ha valaki nem akar elfáradni, vagy gyorsabban akar felérni, mint amire önerőből képes. Mondjuk ha valami alpesi faluban laknék, és bringával járnék dolgozni, akkor lehet, hogy én is pedelecet hajtanék.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #191385 üzenetére
Csak a téma miatt ránéztem a tavalyi Bükk maraton középtáv számokra. Top 3: 24,3-24,5 km/h átlag, legjobb pedelec 33,19 km/h azzal a sokat mozgó KTM-mel. Maradjunk annyiban, hogy ott mindenki elfáradt.
(#191389) xy.zsolt: gyorsabb lennél, mint sor nélkül
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Csokicsibesz #191387 üzenetére
“Nyilván vannak olyan helyzetek amikor én is berágok az e-bikeos arcokra, de ez inkább a személynek szól.”
Persze, ez nálam is ennyi. Semmi gondom az ebike-kal, ideális közlekedési eszköz, pláne szintes környéken, akár munkába járáshoz, akár túrázáshoz. Én is csak attól tikkelek be mindig, amikor sporteszközt akarnak csinálni belőle, aztán megy az arcoskodás, a vége meg mindig az, hogy végülis azért kell a motor, hogy a) ne fáradjon el annyira, vagy hogy b) gyorsabban tudjon menni. Ez meg valahogy így sporteszköznél nekem olyan megfoghatatlan... Most akkor sportolni akarunk, vagy nem elfáradni, vagy gyorsan menni?
6030D: Na, pont erről van szó. Nem szólok le senkit, a pedeleces kolléga is beletett mondjuk ugyanannyi wattot, mint a többiek, és így 9 kmph-val gyorsabb lett. Most ezért motort tenni egy biciklire (+ kifizetni érte egy sokszoros árat, de ez már tényleg mellékszál), hogy ugyanannyira elfáradj, és 30-40%-kal gyorsabb legyél? De miért?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #191394 üzenetére
17k van a hajtásomban és még nem ugrik a lánc.....de előbb-utóbb fog
15-15ezer a 105ös sor és az 52t lánctányér.....csak érjen is ide. Ez most ennyiért sajna már "ajándék" kategória....pláne, hogy egy helyen megkaptam
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #191484 üzenetére
+maximilian4: valami címkementes Fulcrum, egyenes fejű küllőkkel, 1750 g. Sajnos a szereléses mérés során derült ki, hogy nem jó a mérleg, a kerekenként 100-150 g csökkenés a teljes bringás mérésnél -50 g-ot hozott. Úgyhogy majd valahogy lemérem a szerelt kerekeket, de merevebb, azt már aszfalton is érezni.
A gumik meg azért Kratos és Zefyros, mert nincs Scylla sehol, forgalmazónál se. 2-3 hete szereztem, azóta Kratos sincs már. Előre is a Zefyrost kicsit erősnek éreztem.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #191489 üzenetére
Igen. Elvileg Red Power HP. 19 mm széles
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
maximilian4
addikt
válasz Csokicsibesz #191724 üzenetére
Szerintem ott elronthattak valamit. Nekem van is, és volt is jó pár tl maxxis gumim. Dhr2, rekon 2.8, rambler. Soha nem tapasztaltam ilyet. Mióta felraktam őket, tejet nem láttam.
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #191744 üzenetére
Ja most értem, a régi szalag (nem TL) megy a kukába...
#191745ZolkoW...nekem sem. ...a váltásnál szerintem gond lehet, hogy egyik tányér széle folyton távolodik/közeledik a váltóhoz, illetve a másik tányér éléhez.
#191746Teasüti...szerintem van olyan gumikombináció melynél simán összejön. Én Maxxis Ikont tettem rá a Mavic Crossmax UST kerekekre belsővel, és akkorákat lőtt valahányszor felfújtam (először mini pumpával, majd később vásároltam műhely pumpát és azzal is), hogy majd infarktust kaptam minden alkalommal. Levenni is bár akár kézzel le tudtam, előtte le kellett fejteni széleit a felni belsejének peremeiről, így nem csodálkoznék ha az ott már tej nélkül is tömített volna.
jjeahh...az a Conti tubeless ready.PureGrip összetétel tömlő nélküli használatra felkészítve (Conti Revo Sealant technológia) Robusztus és teljes gumi bevonat az oldalfalon...Rose szerint is...és nem akarom szerelőre bízni, ha én nem tudom megcsinálni akkor nem is kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #192366 üzenetére
Nem akarok belepofázni, de azért azt gondolom, hogy azt a 210 km-t ilyen 18-20 körüli átlagsebességgel tekerik le (és érnek be így 10-12 óra alatt). Nyilván egy brutál állóképesség kell hozzá, illetve rengeteg rengeteg tapasztalat a frissítés (kaja+ivás) terén és egy jó adag mentális erő és felkészültség.
Jelenlegi ismereteim alapján egy ilyesmi montis maratonra (6-7+ óra időtartam, rengeteg szint) egy normális felkészülés az egy fél éves edzésciklus lenne legalább, sok alapozás (km és szintgyűjtés), majd utána hosszabb de FTP alatti résztávok leginkább. Heti 14-16 óra edzésmunka, benne egy hétvégi, 5-6 órás 2500-3000+ szintes montizással, ezt legalább 3-4 hónapig.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
arcitec
addikt
válasz Csokicsibesz #192865 üzenetére
Elnézést, de a "BOLTBÓL RENDELÉS" olvasatodban mit jelent? Mert ha ez a személyes jelenléti vásárlást jelent, akkor talán nem feltétlen eltalált a megfogalmazásod.
Ott max a bolt hozzáállása a döntő, pl OBI vissza lehet vinni 30 napon belül. Máshol meg ha azt mondják nem kérik vissza, akkor úgy járt a vevő,ha személyesen vásárolt és nem NET-en rendelte meg.[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Csokicsibesz #192870 üzenetére
Hát azért ez jól megkavartad. Egyébként a megrendelt de, még át nem vettnek, sok értelme nincs, ahogy írod, mert egyszerűen - ha már kifutott az időből a lemondás - egyszerűen nem kell átvenni és kész .. Voltam már így, felhívtam a futárt, hogy ne is hozza. A bolt nem ágált ellen(egyeztettem velük), van ilyen ..
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #192870 üzenetére
"Az már egy speckó eset, hogy megrendelted a terméket, még nem jött meg és te ilyenkor állsz el. Ez nem szavatossági jog érvényesítése. Itt lényegében függésben van egy adásvétel. Polgári jog szerint akkor lehet egy szerződéstől elálni, ha az eredeti állapot helyreállítható (in integrum restititio). Ha senki nem fizetett senkinek, nem vett át semmit, akkor ennek nincsen jogi akadálya."
Na, pontosan erre gondoltam, köszönöm
Miután az országútit itt az agglomerációban továbbra is nagyon kockázatosnak ítélem meg, a montihoz szerencsétlen vagyok, a (új) cyclocrossom nem igazán alkalmas csak nagyon lightos terepre (ami terep elkerülhetetlen, ha a forgalmas aszfaltot el akarom kerülni), és az életkörülményeim alakulását úgy látom, hogy versenyezni nem nagyon fogok, ezért azon gondolkozom, hogy veszek egynyugger tanyabájkot és visszavonulokegy flat bar gravelt nagy sárférőhellyel, akár 29x2,1 gummák is belemennek, jó a geó, könnyű[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #192935 üzenetére
mert mire nem kell amit folyamatosan használunk Pl egy autóra akkor is kell költeni ha nem használjuk.....plusz árt is neki, ellentétben a bringával.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #192939 üzenetére
Nehéz megmondani mi lehet a baj, de tény, hogy a váltórugó megerősítése, vagy az un. kuplungosítása (szerintem inkább dörzsfék az mint kuplung) egyik legjobb fejlesztés, mely nemcsak, hogy pontosan tarja a láncot elől, hátul, hanem a váltást is pontossá, feszessé teszi....legalábbis én ezt tapasztalom. Ugyanakkor ha nem kopott a sor és lánc, akkor szerintem a rossz váltás legtöbbször a bowdenezés vagy a kar miatt szokott lenni. Tény, hogy én pl. cseréltem görgőt és kanálfeszítő rugót is, de látványos javulás azért nem lett régebbi XT 786-os váltómnál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #193060 üzenetére
Kell a francnak olyan drága szendvics tárcsa, kinézete sem igazán tetszik és tárcsát sem égettem még el...legalábbis eddig. +andrisbandi...aztán idén majd lehet a Hargitán elsütöm ezt a sz@rt és teszek mást.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #193589 üzenetére
Akkor az én biciklim lehet, hogy azért nem halad mert nem kék rajta a pedál.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
borix
őstag
válasz Csokicsibesz #194051 üzenetére
GPS computer mellett sokan használnak egy olcsót is.
Pont arra, hogy ha csak a közelbe bringázik lássa a sebességet + rögziti a megtett távokat, ami alapján cserélget mondjuk 2-3 láncot x távonként és elmegy 1- 1,5 évet 1 elemmel.[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Csokicsibesz #194051 üzenetére
Van Garmin 1030 GPS-em, az elég jó akkuidővel rendelkezik, egy napot minden további nélkül végigbír. Használom is hétvégenként, vagy ha hosszabb túrára megyek. De a 10-16 óra akkuidő kissé kevesebb, mint az egy év. Ezt nem kell folyamatosan fel-le rakosgatni, foglalkozni vele (nem, még sose lopták le az órámat, pedig minden további nélkül rajta hagyom a bringán, ha lekötöm valahová).
Ezen kívül szeretem látni a sebességet, ha pedig viszem a Garmint, az sokszor a térkép miatt van, így jobb, ha van mellette egy mérő, ami csak mutatja a sebességet. A napi számlálót pedig használom a lánctisztítási és az apróbb átnézési időpontok figyelésére, emiatt jobb, ha mindegyik bringámon van egy-egy külön mérőeszköz.
-
borix
őstag
válasz Csokicsibesz #194160 üzenetére
Rámégy a nagy rönkökön, köveken átjutáson és az akkor felülírja a cyclocross-t mert a többségnek igazolja erre van szüksége, a sportszemlélet alapján?
-
borix
őstag
válasz Csokicsibesz #194167 üzenetére
Értem én , hogy miről beszélek csak te hoztál egy kivételt amivel felül akartad írni!
Ott kezdődött, hogy a trekking igazán nem jó semmire sportérték szempontjából!
Élvezeti érték hol marad általános felhasználásra?
A sport értéket nézzük akkor többségben egy cyclocross bringával jutsz el leggyorsabban A-B-be mehetsz vele erdőben, aszfalton földúton, sárban. -
borix
őstag
válasz Csokicsibesz #194175 üzenetére
Nem értek, hozzá csak tekerek.
Az, hogy ki hol mivel megy kell mennie azt látom, hogy rendesen meghatároztad.
Cross trekkingel tekertem sokat 150km bringázások alatt dobogókőre, tekertem sokat Börzsöny hadiút szerű utakon.
Sportértéket néztem volna akkor egy cyclocross/ gravel bringát vettem volna.
(Sokan a cyclocross bringát jobban szeretik az agresszívebb geometriája miatt.)
Sportértéket néztem volna akkor nem cross trekkingel mentem volna. -
borix
őstag
válasz Csokicsibesz #194185 üzenetére
Mindenkinek más a sportérték.
Van akinek az, hogy a városligetbe köröz és ha itt meg ott kanyarodva veszed akkor ennyivel hosszabb vagy rövidebb.
Van aki a HHH körözget, meg elvan bringaúton montival.Garmin 530-at használok, heti 8-9 óra tekerés azért meg szokott lenni.
Többet tekertem egy nap alatt mint te egy hét alatt láttam ez alatt sok mindent, de megmagyarázod, cyclocross, gravel témát mert sokat olvastál róla.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz Csokicsibesz #194188 üzenetére
Mikor aktívan bringáztam inkább ilyenek voltak mint Pestről le Gyöngyösre fel a Kékestetőre majd vissza Hatvanba és onnét haza vonattal.
Nyilván ha a HHH-n körözve bohóckodtam volna, akkor nem trekking, gravel, outi vonalon nézelődtem volna.[ Szerkesztve ]
-
Zanik
addikt
válasz Csokicsibesz #194167 üzenetére
Azért léteznek ám gravel versenyek is, pl. Dirty Kanza, és az endurance illetve ultra-endurance versenyeken használt endurance bringák is majdhogynem gravel bringák (pl. 3T Exploro).
Ettől függetlenül az XC és a DH sokkal régebbi, már-már tradicionális szakágak. Ezt senki nem vonhatja kétségbe.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
borix
őstag
válasz Csokicsibesz #194191 üzenetére
Amiről te beszélsz az versenysport minket nem érint.
Olimpiát nem először hozod fel, ami minket nem érint.
HHH edzés egyéb tekeréssel heti 8-9 órával megint nem komoly sportérték.
Félprofil, profi vonal teljesen más kategória, abból élnek teljesen specifikusak heti rengeteg órával a hátuk mögött.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #194221 üzenetére
Nekem is a tavalyi csúszott át, de nem jött semmi email, hogy ez most 3 hét múlva meg lesz tartva.. na nem baj, csak sajnos nem tudok menni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
INTELligent
senior tag
válasz Csokicsibesz #194709 üzenetére
#194709 Csokicsibesz: köszi. Igazából amiket leírtam, hogy miket csinálnék, az csak elképzelés . Mint írtam, gőzöm sincs, hogy mennyire fog menni - de ahogy írod, ez nem valószínű, hogy fog menni.
#194710 6030D: akkor tényleg felejtős, főleg, hogy én a szobámban fogok görgőzni (más nincs).
#194712 xy.zsolt: jogos felvetés. Amit nem tudok, hogy egy hagyományos görgő (interaktívat nem biztos, hogy vennék használtan) ilyen papírvékony falak mellett mennyire lesz zavaró. És ez az, amit nem fogok megtudni, mielőtt megveszem .
#194713 sz_abika: köszi, hogy megosztottad a véleményedet. Én is a zajtól félek, főlek hogy nem annyira szomszédaim, hanem lakótársaim vannak, akiket azért nem kéne felidegesíteni. Jó lenne,h a agyártók valami zajprofilt legalább közzétennének...
#194714 peterkeT: ez nagyon hasznos volt, köszi! Mindig bírom ezeket a megjegyzéseidet (ilyenkor fogom a fejem, hogy átlagban racionális gondolkodásra szoktam törekedni, de ilyenkor nem szokott összejönni ) "Ahogy egyébként jelnleg áll a piac, ha valami komolyabb cuccot veszel, szinte biztosan el is tudod adni ugyanannyiért".
Ha alapozós tempó mellett tudok követni valamilyen előadást, meg tudok edzeni (esetleg podcast közben), az a két dolog igazából már elegendő ahhoz, hogy így összekössek kellemeset a hasznossal.
------------------------------------------
Ezt nem tudom ismeritek-e, de szerintem nagyon részletes leírás a görgők technológiűjűval kapcsolatban (FE-C control szabvány - szerintem lenne helye az összefoglalóban)
------------------------------------------
Alapvetően elég maximalista vagyok (szerintem most pont ezért vagyok kényszerpihenőn ), így ha már edzek, akkor abból jó lenne kihozni a maximumot (ésszerű keretek között).Még egy kérdés:
- azt jól értem, hogy az okosabb görgőket lehet kívülről vezérelni (a Zwift&Co-n kívül)? Pl Garminnal egy tracket rárakok és akkor azt leköveti elevation-nel? Ezt esetleg lehet valami PC-s programmal is csinálni (ami mondjuk ingyenes)?Mert én úgy vagok vele, hogy az nem motivál, hogy lássam Zwift-en a track-et, viszont az szuper lenne, ha ennek az edzésre közvetlen hatással lévő paramétereit (tehát, hogy a pályát szimulálja) le tudná követni. Arra hajlandóbb lennék pénzt kiadni.
Igen, a vegyek valami olcsót használtan opciónak utánajártam, viszont mivel elkezdtem kialakítani a koncepciómat, hogy mik azok a potenciális tevékenységek, amikor tudnám párhuzamosan (még ha bizonyos esetekben valamilyen kompromisszum mellett) használni, így látom (látni vélem - itt mindenki keressen rá a kognitív disszonancia feloldására... ) a hosszabb távú alkalmazhatóságát.
Ami tetszik, az az Elite Tuo, ami wheel-on, de már interaktív (ez olyan 345€). Vagy van a Suito-T, ami direct drive, viszont ez már 500€.
Előbbivel kapcsolatban azt érzem, hogy feature kapcsán tud mindent, ami nekem kell, viszont a zaj miatt vacilálok (főleg, hogy a szobámban fogom használni). A Suito-T-t kicsit overkillnek érzem, bár az biztos, hogy ott nem kellene kompromisszumot kötni (csak árban).Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
#75376384
törölt tag
válasz Csokicsibesz #195356 üzenetére
Igen. Egy almás 6-os szériás óra. Amiket olvastam az alapján elég pontos ketyere. Miért?
#195357 Friczy: hát most megfogtál. Tekerés közben sajnos nagyon rendszertelenül iszom és szerintem jócskán keveset is. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #195371 üzenetére
Én többször indultam ezzel és ezzel +ezzel együtt, de egyetlen különbség amit észrevettem az óra fáziskésése, vagyis a hirtelen pulzusemelkedések/csökkenéseknél néhány másodperccel később követte az óra azt amit már a Brytonon láttam magam előtt. (gondolom a processzorkülönbség ) Összességében ugyanazokat az értékeket hozta egész tekerésre, többször is egymás után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- SONY LCD és LED TV-k
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- No Rest for the Wicked
- Linux kezdőknek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- További aktív témák...
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen