Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
beleriand72
tag
válasz Mauzes #145950 üzenetére
Szia, Abus ügyben, ha még nem válaszoltak volna, akkor próbálok segíteni. Ősszel vettünk párommal kerékpárt és úgy döntöttem beruházok 2 lakatra, ezekre esett a választás. Mnd2t emagról vásároltam, ott volt a legolcsóbb, kicsit féltem, hogy valami hamis, de tökéletes (lámpás kulcs, kódkártya, minden...). Gondolom nagy újdonságot nem mondok vele, ha elárulom mmind2 nehéz, nagyon nehéz, főleg a Gránit X. Ám kezelése annál könnyebb. Vázra én a függőleges nyeregcső kulacs pontjaira szereltem. A Granit x a 2 csavaron kívül 2 tépőzáras megoldással, míg a másik még valami gyorskötözőszerűséggel is rögzül (azt fel se raktam rá). Mind2 tokja rendkívül stabilan áll. a Granitx-et csak ráhajtod a fület, maga az X rögzíti, semmi lötyögés, kitölti a tokot, erőltetni nem kell bele, pont frankó. Ha véletlen nem akarod magaddal cipelni - otthon kirakod - akkor a tok nem záródik az x-nél, de így nyitva sem zavarja a lábad, nem zörög. Nekem tökéletes. A másikat, ha berakod a tokjábaoldalról 2 műanyag pöcköt kell rákattintani, ami érzetre masszív, nem fog sose letörni. Ugyanúgy stabilan áll benne. A kulcs mindkettőt úgy nyitja zárja, mint az óramű, nem kell félni, hogy elakad, megfeszül. Ha ezekről valami speckó kép kell, amit nem találsz a neten nyugodtan szólj. Remélem segítettem, ez a világ legjobb lakatja, kétség nem fér hozzá, és ÖRÖKÖS. (egy elefántot agyon lehet vele csapni, tökéletes önvédelmi fegyver, faszán kézreáll, nem semmi húzása lehet).
https://lakat.shop/Abus-Bordo-6000-SH-fekete
https://lakat.shop/Abus-Bordo-6500MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
őstag
válasz Mauzes #181650 üzenetére
még van idejük
úgy van, hogy felhasználóként megkéred a támogatói okiratot (megpályázod és megnyered) és 180 napod van átvenni a kerékpárt a kereskedőtől
és ha nem jön meg ezidő alatt a kerékpár, akkor buktad a támogatást
lehet csak arra várnak, hogy legyen készletük, amire lehet pályázni...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Mauzes #181652 üzenetére
ne legyenek illúzióid, az "értelmes" a Shimano/Bosch/Brose motornál kezdődik
nagyon neccesen tartozik bele a Bafang, és meglátásom szerint a Shengy, az Nxus meg a többi kínai ismeretlen háttérrel és supporttal (3 évig meg kell tartani a kerékpárt!!) hiába jó árban, nem tartozik az "értelmes" kategóriába...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Mauzes #181658 üzenetére
Kényelmes túrázgatásra jó lesz. A problémák akkor kezdődnek ha kicsit jobban ráérzel a terepre és szeretnél sportosabban kerékpározni. Itt most ne durvább DH/Enduro szintű zúzásra gondolj, kicsit jobban megereszted és az agymotor súlya miatt olyan kiszámíthatatlanul tud viselkedni a bringa, hogy azonnal érezni fogod a bringa határait. Agymotoros gép alapvetően aszfalt és max cross trekking szintű felhasználásra jó. Felmész Normafára, lefelé az erődben számtalan olyan nyom van, ahol az agymotoros igencsak bizonytalan lesz. Persze az kétségtelen, hogy árban nem rossz.
-
őstag
válasz Mauzes #181658 üzenetére
nekem hiába mondod, szerintem ár/érték arányban sem jó ez az agymotoros bringa
Runner_Fxr le is írta, hogy miért, montinak néz ki, de annak pont nem jó.
ha trekking lenne, akkor talán, de továbbra is fennáll a kérdés, hogy mi van használat közben? a Deka mit csinál egy olyan kínai agymotor gyártó motorjával, ha baj van? meg te szeretnéd 3 havonta szervizbe vinni, mert mondjuk szoftveres problémája van?
a nyomatékszenzor amúgy nem egyértelműen jelenti azt, hogy a teljesítmény leadás természetes érzetű, hidd el, 3db ebike-om van, azért nagyjából tudom miről beszélek.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Mauzes #181692 üzenetére
ahogy a nemzetközi piacot nézem, nagyjából a €2000 az alsó határa egy olyan ebike-nak, ami alkalmas terepre, szóval a 660e itthon teljesen reális ár
egy Cube Reaction Hybrid 400 listaáron 720e és a 60 ezernyi különbség (10%) nagyjából a branding összege - ebből is látszik, hogy "normális" alkatrészekből másnak sem lesz olcsó bringát előállítani. plusz szerintem még mindig él a kiskereskedőknél az a rossz szokás, hogy nem akarják elengedni a vevőt és inkább török kofásat játszanak (letolják az árat) csak ne menj el a dekába megvenni, szóval az a 720-as bringa a végén lehet, hogy 660-ból is megvan.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Somatom
veterán
válasz Mauzes #191156 üzenetére
Másik topik, de sztem ott sem leszel sokkal előrébb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ZolkoW
őstag
válasz Mauzes #191253 üzenetére
Én mindig valami tokban hordom, így a körmökre ragasztható gumipárnákat nem is használtam. Amúgy okosan van kialakítva, a körmök szűkülnek felfelé, tehát nem kell különösebben megszorítani.
A fóliás cuccok is jók lehetnek, főleg, ha vízállóak, de a tapicskolást nehezítik, és sokszor a láthatóságot is, mert a fólia mindig hulámos, csillog..
Telefontól függ értelemszerűen, de nekem messze nem kellett max fényerő, 5 óra körüli kijelzőidővel el lehet lenni, ebből mondjuk 2-t túráztam, szóval simán használható.
A Bryton mondjuk sok tekintetben felhasználóbarátabb, a telefonon azóta csak megállok térképet nézni, vagy fotózni (ez sem utolsó szempont, bár a linkelt fém tartóból igazán nem nagy cucc kikapni)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Csokicsibesz
tag
válasz Mauzes #191379 üzenetére
Ez a kérdés szerintem akkor merülne fel hipotetikusan, ha baromi edzett lennél és képes lennél folyamatosan a rásegítés felett menni. De ez az a szint ami amatőrként nem nagyon érhető el.
Fogalmazzunk úgy, hogy egy e-bikekal (ez így helyes nyelvtanilag?) nagyjából olyan tempót tudsz menni hobbistaként, mint amit a világkupa versenyzők mennek.Saját tapasztalak:
Én rendszeresen edzek (most épp kicsit kevésbé), a saját apám e-bikekal felfelé simán le tud nyomni egy aszfaltos szakaszon. Síkon simán le tudodom nyomni, sprintelni nem nagyon lehet ezekkel a bringákkal, 25 km/h felett lekapcsol a rásegítés.Feltételezem montiról van szó, ott már nem nagyon használnak első váltót. Tehát max hátul lenne különbség.
A több fokozat nem egyenlő azzal, hogy melyik a gyorsabb. Az inkább a hátsó sor fogkiosztástól függ.De száz szónak is egy a vége, átlag felhasználó felfelé szinte mindig, síkon pedig az esetek nagy részében gyorsabban tud menni, mint aki hagyományos analóg bringát használ.
(Nyilván ezt árnyalhatja rengetek dolog még, mekkora a rásegítés mértéke, mennyire tekersz rá stb. stb.)[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Mauzes #191379 üzenetére
Nem is értem a kérdést. A pedelecben az a lényeg, hogy ahogy tekersz, besegít neked a motor. Azaz ha x a teljesítménnyel tolod a pedált, x+ y watt lesz a kimeneti teljesítmény, ahol az y részt a motor hajtja bele neked. Na most ez azt jelenti, hogy vagy gyorsabban fogsz haladni, mintha ugyanazzal az erőkifejtéssel rendes biciklit tekernél (szabály szerint a pedelec csak 25 kmph-ig segít, utána nem), vagy nem fogsz annyira elfáradni.
Csokicsibesz: Nem fog világkupás tempót menni, max ha meghekkeli, mert 25 fölött letilt a rásegítés, onnét meg hatványozottan érvényesül a nagyobb súly. Épp ezért szabályos pedelecnek síkon esélye sincs egy rendes biciklivel szemben (csakazértsem írom le, hogy analóg).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Mauzes #266058 üzenetére
Abból az 5000-ből 1063-at eleve az államnak fizettél, nem a szerviznek (áfa), az új belső meg alsó hangon megintcsak olyan 1500 Forint (amiből kb 320 megint az államé). A maradékból (ami már kevesebb, mint a fele annak, amit fizettél) kell kigazdálkodnia a saját bérét, az alkolmazottat, pótlékokkal, adókkal, járulékokkal (na, ez utóbbiak vajon kihez kerülnek), a helyiségbérletet, a rezsit, a szerszámokat, a költségeket, mint a könyvelő, meg a kötelező kamarai tagság, meg amit még nem látsz. Szerinted? Ok, csak egy 10 perces munka, + az a 10 perc, amit munkafelvétellel töltött, meg az a 10 perc, amit a bicaj visszaadására, számlaadással, meg válaszolva a kérdésre, hogy ez miért ennyi…
Szóval ha olcsóbban meg akarod úszni, akkor vegyél egy belsőt, és csináld meg otthon. Mondjuk nem 10 perc lesz, meg nem is fél óra, pláne az első próbálkozásnál, meg ugye benne van a pakliban, hogy kicsíped az új belsőt. De amúgy tényleg nem nagy ügy, még én is meg tudom csinálni, pedig én tényleg annyira gyűlölök szerelni, hogy minden szir-szarral szervízbe rohangálok.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Mauzes #266068 üzenetére
Már rég nem 2012 van, 5000 alatt egy csavart nem fognak neked meghúzni semmilyen hivatalosan működő helyen. És az egy dolog, hogy milyen vállalkozóbarát az üzleti környezet (nemigen), a nagyobb baj az, hogy ennek az összegnek nem szabadna, hogy soknak számítson (pedig sajna az).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz Mauzes #266068 üzenetére
egy valamire való szervizben az óradíj 12-15 ezer forint
egy belső csere 10 perc, az munkadíjban 2-2,5 ezer önmagában
egy rendes belső meg simán 2 ezer felett van (ismétlem, rendes, mint Schwalbe vagy Conti)
az 5 ezer szerintem is teljesen korrekt az elvégzett munkáért, anyaggal“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Mauzes #266058 üzenetére
Én 10 rongyot kértem volna érte. Komolyan, ilyenért szervizbe menni... de már levezették, miért ennyi, ami igazából nem is drága.
Ha viszont olcsóbban akarod megúszni, veszek 2 ILYET, beletöltöd a belsőbe (vagy kifizetsz érte a szerviznek (vagy nekem) ezért is 5-6 ezret / kerék), és elfelejted a defekteket.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - 1 év garancia (AV1)
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Air 3 drón táska - ÚJ - StartRC
- DJI Air 3 drón koffer - ÚJ - Siwuxe
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 4 akksi, sok extra, garancia, Care Refresh
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen