-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
-
rétisün
veterán
kiléptem. lehet, visszakuncsorgom magam, lenne pár eladó cuccom
bár ha akkor nem volt szimpatikus az admin vislkedése, akkor alghanem most se lenne az mert azért az, hogy megkértem, tegye bele az áltelem megadott alkatrészlistát a hirdetésembe, mert nekem valamiért nem engedte az oldal, ehelyett törölte, nem túl szimpatikus viselkedés. sztem legalábbis, de lehet én vagyok túl érzékeny
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
StLui
veterán
és Jester01:
Akkor az sem igazán jó ha megragasztom, kiszedem a most berakott belsőt, és berakom az egyszer ragasztottakat? Kérdés megér-e ennyit a belső. Mondjuk gyakorolni jó mert nagyon küzdök a külső leszedésével, ma épp a trekkinget alig bírtam megindítani, pedig régebben ugyanezt a külsőt simán leszedtem. Lehet az volt a gond, hogy lassú defekt volt, és nem bírtam rendesen leereszteni sem. Persze a belsőn megtaláltam a lyukat, a külsőben nem találtam tüskét vagy egyebet
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
Itt van Vác mellett a Naszály, ahova a bánya bejáratig aszfalt visz fel. Ez Vác szélétől kb 8 km/280 m szint. A közepéig vannak "munkába járós" bringások is, mert vannak ott házak, de az utolsó 100 m szinten csak az, aki a kihívásért megy. Nyáron volt egy 50 körüli faszi, akit többször láttam rajta tekerni olyan tanyabájkkal, amihez szerintem 20 éve nem nyúltak, strandpapucsban, strandgatyában nyomta felfelé, vigyorogva, nem olyan lassan. Akárkit kérdeztem, senki nem tudta megmondani, hogy ki lehet, de tuti valaki nekiállt szívatni a "hegyi menőket".
Az áprilisi versenyen mondjuk van "vinatge" kategória, lehet, hogy arra edzett.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
gabro0
őstag
Valami ilyesmire jutottam én is a GCN-es videóból.
#97987 parkr: Igen, ezek szerint a PRO-nál az 'Ergo' = aero kialakítás. Sokadik nekifutásra találtam egy cikket, amiben írnak egy bekezdést:
"The PLT handlebar has a compact shape, which should help more riders find a comfortable position in the drops, and comes in two versions, with round tops or flat, ergonomic tops, which some riders may find more comfortable by relieving pressure on the hands and wrists." - forrás
LT vagy PLT most lényegtelen, csak más a cső anyaga. Akkor a PL Ergo lesz, aztán majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem is elég érzéketlen kell lenni ahhoz,hogy ne érezd,én sem hagytam el soha,ugyanakkor sajátomat eléggé megbikázom.Főleg azért,hogy ne recsegjen.Nejemén imbuszos van,de én kevésnek találom amennyire azzal meg lehet húzni....persze az sem lazult fel még soha.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mortein
tag
Kesztyű az nekem -5-ig egy ilyen vékonyabb de belül bélelt síkesztyű, aztán ha már abban fázok, akkor előveszem a téli motoros kesztyűt, bár -15 fokban már az sem annyira vidám. Gyapjú térdmelegítő az jó ötlet, kipróbálom majd, mert a farmergatya nagyon kevés már 0 fok alatt. Általában valamilyen bemelegítő gatyát veszek fel és alá meg egy aláöltözőt, felülre meg nagykabát de azzal meg kényelmetlen tekerni, ezért azt le fogom cserélni valami tekerés kompatibilis cuccra.
Más: Sisakból van valamilyen ajánlás? Mindenképpen akarok venni valamit de a nagyobb áruházak polcain lévők közül, szinte mind ilyen kopogós kényelmetlen belsejű. Nyilván nem találok majd olyan sisakot 20k körül, ami a motoros sisakom kényelmét és biztonságát nyújtja de, amik a multiknál vannak biciklis sisak néven az inkább nem nevezném annak. Van olyan biciklis sisak, amin esetleg van állvédő is? Fogorvos ismerősöm, azt javasolta, ha van olyan azt keressek mert nem vicces az állcsont törés.
-
planbmokus
senior tag
Ezt a képet megvizsgálva, minimális fizikai ismeretekkel is ránézésre látja az ember, hogy az integrált csapágy kb 3x akkora felületen fekszik fel, szélesebben is van a csapágyazás, tehát az élettartam azonos minőségű csapágyak esetén x3.
Én annak idején használtam RaceFace, Tune, Truvativ és sok más négyszöges, felső kategóriás középcsapágyat, mielőtt ISIS drive-ra váltottam (Truvativ Holzfeller WorldCup, ami egymaga többet, egészen pontosan 4 szezont futott versenyterhelés mellett, amíg az előzőek maximum egy szezont bírtak - a Shimano legjobbja egy versenyhétvégét bírt ki). Az se volt semmi váltás, de azután a GXP/Shimano integrált tengelyek használatakor azonnal feltűnt, hogy köszönő viszonyban sincsen egymással a két technológia.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Runner_fxr
Ármester
Ezt aztán rendesen összemixelted. Csodálom, hogy jól működik.
rétisün: A legdurvább az volt, amikor egy zsír új, 6700-as Ultegrával szerelt outin a hátsó váltó sehogy sem akart pontos lenni. Pedig ott adott volt minden, hogy jó legyen, egy családból volt a teljes szett.
Volt egy másik bringánk, ami szintén ugyan ezzel a szettel volt szerelve.
Elkezdtem cserélgetni az alkatrészeket, hogy megtaláljam a hibásat.
Utoljára maradt a fékváltókar, és természetesen az volt a ludas, amint kicseréltem egy másik ugyan olyanra, teljesen jó lett a váltó. Gondoltam, ez van, gyári hibás a fékváltókar, ritka eset, de belefutottunk.
De azért visszatettem próbaképp a másik bringára amiről levettem. És láss csodát, azon meg teljesen jól működött.
Olyan apróságok meg számtalanszor voltak, hogy a zsír új 8-as, 9-es sorok, szintén új 8-as, 9-es lánccal nem akartak jól működni, majd cseréltem sort és megjavult.Hasaggymeg: Nem, hogy inkább mennél te is egy edzőterembe, rendes súlyokkal edzeni, nem futkorászni... annál unalmasabb a világon nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Zsolt74
senior tag
Igen azt én is olvastam, állítólag elég nagy nyomatékot át tud vinni, és elég megbízható.
A Nuvinci N380-at már mountain bike-hoz tervezték.
Van belőle teljesen automata is (ennél a Bosch motor vezérli a váltót , így ha valaki beállítja hogy mondjuk 80-as pedálfordulattal szeret hajtani, akkor az elektronika folyamatosan úgy állítja a váltót hogy ezt a fordulatot tartsa.)
Csak ez a teljesen automata elég drága, mert a szervó motor 60000Ft , a kábel ami összeköti a szervót a Bosch motorral 18000Ft, és hozzá az elektronikus váltókar vagy 36000Ft.Zsolt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Összeengednek minket az autósokkal,mint rómaiak a gladiátorokat,majd boxoljuk le egymással,ők meg 3x átadják ezeket a bringaútnak nevezett valamiket szavazatmaximalizálás végett.
Tothhera...sárga lánc,féktest (olyant még nem is láttam élőben) és felirat a gumin,nagyon pöpec.
jjeahh...ott valami tárolási gond lesz mert kizárt,hogy meleg,száraz helyen tárolva eleget maradjon a mosás utáni víz rajta a rozsda kialakulásáig.Esetleg töröld át a kritikus pontokon száraz ronggyal mosás után.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.DLL
veterán
válasz ivana #100050 üzenetére
Ezt örömmel hallom. Ez most az új pedálom, amit írtam, tetszik, hogy széles, egyenletes felületet ad.
Úgy még sosem ment szét pedál alattam, mint az előző, ami egy valószínűleg kínai hulladék volt [Kép] Alig élt két hetet: összetörtek a golyói.
Visszavittem a bicót a szervízbe, szerencsére rendesek voltak garancia ügyileg, de mondták, hogy ha ugyanilyenre kicserélik az is impotenssé válhat. Pedig egy decens 2600,-os ára volt ha jól emlékszem, de inkább beszámították és néztünk egy drágábba, ami állítólag jobb is lesz.A képen látható fém kínai előtt egy masszív műanyagot használtam, csapágy szempontból nagyon jó volt, de menet közben odacsaptam egy demszky-oszlopnak, és csálén ált. Ez volt valamikor ősszel, azóta úgy használtam most volt időm nagy generálra vinni a gépet, és egyben kértem új pedált is. Valami laposat szerettem volna, gumisat, ezért esett erre a választásom, nem tudtam, hogy ennyire fos lesz.
Ma betették a Spyral-t, de nem mertem nyomatni neki, nehogy ennek is összetörjem a golyóit addig amíg meg nem kérdezem a szakértőket, hogy kell-e adni neki egy kis adalékot, vagy jó lesz így. Az a roppanás hang az előzőnél, és utána az a kásás darabos érzés mély nyomot hagyott bennem, nem akarom hogy ez is egyhamar tönkremenjen, pedig ilyen fatális hibát még a műanyag pedáljaim sem produkáltak.
Ami jó, hogy kicsavarható a tüskék nagy része, mert elég brutális a cipőtalhoz. Meglátjuk menyre lesz csúszós, de egy biztos, most baromi stabilan tartja a cipőt.
(P.H.)
-
ShiTmano
aktív tag
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ivana #100081 üzenetére
De fontos a sokoldalúság. Tehát sportolásra is jó lenne, ha alkalmas lenne, meg azért hétvégente a városban is közlekednék vele.(Nyilván lelakatolni nem akarom sehol, mert simán ellopnák. Továbbá tanácstalan vagyok a gumimérettel is. Milyen széles legyen, ha számít a sebesség is, de ha kicsit gagyibb az út, akkor ne durranjon ki.(Repedés, kisebb döccenők.)
-
5381
aktív tag
válasz ivana #100230 üzenetére
Igen, könnyen megvan a baj. Én nagyon figyelem az utat és inkább a sáv közepén közlekedek. Ott viszonylag jobb minőségű az út és jobbra is van lehetőség kerülni az úthibát. Nagyon rossz úton pedig tényleg nagyon lassan megyek inkább. Nincs kedvem kígyómarás kinézetű defektekhez
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #100377 üzenetére
Nem tudom,ilyent még nem csináltam,de szakirodalom és mások tapasztalatára támaszkodva ismerem,hogy vannak erősebben és gyengébben szoruló csapágyak.Egy szorulósabb csapágyházba,mondjuk féloldalasra sikerül elkezdeni beütni a csapágyat,akkor gondolom annak sz@rral meszeltek...vagy nem?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kacsyx
aktív tag
válasz ivana #100406 üzenetére
Igen, 622-es a felni.
A felni magasságáról nincs infóm, sajnos a Cube-hoz kapott Schürmann kerekekről elég gyér az információ. Kerékpárboltban persze össze tudnám mérni, csak nem tudom milyen legyen az új felni. Kb. 10 ezer körül nézegettem most ebike-on, rose-on, de egyikről sem tudok semmit a leírt paramétereken kívül.
Nagyjából jó irányba tapogatózom ezzel a felnivel? DT 545d -
lsebestyen
addikt
válasz ivana #100659 üzenetére
Saccra mondtam, nem tudom. 4-5-6 nap lesz. Sátor, hálózsák, két ember cucca (haver is outival jön, de neki nincs csomagtartószem a cangán, ezért neki valószínűleg nyeregcsöves tartó lesz, ami nem bír nagy súlyt), meg konzervek. Majd tartok próba csomagolást.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz ivana #100796 üzenetére
Akkor szerintem maradok a műszerolajnál, mert engem zavar, ha hangos bármi a bringán. Motorolajra én sem gondoltam, csak a visszaolvasás közben itt voltak akik megemlítették.
Egyszer majd valakitől kérek kölcsön teflonos cuccot, kipróbálom. De az én igényeimnek szerintem megfelel a műszerolaj.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Politika
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Horgász topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Telekom mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- Hieronymus: Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen