- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Fallout 4
- EAFC 24
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- World of Tanks - MMO
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz ZolkoW #227650 üzenetére
Biztos nem, a lánchoz adták! Rajta is van, hogy 10s.
andrisbandi: minimálisan sem mozdul el, addig meg hiába ugrálok rajta, nem? Megpróbálom majd úgy is, de holnap megyek vele egy kört a régi patentszemmel, hátha kopik egy hangyaf**nyit a lánc, és akkor jó lesz.
UPDATE! Sikerült! Az volt a baj, hogy szárazon próbálkoztam. Sose próbálkozz szárazon, egy kis
vazwax segít![ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
zsamiatt
őstag
válasz andrisbandi #227641 üzenetére
Hasonlot ajanlottak boltban de nem tudom. Olyan melosnak tunik 😂
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Alg
veterán
válasz FeRRaR1 #227637 üzenetére
Most jött a postaládába a reklám e-mail, egyből te jutottál eszembe, ilyen mez kell neked ahhoz a bringához (Vagy inkább az egykori CCC csapatmez)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ballazol #227647 üzenetére
A Shimanot 12 sebességest összerakni szerszámmal sem tudtam, csak pedálra terheléssel, álló hátsó kerékkel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
Azért azt a mezt megtanulták az emberek és qvára nem a Fidesz jut az eszükbe!
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #227654 üzenetére
Szar a szerszámod. Nekem Pro plier van és erőlködés nélkül pattintottam össze a 12-es Shimano Quicklinket.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #227617 üzenetére
Bátor vagy. Nincs semmi baj a kínai vázakkal, de én nem mernék venni. Szerintem amúgy hiába 26-os a váz tuti befér a 27,5-ös (584-es) kerék is. Kábé körben 1-1,5 centivel nagyobb csak egy ilyen kerék sugara (az átmérő meg 2-3 cm). Az is előfordulhat, hogy valami márkás biciklikben is felbukkan OEM vázként. Egyébként hogyhogy 26"-os kereket akarsz használni? Ritka manapság az ilyen. Nekem nincs bajom vele, de kihaló félben van.
-
nagyúr
holos téli nadrágról mi a véleményetek? fel kéne öltöztetnem az adszonyt a télre, hogy kibírja az isi + ovi túrákat.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
addikt
válasz andrisbandi #227657 üzenetére
Ez se normális
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
válasz Gaben92 #227658 üzenetére
Topeak POWER LEVER X
- A Shimi 12-es lánc engem is megviccelt.
Ezzel a müa szerszámmal próbáltam meg szétszedni. Nem akarta a sorsát. Úgy voltam vele, lehet ez lesz az első és utolsó használat... izomból, kétkézzel roppantottam össze.... nagyon hangosat kattanva jött szét a szem. A "fogó" jól bírta.Összerakáskor már nem is finomkodtam, pedálra taposva, nagyot kattanva szépen záródott.
Most szereztem arany színű patent szemet, ki akarom próbálni mennyit segít, h nem kell keresgetni láncápoláskor az induló és végpontot.
KMC X12 Ti-N MissingLink【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Alg
veterán
válasz andrisbandi #227662 üzenetére
Meg mindig nem ertem miert nem Connex szemet hasznaltok…
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #227659 üzenetére
Alapból nem tetszik a böszme nagy 29"-os kerék, az meg szerintem mindegy, hogy 26" vagy 27,5", mindkettő halálra van ítélve hosszútávon. Nekem a nagyobb kerék nem tenne hozzá semmit, azt meg kb.lesz@rom, hogy most az a divat .
Négy és fél éve vettem/használom a mostani kerékszettet, soha nem volt gondom vele, csapágyai rendben, minimális nyolcas sincs, nincs miért megválnom tőle. Tárolni már nem nagyon tudnám ( így is van már egy WTB kerékszett az ágyneműtartóban ), eladni meg csak kótyavetye áron lehetne, pont a mérete miatt. Amíg kapok hozzá gumit, addig biztosan marad.
Ugyanígy vagyok a 3x9-el is. Elavult, nem divatos, nem menő, de nekem teljesen elég. Egy 1x12 többet venne el, mint amit adna. Hátul lenn hárommal több, amit nem használok, elöl meg eggyel kevesebb, amit néha használnék (48T). 9s láncot még simán kapok hozzá, sort [link] a héten vettem ( a mostani még simán bírja, ráérek jövőre cserélni ), van egy új 36T meg egy alig használt 48T a régi hajtóművemen ( szintén az ágyneműtartóban ), szóval pár évig még a hajtás is bírja.
Lehet, hogy egyszer építek egy 29er-t 1x hajtással, de valszeg azt is csak arra és annyit használnám, mint a mostanit, arra meg ez is tökéletes, legalábbis nekem. -
andrisbandi
őstag
CONNEX LINK
Igen, az lett volna az ász.Ha létezik egyáltalán 12-es arany színben. Nekem még ezt sem sikerült kiguglizni...
Próbáltam lánc témában okosodni;
https://bike.bikegremlin.com/1220/1-bicycle-chains-compatibility/
mert nem értettem a 11-es láncbontó miért nem jó a 12-eshez.Végül nem mertem "csak" 11-eshez árultat venni, inkább ami mindkettőhöz ajánlott olyan lett.
Topeak Universal Chain Tool Riveter
Új Connex 11sX láncot rövídítettem eddig, tökéletes volt. Jó kis szerszám.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
A belső bowdenezésű vázhoz kell valami speciális cucc? Vagy ugyanolyan bowdenház sapka kell, mint a külsőshöz?
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #227662 üzenetére
Majdnem ilyet vettem én is de nem volt épp raktáron Bike24-nél mikor adtam le a rendelést amiatt dobtam be a Pro-t helyette. Két 12-es qucilinket szedtem le vele SLX láncról és raktam fel vele újakat és konkrétan meglepődtem milyen könnyű volt mert korábban olvastam, hogy a 12-es QL megviccelt pár embert. Lehet csak szerencsém volt de tényleg tök simán le is jöttek a régiek és fel is mentek az újak. Két kézzel mentem mondjuk neki reflexből - a korábban olvasottak miatt - de minimális erősfeszítés kellett hozzá csak.
"Összerakáskor már nem is finomkodtam, pedálra taposva, nagyot kattanva szépen záródott."
Na az meg azért vicces mert páran meg azt írták, hogy a 12-es QL-t pedálra taposással lehetetlen összepattintani, kizárólag szerszámmal megy. Szóval eddig három féle tapasztalat van.Alg: Mert ez jött a lánccal.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
deny330
aktív tag
válasz sebgutkopf #227552 üzenetére
Köszi! Mindenképp hozom majd a pornós képeket róla, csak egyelőre használni akartam, nem körbe fotózni.
A felsoroltak közül mindegyik igaz. Az eddigi pálya, amin sokat tekertem, most egyenesen unalmasnak tűnik. Rövid, nem túl gyors, eléggé kevés a feature, és állandóan vissza kell tolni a cajgát azért a kb 2 perc élményért. Pont az előző hozzászólásomban említett haveromnak meséltem, hogy örülök, hogy nem vettem végül super enduro/Downhill kerót, mert egyszerűen itthon nincs értelme. Ahova pedig kellene a 200mm rugóút, mert teszem azt a 160/170mm kevés, ott eleve valszeg mi amatőrök le sem merünk jönni már.
Majd mesélj milyen volt, kíváncsi vagyok mik a tapasztalatok. Nekem ott a pályák teljesen ismeretlenek.
Pump tracket javasoltam neki, mivel flow trail-t a környéken egyikünk sem ismer. A pumpálgatás nekem is jól jött Saalbachban, illetve picit rá lehet gyúrni a kanyarodásra, kisebb ugrásokra ha van mersze az embernek.
Az a fajta bevállalósság aminek általában kórház a vége, azt már inkább hülyeségnek nevezném. Saalbachba indulás előtt megfogadtam, hogy én is csak olyat csinálok, amit már úgy érzek, hogy menne, és nem tiltakozik ellene mindenem, vagy tudom, hogyha el is esek, valszeg nem lesz belőle komolyabb sérülés. Az asztalos ugrókat ezért is mertem gyakorolni pl, illetve kisebb dropokat. -
válasz FeRRaR1 #227669 üzenetére
Orbeának elég kurva jó montijai is vannak, asszonynak van egy belépő Alma, a Ghostomhoz képest valami elképesztően finom szerkezet, pedig kb egy szint a kettő.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Crucio
aktív tag
Sziasztok!
Új bicikli vásárlásra adtam a fejem. Háromféle biciklit néztem: trekking, gravel és MTB.
Az elmúlt 10 évben trekkinget hajtottam és gyakorlatilag csak aszfalton használtam, de az elmúlt pár évben nem bicikliztem és most nincs is biciklim. Amikor cangáztam, akkor mentem vele mind a 4 évszakban Budapesten és környékén.
Jelen elképzelés szerint a Margit-szigetre járnék ki edzeni hét közben + a városban közlekednék vele, valamint hétvégenként túráznék vele a Dunakanyarban és a Balatonon, meg amerre kedvem tartja.
A trekkinget preferálom, az nekem valahogy sweet spotnak tűnik a magyar utakhoz. Aszfalthoz kellően keskeny a kerék, de ha eltévedek és földúton kell egy kicsit mennem vagy olyan aszfalton, ami még egy földútnál is rosszabb, akkor sem jön zavarba.
Körbejártam Budapestet és több új és használt bringára is felültem. A problémám az árakat leszámítva, hogy nem igazán kapni a bringákat.
Azt vettem észre, hogy egy montit ugyanolyan felszereltséggel olcsóbban is el lehet hozni. Ezért arra gondoltam, hogy veszek egy montit, télre rakok rá városi monti gumikat, ami nem is baj, mert télen azért lehet necces helyzetbe kerülni a csúszós, nyirkos, nedves utak miatt és egy vastagabb gumi nem feltétlenül baj. Tavasszal meg veszek egy trekking kerékszettet, átrakom rá és aztán azzal hajtom a jó időben.
Ez nagyon elvetemült?
Egyébként egy trekkingnek örülnék a legjobban, de azokat újonnan gyakorlatilag nem kapni.
Új biciklit preferálnék, több hibás használtat is néztem. A keret 300-350 ezer lenne.
Eddig a legszimpibb bicikli a Riverside 920 és a Triban 120 volt. Ebből a Tribant legalább kapni, a Riverside-ot nem. A magasságom 188 cm, kevés nekem jó méretű használt jött szembe és azok közül több is hibásnak bizonyult.
Ezen kívül a Hervisben találtam jó áron szimpi montit, amire felültem és a keréken kívül semmi különbséget nem fedeztem fel egy trekkinghez képest, még a vázgeometria is megegyezett.Ezen kívül ha feltételezett használt canga orgazdával találkoztam, akkor mit lehetne csinálni? Ha valaki ír, akkor privátban leírnám a részleteket.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #227669 üzenetére
Együtt veretitek hatvanan a pusztán.
Crucio...vegyél montit és nem kell semmi kerékcsere, csak a gumit cserélgesd ha éppen akarod és nem találsz egy jó köztes méretet. A feltételezett orgazdát meg fel kell jelenteni, van névtelen feljelentési vonal is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Crucio
aktív tag
válasz Hasaggymeg #227672 üzenetére
Nem lesz halál egy montit tekerni hosszú úton egy trekkinghez vagy gravelhez képest? Amikor még egyetemistaként megkaptam a trekkinget, akkor ég és föld volt 100km-t tekerni nyáron egyhuzamban a montimhoz képest.
-
Mezga Aladár
veterán
-
Crucio
aktív tag
válasz Hasaggymeg #227672 üzenetére
Nevet és címet nem tudok, nem mutatkozott be egyszer sem. Adásvételit nem volt hajlandó írni, számlaszáma állítólag nincs, de több 200 ezer forintnál is értékesebb biciklit is árul. Élőben találkoztunk egyszer, de ezek miatt inkább nem vásároltam tőle. De telefonszám alapján nem sok értelme van feljelenteni
-
Crucio
aktív tag
válasz Maximum1 #227674 üzenetére
Hát én látom előnyét, bár biciklis körökben ez gyakran blaszfémia. De ezeken a fák gyökerei által szétnyomott, kátyúktól hemzsegő aszfaltos utakon szerintem hasznos dolog. Szerintetek van értelme? Olvastam, hogy a karbonvilla is egész jól elnyeli a rezgést, de azért talán mégsem olyan, mint akár csak egy belépő teleszkóp.
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #227548 üzenetére
Igen sajnos. De segített a karbonpasztás történet. Így leredukálódott a zavaró zaj csak az első agyra mostmár.
----
Voltam tekerni és észrevettem hogy a küllők az összes hátsó azért elég lazák gondoltam ha már a kerékpár boltban vagyok ami egyébként shimano szerviz is, megkérem őket hogy "gyors repair" centir. Mondja a srác hogy félre lett fűzve a kerék, (tudom). Na szépen meghúzgálta a küllőket, és kértem egy csillagcsavarhúzót (gondoltam meghúzom a féket) mert a ki be rakástól hozzá ért a hátsó fékpofa a kerékhez. De csak ő húzta meg. 1400 ft mondott egy centirozásra, hát a végén 2000 kértek. pedig tényleg rapid volt az egész. Sztem még azért is kértek pénzt hogy meghúzták a csavart a v féken. Na mind1, a lényeg átadta nekem kimentem a boltból, mentem vele kicsit aztán megálltam átvizsgáltam a hátsó kereket hogy rakta be stb.
És milyen jól tettem. Olyan gyengén volt befogatva a gyorszárral az a kerék hogy az első kátyun mozdult volna el, félre van fűzve oké, de azért ő próbálta berakni hogy közép állásban legyen, így a bal oldali tengely fel sem feküdt a papucsra csak a laza gyorszár fogta a semmibe. Hát nah, a mi biciklünket csak mi ismerjük igazán+ így a lánc sem futott olyan szépen a hátsó sor állása miatt ugye.
Na mind1. az hogy én szervizbe adtam kivételes eset volt
Viszont az nagyon jó érzés, mikor haladok valaki mögött (civilian ) és azt tapasztalom hogy hajtás nélkül én úgy gurulok mögötte hosszan mint ahogy ő teker, sőt még rá kell fékezzek mert ha olyan a lejtés gyorsabban gyorsul gurulva mint ő tekerve .
Mondanám a vákumhatásnak de ahhoz tul messze voltam tőle bár lehet
---.
Vettem felni szalagot, holnap kész lesz a kerék, egyábként érezheti az agyacska hogy váltás lesz, mert nem nagyon nyüszögött most. Én nem értem ezt tényleg nem. ha nincs terhelve full néma, és terthelve sem mindig ad hangot (lehet sok volt a zsir benne? vagy netán a nagy meleg hatására máshogy viselkedik?)...a legrosszabb kombó.
Megnéztem a két kerék forgását semmi de semmi különbség nincs, jól beállított kónusszal a deore is úgy forog mint a Dt Swiss 350 es agy. (az is ugyan úgy elindul álló helyzetből ha olyan állásban van a kerék)...[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Mezga Aladár #227675 üzenetére
hajlamos lennék azt mondani, hogy forítva van a kistányér, de lehet hogy inkább a kopás..
Ha 0,5-ig kopott lánccal volt csendes, akkor normálisnak tűnik, hogy újjal zajosabb, de ne foglalkozz vele, párszáz km és összemelegednek, SZERINTEM.a 19K Km a láncban ( ) van, vagy a lánckerékben? egy láncot szerintem még bőven el kéne vigyen ez a tányér.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
arcitec
addikt
válasz Crucio #227677 üzenetére
A mai új trekkingekre már nem 35-ös gumit hanem 50-55 ösöket raknak. Nem véletlen, sokkal stabilabb, ellenben nagyon jól gurul. Én úgy látom neked trekking kellene.
Ha újban nem találsz, nézz körül itt: [link] megbízható hiteles vállalkozás számlát is kapsz stb .. U.I: Egyébként körbe néztem, de lehet új bringákat vásárolni, igaz 1-2 százezerét nem nagyon vannak az kb a jobb használt árak környéke.[ Szerkesztve ]
-
válasz Crucio #227673 üzenetére
De igen, monti aszfaltra agyhalál. Valami nagyon sportos cross trekinget keress, vagy egy graveles (szélesebb) gumit is fogadni tudó fitness bike-ot. A különbség az, hogy a trekking inkább montis geot kap, meg szinte mindig teleszkópot, a fitness meg egy egyenes kormányos országúti (illetve gravel, manapság), annak geometriájával, és teleszkóp nélkül.
Nekem is egy cross trekkingem van, 32 mm-es, piszkos, poros aszfaltra szánt gumikkal (korábban ugyanilyenből 37-es volt rajta), 4 bar körülre fújva. Őszintén szólva én sem szívesen mondanék le a teleszkópról, pont a #227677-ben leírtak miatt. Az más kérdés, hogy egy jól mozgó, könnyű teleszkóp az kb egy belépő szintű bringa ára, a többi meg csak nehezéknek van.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #227675 üzenetére
Dicsak ott a kviklink is. ... nagytudású Zolkow kollégához csatlakozva, elmegy az még egy ideig és vagy össze kell szokjanak kicsit, vagy igen "belefeszülsz" ... és amúgy is 0, 7%-ig hagyjuk nyúlni, nem burzsujoskodunk már nullaötné'.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #227682 üzenetére
giant escape disc, 45 mm-es max külsővel.
vagy valami hasonlót.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #227658 üzenetére
Az lehet, tízpróbás, de akkor is marha keményen pattan össze az a Shimi.
chubby2o6... attól függ, ha a vázban a csupasz bowdenszál fut akkor amolyan vázszemek kellhetnek a ház végére, ha telibe megy a ház végig akkor nem kell csak a 2 normál kupak a 2 végére.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #227685 üzenetére
cube sl road, de az elég drága lett, az gyak. egy egyeneskormányos gravel, ennek megfelelő árazással. (mondjuk a forint meg tragédia amúgy is)
használtan is lehet hasonlókat kifogni, csak a testbike/bikemag apróhirdetéseken sokszor képtelenek a megfelelő kategóriába betenni a hirdetett biciklit.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #227683 üzenetére
Új sort kapott azért cseréltem láncot.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Crucio
aktív tag
válasz parandroid #227682 üzenetére
Újra és újra kilyukadok a Riverside 920-nál. Amiket leírtál, azok is oda terelnek, de ugye az nem kapható Szerintem egy belépő kategóriás teleszkóp is sokat tud dobni (vagyis pont hogy ne dobjon) az utakon. Volt egy Alboin 100-am amin nem volt teleszkóp és utána mentem egy KTM Tour One-nal és ég és föld volt a különbség. Hirtelen nem ráztak szét az utak, de ami a legfontosabb volt, hogy a forgalom miatt kikerülhetetlen kátyúk nem ütötték szét a könyököm. Egyetemre járva minden hét végére fájt a könyököm az úttestek "minősége" miatt. A KTM esetében ez már nem állt fenn. Sajnos a Tour One-t azóta durván downgradelték és mindenből kb a legolcsóbb került rá, pedig 4-5 éve még egész jó canga volt.
arcitec: néztem több biciklit is több helyen, de mindig amikor szimpatikus lenne, akkor pont nincs 54-56-os méretben. Persze ha bővítem a keretet, akkor lehet hogy kifognék egy biciklit, de amíg nem vagyok benne biztos, hogy tényleg sokat hajtanám, és nem csak egy kezdeti lelkesedésről van szó (nekem Budapest bicikli ellenessége mindig elveszi a kedvem, nem igaz, hogy nem tudtak építeni 5-6 mindentől: gyalogosoktól és autóktól is leszeparált sztrádát) addig nem is szeretnék a 300-350 ezres keret fölé menni. Amennyiben persze hajtom és járok újra túrázni, akkor talán veszek egy komolyabb gépet. De addig is mondjuk 500 ezret nagyon nem szeretnék erre elkölteni.[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Crucio #227690 üzenetére
Nekem is kellene teló, akár egy rugós XC30 RS, de valami, ami meg a Riverside bringát illeti kérj értesítést a beérkezésre addig is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Crucio #227692 üzenetére
Én még ezt az üzletet ajánlanám, családtag vásárolt itt egy tényleg szinte zsír új Full XT KTM trekkinget, telója is gyönyörűen mozog, csak jó tapasztalatokat mondott a boltról és itt elég nagy a kínálat: [link]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Runner_fxr
Ármester
A graveles szekcióhoz lenne egy kérdésem. Gondolkodom egy gravel bringa beszerzésén. Amolyan mindenesnek, edzésre, gravelezni, kicsit országútizni is. A kérdés arra vonatkozna, hogy érdemes lehet egy merida speeder-t átalakítani? Sajnos felhasználói gravel tapasztalatom kb nulla. Szereltem, építettem már ilyen bringákat, de soha nem használtam. Ez lenne a kiindulási alap: [kép]
Arra gondoltam, hogy kapna egy gravel kormányt, meg egy 2 x 10/11 kompakt hajtást. Hátrány annyi lenne, hogy a speeder gyorszáras, bár szerintem egész merev így is.
A másik lehetőség, hogy a speeder megy és veszek helyette egy gravelt. -
gorje
senior tag
válasz Hasaggymeg #227634 üzenetére
Köszi szépen!
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #227697 üzenetére
én simán meglépném az átépítést, ha pénz van ;)
Ami korlátozó tényező lehet, hogy mekkora külső fér el benne, de ezt úgyis tudod (meg azt is, mennyire mennél montis irányba, a "lakossági" gravelek úgyis megállnak 42 gumi körül, én néha élvezném, ha elmehetnék 2.0-ig) , meg az árakat jobban tudod mint én, olykor elfantáziálok egy hidrós fékváltókar-páron, de a drótosat is összeszorított foggal vettem meg.
Ha újra vennék, jobban örülnék átütőnek, de emiatt nem fogok cserélni.
Valójában nem is értem, miért te kérdezel minket, de oké :)
A koskormány olyan, hogy van akinek nagyon nem, van aki meg imádja terepen is. Igazi terepen már kompromisszum, de oda úgyse megy az ember vele. Nekem sokkal kényelmesebb a kéztartás a koson, ha aszfaltozgatni kell, igazából a montin hiányzik ez. Először igazi terpesztett, rohadt széles gravel kormányom volt, de hamar eladtam, és közelítettem a normál outi irányhoz. Ugyanakkor az előző jó átmenet lehet a kettő között.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Home server / házi szerver építése
- Futás, futópályák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen