-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225048 üzenetére
mostmár körbe fogom tekerni rongyal mikor mosom ott ahol bejuthat, egyébként azt néztem ennek a kazetta részét szét em lehet bontani, abban fut a csésze.
-
zsocy
őstag
Több helyen is szembejött ma ez a kép, gondoltam is hogy szép-szép de ez biztos ilyen szekszhirdetés amúgy. Akkor ez ezek szerint igazi, és tényleg ilyenek mennek fel a Stelvión?
Eddig is bakancslistás volt ott tekerni, most még inkább az lett
A folding bike eredményhez külön gratulálok, ok hogy ez egy lefele, de valahogy fel is ment az a bringa oda.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz zsocy #225057 üzenetére
Figyu, azok a csajok, akik fel tudnak tekerni a stelviora, azok általában jól is néznek ki. Azok, akiket én ismerek, és megtették, azok legalábbis kivétel nélkül fittek, és csinosak. Vajon hol az összefüggés? Nyilván aztán statisztikailag “mellben erősebbek” is akadnak köztük.
Amúgy ha jól veszem le a szitut, talán fotósként dolgozik a kolléga, és a bicajosokat fotózza?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
.mf
veterán
válasz parandroid #225058 üzenetére
Ja, gondolom azért folding, mert így könnyebben befért a csomitartóba.
* buszra
Buszbérlettel kézipoggyászként felvihetem - rendes bringához vagy jegy van drágán, vagy éves bérlet még drágábban, havibérlet nincs. Környezet- és pénztárcabarát, na meg fun így lejönni, na meg azok a kommentek, elképedt vagy vigyorgó fejek(Az Umbrail-hágóról egyszer már átmentem a Stelviora, de a bringán van 6 sebesség (kb 50 / 14-28), nekem meg asztmám, ami az ottani 10-15%-os emelkedőkön be is jelzett, hogy ezt gyorsan felejtsem el, így több volt benne a tolás, mint a tekerés...)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
bAtt001
addikt
Sziasztok,
Pár hete vettem egy Neuzer Courier DT-t, ma nekiálltam hogy picit szélesebb gumikat rakjak a kerekekre, na ez volt a nagy hiba. Első kerék simán ment visszapattintottam a helyére simán az új abronccsal de a hátsó, na ott bajba ütköztem, már lefelé vétel közben is nagyon szorult a gyorszár a hátsó kereknél de vissza nem tudtam rakni sehogyan sem a kereket. Mértem centivel és a hátsó papucs távolság (ha jól mondom a nevét) 120mm kb az agy pedig 135mm széles, na most ez nekem nagyon sántít hogy nem kompatibilis a kettő, jól érzem? A váz lehet gyári hibás és ennek szélesebbnek kellene lennie? Neten olvasgatva már inkább 130 a mai standard.
-
.mf
veterán
válasz ReFleXx #225056 üzenetére
Azért volt benne tekerés, a hajtűkből kigyorsításnál, mert siettem elérni a buszt Lett is tempó, 41.3 km/h átlag, 70.5 km/h max sebesség - azzal az "izével", ahogy pár napja egy outis csaj fogalmazott, akit külső íven előztem meg
Stelvio tetején ment előttem két srác jó tempóban, szép új tárcsafékes Bianchi outikkal, mentem én is utánuk. Van egy hosszabb egyenes rész (kicsit egyenetlen), végén egy nagy visszafordító, itt előztem meg őket, hallom, ahogy a srác már mögöttem röhögve-hitetlenkedve felkiált, hogy "WHAAAT?!?"
Utána lejjebb az Umbrail középső részének végénél a hídnál egy kisebb csapat bringás állt, vigyorogva nézték, ahogy jövök - hátranézve láttam, hogy bringára pattantak, hogy utolérjenek, de nem értek utol
Good timesZsocy: navazze jogdíjat kéne kérnem érte...
A kép igazi, de mióta itt vagyok tavaly + idén ő az első ennyire mellbő hölgy; de ettől még sok szép - és nyilván elég fitt - csaj szokott errefelé megfordulniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #225045 üzenetére
2015-ös process lenne amúgy, nem 17-es, bár ahogy nézem sokat nem változhatott a geo. A baj az, hogy nem tudom kipróbálni, hajón jönne. Azért lenne jó, ha esetleg valakinek lenne XL méretben, akkor kipróbáltam volna amennyiben megengedi a tulaj persze.
időközben néztem mást, és szóba jött egy Transition Patrol bringa is, de utána olvasva rettenet mennyien panaszkodnak, hogy törik a hátsó lengőkar a hegesztés utáni résznél (2017-es évjárat kifejezetten). Néztem még GT Sanction Expertet is, de túl sokat magáról a vázról nem találtam. Ezekről esetleg valakinek valami infó?
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz vallas #225063 üzenetére
Ott láttam én is, aztán elkezdett terjedni a többi csoportban is. Ha egyszer valami jól sikerül, akkor az jól sikerül :)
.mf Szürreális lehet azzal a kiskerekű izével 70-el menni! A helyismeret sokat számít, de ez akkor is durva. Ja, és tiéd a világ legjobb melójaparandroid, tudom én hogy szép csajok bringáznak, szerencsére ismerek is néhányat, itt inkább a kirakott árú volt ami feltűnt, azért is hittem hogy valami reklámfotó. Végül is az, jó reklám a bringázásnak :)
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz deny330 #225064 üzenetére
Bocsi, közben eszembe jutott valami.
Volt pár éve egy XL-es Kellys Viper 50 2016-os bringám. Ezen a gyári kormányszár 105mm volt, a ttl pedig 620mm, HT angle 70. Nem tudom ez az infó segít-e, de: Az rémlik, hogy ez eléggé kényelmetlen volt akkoriban, pláne hosszabb túrákon. -
fulton
addikt
Most nézem hogy lehet kapni hub adaptert, 130mm to 135mm ? f*a. már csak azért is lenne nagyon jó mert a hátsó agyban nem lennék ennyire bekorlátolva, ugyanis semmi választék nincs 135 mm nem tárcsa fékesben
mennyire biztonságos ez vajon, van itt aki használ?[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #225067 üzenetére
shimano Fh 105 r7000 milyen adapter kellene vajon hogy jó legyen a 135mm villámba?, meg akkor gondolom a gyorsszár is hosszabb kell. ?
de talán még az lenne a legjobb megoldás, ha megvan az agy, mindkettőben m10 es tengely van csak a 105 agy az 141mm a deore m10 tengelye meg 146mm. lényegében egy ilyen tengelyre kell átcserélni az agyat és kész, no meg 2.5mm távtartót tenni bal oldalra kettőt. nemde, vagy ez nem igy nem oké?[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
[link] gondoltam megosztom (szlovák), lopott kellys bringák, hátha feltűnik határon túl, vagy esetleg valakivel szembe jönne.
másik: 1-2 év rollerezés után ujból ráültem a bicajra, és ha valaki azt mondja, nem lehet elfelejteni bicajozni, hát ezt nem mondanám tutira. Elsőre a széles kormányt kellett ujból megszoknom, a másik, hogy nem mellkas magasságban van a kormány, hanem inkább derék/derék alatti magasságba. Az első 20km-en olyan érzésem volt, mintha át akarnék esni az alacsony kormányon xD
Ahhoz képest elég jó tempót és távot mentem, de ez a vázméret kikészit. Ha jól néztem a 2014es cube attention 17es vázméretben 400mm a reach, ahogy látom azóta jelentősen átdolgozták ezeket az értékeket a 2021-22es modelleknél, csak nem rájöttek hogy kvára el van baszva? 176centi és 80-82cm belső lábhosszal hát hogy is mondjam. Mindkét kezem fullba ki van meretive, fáj a csuklóm, könyököm, nyakam, vállam..
igaz már a nyár közepén vagyunk, de lehet még igy is bele vágnék egy uj bicaj vásárlásába. -
sz_abika
addikt
Valaki nem vett mostanában új, dobozos kerékpárt és mindemellett meg is tartotta a dobozát velem ellentétben? Évekig tologattam, költözesnel kidobtam, mostmeg ofc kellene
Az én kisboltomnal nincsen.[ Szerkesztve ]
PSN: xszabikax
-
fulton
addikt
válasz Ringman #225070 üzenetére
az van most. de nem vagyok elájulva a szabadon futásától, az első kerék az oké, de a hátsó láttam lazábbat is már tőle neten (de még tesztelem, kicsit csiszolódjon minden össze most lett ujrakenve).
csak a hang ami miatt nem akarok novatec et háta, mert az nekem hangos. deore kivül viszont 135mm nincs semmi. de most elgondoltam hogy lényegében egy deore tengelyére át lehetne ültetni az egész 105 öst, egy bal oldali 5mm hézagolóval. szerintem, elméletben
Lehet picit a hátsó váltót után kellesz állítani de az részlet..meg lehet kell egy gyűrű a 9 sebi kazetta alá.
ha sokkal szebben érezhetőbben futna a hátsó kerék megcsinálnámbár nem látom be hogy mitől futna jobban, mikor ugyan azok a golyók vannak benne. a csésze meg kónusz nem hiszem hogy annyira más lenne mint a deore-nak...
puhatolózom[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Ringman #225070 üzenetére
hüyeség, nem járnék jobban, tök ugyan az minden shinamo agy szinte, deore vagy 105 ös, ugyan az a golyó csésze...nincs semmi, esetleg a porvédelemben..de lényegében a beálltás kérdése a jó forgás, majdhogynem ugyan úgy szaladnak szerintem.
talán az ipari csapággyal nyernék novatec, csak annak borzasztó hangja van...üvölt mint egy sakál. nem olyan halk mint egy shinamo.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz vallas #225063 üzenetére
Nem haragszom én, csak vicces, ahogy terjed
Zsocy: szürreális, meg olyan nem túl bizalomgerjesztő, ahogy a kis kerekek és hosszú kormányrúd miatt sokkal kevésbé stabil, mint egy rendes bringa; de hozzá lehet szokni. Szerencsére az út egész sima, ahol meg nem, azt meg ismerem; na meg tizeniksz éve motorozok is, régen rendszeresen jártam versenypályákra, utána enduroztam, nem ijeszt meg a sebesség vagy ha nem atomstabil a járgány
Jó meló, szeretem is csinálni, de azért ennek is megvan az árnyoldala Kint lenni távol haveroktól, családtól, ha jó idő van, akkor menni kell kihasználni a lehetőséget (volt, hogy 11 nap zsinórban szünet nélkül), fent lenni ahol egyszerre van hideg és tűz a nap, készenlétben várni, hogy jöjjön valaki, aztán ha jön egy csapat bringás vagy motoros, akkor gyorsan végigfotózni és mindenkiről jó képeket lőni, napi 2.5-6k kép, lejönni a hegyről, visszamenni a szállásra, átválogatni a képeket, feltölteni, és marad pár óra aludni...
ReFleXx: 2696 m-en van a kanyar, ahol általában fotózni szoktam.
Kép az enyémről? Íme
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Erős autó, kerékpár és egy jó nő...mi kellhet több egy reklámba?! Az autós-bringás megbékélés jegyében.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #225080 üzenetére
Nálam .mf nyert
-
Friczy
senior tag
válasz fulton #225067 üzenetére
Használtam 130-135 mm adaptert, a régi Merida Speederem 135-ös papucstávolságú volt, a Fulcrum Racing meg 130. Van hátulütője rendesen, szóval vigyázz vele. Stabilnak stabil, de mivel ez az adapter egy, a kerék egyik oldalára felrakható gyűrűszerűség (gyorszáras rendszerekhez jó, legalábbis az, ami nekem volt), így elviszi a kerék középvonalát 2,5 mm-rel. A küllőkkel lehet utána behúzni a kereket ismét középre. Nekem V-fékes volt a bringa, ott elég hülyén nézne ki a 2,5 mm eltolás, tárcsánál nem olyan látványos, de a középvonalra ott is törekedni kell.
Korábban kónuszos országúti kereket használtam (Shimano WH-R valami), ott egyszerűbb volt szétszedni a kereket és a két oldalra egy-egy 2 mm vastagságú távtartót betenni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #225083 üzenetére
Hát azzal nehéz versenyezni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Friczy #225084 üzenetére
Tengelyes megoldás a legjobb szerintem az egész agyat "átfűzni" egy 146mm os tengelyre.
A kónusz és kontraanya közzé tenni alátétet és utána jól befűzni a kereket.
Viszont miért ne rakhatnánk be 135mm es tárcsafékes agyat egy v fékes villába?
annyi hogy a tárcsaféknek a helyére Nyilván nem lesz rakva semmi de ugyanúgy működik az agy esztétikai szempontból vitatható de ezt leszámítva teljesen jó. ( vagy más technikai Ok is van ami elkerüli a figyelmem?)
Ráfűzni A kereket és kész.
így nincs az ember nem lenne beszorítva kínálat korlátába és nem kell bíbelődni az adapterrel, aminek megoldását én se tartom biztonságosnak.Szerk: Most nézem hogy a villa papucs távolságuk nagyobb stornó ötlet
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #225087 üzenetére
Nem nagyobb, rossz agyat néztem, 135 ben van egy rakás agy.
Hasaggymeg #225079:
Valóban nem éri meg szenvedni vele (Meg azt is érzem hogy ennél a bicikli nél ki lett Max olva ami lehetett) ezzel az elgondolással hogy tárcsafékes agyat berakni megnyílnak a lehetőségek egy cserenel (ha tönkremenne)[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #225076 üzenetére
Így elgondolkodtató, lehet bevállalom, még átgondolom azért ezt. Köszi a segítséget!
-
XenHai
senior tag
Sziasztok
Gyors kérdés . Mi a feltétele ,hogy egy acerás gépet 1x rendszerre lehessen alakítani? Új válltó/kar,cassette ,lánc és ennyi ?Gyárilag 3x8 volt de 1x8 szerelték .Mennyire lenne költséges innen 1x10 (advent x) vagy 11 lépni(m5100)?A váznak van kritériuma?
Roam 3 Disc lenne az alany.
Köszönöm a válaszokat -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #225090 üzenetére
Én ha ilyenbe vágnék első körben semmit sem cserélnék az első tányéron kívül, vagyis ha leszerelhetőek a csillagról a tányérok leszedném őket és feltennék a középső helyett egy valamilyen azonos lyukkörű NW ( a láncot magán tartó) tányért (30,32,34-attól függ milyen erős vagy és mire használod), és leszerelném az első váltót minden kacatjával együtt. Így próbálnám ki működik-e, mert ha igen egyelőre semmi más nem kell. ...aztán ha kell lehet kereket cserélni (nyolcasra aligha megy fel 11), váltót, váltókart stb., de a vázba biztos befér, nem minden 12 sebességes bringa boost-os vázzal van szerelve, sőt, tehát a szabványos 135 papucstávolsággal is műxik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225091 üzenetére
váznál a túl nagy tányér beakadhat a vázban, a középső tányér helyére menne gondolom az új narrow-wide, a hajtókar konzolján belülre vagy kívülre elhelyezve.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #225092 üzenetére
Honlap szerint 28/38/48 a gyári felállás...legalábbis a 2018-asnál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225093 üzenetére
a 38-as meg mindenre elég kb.
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #225093 üzenetére
- Cserélhetőek a lánctányérok?
hatómű kép
innen aliGIANT ROAM 3 DISC 3 × 8 2019
Crank mechanism PROWHEEL BURNER-201P, 48/38 / 28T【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225096 üzenetére
az meg a másik
csak elő szokott itt fordulni, hogy kevés a 48-as meg az 50-es tányér is
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
A Google térkép androidos telefonon mennyire használható kerékpáros navigációra?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Hugo Boss The Scent Elixir Him Eau de Parfum
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen