-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
Canyonban 50km után ropog a monoblokk mászásnál. Nincs szerencsém vele egyelőre.
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #225202 üzenetére
Cseréld ki. Szerencsére nem a legdrágább alkatrészek közé tartozik. De lehet, hogy csak a pedált rögzítő csavar lazult meg, az szokott pattogni tekerés közben.
-
válasz varsam #225197 üzenetére
Elvileg ma még kicsit hűvösebb van, holnap hajnalban kis eső lehet, utána folyamatosan melegszik péntekig (37-ig), amikor megint jön egy lehűlés, meg eső. De ez téged már nem érint, mire odaér, az egy nap csúszás. Illetve hegyekben úgyis pár fokkal kevesebb van, cserébe brutális az uv, úgyhogy kend magad! Szóval minden adott a jó nyaraláshoz. Have fun!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz stickermajom #225202 üzenetére
Biztos, hogy a monoblokk? Nem lehet nyereg/nyeregcső? Becsapós tud lenni, mire az ember rájön, honnét is jön a hang. Engem is a szívbaj kerülgetett, gogy mi ment szét, de csak az olcsó, kínai gub karbon ülés csinálta a fesztivált.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #225194 üzenetére
Crop much?
Én csináltam kis pihenőt, legutóbb futásnál megerőltettem a jobb combom, közben melóban meghúztam a bal felkart is, erre pénteken nekiszaladt még a bal térdemnek egy kölyökkutya (fél éves boxerkölyök, vagy 30 kiló, és iszonyat lelkes), és kilockolta hátrafelé. Már kínomban röhögök, komolyan, hogy kit akarhat a sors mondani. Azért ma elmentem asszonnyal futni.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vtomi2
őstag
válasz Hasaggymeg #225199 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #225202 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólókhoz, nem eszik azt olyan forrón, bizonyosodj meg arról, hogy a középcsapágy az mert egyáltalán nem biztos...én is már hittem párszor, hogy na eljött az Alis préselőm ideje, de mindig más valami volt a ludas.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #225208 üzenetére
Azért gondoltam rá, mert kiállva is hallom. Este minden esetre a nyeregcső kap friss pasztát.
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #225194 üzenetére
Estére hagytam állni 2,2-n, reggel leeresztettem, felfújtam 3-ig és a műveletet végül siker koronázta.
Kapott 90ml kék Bontrager tejet és ment is a helyére. Már csak meg kellene gyógyulni, kellene egy nap mikor végre nem esik és lehet is menni.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #225169 üzenetére
Azt nem tudom, itthon három egyforma típusjelű NOVA agypár fut, annyit, hogy a legutolsó már boostos. Az a leghalkabb, pedig a racsni tudtommal egyforma. Zsírzással nem játszogattam egyiknél sem.. A másik kettő se kifejezetten hangos. Elöl 2 csapágy, hátul 4 szerintem midegyik... Legalábbis ez a leggyakoribb, az biztos.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz stickermajom #225209 üzenetére
Röhögni fogsz: kiállva is csinálja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz ZolkoW #225211 üzenetére
KÖszönöm az infot, mit jelent az hogy boos-os?
Jól tudom hogy necces ez a zsirzás téma? állítólag be ragadhat a kis fog..nem csappan ..?Nézegettem felnit, DT Swiss R 460 - ez országútira írja, azon meg patkófék van, vajon a v fékéssel is működik anélkül hogy lemarná a festéket ott a szélén: ( ha jól tudom a patkósnál más a fékpofa forma)
Nem tudok olyan felnit ami full ezüst és 28 lyukas? én nem találok[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #225213 üzenetére
hu hát engem nagyon zavar a nagy hangu szabadonfutó, én azt szeretem ha csendes. van csengő használom azt, de ne kerepeljen meg visítson hátul
mondjuk én az autóban is azt szeretem csendesen finoman jár gurul, de ha pörgetem szép öblös. pedig csak 122 csikó de 2L es.
A halálom mikor elmennek mellettem motorral, és vonyít..pf..alig várom el* onnan.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz stickermajom #225209 üzenetére
összteló- főcsapágy
Átnézett csavarmeghúzásokkal használatba vett új fully-n lazult le magától a középrész mögötti csapágy.Én is a BB-re gyanakodtam, mert főleg kiállva tekeréskor zajongott.
Ellenőrzés képpen megpróbáltam ráhúzni a bűnös csapágyra... és az volt a hiba.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #225209 üzenetére
Ahogy már mondták, attól még lehet, picit nyeklik a váz terhelés alatt és máris nyöszörög a nyeregcső...húzol/lazítasz a bilincsen máris változik/megszűnik a hangja ha ott a hiba, én így szoktam tesztelni menet közben.
#225210Gaben92...gyakran csak ennyi kell, hagyni és másnap frissen nekiállni, nem görcsölsz és máris jó lesz.
#225215fulton...a boost egy szélesebb kerékagy tengelyszabványa, 100 mm helyett 110 elől, 135 (átütős 142 mm) helyett 148 hátul.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225220 üzenetére
Nem vett valaki a fórumból ilyen centirozót?, milyen lehet vajon🤔.
Netet nézve jó is lehet akár..[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz fulton #225222 üzenetére
Nálunk az egyik autós/motoros/biciklis nagyáruház forgalmaz Super B cuccokat. Nekem tőlük van lánctisztító szerkentyűm és 4/5/6Nm-es állítható T kulcsom és azt kell mondanom nem rosszak. Nyilván nem egy Park Tool de ahogy néztem a kirakott szerszámaikat bőven nem alsópolcos minőség. Ha oda keveredek, hogy kereket akarok fűzni akkor én is ezt venném valószínűleg. Annál mindenképp jobb mint amiben 15 éve fűztem kereket. (Kiszuperált acél villára hegesztettünk anyákat, azokba egy-egy csavar + kontraanya és kész is. )
Küllő feszesség mérőből viszont Park Tool alá biztos nem adnám.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Alg
veterán
Eddig jo, epp rapihenek az utolso emelkedore - azert erzi a labam a tegnapi futast, meg hogy nem aludtam tul jol ejjel… 200W felett gyorsan elfogy az ero
Az idojaras viszont tokeletes, lent 6-700 meteren 22-24 fok, gomolyfelhos, pici szel - 1000m felett lejtozeshez azert kell a szeldzseki. De az a lejtozes basszus Tukorsima, tok ures ut, kellemes flow kanyarok.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
fulton
addikt
válasz Gaben92 #225224 üzenetére
ah, ez borsos áron adják gramra nézve
ennek a SuperB nek van 20k ért, én arra gondoltam, arra csak elég hogy ugy ahogy rendben legyenek a küllők, gondolom, ha nem is mérnöki cucc...
Viszont egyelőre még nem is találtam infot a küllőfeszességre ennél a KLS Draft-nál 700c.
Nem lesz egyszerű ez a kerék készítés , de izgatottan várom hogy belevágjakmegj: nincs valami általános küllőfeszesség érték ezekre a sima dupla falu 28 as felnikre? (82 kila cipelésre)
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Hogy ne csak állandóan kérdéseket tegyek fel a topikban;
Tegnap voltam kint egy kisebb karikára, egész délelőtt esett az eső, szóval sárból nem volt hiány. Kb 3-4 patakon átmentem, az összes térdig érő sáros útvonalat megtaláltam, cserébe a kormánycsapágyam és a balos hajtókarom is kifejezte nem tetszését, egészen hazáig hallgathattam a kattogó hangjukat.[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz fulton #225226 üzenetére
Mielőtt szétkapod mérd meg az összes küllőt és jegyezd fel őket. Ha normálisan van fűzve és nincs szanaszét az egész akkor gyári ajánlás híján ez fogja adni a legjobb támpontot.
A helyedben én első kerékkel kezdenék, azt lényegesen egyszerűbb fűzni mint az asszimetrikus hátsót. Truing stand és spoke tension meter mellé amúgy ne felejtsd el a dish tool-t sem (vagy hegessz magadnak, az tényleg egyszerű cucc. )
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #225232 üzenetére
Ut kozben betoltam meg ket kolas-koffeines gelt is
Be is utott az utolso downhill szerpentinen valami, vagy a koffein vagy a sugar rush vagy a runners high - valoszinu mindharom"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225232 üzenetére
Tudom, de nem is sima monti. "Ő" a veretős bringám télen/sárban, hogy ne a fullyt kelljen mostoha körülmények között használni.
-
vtomi2
őstag
Mentem egy kört az új bringával, és rosszabb útszakaszon nagyon ráz, meg féltem a felniket is. Szerintetek mennyit segítene 25c->32c váltás? Szerintem még beférne a vázba, csak nem tudom, hogy a 20mm széles (17-18? belső) felnire fel-e tudnám rakni őket.
-
vtomi2
őstag
válasz Ringman #225237 üzenetére
+ #225238 Hasaggymeg Akkor tuti lecserélem. Jelenleg Schwalbe Marathon-t használok, találtam is 32-esben, de szerintem 1 kategóriával feljebb lépnék. Defektvédelem szerintetek védi a felnit is kátyúba hajtás esetén?
Van valami bevált kényelmes gumi? Mondjuk darabja 40€ és csak aszfalton lenne használva, viszont néha rossz minőségűn. Gyorsan utánaolvasva Continental GP5000-ret ajánlják, megéri az 54€-t? Egyéb opciók: Schwalble Marathon plus 35€, Continental Contact speed 25€, egyéb ajánlás?Ma meg szeretném rendelni az alkatrészeket, nem nagyon van időm utánnuk olvasni, PH-n idáig mindig jó dolgokat ajánlottak
-
Ringman
nagyúr
válasz vtomi2 #225239 üzenetére
a kényelmesség az adott típuson kívül még függ a keréknyomástól (alacsonyabb -> kényelmesebb) és attól is, hogy van-e belső a rendszerben, vagy tubeless hajtod.
a defektvédett touring gumik jellemzően vastagabbak, így merevebbek, keverékük kopásállóbb-keményebb és nagyobb nyomáson kell használni őket, ergo kényelmetlenebb lehet, mint egy vékonyabb, jobban kopó puhább gumi, - pl. panaracer gravelking sk vagy ss, vagy egyéb slick/semi slick gravel gumi, de ezeknek meg nem nagyon van defektvédelmük, ehelyett a tubeless rendszer véd meg a defekttől.
de az hiszem Maximum1 topiktárs jár belsős gravelkinggel, viszonylag kevés defekttel.
-
válasz vtomi2 #225239 üzenetére
Nekem az országútin gp5000 van, az aszfaltosított cross trekkingen 32-es contact speed. Mind a kettő igen jó aszfaltos gumi, az utóbbival én az erdei ösvényeken is végigtépek 30 körüli tempóval. Felnit szerintem ne féltsd, sose volt vele gondom, pedig extrém magas nyomásokon használom a gumikat. No meg felütni úgyis inkább alacsony nyomáson szokták, ami ha belegondolsz, logikus is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Most lett hajtás cserélve a bringán Országúti Ultegra rendszerrel,
a Volt idáig is egy kis kattogás néha de a csere óta 2-3 fokozatban erősödött ez a kattogás.
A lánc a hátsó sor és a komplett első hajtómű cserélve lett,kerékszettben alig van 2000km, mi lehet? Középcsapágyra gyanakodom, nem tudom mennyi kilóméter lehet benne de még biztos a gyári. -
Alg
veterán
válasz vtomi2 #225239 üzenetére
Cinturato is jó lehet (sajna P-Zero csak 28-ig van itt)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
vtomi2
őstag
Találtam egy táblázatot, amin látszik, hogy kb milyen a valós széllessége/magassága a guminak. Megyek megmérem pontosan. Idáig Contact speed a befutó a súlya miatt. GP5000-ret kicsit drágának tartom az én felhasználásomhoz
#225243 Alg elég jó áron van az a Cinturato, ahonnan venném 60€
-
addikt
válasz fulton #225222 üzenetére
Én nem, de vehetnél, és kipróbálhatnád az első kerekemen, mert 8-as van benne Vihetem szervizbe, ha egyáltalán ráér bármelyik...
Mai:
Mert az eső csak az amatőröket tartja vissza A homok szépen járható lett, a vizet javarészt elitta a föld. Kellemes hűvös idő, szúnyogok (még) nincsenek, tökéletes bringás idő volt délelőtt egy igazi cross tekeréshez. Legalábbis majdnem, mert a vége felé olyan erős szembeszél volt, hogy alig haladtam.
Alg: irigyellek
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Intruder A 6 #225242 üzenetére
Vedd le a láncot az első tányérról és forgasd úgy meg, érződnie/hallatszania kell ha cserés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Intruder A 6
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225247 üzenetére
Szia!
Levettem, nem érzek rajta semmit, se kotyogás se darálás.
Hátsó sor felől jön a hang, létezik hogy az új sor és a lánc még nem kopott össze?
Tekergetem jobbra-balra már átnéztem a láncszemeket egyenként alulról a 2-3-4 soron hallható a többin nem hallom, kb 25km van az új hatásban, átkentem lehet kevés lenne neki?
vagy lehet valahol picit szorosabb a lánc? -
andrisbandi
őstag
válasz Intruder A 6 #225248 üzenetére
Montin kb 200-300 km alatt csendesedett el az új lánc CN-HG701-11, az 1 láncot elkoptatott soron CS-M8000. 2x11 XT
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Intruder A 6 #225248 üzenetére
Adj neki kis időt/néhány 100 km-t, hátha elhallgat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest