Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz jjeahh #219994 üzenetére

    Vannak elnyűhetetlen alkatrészek most is. Ilyen például a CST Salvo gumi. 3,5 éve van meg, szinte nem is kopott semmit. A testbike.hu-n az egyik tag 50ezer kilométert tett bele (!!) mielőtt elkopott. Egyedüli hátránya, hogy nehezebb a fél centi vastag gumibetét miatt, de defektem nem is volt azóta sem. Azért is vettem annó, mert untam a defekteket. Megfelelő erőnléttel simán fel lehet gyorsítani 30 km/h-ra. Szoktam én is annyival hajtani. Persze gondolkodtam már egy nagyobb szövetsűrűségű 120 tpi-s , de nem defektálló gumin, ami kicsit szélesebb. Majd megy bele Slime, az is elég. De egyelőre nem akar tönkremenni.

    Másik a váltók. Alap Shimano városi Tourney mindkettő, de szintén 3 és fél év alatt nem kellett semmit sem csinálni vele. Át lett építve az új biciklire, hasonlóan igénytelen most is. Városba elég bőven. A láncvezető fogaskerekek sem koptak sokat, pedig váltót használom.

    Hajtómű szintén alap Tourney TY-501, agyon lehetne ütni vele egy mammutot, olyan masszív. Szintén van, aki ment már vele 50ezet kilométer körül. Ez mondjuk nekem pár hetes, mert az elődje kb. 15-20 év körüli Tourney TY-30 volt, ami csak most ment tönkre és használtan került hozzám. Súly a hátrány, meg 4szög tengely, nem integrált. Majd a jövőben lecserélem. Egyelőre az árak miatt ráér. Inkább tárcsafék lesz majd (MT200 talán).

    #219997: Érdemes egyből fékváltókart venni, akkor nem lesz gond a kompatibilitással.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák