-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Egy kis nyári Bükk maraton videó, 8:30-tól fórumos kollégával, 41:00-tól darázstámadással, 43:30-tól csípés utáni életmentéssel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
Ugyan nem mai hír, de olvastátok, hogy a 2018-as Canyon Spectral-okkal van egy kis baj? Azt tudja valaki, hogy Európában is él-e ez a visszahívás?
https://barbieripnk.hu/
-
robaGB10
tag
Bnőm bicaján szallítás miatt kiszedtük az első kereket, majd visszarakása után vettük észre hogy kicsit súrlódik a tárcsa és a fékbetét. Mi ilyenkor a teendő?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #121848 üzenetére
Nagyon sok bringára jó a felnifék és hatalmas baromság mindenre erőltetni a tárcsát....hát ezt jó sok fejlesztésre rá lehet mondani,mert hát hiába van kisebb irodalma minden egyes indoklásnak (kúpos fejcső,átütős agyak,integrált hajtómű stb.stb) mégis csak az üzleti érdek a mozgatórugója az egésznek.
6030D...multiszerszám nélkül nincs kerékpározás!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz bringasisti #121835 üzenetére
Nekem nem kell tárcsa bringára, mert az Alföldön élek.
A mechanikust állandóan állítgatni kell, a hidrós meg az olajcsere miatt plusz költség... Nekem a montimon is acera V fék van és tökéletes ide plusz fillérekért karban lehet tartani. Mondjuk én a váltóval is hasonlóképpen vagyok, mivel itt kb. 3-4 sebességet használok főleg, a többit meg csak ritkán.Más: Az 1600 forintos btwines minitool nem nagyon kultiválja, ha valamit nagyon meg kell húzni, mert az enyém már lötyög emiatt. Ha valakinek nem csak vészesetre kell, hanem szerelgetni is, érdemesebb egy drágábbat venni.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #121855 üzenetére
Szerelgetni mondjuk nem multitoollal kell... egyébként van csavar a két oldalán, utána lehet húzni.
(#121857) IMIIKE1998: nem én csináltam a videót, én minden ilyenből kimaradtam, mert előrébb voltam. Engem csípett már meg darázs a városban is, úgyhogy kb mindegy hol tekersz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #121851 üzenetére
Van vér a pucátokban, az biztos. Én ezért nem megyek erdőbe, meg még sorolhatnám miért.
Még szerencsétek van, hogy fél órán belül kiért a segítség.A mutitoolal nem lejáratás volt a célom. 1600 forintért baromi jó, eddig mindent meg tudtam vele csinálni, csak egy régebbi nyeregcsavar fogott ki rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #121855 üzenetére
Nekem ilyen van kábé 1000 éve,de pl.más láncbontóm,vagy küllőkulcsom nincs is csak ez.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #121855 üzenetére
A hidraulikus féket azért nem úgy kell elképzelni, hogy évente újra kell tölteni. Én pl. 5 évig hozzá se nyúltam, és jól működött 25-30 ezer km-en át. Csak fékpofákat kellett néha beletolni. Ettől függetlenül érthető, hogy nem akarsz rá sokat költeni, csak gondoltam megemlítem.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #121857 üzenetére
Nagyon ijesztő volt végignézni a videót, remélem velem sosem történik meg ilyesmi. De ugyanakkor ritkán fordul elő, amióta élek járom az erdőket, én ha kimozdulok a házból, sokkal többször kötök ki a természetben mint a városban és mégis sikerült eddig elkerülni a lódarázs csípést. +Simán megtörténhet ugyanez lakott területen is, szal... ha így vesszük egyáltalán nem szaad kimozdulni a házból, mert mindenhol állandóan veszélynek vagy kitéve, otthon meg mindennek ragaszd le a sarkát öntapadós szivaccsal, mert sosem lehet tudni, hogy elcsúszol, nekivered magad és ezen múlik majd az életed. A biciklizést is elfelejtheted, mert nagyon veszélyes tevékenység, szvsz inkább szobabiciklit használj, de azt is kizárólag full face sisakkal és gerincvédővel
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz robaGB10 #121853 üzenetére
Első körben próbáld meg azt, hogy fellazítod a gyorszárat, és meghúzod újra, közben a bringa első kereke értelemszerűen a földön van, nem emeled fel, kicsit még rá is dőlhetsz a kormányra. Így talán vissza áll az eredeti pozícióba. Ha továbbra is súrlódik, akkor be kell állítani a féket. Sajnos a gyorszáras keréknél amikor a kereket kiveszed, nem mindig tud hajszál pontosan ugyan oda kerülni a kerék. Fel kell lazítani a féknyerget, középre igazítani, hogy a tárcsa két oldalán egyforma rés legyen a betét és tárcsa között. El lehet vele szöszölni, ha még nincs a kezedben a művelet.
pc360: Azt azért tegyük hozzá, hogy ez sem egy feltétlen okos dolog, mert a hidraulikus fékben nem csak azért kell olajat cserélni, mert fellevegősödik vagy elforr, hanem mert koszolódik is. Átlag használat mellett 1 max 2 évente érdemes olajat cserélni a fékekben. 5 év azért durva, az az olaj már kb full fekete lehetett. Intenzív mtb használat mellett, akár fél évente is le lehet cserélni az olajat.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #121851 üzenetére
10,40-től az a kis csaj valami Fruzsina,mi? Összefutottam vele pár Dunakanyar Montis meneten,és nagyon keni-vágja azzal az ősgéppel,teló nélkül,sima gumikkal. Felfele is verte a fiúkat...esett is majd minden meneten egyet-egyet.Úgy ment lefele,hogy én nem mertem utána ereszkedni,aztán elkapott egy ágat,és az berántotta fix váltótartó fülét a váltóval a küllői közé. Kiegyenesítettem neki,aztán uzsgyi tovább.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #121854 üzenetére
"kúpos fejcső,átütős agyak"
Ezek pont az értelmesebb fejlesztések.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
pc360
addikt
válasz Runner_fxr #121862 üzenetére
Igen, tudom, ez nem volt ideális, de akkor már tudtam, hogy úgyis új gép lesz belőle, ezért használtam, amíg lehetett.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #121864 üzenetére
Kinek mi...személyesen egyiket sem hiányolom. Mindegyik fejlesztés értelmes valamilyen mértékig,teljes baromságok nem "ragadnak" meg,ugyanakkor nehezen vizionálom azt a felhasználót aki azt mondja neki már bizony tárcsafék nem kell,de nagyon hiányolja a nagyobb csapágyat a homlokcsöve alján,vagy úgy érzi nem elég merev a kerékpárja,mert csak 9mm gyors-záras.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #121863 üzenetére
Én is mentem a Dunaknyarosokkal egyet, amikor ott volt. Hát nem kicsit megalázó érzés
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #121863 üzenetére
Nem tudom, nem ismerem, de jól leszólja szegénynek a bringáját. Legalább látszik, hogy bármivel el lehet menni a hegyekben, csak akarat kérdése.
Az átütős tengelyben meg az a legjobb, hogy visszarakod a kereket és nem cincog a fék.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #121866 üzenetére
"ugyanakkor nehezen vizionálom azt a felhasználót"
Segítek: kb az összes montis.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #121753 üzenetére
Pfu de jol nez ki ez a bringa. Mi a konfigja, hany kg? Nagyon bejon ez a vaz. Mennyi a rugout? Lockolhato azert, vagy ez itt nem jatszik? Nekem a mostani az 120 elol, es 110 hatul, de neha jol jonne valami AM 150-essel. De egyenes menetben pedig nagyon jol jon most is, hogy van lock a rugostagon, egyebkent meg a 110-es is csokat kivenne, nagy lenne a hajtasi veszteseg.
Don't Tread On Me
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #121863 üzenetére
Ő az: augusztusi strava 8422m szint! Keviczky Teljesítménytúra: 120km, 4óra 36 perc. Észak pokla TT 128,8 km teljesítve 2167 m szint, meg hasonlókat tol!
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
robaGB10
tag
válasz Runner_fxr #121862 üzenetére
Most nem olyan szorosan csavartam rá az anyát, igy könnyebb is volt persze a gyorszárat rögzíteni, és most nem súrlódik a betét a tárcsával. Lehet h gyárilag sem volt annyira meghúzva? Nem lötyög a kerék, stabilnak tűnik
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #121870 üzenetére
Úgy rémlik pedál nélkül 12 kg, de azóta az X01 sor helyett GX-et kapott, az azért van vagy +150 gramm. A konfig ezen kívül a gyári (a gumik mondjuk még nem kerültek fel). A Pike 160 mm-t mozog, a Fox Float CTD 155 mm-t. Teljesen zárni nem lehet ezeket, de egész jól felkeményednek. Úgyhogy felfelé nem te leszel az első, ahogyan lefelé sem, de örömbringázni meg pont a legjobb. Az a 160 mm mentette már meg párszor a rutintalan picsámat, én szeretem, hogy van tartalék benne.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #121868 üzenetére
Elején gumicsere stb.után én is vacakoltam és azt hittem ez a gyors-szár átka,de...nem.Amióta csontra tolva helyére ráállítottam a féktestet,majd mindig ugyanoda teszem vissza a tengelyt,vagyis tolom a kereket a sarukba miközben a gyors-szárat rögzítem,nincs cincogás.Új betéttel sem,semmi... Aztán lehet én vagyok a kivétel...vagy közben megsüketültem...
(#121871) StLui ...kis terminátor,aki vasággyal együtt sem nyom 50 kilót...ugyanakkor élvezet nézni mennyire nem ért a kerékpárhoz,és a pedált is hogyan veszi talpa közepére tekerés közben. ...neki nem szólt senki hogyan kell,így csak egyszerűen megy és...lehagy egy csomó vetélytársat.Ennyi!
hegyimorc...vicces lehet ahogyan "érzik" a montisok,hogy az alsó csapágy túl van terhelve és oda feltétlenül kellene egy nagyobb.Ne már,mert ezt tényleg csak Uri Geller érezheti!
(#121867) Toobee...csak felfele vertem meg,mert hát egy lány ne legyen erősebb! ...lefele viszont sehol nem voltam,sőt,próbálva követni tökösebb társaimat,akkorát estem 1x,hogy azonnal vásároltam egy sisakot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Runner_fxr #121862 üzenetére
Kocsiba nem kell ilyen gyakran cserélni. Ha felforraljuk az olajat az azért van mert sz@rt tettek bele.
BENEFON DELTA--------N8
-
6030D
Ármester
Holnap valaki Nagyhideghegyre?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz Ablakos #121875 üzenetére
kulacstartó csavarjai?
tárcsa <--> felnifékhez, kicsit megcsúszva..... megvettem az utolsó bringámat (tudom, nem vagyok normális, meólhelyen is megkaptam ), felnifékes. ha ezután mégis cserélek (abszolút nincs tervben, mert ezt kellett volna megvennem már két évvel ezelőtt is, kihagyhattam volna jó sok költekezést), nagy gondban leszek, mert addigra valószínűleg már tényleg csak tárcsás (outi) bringák lesznek, az meg nekem nem túl szimpatikus (téli/esősidős bringa oké. ott azért nem árt a tárcsa)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #121805 üzenetére
Kipróbáltam a csodagépet, és hát sikerült találni nyomós indokot hogy miért is engedjem el fájó szív NÉLKÜL. Nem leszek karbon csoport tag, aminek mondjuk kimondottan örülök. : ))
Az első és leginkább szembetűnő hogy brutálisan széles a váz, sokkal szélesebb mint az enyém, és mindezek ellenére, több mint 2 kilóval könnyebb a bringa, ez az egyetlen pozitívum.
Az olajos twinlock, rendszer piszkálva volt, jóféle helyi szervizes keze által, aki sajnos nem igazán állt a helyzet magaslatán. A gomb nem működött rendesen, egyből kiengedett, de ha zárni akartam 3.-4. próbálkozásra sikerült csak.
Lehet ennek következménye, hogy a hátsó teló olyan merev volt, hogy kb 30%ig tudtam leerőltetni, úgy hogy a tulaj kb 60kg, és rá van állítva. Mondta is hogy az is volt a szervizben, és nem tudja mi van, de ha lejjebb engedi a nyomást akkor meg egyből kimozogja a teljes útját.XT m8000 váltó, pffff te jó ég mekkora átverés, ahhoz képest mennyivel drágább mint az slx, és az a sickbiker yt-os csávó hogy hypeolta, tényleg óriási holtjátéka van(ahogy itt valaki említette is, köszönet érte), ne vicceljenek már, még a lefele váltásnál is van kis "lötyögés". (ennek a kipróbálása volt amúgy a fő cél, és örülök, hogy nyugodtan lemondhatok róla, abban a tudatban hogy semmit nem veszítek) Ami jó érzés az a gumírozott felület a váltó nyelven. És a dupla leváltás.
Xt m8000 fék, na ez most megint egy fura helyzet mert én elhiszem hogy ez jó kell legyen, de ez nem volt az, (haver slx-e orrba szájba veri fékerőben/harapósságban) az első fék nem akart igazán harapni, a bringa viszonylag új volt, kevesebb mint 1000km volt benne, de valami ott nagyon gagyi volt, mert az én első fékem is erősebb, persze lehet régen volt tisztítva a fékpofa, vagy ezt is légteleníteni kell, és megoldódik.
Ennyi pénzért, olyan bringát amit egyből szervizelni kell, viszont minden olajos, meg high tech, meg a vázban megy, azaz szét sem tudnám már szedni, egy olyan városban ahol nincs jó szakember, nem túl okos dolog megvenni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ablakos #121875 üzenetére
Úgy csinálsz mint a vasutas aki nyugdíjbamenetelkor megkérdi miért is kellett annyi éven át kalapáccsal kocogtatni a vagonok kerekeit. ...3 év...nem lehetsz egy szomjas típus.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #121880 üzenetére
Szerintem még hosszú évekig lesz minden a felnifékhez is,sőt,valszeg még olcsón is,mert mindenki majd szabadul tőle.Talán az új felnifékes kerekek lesznek az elsők amik hiányozni fognak,de az is majd később.Szerintem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #121883 üzenetére
Amúgy a karbon vázak úgy általánosan nem mind szélesebbek? Mert többször láttam már karbon Merida, Cannondale montikat, mindegyiknek durván vastagnak tűnt az alsó csöve főleg a hajtás fele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #121887 üzenetére
Azok,mert csak így tudnak elég teherbíróak lenni.Olyant olvastam,hogy valami ilyesmi váltotta ki a kúpos fejcső fejlesztés is,karbonból rövidebb és vaskosabb fejcső volt szükséges a 2 cső találkozásánál,így kitalálták,hogy alul legyen nagyobb csapágy,így felül marad6 a régi méret és közben rövidülhet,vaskosodhat a homlokcső.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #121883 üzenetére
Utána kell nézni mi baja lehet, most hirtelen 109 €-ért látok ilyen hidro kart, lehet, hogy azzal meg is oldódik. Vagy egy értelmes olaj+tömítés cserével.
Váltó passz.
Fék légtelenítés meg filléres dolog, főleg ha te is meg tudod csinálni.
Ajánlj be neki 1300-1350-et, ha amúgy tetszik, aztán a maradékból rendbe rakod.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #121889 üzenetére
Személy szerint nekem tetszik is, hogy olyan vaskosak, persze számít, hogy hol, nem mindegy milyenek az arányok, egyes újabb Focus-ok felfele szélesedő homlokcsöve és vaskos felsőcsöve pl. nagyon nem szimpi.
Más: mostanáig volt 1 darab hézagolóm a stucni alatt, de pár napja kivettem és feltettem a stucni fölé. Érdekes, hogy így mintha jobban tetszik, sőt, valszeg venni fogok újra egy lefele néző stucnit is. Viszont az összes montis haveromnak minimum 3 hézagoló van a stucni alatt gyárilag és ők ki nem szednék onnan semmi pénzért... most akkor hogy jobb? Vagy tökmindegy, ahogy nekem kényelmes? Csak mert ha megjön majd az új teleszkópom, nem tudom le merjem-e vágni a nyakát rövidre és kidobni azt az 1 közgyűrűt is, remélem nem bánom meg. Ha hosszabbra hagyom és a stucni fölé rakok egy hézagolót, az úgy ronda... A gyártók vajon miért raknak 101 hézagolót a bringákra? Dögök levágni a telók nyakát?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bringasisti #121877 üzenetére
Most te komolyan egy autó fékrendszerét hasonlítod egy kerékpáréhoz?
A jó fékolajat is fel lehet forralni, ez csak felhasználás kérdése. Illetve ha valaki kis tárcsával használ egy erős féket, és a bringás is nagyobb súlyú, akkor hiába a jó olaj, felforr, nem is nehéz ezt elérni. De a fő probléma az, hogy idővel szennyeződik az olaj és ezzel együtt nyilván romlik a minősége is. Tudomásul kell venni, ha valakinek hidraulikus féke van, akkor max 2 év és olajat kell benne cserélni. Nem olyan nagy dolog ez szerintem. Ha meg komolyabb gépről van szó és a felhasználás is intenzív, akkor 1 évnél tovább nem hagynám benne a fékolajat.Bár nem vagyok nagy autós szaki, de itt pl azt írják, hogy az autókban is érdemes 1-2 évenként fékolajat cserélni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #121891 üzenetére
Ha jól hajlik a derekad és szeretsz agresszíven tekerni,akkor XC nél mehet lefele a bringa eleje,akár 5-10centivel is a nyereg alá.Kényelmetlenebb,de gyorsabb leszel,jobban mászol.Én akkor engedném le a kormányt ha sokat másznék és úgy érezném nehéz lent tartani a bringa elejét a 20+%os emelkedőkön...vagy csak úgy,mert dögösebb,és ha nem okoz gondot maradna úgy.A gyártók azért hagyják hosszabbra,mert vágni még lehet,de ha valakinek feljebb kell a kormány,akkor toldani már gányosabb.Enyémnél a nyereg be van állítva térdemnek kényelmesre,a kormány meg pár centivel,1-3 ,alatta van,így derekam is bírja és ráfeküdve,az általam még kitekerhető legmeredekebben is földön tudom tartani elejét.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Runner_fxr #121892 üzenetére
A vizsgán 140 fok a követelmény. A mai készítmények már nem veszik fel úgy a levegő nedvesség tartalmát mint mikor gyerek voltam és volt dobfék, tárcsafék, és verseny fékolaj. Nem hasonlítom a kocsi fékrendszerhez mert ott két tonnás a tömeg.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #121893 üzenetére
Ja, akkor jól gondoltam . Néha amúgy ilyen 20%-os emelkedőkön tényleg emelkedik az első kerék, de ha eléggé ráfekszek a kormányra, akkor azért a földön tudom tartani . Az is igaz, hogy nem ártana még egy picit emelni a nyergen, de tavaly télen beragadt a nyeregcső a vázba és azóta sem sikerült kiszedni . Próbáltam wd40-el feloldani, gumikalapáccsal ütni, sőt, egy régi szétment nyergen a nyeregpálcák között átdugtam egy kormányt és úgy feszegettem, de meg sem moccant... még abban reménykedek, hogy majd télen -20 fokokban újra megadja magát és összemegy egy picit, mert szerintem a hideg miatt csesződött el, no meg mert valszeg nem volt bezsírozva
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
YT videó, javarészt bringás ötletekkel, lakat megoldás pl nagyon jónak tűnik
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bringasisti #121894 üzenetére
Biztos igazad van, autókhoz nem értek, de kerékpárokhoz inkább. 2 évnél tovább halogatni a fékolajcserét egy kerékpárban, nem egészséges, aztán, hogy ezt betartja e a tulajdonos vagy sem, az már mindenkinek a saját problémája.
-
bringasisti
őstag
válasz Runner_fxr #121897 üzenetére
Azért mert ütköztek a vélemények én tisztelem tudásod, de amit beraktál linket azért nem néztem meg mert az autószerelő szakma számomra a félkarú rabló kategória.
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #121879 üzenetére
Én szombaton tudnék menni.
jjeahh...pedig azt ki kell húzni onnan,nem is tudom mit csinálnék ha enyém lenne. ...talán hőlégfúvóval agyonmelegíteném a nyeregcsővázat,majd ha úgysem megy,féláldoznám a nyeregcsövet és megfúrva átdugnék valamit rajta megcsavarhassam...vagy megfognám svédfogóval.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
Áttekertem egy piroson. 20 ezerért.
BENEFON DELTA--------N8