Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
2-es PÁV-ot én határozatlan időre kaptam. 2017-ben csináltam.
A wikipédia is úgy hozza, hogy az I-es 5 év, a többi korlátlan: [link]
Én ezért tartottam feleslegesnek az I-et, mert 5 év után úgyis II lesz belőle, cserébe van plusz feladat a vizsgán. Az 1-nél kell kormánykereket is tekergetni a 2-nél csak a füles, pedálos, gombos akármi volt, plusz valamilyen pálcikás feladat rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
#49155328
törölt tag
1999-ben voltam pávon, akkor határozatlanra kaptam a páv II-t. Pedig még azt is elmondtam a pszichónak, hogy előző nap sikeresen betéptünk a haverokkal.
Aztán azok a képek, hogy kiről mit gondolok..... 🤦🏻♂️
Na mondom itt végem van.
El nem tudom képzelni mi alapján szelektálnak. 🤷 -
-
KAMELOT
titán
Ma átvettem az űrhajót! 13km-el kezdtem
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz HoTaZo #12960 üzenetére
Ezekhez még nem jutottam hozzá.
Az a meggurulás az Ivecoban rohadt jó volt. +/- 2 és tartotta.
Hétfőn kipróbálom aztán írok.Somatom: Igen. FH500, nagy kabin, bőr ergonómikus ülések, elektromos állítás, fűtés/szellőztetés, TV, + GPS benne, króm kerék, szoknya, 1200L tank, legfontosabb hogy ebbe nem ül senki!
Valahogy így akarom kidíszíteni, rács az nem lesz! Kerekeket kifestem!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #12961 üzenetére
Érdekes hozzáállás. Én munkaeszköznek tekintem, amivel a saját járműveim "díszítésére" keresem meg a pénzt. Biztos én vagyok a csökött agyú, de nem értem, miért jobb egy gravírozott baltával vágni a fát, ha sem az erdő, sem a balta nem az enyém.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Freiherr #12964 üzenetére
Látványra jópofa, de fogni....
Amikor ilyet látok, mindíg a régi Trabant kormánya jut eszembe.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
válasz Freiherr #12964 üzenetére
Nekünk 98% autópálya! Amit le kell menni bundeszra az 20km durván.
Múltkor franciában láttam hófehér Daf-ot tuningolva. Bévül fehér volt, ilyen bakelit kormánnyal.zsid: Miért kellene bikakábel? Amúgy van nekem, de ez már 4 aksis! Volt már rá példa, hogy segíteni kellett valakinek.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #12967 üzenetére
Mert a Volvok iparilag hullottak az elrontott töltésvezérlés miatt. Majd nézd meg 4 milyen akku van benne,mert ez a 4 akksis átlalában "marketingtrükk" két kisebb indító és két független a többi elektronikának - ugyanazon a helyen ahol a 2db 225Ah-s lenne
Évtizedekig elég volt két akku, aztán annyira okosabbak akartunk lenni az old school technikánál hogy most már 4 kell
A Volvo sem azt reklámozta anno, hogy elqrták és inkább kihagynák az ECU vezérelt töltést a kocsikból, hanem hogy "Stay Connected". A kedvenc részem a videóban, amikor azt mondják írd össze azokat a fix címeidet ahol az akkudat tölteni tudod. Ez ám a reklám ..
<tRucKdriFteR>
-
KAMELOT
titán
2 kicsi van indításra, ha lemerülne a 2 nagy.
Nálam kőbe vésett szabály, hogy beindítom 6-9 óránként a kamiont és legalább 1.5ó megy télen. Nyáron elég 12óránként. Ampér 3 vagy az alatt legyen , akkor kapcsolom ki.
50% alá soha nem engedtem az aksit.
Télen is ha megy a fűtés, azt is csak 18C állítom alvás közben. Pont jó idő van a kabinban!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
HoTaZo
addikt
Az enyém is 4 akkus, 3½ éve van nálam, még nem volt gondom vele.
Viszont használok egy Voltmérőt, amit egy elosztóból kapja az áramot, így, a két csatlakozás miatt kb. 0,4V-tal mutat kevesebbet. 23V alatt szoktam csak raindítani.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #12969 üzenetére
De anno ez a technika nem működött. Amikor a Volvo kitalálta ezt az agybajt, hogy ők átveszik a töltésvezérlést a generátortól akkor írtak egy plusz szoftvert az ECUba, ami nem volt jó. Volt benne olyan hiba, hogy minden indításnál az akkori töltöttségi szintet vette alapnak és csak addig töltött vissza, utána a generátor szabadonfutója szétkapcsolt. Ha négykézben mentél vele 20 órát akkor sem töltötte fel rendesen az akkukat, mert a szoftver szerint az már fel volt töltve akkor amikor még az közel sem volt ehhez. Emiatt 3-4 hét alatt simán kifeküdtek az akkuk. A Waberersnél 2015-16-ban valami 150 pár csereakku volt töltőn és ahogy jöttek be a kamionok úgy csereberélték az akkukat!
Anno a mi volvoink is érintettek voltak, azok 2016-os FH500-ak voltak, 0km-rel átvéve. Az első akkuprobléma az 5. héten jött
A Volvo féle töltőáram kijelzés is nettó baromság, te semmilyen infót nem tudsz abból leszűrni, hogy a 100A-es generátos most 2 vagy 3 Amperrel tölt. A normálisabb gyártók ( ahogy korábban a Volvo is ) simán kiírják az akkufeszt és ahogy eléri a 27 Voltot le lehet állítani. De ez túl egyszerű és hatékony...
Már anno is legendák voltak arról, hogy majd jön a 4 akkus FH és az már jó lesz, lehet 2017 után változott valami, azért jók az újabbak, de volt pár év amikor nettó szarok voltak, az összes, még az FH16 is. Viszont a Volvo videója magáért beszél, töltsd a kocsidat külső akkutöltővel...
Mókás amikor a nagy tradiciókkal rendelkező gyártók ilyen buta innovációkkal kiszopatják saját magukat és a törzsvásárlóikat.
<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
DAF -ék is rájöttek a hiányosságra, ezért raktak menüpontot a buksijába. Épp csak gyújtásra kell tenni, belemászni az almenü almenüjébe és máris kiírja az akkutöltöttséget ... % -ban.
Szóval, a szivargyujtós feszmérő még mindíg hatékonyabb. Nem is értem, hogy milyen elmeroggyantak találják ki ezeket a baromságokat. Miért nem lehet egy ecccerű Voltmérő + csipogó, beállítható feszültséggel?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
Az 4 akksis már más tészta. A volga is elismerte, hogy elqrta, marketinget nyilván nem fogsz róla olyan mértékben hallani, de beismerték... ellenben a kányával, ahol mindenfaszamindenjó, de 80ezer alatt megeszik 80 liter olajat az elb.szott dpf-rendszer miatt, ennek minden járulékos kárával együtt. De ez szerintük nem létezik, sőt tagadják...
Anno összefutottam az egyik ismert jutyubos magyaral sráccal, ő is ezt mondta (neki 100 alatt evett meg 85 litert), de ezt a videóban nem mondhatta el, csak a hülyének nézés ment a cég részéről, meg a kis súlyra fogták, amikor naggyal ment, akkor meg arra
Na mindegy.
A volga viszont szerintem a legjobb szekér most a piacon. Csak az ágya puha nekem.
A 4 akksi viszont frankó, mert két külön körön van az indító és a munka akksi.Igaz most német vadászrepülőt hajtok, meg is lepődtem rendesen rajta. Jó az ágy, az ülés is elmegy (ennek ellenére megy bele a C7000), egyenesfutásra még rá kell nézni, mert szerintem jobban összetart a kerék mint kellene, de ez az full légrugós felfüggesztés kurva jó, a váltó az közepes, motor meg rendesen jó.
A múltkor amit linkeltem ide képet (a kereken 40tonnás), az otthonról jött olaszokhoz, szlovén tranzittal, és 23 liter... érdekes. Mentem anno 106xf-el, ezt nem tudtam volna 27 alatt kihozni azzal.
Kamelot:
Sajátodra költsél ne máséra. Persze olyan dolgok oké, hogy veszel bele asztalt, meg belső dolgokat amik a kényelmedet szolgálják, de én más autójára nem vennék semmit.
Nyilván a C7000 amit istenként kezelek az is olyan, hogy beteszem a mergába, majd amikor meg lesz saját, abba meg átrakom, csak specifikus platni kell akkor venni hozzá. Függönyt is lehet csinálni, mert átrakod egy másik autóba, stb.
De máséval úgy álle-cuzámmen nem foglalkoznék én sem. Max ha nagyon ráérek a kereket kipingálom én is, mert az tetszik, meg lemosom amikor olyan van, de költeni nem fogok rá.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
-
veterán
-
zsid
senior tag
Jajj, ha St Lacikával találkoztál akkor neki azt sem hiszem el amit kérdez
A Scania a másik ilyen zseni skandináv bagázs. Nálam az Euro6-os Streamline mindenféle gond és probléma nélkül futotta le a 350 000km-t ( egyszer kellett egy adblue befecskendezőt cserélni a katalizátorban), pedig nálam azért kapta az ívet a rendszeres 50 tonnákkal.
Ezután vett a cég az új S500-akból, ugyanúgy 3 tengely, 70tonna össztömegre engedélyeztetve és állítólag mind hulladék. Azok az olajat nem ették még, viszont azok érintettek voltak a retarderház gondban, az összeset cserélni kellett ( egy menet közben fonnyadt le ), az állóklíma és a fűtés baromi jó - már amikor megy. 2 éves korukra az összeset cserélni vagy javítani kellett és volt olyan hogy a csere után két hónappal ismét megdöglött ( pedig a javításért 7 jegyű összeget hagytak a kasszánál ). Ezek még '17-es S500-ak, de haveréknál már 2019-es és 2020-as R410 vagy R450 van, az olyan szinten kéri a motorolajat, mint anno hengerpersely süllyedéses XF105-ök. 35 000km-nél jártak valami 60 liter rátöltésénél
Nálunk anno egy darab 3 tengelyes csirkeláb volt, azt elöl laprugóval és tekercsrugós fülkével kérték mert az úgy olcsóbb volt. Szerinted milyen lehetett 50 tonna összben egy sz@rabb magyar országúton?
Az anno amikor megérkezett akkor már átvételkor eresztett a tankja a hegesztésnél ( ez inkább ciki, mint hiba) ezt leszámítva az első pár évet gond nélkül lefutotta a 450-es Actros ugyanúgy 50 tonnában, mint a többiek.A szlovén tranzit az "csalóka" főleg ha a kikötőbe mész(de igaz mondjuk az olasz irányra is) ugyanis visszafelé több az emelkedő, mint odafelé. Mármint több utat teszel meg hegymászással egyik irányban, mint a másikban és ez eltolja a fogyasztásarányt, anno ezt mi méregettük és elég érdekes eredmények jöttek ki. Ennek ellenére az MP4/MP5 fogyasztásban mindig verni fogja a DAFokat,Volvokat, meg a többit is.
<tRucKdriFteR>
-
KAMELOT
titán
Amiket eladtak azok 2015 voltak. Egyikben sem volt ilyen gond.
27.5V 0A a legjobb kikapcsolni. Ebben már mutatja az aksi állapotát is.Somatom: Volvoba lehet venni ergonómikus matracot 150€. Vegyen bele a Főnök. Azt nem fogod soha kifeküdni.
Tüzi: Kerekek kifestése, 4 szarv a kamionra + 2 a tükrökre, lámpák a szoknyára. Ennyit akarok. Nem nagy tétel!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
Az új kányákat mondom, a 2018 utániakat, és igen, vele futottam össze. De erre panaszkodott a német cimborám is, ők is kaptak a régebbiek helyett újat... Ő vissza is adta két kanyar után, és kért egy volvot a főnöktől. Kár, hogy nem érte meg a leszállítást, idén nyáron elment bevásárolni ahogy mindig tette mielőtt útra kelt, kikanyarodott a bolttól, félreállt, és egyszerűen meghalt. Ennyi az élet...
1986 óta nyomta a nemzetközit, ő ajánlotta a c7000-et is nekem, hogy soha nem fogom megbánni.
Érdekes amit mondasz ezzel az emelkedős dologgal. Lehet benne valami, bár Ajka is 225 méteren van, meg kb Brescia is ahova vittem. Utánajárok, köszi az infótAmúgy nem értem miért kell a Lacikát fikázni ennyire. Most tekintsünk el a téma flame jellegétől, de szerintem inkább pozitív amit csinál mint negatív. Nyilván bele lehet kötni mindenbe (még a betonba is), de nekem az alapfelfogása szimpatikus. Erre szoktam mindig azt mondani, hogy lehet csinálni jobbat, érdekesebbet, tartalmasabbat. Vagy ha nem szimpi, nem kell nézni.
Kamelot:
Ja, akkor hajtá, annyit még lehet én is fontolóra vennék[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsid
senior tag
Az, hogy milyen tartalmat csinál Lacika az engem nem érdekel, nem nézem. Tisztában vagyok vele hogy működik a youtube és a szórakoztató ipar, egyszeráen nem vagyok kíváncsi a tartalmaira ( a többi kamionoséra sem ). Volt anno egy videója ami az AETR/561 és társairól szólt, amiben olyan orbitális sületlenségeket hordott össze, hogy fájdalmas volt nézni. Többen kritizálták e miatt, akkoriban még bent volt az AETR csoportban ott reagált is, többen felajánlották a segítséget a szakmai lektorációban INGYEN majd végül Lacika egy kb 10 perces videóban válaszolt ami nem állt másból, csak annyiból hogy rá mindenki irigy, mindenki csak kritizálja, mindenki csak megmondja hogy csinálná jobban és azért kritizálják meg irigyek az emberek. Láttam az eredeti videót, láttam a kritikákat, láttam Lacika válaszait és a nagytöbbség a szakmai hibákat kifogásolta a videójában, azokat a hibákat amiből ő is, te is meg én is 5 évente vizsgázunk. Alap dolgokkal nem volt tisztában és mi volt a válasz a közösségnek: ti irigyek vagytok azért nem tetszik nektek. Ezután még volt lehetősége mindenkinek reagálni, neki is majd talán másnap a flametengert és a szardobálást megeunva Kis-Petik Feri eltávolította a korábbi posztot ahol a kritikák felmerültek, a reakciókat és válaszvideókat is és kizárta a témát a csoportból. Ezután Lacika új videót cisnált a témában, ami még mindig tele van szakmai tévedéssel.
Ennyi láttam a pályafutásából, számomra bőven elegendő volt. Teljesen szakmaiatlan tartalomra az a válasz, hogy irigyek vagytok ezért kritizáltok.. Emlékeztet ez a többi populista baromságra amikor teli harsogják az arcodba a bullshitet amit te azért kifogásolsz mert irigy vagy, mert soros,gyurcsány,brösszel,biden,kommunista vagy, meleg vagy, audi fan vagy, bmw fan vagy, suzukid van iphoneosvagy, androidos vagy... és ezt én undorítónak találom, akárki is csinálja. A többi videóját nem láttam ( leszámítva a mozdonyvezetővel készült videót) azokról nem tudok/nem is akarok véleményt alkotni, őt sem ismerem személyesen így fogalmam sincs milyen arc, de ezután az eset után, látva azt a gőgöt és dacot...
Számomra e miatt hiteltelen és ezért nem hiszem el azt sem amit kérdez.
Más általánosan kamionos csatornákat sem nézek, mert elviselhetetlenül kritikus vagyok és az ilyen -mint Lacika feat 561 - csak felidegesít. Egyik haverom nagy Ron Pratt rajongó, ő egy kamionmentéssel foglalkozó vállalkozó az USAban. Tőle láttam néhány videót, pl amikor haverom - aki informatikus így fingja sincs a "kamionozásról" - küldi hogy épp szirénázva vonul a tag egy balesethez és milyen durva, mennyit vált stb.. belenéztem: a csóka a 3 tengelyes üres kamionmentőn végigváltja a Fullerrel mind a 15 fokozatot. Én meg nézem, hogy heh. Ember, miért? A fullernál is ki lehet hagyni a fokozatokat meg szóló teherautóként felezned sem kell. Látványos meg show a laikusoknak, de nekünk ez facepalm.. 20-22 tonnás autóban 15-öt váltani gyorsításkor
Másik videóban út melletti árokban egy személyautó, kimegy a két tengelyes autómentő teherautóval, megáll az út szélén, majd 45 fokos drótközélszöggel próbálja meg kicsörlőzni a kocsit az út mellől az jobb első felninél fogva ÚTZÁR MELLET!!! Azt csodákozik, hogy a kocsi a havas rézsűn oldalazva visszacsúszik az árokba össze-vissza törve a küszöböt.. Fájt volna keresztbe megállni az úton és akkor max 10 fokos kötélszöggel egyenesen kihúzta volna az autót az árokból. Mondjuk akkor a mentés 2,5 perc lett volna nem negyed óra és abból nincs tartalom a youtubera.
Kamionok felállításánál nem légzsákra emelik vissza a felborult járművet, hanem egy másik daruval ellentartanak, így a félpót nem billen át, de cserébe a benne lévp rakomány majd kiszakítja az oldalát..
Ezek triviális dolgok, ha a GKI korszak előtt szerezted a jogsit és van autómentő vizsgád - azaz nekünk. És nem megy a fejembe, hogy miért kell a show miatt hülyeséget és felesleges kárt csinálni...
Na ezek miatt nem nézek olyan szakmai tartalmakat amihez értek is valamennyire.
</OFF>Az emelkedő az azért érdekes, mert nem szimmetrikus és ez durván eltolja a fogyasztást. A legegyszerűbb példa: Kozina-Koper. Koper az tengerszint + néhány méter ( az autópálya max +10m) a kozinai fizetőkapu pedig 580méter körül. 20km. Lefelé a fogyasztásod konstans 0, de vegyük 1 liternek, felfelé viszont a pillanatnyi az sosem megy 80-100 liter alá ( ha rendesen megvagy rakva ). 20km-en felfelé simán megeszik egy nyerges 20-25 litert, lefelé meg max 1-et, ha ez után 80km sík út lenne ahol mondjuk 22 literes átlaggal megy a kamion akkor :
-egyik irányban eszik ~18+1 litert, a másik irányban ~18+20-25 litert. 100km-re kijön egyik irányba 19-es átlag, a másikba 38-43.Ez az extrém példa volt, csak a matek miatt. Nálunk a Budapest-Koper lefelé irányban a 6 tengelyes szerelvénnyel, alacsony raksúllyal 24-25 liter között jött ki, visszafelé ~28-29 liter ugyanolyan raksúllyal.
Brescia nagyjából hasonló.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
veterán
Elbeszélünk... én sem azt mondom, hogy ő az isten, de érted... vette a fáradtságot, és csinált egy videót (ami olyan lett amilyen), áldozott rá időt, és próbált segíteni. Leistungot el kell ismerni, mert én KPF-en kívül senkiről és semmiről nem tudok akinek akár csak a fejében megfordult volna, hogy csinál videót az 561-ről, még ha ő is "csak" néhány részletet mond el, nyilván céges és anyagi megfontolásból (is).
Lacinak ez az egész abból indult ki, hogy feltöltött pár segítő szándékú videó-anyagot a netre.
Aztán az, hogy ez miként sikerül, erre a kritikát miként dolgozza fel, az már más tészta. De legalább a segítő szándék benne van, ami már qrva ritka ebben a világban.
Ez a "menjünk futni" dolog is olyan, hogy oké, hétvégén lehet. De, hogy egy olyan héten amikor napi 9et kivezeted, meg másik 5öt rakodsz-spanizol-ponyvázol-papirozol-stb, szóval, hogy olyankor nem fogsz elmenni futni még egy órát, az hótziher. Eszel valamit, aztán örülsz, hogy luk van a seggeden
De ebben is az a lényeg (szerintem), hogy ne a fülkében rohaggyá', hanem mozduljál ki.
Én így gondolom, de, hogy emberileg milyen, azt nem követem, van elég dolgom, saját életem is káosz, nincs kedvem ahhoz, hogy másét nézegessem
Szerintem érted amit mondani akarok.
2000-es évek elejei az autómentős papírom, de nem fogadták el gki-kor, fullba kellett vizsgáznom... mindegy, kaptyák be', kőccsék' gyógyszerre.
Amúgy most Torino-tól jöttem visszafele, 17 tonna lötyivel, meg az utolcsó rakoncában egy 5.5-es targoncával... hát... az édes anyját annak aki ezt leszervezte... olyan szinten rángatta a targonca a szerelvényt, hogy a velencei elkerülő-nek hívott hullámvasúton rendesen lefejeltem az ágyat Kanizsánál le is jöttem a pályáról, mondom, én ott végig nem megyek, mert kiesik a motor alólam. Régi 7esen elmentem, Balaton előtt visszajöttem, és csá. Tudom, hogy korlát van, de ami Kanizsa körül van az M7-esen, arra én rá nem megyek így. Hiába van lekötve négy öt tonnás spárgával, ha valamiért megindul... na mindegy. Szóval padlón jöttem hazáig, hogy hétvégén legyen 45öm, így ment fel 25-re.
Jó ez a merci, jól eszik. Csak aztán nehogy az legyen mint a régi rönóknál volt, hogy mocsok jól fogyaszt, de amit ott megspóroltál, azt ráköltötted vontatásra és szerelésre
Más:
Tudtok arról valamit, hogy jövőre megszűnik ez az öt évenkéntivizsgázós gki-s baromság? (mert ha valami baromság, akkor az az)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Avicularia #12982 üzenetére
Haveromnak is nagyon bejön Angelica illetve jönne
Én személy szerint inkább maradok a preferenciáimnál...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsid
senior tag
válasz Avicularia #12982 üzenetére
Szerintem nem, ahhoz több megtekintés kellene. Azért kíváncsi lennék, hogy a követőinek hász százaléka vna cska ott, mert kormolná
Tüzi: persze értem, én csak azt írtam le számomra mikor lett teljesen hiteltelen, mint személy. A többi munkáját én nem kritizálom, mert amit csinál azt jól csinálja, meló melett videózni, vágni meg a többi hülyeség.. ez azért majdhogynem két emberes munka.
Szóval padlón jöttem hazáig, hogy hétvégén legyen 45öm, így ment fel 25-re.
Akkor ha lefelé az átlag megint ugyanannyi volt 22-23 liter, mint amit korábban írtál és az összút 25 liter, akkor a visszaútnak 27-28 liternek kellett lennie<tRucKdriFteR>
-
veterán
Nem ismerem még ennyire az autót.
Elindultam Balaton mellől, fel Hatvan, le Pest alá, onnan Ljubljana, onnan át Velence elé, onnan Lyon fölé (Frejuson nyilván), onnan vissza Lyon alá, Milano, onnan Balaton.
Lyon alatt benéztem a lehajtót a terelésben meg nem tudtam már kisorolni, és bementem a városba...
[link] Ezt a leágazást mocskos módon benéztem (480 helyett 481), és bevitt a városba, onnan meg nem tudtam kijönni, mert minden szét van túrva... és megával nem egyszerű az élet. 1 órát kavarogtam 17 tonnával, Y 10-20 centizve, ésatöbbi. De kijöttem valahogy.
Aztán utána Milano fölé kellett bemenni a dzsindzsába... na azt nem kívánom senkinek... amikor 3-4 centi van a kerék és a padka, 10 centi az elejénél ahogy kaszál ki a pót, és a kocsiknak tolatniuk kellett hátra, hogy kiférjek... de az olasz az olasz, látták, hogy mi van, egyből rükibe tették négyen is (!!!). Frissen kihelyezett behajtani tilosok, nem jelzett 2.8as híd, stb. Élménypark
Na, így lett Velence környékén 19.8, ott elmentem Sezananak (20.3), éééés elszállt a tachográfom. Napzárás, kártya ki-be, akksi, kisfaszom megoldotta, és a Sezanai shell-től hazáig lett 25.
Jól eszik ez a német kampfwagen na.
mod: [link] itt elfordulni élmény volt.A csajt már stipistopiztam
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
Na!
Beszarás mi történt :D
Előzmény:
Hétfői reggel a múlt héten, M0, keleti rész
Idáig eljutni fél órába került, lent a híd másik oldalán zajlott a munka, odáig másik húsz perc.
Írtam a közútnak egy kulturált levelet, érdeklődtem, hogy ezt miért nappal és miért pont kamionstop után kell.
Válasz:
Köszi Közút :)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
tag
Itt az új német bírságtáblázat. [link]
“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”
-
Qtya123
őstag
Vezetési idővel kapcsolatban annyi volt csak anno az oktatáson, hogy mehet a sofőr 4.5 órát, majd 45 perc szünet (vagy ugye a 15+30 perces bontás), utána megint 4.5 óra, és heti 2x hosszabbítható még 1 órával, de előtte meg kell tartani még egy 45 percest.
Más variánsról nem nagyon beszéltek.
Viszont, ha mondjuk vezetek 4 óra 10 percet, majd tartok egy 45 perces szünetet és utána csak 3 órát vezetek és ismét tartok egy 45 perces szünetet, akkor (ha még a héten a rendelkezésemre áll a 10 órás hosszabbítási lehetőség) megtehetem azt, hogy a második 45 perces szünetem után vezetek még egyben, szünet nélkül 2 óra 50 percet?
Hiszen a második 45 perces szünetig összesen 7 óra 10 percet vezettem és a 10 órához van még 2 óra 50 perc időm. Ezt így megtehetem igaz?
-
Qtya123
őstag
Köszi mindenkinek!
-
veterán
Azt mondja ma a tag, hogy 650re talált felrakót a meglévő 15t mellé, 8.5 órában biztos odaérek, Graz-Stuttgart (((: Én meg mondtam, hogy nem lennék benne olyan biztos, 80as átlag, Alpok, határ, stauland...
De ő biztos benne, 85ös átlagot mennek ök is.Lehet tippelni kinek lett igaza xD
Isten bizony nem értem az embereket. Nem az van ráírva, hogy SR-71, se nincs rajtam két GE9x... nem értem mit nehéz megérteni azon, hogy 70es átlaggal számoljunk... 4.5 óránként 300 kavics. Ha meg mázli van, akkor kicsit több...Hajrá :))
Ja, és akkor még menj be a gyárba, rámpázzál, gyere ki, és keress parkolót Dójcslandban este 8kor, de a 8.5 tuti elég rá.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
Másik vezénylővel volt egy hasonló, "Iparkodni kéne!" Küldtem neki egy hasonló képet, hozzáfűzve, hogy "Szólj nekik, hogy hozzák ki az árut ..."
- "Ok, szólok nekik, hogy holnap rakodunk."
Ennyi, pont jött egy parkoló, helyem is lett, kezdődhetett a pihi.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest