-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolnagy
őstag
Emagról vettem fél éve egy Asus monitort, aminek 2 hónapja behalt a hdmi portja. Már 6 hete elvitte a futár. Eddig kétszer kérdeztem rá, azt mondták, hogy az Asus szervízben van, ha lesz valami emailben jelzik. Eddig semmi nem jött, sőt az emag profilomnál sem látszik, hogy a termék most garanciális javításon van. Kicsit soknak találom, hogy eddig ülnek rajta.
Mi a tapasztalat az emaggal kapcsolatban? Kinek mennyi idő volt a javítás hasonló esetben? Lehet olyan, hogy nem kapom vissza a monitort, meg a pénzem sem?
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mikrotik routerek
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Háztartási gépek
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen