Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar95

    nagyúr

    Sziasztok!

    Egy HP nyomtató miatt (Deskjet 5525) szeretnék segítséget kérni, mivel 2012december óta most cserélik 4. alkalommal, tehát ez az 5.nyomtató az elsővel együtt a garanciális időn belül, ráadásul a legutóbb cserélt modell 4nap(!!!) után romlott el és megint várhatok 1 hetet a cserére.
    A legutóbbi csere után panaszt tettem a HP-nál, amivel természetesen nem is foglalkoztak, semmit nem tettek, csak elmondták,h sajnálják a kellemetlenségeket és nyilvántartásba vették a panaszt.

    Ilyen esetben milyen lehetőségem van, hogy valami változást elérjek, mert már nagyon elegem van belőle, hogy a refurbished cserekészülékek állandóan meghibásodnak, amiket a HP küld és maradhatok állandóan 1 hétig nyomtató nélkül, amíg lemegy a csere.

    Előre is köszönöm a segítséget :R

    Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.

Új hozzászólás Aktív témák