-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Sziasztok
Jól gondolom, hibás az első szélvédőm, mert tegnapi jegesedésnél csak középen olvasztott?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
Végre sikerült a negyediket is megpucolni, mehetnek a sarokba száradás után.
Az ammóniás cucc 0 fokban nem volt olyan hatékony, többet kellett kézzel dolgozni vele utána.
Koch Chemie - Reactive Wheel Cleaner (77704750) ha valakit érdekelne a szer.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
darvinya
titán
FB Ford adok-veszek csoportban ez jött frissként. [link]
Ha nem lennék családos megvenném.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #45568 üzenetére
És így hogy a szelepek ugyanúgy működnek tehát a levegőt beszivja-sűríti-öblíti adott henger de munkát nem végez nem lesz rosszabb inkább a hatásfoka?Nem lesz a motor járása kiegyenlítetlen?
Elméletben jól hangzik de a gyakorlatban ha ez ilyen egyszerű lenne akkor bármilyen hagyományos motornál egyszerűen lekapcsolná a vezérlő a befecskendezést részterhelésen és csökkenne a fogyasztás, na ehhez képest mindenféle bonyolult megoldásokkal faragnak néhány százaléknyit a fogyasztásból a mérnökök. -
diablo1984
veterán
válasz gabor9991 #45570 üzenetére
Pedig tök egyszerű, az 1,5 TSI is a 4ből kettőt lekapcsol menet közben, akkor az 1,4 benyás focussal is meg lehet oldani, nem? Abban is van 4 henger, akkor kettőt kapcsoljunk le, mert miért ne, majd rajzolok róla én is egy gondolatot és az majd működik, mert kitaláltam. Ezt tudták a ladák/daciák is mikor 2-3 hengerrel indultak(persze ott is a takarékosság miatt), fordulatkor indult a többi(ha indult)
-
troll81
addikt
Mindig fel dob ez a fórum
-
A Zéé
addikt
válasz diablo1984 #45572 üzenetére
De miért álljunk meg 2 hengernél? Akinek van/volt Trabantja, az tudja, hogy néha 1 henger is elég!
Just a simple Lineman...
-
#21346560
törölt tag
Olyan gonoszak vagytok, ő csak jót akart!
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #45571 üzenetére
Gugliztam, most sem találtam semmit amire [itt] utaltál.
Sok autóban parazitagyújtás van ami eléggé behatárolná egyébként is a lehetőségeket.
Még ezer éve mikor ladával jártam előfordult néha hogy nem működött az összes henger, ilyenkor a tapasztalatom az az volt hogy a motor erőtlenné vált sokkal magasabb fogyasztás mellett (bár ez érthető itt mivel karburátoros a motor nem lehet az üzemanyagot a nem működő hengertől elvenni)
És még a hűtőfolyadékot is erősen melegitette a motor.
Szóval azért annyira mégsem lehet egyszerűen egy injektorlekapcsolással csökkenteni a fogyasztást szerintem. -
patomi
őstag
ÚJ akkun filózom. Még jó ami van, nem is rég vettem .. .. csak néha olyan fura érzésem van, hogy bármikor vége lehet.
Szóval milyen javallott mk2 1.6b. focusba? Olvasok 50-60, 60-70 Ah akkut is meg 45-öt is. Nyilván indítóáram is fontos.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
troll81
addikt
válasz darvinya #45568 üzenetére
Azért ne szaladjunk bele ennyire az a vezérlő nem biztos hogy ennyire okos illetve könnyedén módosítható tartalommal bír.
Erre egy jó példa az én vezérlőm...
Otthon csak gyakoroltak rajta...nem ment a sok okosnak...pedig csak pár dolog lett moddolva.
Aki még a v6 bol lekapcsolna 3 hengert az vegyen 1.0 ecoobost fiestat és keszvan -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #45584 üzenetére
Te most szórakozol velem?
Egy 1999-es V6 fordra beírod hogy ezen még kellene dolgozni hogy ne fogyasszon sokat majd a sokadik (teljesen normális minden parasztkodást nélkülöző) kérésre hogy ez alatt mit értesz beírod a gugliba a "v8 v4 Mode" kifejezést és még te próbálsz ebből engem hülyének kihozni? -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #45587 üzenetére
3 henger kéziváltóval már az esztergomi Swiftekben is megvolt, 20+ évvel ezelőtt. Tegnap vezettem egy '97-es példányt, teljesen tuningmentes ezres motor, x100ezer kilométerrel. Ma is 6 liter alatt járnak vele, mindig indul, sosem volt baja.
Tipushibája hogy időnként meg kell tankolni.. és időnként fékbetét, gumi és új akku kell bele. Az még egy bikicsunáj blokk. -
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
2007-es 1.4 benzines Ford fusionban kuplungcsere esedékes. Sajnos szétesett, és a szaki szerint az egész cserés.
Alkatrészre adott egy 106.000 Ft-os árajánlatot, és ehhez jön még hozzá a munkadíj, amit még nem tudok.
Kérdésem, hogy létezik, hogy eléggé túlárazott az alkatrész? Bárhol nézem féláron látok.
[link]
Valamit elnézek, vagy nettó átbaszás?[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Ace Ventura #45593 üzenetére
Van LUK szett 81000-ért és 34000-ért motorkódtól függően. A gyári szokott olyan lenni, hogy le kell adni a régit akkor érvényes az ár. De gondolom nem gyári lesz bele.
Szerintem a 34000-es ár az nem szettre vonatkozik, szóval 81000 a reális. Döntsd el hogy egyezkedsz a szerelővel (te veszed a motyót) vagy rábízod mit rendelt még a készlet mellé neked.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Hali skacok!
Rég jártam errefelé.
Jómúltkor kaptam a nyakamba egy kis esőt. Elindítottam az ablaktörlőket és azt hallom, h mikor elindul és visszatér a helyére, akkor az anyós oldalon a biztosíték tábla felől kattan egyet valami. (Relé?)
Első és hátsó ablaktörlőnél is csinálja.
Más is tapasztalt ilyet? Ez mennyire normális?Illetve ha már biztosíték tába. Jól tudom, h 20-as biztosíték helyére be lehet tenni 30-ast is? A szivargyújtó biztosítéka elvileg ugye 20-as, de legutóbb mikor ránéztem 30-as volt benne. Mondjuk utána visszacseréltem 20-asra. Azt hittem kiment, de nem.
Van egy pohártartóba rakható elosztóm, annak a csatijában van egy üveg biztosíték az szállt el.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ace Ventura
addikt
válasz radi8tor #45594 üzenetére
Szerintem ezt szeretné 106.000 -ért, mivel Bárdinál pont annyi. Telefonba Luk márkát mondott.
[link]
Ha felhív a munkadíjjal, akkor egyeztetünk. Azért bakker 40K az nem kevés pénz.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
A Zéé
addikt
az a relé nekem is kattog (egy ideje?). Régen nem zavart, viszont amióta feltűnt, az őrületbe kerget
20A bizti helyére be lehet rakni a 30A-t fizikailag, de ugye a biztosíték elsősorban a vezetékek, és a rajta levő eszközök védelmében van, szóval nem célszerű nagyobbat rakni, mint ami oda van kitalálva...Just a simple Lineman...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #45593 üzenetére
Helyileg merre vagy? Kérdezz rá, hozott anyaggal mennyi a munkadíj. Vagy vidd el felújításra Jármű Mechanika Kft-hez.
-
Ace Ventura
addikt
válasz molnarpeter #45598 üzenetére
Szigetszentmiklóson vagyok.
Rákérdeztem, nem tudja még....csak az anyagköltséget mondta.
Gyanítom, hogy ha az alkatrészt én veszem, akkor behozza a munkadíjon a kiesőt.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
A Zéé
addikt
válasz Ace Ventura #45599 üzenetére
de mi van az anyagban? Mert ha rommá ment a kuplung, akkor a kuplungszerkezeten túl kell egy kinyomó csapágy, folyadék is, lehet, hogy munkahenger, meg lendkerék is...
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...