-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #44300 üzenetére
Országúton be tudok menni vele 6 liter alá. Pályán 6-6,5 liter.
Városban 6,5-6,7 liter.
Fedkomp szerint, remélhetőleg nem csal.Hozzá kell tennem hogy nem ECO gázzal közlekedek, hanem nyomom neki.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #44302 üzenetére
2 hsz-el előbb írtam: [link]
Ford Kuga MK3 Hibrid
2,5 liter szívóbenzin
1626 kg⭐ Stella
-
ngyjns
tag
Üdv, nagyon meg vagyok elégedve a Ford Focusommal, 1.0 2019/9. Fogyasztás vegyesben 4,6-ot mutat, tankolva is a körül jövök ki, csakhogy 2. alkalommal jött ki az alábbi hiba (először pont az első szervíznél, ott megcsinálták) vezető oldali ablakemelő nem tudja hol kell megállni, automatikusan nem emel, ha gombról vezérelem, eléri a végpontot erre magától lemegy 1/3-ra. Van vmilyen módszer otthon megtanítani/beállítani?
-
ZolkoW
őstag
Jegyzőkönyvbe: ha nem cél, hogy a jobb elsőben elférjenek (legalábbis kénylemesen), akkor az 1-es Focus kombiba befér egy 190x55x60-as szekrény, bár igaz, ehhez már ki kell csavarozni a hátsó ülőlapokat, hogy ne foglalják a hosszt felhajtva.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
robertka
tag
Mai napon leműszakizott a focusom a vonohoroggal.
Annyit mondtak hogy a jobb első lengéscsillapító hamarosan cserés és az első lengőkarok hátsó szilentjeit is érdemes lenne cserélni de megadták rá.
Érdemes csak a szilentet cserélni vagy ne szórakozzak és cseréljem a lengőkart? Illetve akkor már nyilván párban cserélném a lengéscsillapítót is de ott is érdemes rugót toronycsapágyat esetleg mást is cserélni szerintetek?
Magam cserélném így szerelési díjra csak a futómu állítást kalkulalom[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz robertka #44311 üzenetére
Ha a gömbfej nem lóg én csak a szilentet cserélném, az utángyártott alkatrészek minősége ma már a prémium kategóriás alkatrészek esetében se annyira jó sajnos(nemrég pont trw lengőkart kellett garanciáztatni mert elforgott a gumi a szilentben és nyikorgott)
De a gömbfejet is külön lehet cserélni ha kellene később.
A többi alkatrész meg pénztárca kérdése,.ha a lengéscsillapító cserés én kidobnám a toronycsapágyat és a szilentet is ha már szét van szerelve, a rugó az nálam maradna ha nem durván rozsdás.
Én így csinálnám meg magamnak. -
troll81
addikt
Sos ben keresek Magyar nyelvű elektromos javítási kézikönyv et valakinek ötlet
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok.
Gyári motorcraft akkuért érdemes lehet pénzt adni, mik itt róla a vélemények, tapasztalatok? Döglődik az akku a mustángban, és a méretpontosság miatt preferálnám a gyárit, meg a gyári szövetborításba is passzolna
látok is a mindenamiford-on belevalót, most is ilyen van benne, de azt még a gyárban tették bele.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #44315 üzenetére
Az az akku már nem olyan akku lesz mint a gyári. Gyári sokkal tovább bírja. De persze vedd meg, nem kérdés ha szövet burkolatba kell passzolnia.
3-4 évig attól még jó lesz.⭐ Stella
-
-
gabor9991
őstag
válasz robertka #44318 üzenetére
Toronyszilenre írtam hogy azt is kidobnám ha már kint van egyébként is.
YT videó alapján egyszerű a csere a valóságban az én kocsimban a lengőkar első csavarjàt csak úgy lehetett megindítani hogy melegíteni kellett és emiatt elégett az első tömör szilent így az is cserés volt plusz a csavar is
Pedig a videó alapján 9 perc alatt meg lehet csinálni . -
robertka
tag
válasz gabor9991 #44319 üzenetére
Most már csak a gyártót kellene kiválasztanom, főleg a lengéscsillapító rugó tekintetében mert több oldalt is néztem és sokszor száfutottam arar hogy egy gyártó csak rugót vagy csak lengéscsillapítót gyárt vagy éppen nem beszerezhető egyik másik, gond ha nem egy gyártótól vásárolom?
-
-
troll81
addikt
válasz gabor9991 #44328 üzenetére
Igen hanyatlik.
Ez a módszer bevalt pár évet tud, nincs vele gond.
Számít az ár de az idő is ami nem mindig van amikor kell.
Es az időt nem veszed meg, ha így cserélem akkor időt sporolok. Nem kell fel év múlva megint szerelni...
Elég szomorú hogy ami otthon 41 ezer forint az itt 39 € konkrétan egy nyomaték tartó az s max hoz ugyan az itt és otthon is. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #44330 üzenetére
&subaruwrc&all: Thx.
Itthon küzdöttem meg vele, háztartási kéziszerszámokkal. Melegítés is sima gázforrasztó pisztollyal ment, aztán kulturáltan ki lehetett kalapálni a régi csapágyat és kerékagyat.
Csapágyfészek kitakarítás, ilyen volt.. csonkállvány forró vízbe majd gázforrasztó, közben új csapágy és kerékagy mélyhűtőbe, kis csavarlazító az érintkező felületekre és egy M12 menetes szárral lettek összehúzatva a cuccok.
A másik három csapágyat már nem csinálnám meg műhelyprés nélkül.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #44336 üzenetére
És biztos vagyok benne hogy forró vízbe se rakták a csonkállványt.
Szegény ember vízzel főz/cserél csapágyat.
Egy műhelyben hidraulikus préssel oldják meg ezt a részét. Nem tudom nálad mi tartott három órát, lehet nagyon nyugisra vették hogy kitöltsék az erre adott munkaórákat. -
ZolkoW
őstag
válasz #27070592 #44337 üzenetére
nem tudom, a normaidőt alig használt, félig berohadt, vagy 20 éve a szabadban parkoló autóra határozták meg - lehet, hogy mindre van külön. Azt mondjuk sejtem, hogy ha több lesz az ezzel eltöltött idő, akkor annál nem lesz kevesebb ráírva a papírra.
Múltkor írtam a féltengely-anyát, amivel egy teljes órát eltöltöttünk, ez akkor lett volna kevesebb, ha van erősebb hajtókarunk a dugókulcshoz, akkor talán kevesebbet kell lánggal melegíteni, de azóta jobban tisztelem az ilyen rozsdás alkatrészeket.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz subaruwrc #44339 üzenetére
egy 1/2"-os tekerőnek letekertük a fejét, egy másikat enyhén kiflisítettünk, és így is a harmadszori, "na most már aztán tényleg megküldöm a lánggal" típusú melegítés hatására engedett végre. Van légkulcs is, de nem elég erős. Azóta nézegettük a 3/4"-es hajtókarokat, dugókulcs szetteket, végül egyelőre csak egy erősebbnek kinéző feles kart vettünk, aztán meglátjuk.(a bal ugyanilyen anya még hátra van, meg hát nem árt, ha van otthon)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
#27070592
törölt tag
válasz ZolkoW #44340 üzenetére
Erőkar kérdése. Valaminek engednie kell.
14mm-es hajtószár
Ezt tavaly sikerült eltörni egy szilentcsavaron. Semmi extra, 15ös fél colos dugókulcs volt rajta. 32 centi a hajtószár, arra toltam egy szép hosszú csövet.. és nem hajolt hanem tört.. (és az már a második 15ös dugó volt, egyet abból is eltörtem)
Így módszert kellett váltani szilentcsere ügyben, jött a fűrészgép, keményfémhez való lapokkal. -
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
Ha beballagok a Solymárhoz egy rendszámmal, hogy szerviztörténetet kérjek, elhajtanak?
-
#86883328
törölt tag
Sziasztok!
Két hete vásároltam egy C-Max-ot 1.6 TDCI 80kw motorral. Éppen 80km-t lehetett elmenni még a tankban maradt üzemanyaggal - meg akartam várni egy 100 km-re kerekített megtett utat, hogy a fogyasztását leellenőrizzem, ez a 800km volt. Sajnos előbb elfelejtettem. - amikor dombon felfelé elkezdett fél másodpercenként visszavenni a "gázból" fél másodperc múlva újra megindult és ezt folytatta a benzinkútig, nem sokkal miután ezt elkezdte kidobta az üzemanyag figyelmeztető jelzést, hogy ideje lenne tankolni. Mielőtt a kútra értem kiolvastam a hibatárolót, bár check engine nem világított. P0234-es hibakódot adott. Izzítógyertyák, EGR új benne, turbó felújított. Bár az EGR hibát írja a csere óta is, de check lámpa már nem világít. P042F, P0490 a másik két hibakód. Valaki találkozott már a szituációval? Egyik szerelő azt mondta nézessem meg az EGR kábeleket, mert a hiba nem állandó élő adatok szerint rendben van az EGR. Elmentem az autóvillamossági szerelőhöz, hogy nézze meg a kábeleket. Kérdezte, milyen motor és EGR van az autóban. Mondom neki a motort meg a Hella márkát. Azt mondja ez a motor csak a gyári Valeo EGR-rel fog rendesen működni mert az tud helyes értékeket adni az ECU-nak. Van akinek nincs problémája nem Valeo-s EGR-rel?