-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ReFleXx #43500 üzenetére
Ezt a három típus volt polcon ami 54ah-s, azt mondták válasszak. A franc se gondolta volna, h picit magasabb. Elhiheted ha ezt tudom akkor maradok a Bärennél.
Mondjuk kiesni nem fog a helyéről./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
te szerelted be az akksit? gondolom legkesobb mar akkor feltunt a magassaga amikor beemelted a helyere. akkor meg nem lett volna keso kicserelni egy 175mmesre.
amugy itt a topikban is mar annyiszor emlitve volt hogy a magassagra figyelni kell, nem gondoltam hogy erre rafut meg egy gyakorlott topiklako2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz ReFleXx #43503 üzenetére
Magasságra nem is gondoltam, h más lehet. Minden adat le van mentve a rendszerben a kocsiról. Lehet jobban jártam volna egy ugyanilyen Bärennel, de most már vissza nem viszem. Majd újabb 4 év múlva erre is figyelni fogok, hacsak el nem felejtem.
Vízpumpa cserés lesz, onnan folyik a lötty. Most jöttem le az aknáról. Plusz két féltengely szimering is cserés, mint kiderült.
Kedden műtét. De előtte még holnap balaton. Kicsit félve fogok nekiindulni, nehogy beszarjon nekem a csapágy az isten háta mögött egy mellékúton.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Amúgy azt olvastam valahol, h "nyáron megy tönkre az akksi", viszont legtöbbször csak télen vesszük észre, h egyszer csak teker de nem indul.
Hát én anno 3,5 éve egy csodás decemberi nap pont így jártam.
Többen is mondták örüljek neki, h egyáltalán ennyit elment egy nem gyári akku./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
milkabrams
őstag
Még pár kérdés az 1. generációs s60-ról.
Mennyire problémás a 140 pacis 2.4i mellé szerelt 5 sebességes automata? Ha jól tudom valami Aisin váltó.
És ezzel mennyire megbízható és dinamikus?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
senior tag
Megkotlott a Focusomban a generátor a múlt szombati autóvásárlásnál, amikor anyámnak vettünk másik kocsit. Szerencsére volt velünk szerelő, mondta, hogy felújítja, 40k volt.
Látta, hogy világít a check engine p0420 katalizátor hatásfok csökkenés miatt, mondta, hogy megoldja és kiírja a hibakódot, ha gondolom. Mondtam ok, nem foglalkoztat, a műszakin nem bukott meg a károsanyag miatt még soha.
Kiírta, 20k, erre ma világít a check engine 100km megtétele után. Megkértem, hogy állítsa vissza az eredeti állapotot, nem akarok semmi mókolást, de az nem derült ki, hogy mi volt a hibakód. Szerinte p0420 nem lehet, mert azt kiírta.
Pénzt kért az eredeti állapot visszaállítására, de ez mindegy, mert visszakértem a 20k-t is, ez már részletkérdés.
45p alatt vissza lehet állítani az eredeti állapotot? Attól félek, hogy nem csinált semmit. Okozhatott nagyobb kárt is akár? Jövő héten el akarom vinni a fix szerelőmhöz Szegedre, de nem tudom mit mondjak neki, hogy mi a probléma. Nyugtalanító, hogy nem tudom mibe nyúlt bele a fickó. A generátor gondolom jól meg lett javítva, de ez a buherálás ijesztő számomra, azt hittem, hogy ez a kiírás olyan, mint egy hibakód olvasás.
Szerk: 2008 1.6 benzin SHDA motorral
[ Szerkesztve ]
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
ZolkoW
őstag
szüleim 1.0-ás ecoboost B-maxa töltéshibát jelez (mindenesetre az akksi piktogram világít), előtte lemerült az akku, de fel lett töltve, elvileg annak a feszültsége rendben van. Járó motornál viszont csak 13.4 V körül mérek, ugye jól sejtem, hogy ez kevés? A sajátomnál 14.4-et mérek, úgy emlékszem, ez a normális.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Akkor legközelebb Varta vagy EP lesz, mert olyan még nem vót.
Sajnos egy márkanév ma már nem jelent semmit, megveszik a kínaiak is kilóra.
Mondjuk azért vannak ajánlott márkák bizonyos kategóriákban (olaj, csapágy, stb...), de nem mennék bele részletesebben, nem akarok hitvitát gerjeszteni.Generátorommal még nem volt gond (kopp-kopp).
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
milkabrams
őstag
válasz milkabrams #43509 üzenetére
Bocsi ez rossz helyre ment
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
ReFleXx
addikt
válasz milkabrams #43519 üzenetére
thats what HE said
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
milkabrams
őstag
válasz ReFleXx #43520 üzenetére
Félálomban elgondolkoztam egy 2.4-es volvo vásárlásán, ez inkább egy érzelmeken alapuló gondolat volt. Viszont a legutóbbi félálomban ébredt birtoklási vágyam eredménye, egy új fejhallgató erősítő lett, azelőtt meg egy Hifiman he560 fejes
A focusom elég gyéren használták és elképesztő érzéke van, hogy mindig akkor menjen valami tönkre benne, mikor használni szeretném. Eddig kétszer 2 alkalommal majdnem egyszer pedig meg is hiúsított fontosabb hosszú utakat. Pénteken viszem szervízbe, viszont már aznap délután kellene... és ez az amit kezdek megunni.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
kcsa
veterán
válasz diablo1984 #43518 üzenetére
Nekem meg Electric Power volt... (két hónappal ezelőttig amikor négy és fél évesen elhalálozott). Nem hiszek a tizenéves autókban további tizenévig szolgáló második akkuk legendájában
-
Joker88
őstag
válasz Joker88 #43468 üzenetére
na,megnéztük.. ott is hagytuk..
nem mertem rizikózni.. kívül belül nagyon szép állapotban volt, tényleg hatalmas, sok és nagy üvegfelületek,ülésfűtés-tempomat,meg ilyenek
de olyan lustának tűnt.. nem pörgött fel a motor. megnyomtad a pedált, rá 1 másodpercre kezdett emelkedni a fordulat.. meg indítás után a műszerfalon nem aludt ki egy ellenőrző lámpa,folyamatosan világított :
lehet csak egy apróság miatt volt hibajelzés,de műszer/műhely hiányában..In loving memory of Garrett Lockhart
-
ReFleXx
addikt
sokak kedvenc akksija
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Sys85
veterán
válasz ReFleXx #43527 üzenetére
Az enyémben egy 2015-ös “gyári Ford” EFB van,ami ugye amúgy Varta és nagyon durván bírja még,télen a leghidegebb hajnalokon is pöccre indul.
Igaz hosszabb utakat teszek meg vele,nincs orrba-szájba nyektetve,lemerítve sem volt.
Mondjuk azért folyamatosan piszkálja az agyam,hogy 7éves és egyszer esik ami esik,de ettől függetlenül meglepően jól bírja.Követlező is ilyen akku lesz ha ez egyszer elköszön.
Az Exide Premium szüleim SX4-ében kb 2 évet bírt,pedig az sem volt nyektetve,vagy lemerítve.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
-
robertka
tag
Ha már akkumulátor a téma, hol találok táblázatot, hogy mikori gyártású egy aksi?
Nekem Energizer akkumulátor van a kocsiban és ennyit látok rajta:
C2C855091 038
532972 -
troll81
addikt
Köszönöm a gyors helpet.
Kézzel majd 7 Nm .már rakok vissza mindent -
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #43544 üzenetére
Nekünk szett lett beújítva (régi orosz eltörött 🤨), 2-24 Nm 1/4” és 28-210 Nm 1/2”. Hengerfej, kerék szerelésekhez eddig elég volt a nagyobb, a kicsit meg csak próbálgattam tömített dolgokat egyenletesen lehúzni, illetve ablakemelőnek az üveget szorító pofáját meghúzni megnyugtatóbb volt ezzel, de alapvetően izzítógyertya kiszedés miatt akartam hogy legyen az is. [link] nem egy profi felszerelés, alkalmi használatban azért valameddig remelem bírni fogják. Főtengely ékszíjtárcsa és hasonlókhoz aztán lehet jobb lenne nagyobb majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #43545 üzenetére
Nekem a kicsi az izzítógyertya kiszerelés hez jött jól és a rengeteg olajtekno csavar lehuzashoz.
A másik 2 vel megoldom az életem.
Én szeretem a nyomaték kulcsot,nem hiába írják le hogy X Nm minden csavar mert legközelebb is kell az alumíniumban a menet. -
radi8tor
MODERÁTOR