-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
Covid műszaki, level99
#43141 subaruwrc pedig közismert tény hogy a naponta kétszer felmelegített olaj egy hét alatt felolvassza a gumit. Én ezért vettem speciális antidarvinya tömítést, ami egy évet (és két olajcserét) kibír.
-
Joker88
őstag
válasz #27070592 #43153 üzenetére
Covid műszaki : és gondolom ez idő alatt szerelő nem látta azt az autót, karbantartás kimerült az autómosó használatával
ON : a fókának nálunk is most járt le a műszaki, június 18án.. már május közepén mondtuk a szerelőnek,csinálgatta is,de lehetetlen volt időpontot vadászni ( gondolom,megvannak a helyei ilyen műszakiztatás célra..) ezért igazolással még a lejárat előtt ki lett tolva július 18ig.. elméletileg 15-én vizsgázik , időpont szerint.In loving memory of Garrett Lockhart
-
diablo1984
veterán
válasz darvinya #43136 üzenetére
Ja, attól nem csoda. De az hogy elfolyik az látszana a kocsi alatt, nálam a 2010es autónál porszáraz a blokk, sehol még az olaj gőze sincs a motoron, az olajleeresztő mindig új tömítést kap, azt nem fogja megenni a meleg és az olaj, nem a vizes dolgokhoz használt tömítést kell megvenni, hanem amit oda szánnak.
-
ReFleXx
addikt
Jol indult a reggel az asszonynak meg igy nekem is. Nyaralni ment volna a baratnokkel, de nem indult reggel a kocsija csak kattogott. Ramerek az akksira 10.xx V.
Szerencsere volt itthon a spejzben egy tartalék akku, amit anyám cserelt le tavaly vagy tavalyelőtt. Felkotottem bikakabellel a masik melle, poccre indult, ugyhogy atszereltem neki azt mehetett.
Meg a gyari 13 eves akksi lehetett benne.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #43160 üzenetére
Ha csak csepeg, azt nem látod alul, mert 1000km/1000csep, a menetszél és por teljesen eltűnteti.
De mint írtam nem néztem meg mi van alul.
Van fenék lemez, ami eltakar mindent.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
Srácok, mk 1.5, A oszlop takaró műanyagot, hogy tudom leszedni?
YT-n néztem videókat, de mindent cserélnek szerencsétlen autón, de azt nem találtam.
Ha jól gondolom valami patent megoldás lehet. Vagy valahol rejtett csavar, de remélem nem..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz radi8tor #43168 üzenetére
Lesz majd egy kábel elvezetésem a az első kamerához és ott kellene levinnem a belső biztosíték táblához. (70mai hardwire kit)
Tegnap beraktam előre meg hátra a kamerákat, de a kit még nem jött meg. Remélem a héten igen és hétvégén be kellene installálni a gépbe."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz ReFleXx #43169 üzenetére
Azért nem szedném le. Inkább olyan kocsit veszek, amelyikben már így van megcsinálva..
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #43171 üzenetére
Na pont most fognak ilyen készletet árulni Lidl-ben. Én is hasonlót vettem pár éve.
⭐ Stella
-
Joker88
őstag
épp én is hasonló dolgok megoldásán gondolkozok..
van itt elfekvőbe,értsd -egyszer sem használt- , egy 70mai midrive d06 kamera.
Az még hagyján hogy levezetem a bal oldali A oszlop burkolata mentén,de hogy a pipibe' tudo levezetni a szivargyújtóhoz a kábelt? ( a sebváltóhoz..)
meg ilyen ormótlan nagy töltője van a kamerának
In loving memory of Garrett Lockhart
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Joker88 #43177 üzenetére
Nem olyan nagy ördöngősség az. Feküdj le a lábtörlőre és nézz fel a pedálok fölé. Ott van hely bőven átmenni az A oszloptól a kardánboxig.
A oszlop és műszerfal között csak a gumit kell fel feszegetni, alá befér a kábel és biztos látsz egy rést ahol át tudod fűzni. (természetesen innen kell indulni ha nagy az adapter a kamera tápkábel végén és nem bontható csatlakozása van a tápnak)Én már vittem be kábelt a motortérből is, na az már nem olyan egyszerű a tűzfal miatt.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Sys85
veterán
Én a kettőt kombináltam.
Biztosítéktáblába piggybackkel egy szivargyújtót kötöttem be (obiban vettem),ebbe van egy dual töltőadapter.
Usb C a telefonnak (gyorstöltés),Usb A pedig a dashcam-nek.
Nekem azért volt fontos a szivargyújtó,mert abban tudom később cserélni a töltőt ha gyorsabb töltésű telefont vennék,vagy ha valamiért 3-4 csatis töltőre lenne szükségem.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Joker88 #43181 üzenetére
Pont nem macera az sem, egy próbalámpa kell hozzá vagy még az sem csak kikeresed a fedelén melyik bizti tartozik a rádióhoz ami gyújtásra kikapcsol. És ahhoz veszel egy ilyet: [link]
Biztos kapni ilyet itthoni autósboltban is (Homasita és társai)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #43072 üzenetére
Mai írás (és video) erről a.. erről.
Azt nem értem miért nem mozdul rá a Ford egy Mazda MX-5 stílusú kis, könnyű, egy tonna alatti elektromos roadsterre.
Nem kellene csillió lóerő és 3sec 0-100. Bőven elég lenne egy 100 lóerő körüli teljesítmény és 500km hatótáv. Vennék mint a cukrot. -
radi8tor
MODERÁTOR
Elérhetővé váltak FordPass appban a júniusi vezetési adatok.
A teljes hónapra 6.6 literes fogyasztás jött ki (2760 km)Most egy kicsit lassítok a bejáratással.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Balcsix
senior tag
válasz #27070592 #43186 üzenetére
A könnyű, és az elektromos szavacskák ütik egymást. Épp ez az EV legnagyobb hátránya, hogy marha nehezek egyelőre, ha értelmes hatótávval rendelkezik az autó.
Egyébként nem hiába nem gyártanak már valóban élvezetes kis-könnyű autókat. Sajnos nincsen már rá igény. A Mazda, illetve az Alpine még viszi a vonalat, bár elvileg az MX-5 sem sokáig fog már maradni full benzines kivitelben..
Jó ott van még a Lotus is, bár ugye az is most esik át egy nagyobb átalakuláson, és az is elektromosodik, jön ott is a nagy "terepjáró".
Az ilyen Caterham meg Ariel, meg nem igazán ide sorolható, mert ugye azok általában open-wheel járművek.Ma már a 3 tonnás 8 méteres SUV-okra van igény csak... Na jó a kisebb SUV-ok is mennek még úgy-ahogy.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Aki szerkeszti TÖ-ben lévő autókat, annak írnám, hogy mai napon elkelt az Escort .
De sajnos klímát már nem tudtam figyelmen kívül hagyni.
Mostantól csak Focus 2-es kombi marad.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #43191 üzenetére
280eFt, tovább nem tudtam várni, mert nagyon megterhelő volt két autót használni, s odafigyelni hibákra, ha van.
Fenntartása nem igazán érdekelt, de azt, hogy hónapokig álljon, egyik autónak sem tesz jót.
Főleg, hogy csak utcai parkolóban tudom tárolni.
Már mai nap is nagyon húzós volt, estére már hátamat be kellett kennem kapszaicin krémmel kennem vastagon, hogy egyáltalán tudjak kicsit mozogni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
grafnet
veterán
MK2 Focus:
Az intercooler utáni (2.0 TdCi) hőmérő 50-60 °C-ot mutat meleg motornál.
Ez normális?[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
grafnet
veterán
válasz ReFleXx #43194 üzenetére
Annyi, apró, bosszantó hülyeséget csinál a kocsi, hogy már mindent nézek rajta.
2 szerelő (és Ti) agyaltok, hogy mi a bánat lehet, amiért "szívat".7Sony7: Köszi. Igen, mi is Forscannal néztük. PC-ben meg csak annyi van, hogy beszívott levegő hőmérséklet...
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
#27070592
törölt tag
válasz Balcsix #43189 üzenetére
Épp ez a gond az európai piaccal, hogy (ha jól tudom) kedvezőbb elbírálás alá esnek a nagyobb tömegű eszjúvík az emisszióra épülő kvóta és büntirendszerben.
Ezért minden gyártó ezt erölteti a piacon és ezt tolják a reklámokban is.
Ami egyszerűen groteszk.Sokkal szivesebben látnék az utakon az MX5 filozófiáját követő elektromos autókat. Két személyes, RWD roadster, a motor és az elektronika elférne hátul, elöl pedig lehetne az akkupakk a hosszú "motorháztető" alatt, a padlólemez fölötti tíz centis térben. Majdnem középre és alacsonyra kerülne az autó súlypontja, ami a hátsókerékhajtással és a villanymotor azonnal elérhető nyomatékával egy gokartos vezetési élményt adna.
Nem mellesleg elől, az akkupakk fölött még egy egészen tisztességes méretű csomagtér maradna, két embernek több mint elegendő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...