Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #20501 üzenetére
ööö. szerintem ebben nincs szenzor legalább is én nem láttam semmit, szerintem ez egy sima műanyag tartály
@gabor9991: ezt én is néztem már
@ReFleXx: ezért kérdeztem, hogy fontos-e a gyári (és ha igen miért). bilincseket nem cserélted? elég öregnek tűnnek az enyémen.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #20507 üzenetére
Hát nem tudom...a Ford ugye nem gyárt alkatrész így biztosan ez is valamelyik beszállító terméke.
Ha itt is csak annyi a különbség mint pl a hosszbordás szíjnál ahol a dayco-t 1/3 áron meg lehet venni, ugyanaz a dayco szíj Ford logóval meg 3x drágább akkor én továbbra is az utángyártottat venném meg.
De szerencsére nekem még nem kellett vennem semmilyet az enyémben bírja a tartály -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #20509 üzenetére
Lengéscsillapítóból én is a gyárit vettem meg ami ránézésre Monroe.
Hamarosan ki kell cserélni a vezérműszíjat és a vízpumpát szerintem abból is a gyári lesz beszerelve mert az utángyártott csak egy tízessel olcsóbb.
De ebből a tartályból simán az olcsóbbat venném, legfeljebb, ha nem jó visszaküldeném és megvenném a gyárit.
Ettől persze senkit nem akarok lebeszélni a gyári tartályról az biztos jó lesz.(bár az opel 1.4 twinport motornak volt egy nagy hibája, hitvány minőségű volt az olajnyomás gomba.Családban volt egy ilyen Astra a tulaj a sokadik csere után is ragaszkodott a márkaszervizes alkatrészhez így az autó 13 éves korában is trélerezett mert elfolyt az olaj, de akkor is gyári gombát tették bele újra )
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Ezt ti meg mernétek venni? Milyen gondok vannak ezzel a motorral?
Szerk. nem ilyen kategóriában keresek autót (Golf osztály), sőt nem is ilyen árban (3,5M körül), de ezek mindig nagyon tetszettek és nem tudom mekkora szívás lehet egy ilyen. Napi melóbajárásra kell valami megbízható autó, amivel évente párszor el tudunk menni 4-en is kirándulni, nyaralni stb.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Gergőke88 #20513 üzenetére
Annyira nem durva a fogyasztás [7.93 az átlag]
Nekem a focus átlaga 7 liter, ahhoz képest nem sok ez szerintem.Országúti fogyasztás szerintem olyan 6 liter lehet 100 tempomattal.
De nagyon megemeli a fogyasztást a hideg, szóval hiába fogyaszt melegen országúton keveset ameddig bemelegszik addig fogyaszt rendesen.Az átlag a végén biztos több lesz mint 7 liter még úgy is ahogy te használnád.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #20511 üzenetére
Miért nem?
"jellemzően" -> Mondjuk aki megteheti az cserélje 2-3-5 évente, de szvsz az átlag magyarnak marad a 10+ éves használt.Okés, azzal én is tisztában vagyok, h sosem lesz a kombim egy OT-s autó.
Az enyém 14 és szeretném addig használni amíg a motorja bírja vagy ki nem rohad alólam, illetve többe lenne a leves, mint a hús.
Rohadás elkerülése végett jövőre el fogom vinni mindenképp egy alváz és üregvédelemre, elég sok alkatrészt cseréltem már rajta, h azokhoz többé remélhetőleg már soha nem kell majd hozzányúlni így marad a motor és annak élettartama. Még 6-8 év múlva is szeretném használni vagy a fentiek tükrében még tovább is ha megadom neki ami kell és "ő" is úgy gondolja.Unokanagybátyám anno mondhatni újonnan vásár't Pug 307-ese már megtett 700e km-t (16 v 17 éves az autó), épp ma volt itt nálunk. Most küszöböt kell neki cserélni mert volt valami pótkocsi meg szalagkorlát puszi és a helytelen javítás óta eszi a rozsda és darabokban válik le róla az anyag. 150-200k lesz ha jól emlékszem a mutatvány, ennyit mondott.
Motorikusan tipp-topp, de körülötte szinte minden haldoklik és rohad el. Egy másik kocsira ami használt de jó arra meg full költséggel 1,5-2 misi környékén érdemes nézelődni, de mivel már nyugdíjas kábé esélytelen ennyit leakasztania. Így marad a kivénhedt, fogatlan oroszlán.Apósom öreg R19-ese már körben rohad, szerintem ennek a kocsinak ez az utolsó éve, mert nem éri meg kilakatoltatni, mert többe lenne a dolog mint a kocsi értéke. Na itt kell majd elengedni. Elvégre huszonpár éves már. (25 talán, nem esküdnék meg rá) Plusz az autószerelő haverja is meghalt már 1-2 éve.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
Én már "túl sokat" foglalkoztam autókkal, nagy átlag azért 20-25 éves autót már bontóba ad le inkább szvsz. Cégnél volt 1.6-ért 2012-es Focus, alig vették meg azt is, pedig elég közel volt a magyar valósághoz. Nekünk 16 a Golf, 300-on túl, és marad is egy darabig, mert a szükséges minimumot minimum költségen nyújtja, de lassan kell rozsdával elbánni érdemben, stb. Utóbbi elég problémás volt másik autóknál, az alapján én inkább sűrű fényezés javítgatás, üregvédelem, és lehetőleg 0 hegesztés pártján állok. Használtan már közel lehetetlen tökéletesen aládolgozni egy rücsis alvázvédelemnek, inkább a waxos-olajos dolgokat támogatom, meg a pöttyözést. Ha már egyszer hegeszteni kell, ott később is nagyobb eséllyel indul az oxid. Már a régebbi típusok galvanizált kasztnija is felvet néhány kérdést, hát még egy újabb, nagy szilárdságú acéllal készült darab... Alkatrész terén lutri néha az olcsó, de ha valaki odafigyel az autójára, könnyebben spórol. VW vonalon találkoztam ablakemelőhöz fém csúszkával - a gyári műanyag 15-20 évesen eltörik, akkor a következő 5-10 évet csak kibírja az utángyártott (szintén műanyag). Nade kinek hogy, az egész autóipar arról szól, hogy különböznek az emberek, mindenki máshogy ütötte be a fejét
-
diegho
nagyúr
válasz bajnokpityu #20518 üzenetére
Sose volt dízelem, félek tőle na... Ráadásul dpf regenerálás sem megoldott az én használatommal.
-
DeFranco
nagyúr
én elengedtem ezt az alvázvédelem kérdést, nincs aki megcsinálja rendesen, az meg hogy telibetaknyolja rücsivel és alatta rohad csak nem látod azért meg nem adok pénzt.
plusz hondás topicban van azt hiszem egy olvtárs, akinek úgy elbántak a kocsijával hogy még a tetőkárpitra is jutott a rücsiből (és ami a szomorúbb hogy a motortérbe is)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #20521 üzenetére
Majd ír más pontosabbat, de 15-20 km-es utakra már simán vehető szvsz. Nameg persze valahol a benzin preferencia központjában álló kisebb anyagi rizikó egyik támpillére lehet, hogy a kereskedések nem szeretnek semmit gariban fizetni, miután egyszer el van adva az autó - meg kell válogatni az eladókat, és akkor nem kell félni hibáktól, bár az általános dízel-para indokai között lehet a sok tekert kocsi is, amik látszólag idő előtt krepálnak be.
-
diegho
nagyúr
válasz bajnokpityu #20524 üzenetére
Igen, de a regenerálás nem 10 perc. Reggel garázsból ki, kb 5 perc járás után indulunk, 2km falu, 2km országút, 4km falu, 4km országút, 3km kisváros, itt be boltba, páromat kirakom, további 3km lakott területen, onnan 9km országút és 1km lakott területen és megérkeztem. Ez megy minden nap.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #20523 üzenetére
15km az még nem biztos hogy elég a dízelnek.
Kollégám kb 15-18 km-ről jár be dolgozni és a céges Octavia sokszor félbehagyja a regenerálást, ezt onnan lehet tudni hogy álló helyzetben még jó sokáig megy a hűtőventilátor. -
senior tag
2003-as Ford Focus-ba lehet utólag IsoFix rögzítési pontokat szerelni/szereltetni?
Ha igen, milyen áron? -
ALgore2
tag
Sziasztok!
2004es Cmaxnak nincs alapjáraton szervoja, semmi!
Kis gázra, magasabb fordulaton jó, olaj folyás nincs, a szintje jó!
Tavaly cserélték a szervoszivattyút!
Járt már így valaki és lett megoldás?
Köszi! -
gabor9991
őstag
-
ALgore2
tag
válasz gabor9991 #20531 üzenetére
Tavaly májusi, utángyártott, gari nics már, 1 hete van a családban a kocsi!
Régi tulaj elmondása alapján a szivattyú csere óta sem könnyebb a tekerés. Ami annyira nehéz, hogy hihetetlen!
Folyadék passz, semmi zúgás!
A nyomás szabályzó szelepet nem tudni, hogy cserélték-e.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz ALgore2 #20533 üzenetére
Csere után se lett jobb?
És ezt kifizették ? [Van akinél] már a 3. szivattyú lett beszerelve de még most se jó teljesen.
Ebből az alkatrészből pont nem az utángyártott a jó választás -
-
ReFleXx
addikt
-
troll81
addikt
Sziasztok 1 es kombi focus reggel megalt az ablaktörlő. Lassan kezdett menni majd teljesen megállt. Szerkezet vagy motor lehet a probléma?
-
senior tag
válasz DeFranco #20530 üzenetére
Megnéztem a kocsiban a helyét, és tényleg ott van ! :-)
Viszont az egyik hátsó ülés hát támla egyik rögzítő csavarnak a feje kicsit meg van gyintolva. Ez egy T40-es fejű csavar. Próbáltam vas-műszaki és csavar boltban ilyet venni, de nem sok sikerrel, mivel ez nem kalaszikus metrikus csavar. Ilyet hol/merre találok?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest