-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz 7Sony7 #21251 üzenetére
Egy ideig jó a lidl töltője, asszony kocsiját én is azzal "regenerálom", mert kis távokat megy.
Tavaly azt hittem megadta magát az akku mert 10V alatt mértem rajta és nem indult el a töltés vele... azóta beszereztem egy régi vasmagos töltőt. Az megoldja.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
7Sony7
addikt
válasz Real_Necro #21252 üzenetére
Kíváncsi leszek. Levettem az egyik sarut, és töltöm. Bár, ha jobban belegondolok, állt a kocsi egy hetet, nem tudom mennyire számít. Érdekes, hogy rápróbáltam, és szépen indította a kocsit, és közben nem esett 10v alá.
-
-
#31733248
törölt tag
-
daniel2121
senior tag
Mondeo mk5-höz milyen méretű felni,gumit javasoltok télire? A gyári ha jól tudom 215/60/16
-
nagyúr
válasz nfsu17 #21237 üzenetére
Vizet szerintem nem ette, azaz sosem ment minimum közelébe.
Mivel automata nem igazán tudom hidegen gyilkolni, de kvázi napi szintű 20-20km városi ingázást kap, dugóval, néha M0-val, ahogy azt kell
Esetenként van rövid táv, de elég hamar eléri az üzemi hőfokot.
Pálya nem szokott 130-140-nél több lenni. Nincs sok 0-100 seMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
troll81
addikt
Sziasztok be rendeltem az olaj cserehez special tec f 5w-30 liqui moly 6 liter t Man filter szettel. Az autó S-Max 2.5 20V Turbo (2006 - 2010) ezt ajánlották hozzá és a könyv szerint is passzol.uzemanyag szűrő t milyen időközönként kell cserélni? gyertyákat?
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #21255 üzenetére
Benzinél mióta?
A nem préseli a levegőt, s utána nem törik szét a kormot részecske szűrővel.
Befecskendező csak benzint porlasztja.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #21260 üzenetére
Léci link-et, mert eddig ilyenről nem halottam benzinesnél.
Max. Olajat zabál, hogy 1000cm³ motor teljesítsen, mert különben semmi ereje akkora kasznihoz.
Magyarán áll 4 ütemű, 2 ütemű olajos benzinnel mennek.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
Valaki próbálta e már ATE Ceramic Bremsbelagsatz, Scheibenbremse keramias fék betétet?
-
SPeti1984
senior tag
válasz darvinya #21264 üzenetére
Eddig nem tapasztaltunk ilyet egyik 1.0-s autónál sem sőt az 1.5 ecoboostnál sem. 2T? Melyik modellben van 1.0 ami 2 tonnás? max 1.5t amibe beleteszik szerintem. A 40 le az 30 évvel ezelőtti adat, akkor a mai 1.4-nek 56le-nek kellene lennie, ehelyett 100le körüliek. A turbo pedig sokat dob a helyzeten.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
-
diegho
nagyúr
Sziasztok
1es focus 1.6-ba milyen akksi kell? Jobb+ 55Ah 450A körüli elég? Mekkora fér bele? Nincs itt az autó, nem tudom megnézni.
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #21255 üzenetére
Sokkal rosszabb lett, az biztos, bár tavaly szeptember óta részecskeszűrős az összes.
Ugyanolyan méretűt érdemes, én BFGoodrich G-FORCE WINTER 2-t választottam és nem bántam meg.
Attól, hogy turbós, még nem kell olajat zabálnia.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #21270 üzenetére
konkrétan az 1.6 GDI kipuja izomból kormos,miközben a chipes diesel mondeoé fémtiszta.
néztéttek a tc új mondeo tesztjét? nemtom honnan szalajtják az újabb tesztelőiket, de brutál béka feneke alatt van a szinvonal. a hibrid mondeonak akár kombi, akár sedán töredék a csomitartó használhatósága, a motorja béget, és ahova való a nagy diesel, ott szenvedés, és csak hátulütője van a hibridségnek.
erre rá kéne egy "teszt"nek világitani, itt meg erről nyomokban se találtam infót. anno eléggé rá voltam izgulva a hibrid mondeora, 2 éve még gondolkoztam rajta. másfél óra elég volt ahhoz, hogy soha még egyszer eszembe ne jusson
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #21271 üzenetére
Elolvastam a tesztet, tényleg röhej.
-
nagyúr
válasz nfsu17 #21273 üzenetére
Akárhogy nézzük, ami kőolajszármazékot elpöfögtetünk, az károsanyag-kibocsátással jár. Legyen dízel vagy benzin. Ha teccik', ha nem.
Ezért is nem értem ezt a büdös dízel, fúj mérgező, vége, halott stb... divathullámot.
Vegyél egészséges benzinest!szerk.: Nem vagyok semelyik tábornak a fanja.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
zoger
tag
válasz darvinya #21264 üzenetére
Aha, sok a fotelszakértő aki a közelében sem járt ilyen motorú autónak. Az enyémben közel 90e km van és 0 az olajfogyasztása.
Azt, hogy egy autó miért kormol azt meg múltkor sem értetted. Emlékszem rá mert én (is) próbáltam elmagyarázni s persze a végén én voltam aki nem tudja.
Kicsit járj utánna mielőtt "széttőri a részecskéket a szűrő"😄😄 -
kcsa
veterán
Azt hittem már rég megtanultátok, hogy kinek a hozzászólásait nem kell észrevenni...
-
darvinya
titán
válasz DeFranco #21277 üzenetére
Szegény CFi motor nagyobb terhelésnél bizony légszűrőnél lévő befolyon kap egy kis olyat, hogy legyen erő.
Tök mindegy, hogy közvetlen, vagy központi a befecskendezés, nagy terheléskor mindegyik kap olajat, különben szárazra lehúzott hengerfalba besül a dugattyú.
Szerény 3 hengerből kipréselünk 3x LE-t, mi történne vele szárazon.Múlt hónapban teszútra mentem eme csodás ECOBoost-tal.
Tíz perces forgalom, hegy-völgy járással, a döglödés jeleit produlálta.
Visszafelé már szalonos srác ment, de nála már csak 20km/h engedett szép kék füsttel.
Egyszer sem léptem túl a sebesség határt! !!
Csak valós távomat mentem az útszakaszon.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #21264 üzenetére
Istenkém.
A Bp topicban olvasnom kellett a folyamatos baromságaid, most a következő autóm után nyomozva itt is beléd kell botlanom? Mit szedsz, hogy ennyi baromság folyik belőled? Kaphatok én is?Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
bajnokpityu
félisten
válasz darvinya #21279 üzenetére
légszűrőnél ún kartergáz lehet. új autónál kb semennyi, erősen kopott kocsinál valamennyi szokott lenni. de ez nem hiba, és pláne nem plusz teljesitményt vesz belőle a motor. ezt nem is értem. ott a csomó benzin, milyen logikád van, hogy szted az olajból akar plusz erőt kisajtolni? nomeg hibás logikádat folytatva, ha az olajból veszi a plusz lóerőt, akkor hasznosulnia kéne az olajnak, nem kipufogni
noés nem teljesitmény függvénye, hogy kell kenés a kocsinak. kenés nélkül néhány km, és kuka a blokk. az olajlehúzó gyűrű, amit belekevertél az is minden 4T motornak van. de az nem szárazra töröl, csak a felesleget húzza le.
kevered sztem, hogy régebben a nagy literteljesitményű motoroknál nem illesztették szorosan a dugót, ezért aránylag sok olajat fogyasztottak. üzemszerűen.
tehát láttál egy már széthajtott ecoboostot. elhiszem. a többit nem. óriási a káosz.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nfsu17
veterán
válasz bajnokpityu #21281 üzenetére
túl sok forma1-et néz, ott volt, hogy néha olajat is égettek pár lóerőért cserébe, de a gondolat is nonszensz
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Kérdeznék. ;)
Focus mk2, Trend felszereltség.
Lábtér világításhoz foglalat és kábelek rendben. Tettem be izzókat, de sajnos nem világít. További teendő? Mit nézzek még meg? Biztosíték hiányozhat? Ha igen, akkor melyik?Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv. -
7Sony7
addikt
Srácok, tényleg, senkinek sincs kedve megmérni? Ismerős Rangerre rámértem, 12,21V. És működik. Én tegnap feltöltöttem teljesen, ma du már csak 12,3V.
-
-
gabor9991
őstag
válasz 7Sony7 #21290 üzenetére
Pontosan nem tudom mennyi a nyugalmi áramfelvétel de olyan 30mA körüli értékre emlékszem.Talán 100mA-ig elfogadható de nem állítanám biztosan
Semmi extra akku nem kell,.Kalciumos legyen elvileg ennyi extra van, meg focusba 175 mm magas akku fér el c-maxnál nem tudom van-e ilyen korlát. -
dssport
tag
válasz bajnokpityu #21281 üzenetére
Ma pedig azért fogyasztanak sok olajat, mert az emberek többsége nem tud vezetni. (egyébként is csippenti minden de botláburak és botlábasszonyok rátesznek pár lapáttal)
Páromért szoktam menni edzőterembe. Csajok jönnek ki egyik jobb kocsival mint a másik, de egyvalami közös: Ahogy a kulcs elfordul, már nyelezik. De szó szerint. Télen: kocsi kikapar persze csak a minimum szinten, kb 2 lyuk a 2 szemének. Beül nyél. Még véletlenül sem indítaná el ,,takarítás" előtt. 3. lámpánál már előttük vagyok (úgy, hogy hidegen soha nem ütöm) mert én merek sávot váltani ők beragadnak a belsőbe... Akkor hova ez a nagy sietség???
Persze ez csak egy példa volt, tisztelet a kivételnek. Férfiakból is elég sok barom van aki pl.munka után kollégákkal rúgatja neki stb... Plusz akinek a vízhőfok jelző megindulása üzemmeleg motort jelent................
Másik kritikus pont a váltás. Könyörgöm, benzines autót alig hogy meggurítjuk ne pattintsuk már fel 2. fokozatba... de még a dieselt se... akár turbó akár nem... Számtalanszor leírták már akár TC-n is, hogy a nyomaték öl, nem a fordulat... Szépen fokozatosan kell gyorsítani felpörgetni a motort, aztán váltani, hogy ne 1200-ra essen vissza az a nyomorult fordulat és onnan kelljen összelapátolni magát a motornak miközben verődik ki minden... Aki ezt másnem a vibrációkból, hangból, dinamika hiányából vagy bármiből nem érzi, annak tényleg kőbalta való....
Jah majdnem kimaradt: nézzünk meg mondjuk egy bármilyen szívó benzines dugattyút 20 évvel ezelőtt és most. A palást (jól írom? nem vagyok mérnök...) magassága kb a felére esett vissza. Senki ne mondja, hogy a lapos dugó ugyan olyan szépen tudja lekövetni a hengerfalat...
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz dssport #21292 üzenetére
A vezetési tudománynak semmi köze az olaj fogyasztáshoz szerintem.
Egy kopott motorral akárki a sofőr enni fogja a kocsi az olajat.
Egy új kocsit meg a leghülyébbnek is évekbe telik annyira kinyírni, hogy egye az olajat.Akiket meg látsz, hogy hogy nyelezik hidegen a kocsijukat vagy ezres fordulaton erőltetik azokról még nem tudni hogy a kocsijuk eszi-e az olajat ilyen üzem mellett
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz gabor9991 #21293 üzenetére
,,Egy kopott motorral akárki a sofőr enni fogja a kocsi az olajat."
> Igaz,,Egy új kocsit meg a leghülyébbnek is évekbe telik annyira kinyírni, hogy egye az olajat."
> Igaz, ha nem megy vele, évekbe is telhet.,,Akiket meg látsz, hogy hogy nyelezik hidegen a kocsijukat meg ezres fordulaton erőltetik azokról még nem tudni hogy a kocsijuk eszi-e az olajat ilyen üzem mellett."
> Ez is igaz. De a hangjuk kivétel nélkül botrányos. Ez az álmoskönyvek szerint sem jelent jót. Plusz a kúton még soha nem láttam patika autót látszólag gondos hozzáértő tulajjal olajat utántölteni. Viszont nőt és cégautós júzert rengeteget!!! Bocs nőt sem ők ált a kutasnak kuncsorognak és megalapozott érvek alapján, mi is ez? benzines vagy dieseles? valamit csorgatnak bele, hogy az a piros kis kanna ne világítson.[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #21296 üzenetére
en szomszedom is igy tolja, beindit, kuplung ki es mar gurul is meg leesni sincs ideje a fordulatnak.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
Én még nyáron is járatom a motort fél-egy percig,de ilyenkor is,pedig van vízmelegítő a kocsiban gyárilag és használom is.