-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Zwodkassy #21926 üzenetére
egy időben rászálltak a kinai elm modulokrra a CD miatt, ezért ahol az eladó nagy betűkkel nem irta ki, h CD nélkül árulja, onnan ne vegyél. és a régebbi verziót (1.5) kell venni belőle, ezek a V1,6 meg mittomén, ezek kevesebbet tudnak. van vaterán is minimálisan drágábban, mint a kinai, és nem jön a vvámos, a jogász, meg nem kell egy hónapot vvárni.
nekem van kapcsolós kábeles is, meg miniatűr BTs is, mindkettő hibátlan. a BT nagyjából 4 éve fixen be van épitvve a kocsiba.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#27070592
törölt tag
válasz Zwodkassy #21938 üzenetére
Nő az etanol (vagy az azzal egyenértékű etil-tercier-butil-éter) részaránya az üzemanyagokban, 5%-ról 10%-ra.
Állítólag nem para, ha fordos vagy."Ford: E10 is cleared for use in all petrol driven Ford models sold in Europe since 1992 excluding:•Ford Mondeo 1.8 SCI from 2003 to 2007. Personal imports not approved by Ford of Europe are not included in the above statement"
-
#27070592
törölt tag
válasz Zwodkassy #21954 üzenetére
Vagyis mk1 fókád van, ebben az esetben még a tank és a blokk között futó benzinvezetékbe van építve egy cserélhető benzinszűrő. Azt már Te tudod (vagy nem tudod) hogy ez mikor volt cserélve utoljára, állítólag 30k kilométerenként már erősen ajánlott cserélni.
Egyébként nem egy nagy kifli kicserélni, én is otthon cseréltem, akna és csápos emelő nélkül.
Valahogy ígyEzt is érdemes megnézni boncolgatják egy kicsit a témát. Egyébként lehet hogy semmi jelentősége, nem ettől fog tönkremenni az autód, csak egy újabb műhiszti az egész.
-
válasz Zwodkassy #21954 üzenetére
Nem kell túlparázni szerintem. Anno mikor bejött a bioetanol hullám én felesben tankoltam benzinnel a 98as mazdámba, ami már az E10-es benzint sem támogatja a honlapok szerint és semmi gond nem volt soha. 4-5x biztos teletankoltam így aztán rátették a jövedéki adót a bioetanolra és onnantól eltűnt minden kútról érhető módon.
-
#27070592
törölt tag
válasz Zwodkassy #22192 üzenetére
Amit könnyen tudsz cseréltetni, az a tankon kívül lévő vezetékszűrő. Rengeteg féle létezik hozzá, csak győzd kiválasztani
-
#27070592
törölt tag
válasz Zwodkassy #22195 üzenetére
Elvileg a tankon kívül lévő, a benzinvezetékbe épített szűrő a "finomszűrő", a tankban a benzinpumpa előszűrője csak a nagyobb dzsuvátt szűri.
Szerintem elég a finomszűrőt cserélni, de különben nem értek hozzá. Ezt a külső szűrőt egy aknával vagy csápos emelővel rendelkező műhelyben percek alatt ki lehet cserélni, a benzinpumpa szűrője egy kicsit nagyobb meló szerintem. -
#27070592
törölt tag
válasz Zwodkassy #22197 üzenetére
Pozsálujszta..
darvinya: csak a saját fókámról tudok nyilatkozni, ami 17 év és 292k km után kapott új vezetékszűrőt, de akkor sem azért mert gond volt vele hanem olvastam a cseréről és megcsináltam, megelőzésből és javítási viszketegségből.
Ennyi km futás azt is jelenti, hogy a szűrők megszűrtek cirka 24 köbméter benzint, mégsem volt indítási gond a csere előtt sem. Persze a benzinpumpán lévő szűrőt nem láttam, nem tudom hogy nézhet ki. De most sincs indítási gondom. -
DeFranco
nagyúr
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
mivel a hely mérete 1,5 din-es ezért a nagyobb, 2 din-es, kijelzős rádiók épp nem férnek be.
ha relatív olcsón akarod megúszni, akkor 1 din-es készülék kell, plusz átalakító a csatlakozókhoz de az nem nagy tétel
ehhez kell még egy 1 din-es beépítőkeret, ami lehet fiókos, ez a drágább, vagy olyan ahol a fél din-es részt csak egy műanyag lap fedi, szerintem egyik sem az esztétika csúcsa.
a másik megoldás egy aftermarket 2 din-esre bővített középkonzol takaró megvásárlása, ez elég drága.
én sokáig gondolkodtam egy mechanika nélküli bt-s 1 din-es megoldáson, de végül inkább lowcost módban oldottam meg, szereztem egy kazetta-jack átalakítót, aminek a kábelét hátul vezettem ki a rádió mögött, és a hamutartóba vezettem be hátulról.
így a hamutartót kihúzva ott a jack kábel amit a telefonba tudok dugni és onnan szól a zene (illetve van egy alapszintű kihangosításom) ha meg nem használom a kábelt a hamutartóba visszahelyezve gyári állapotba kerül minden, nem látszik a módosítás.
-
Dißnäëß
veterán
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
Hasonlóval küzdöttem én is az öreg Opellel, 1 DIN rádió ...
Kapni 1 DIN-es Android-os, modern fejegységeket is ám. Jó értékelésű eladótól mehet simán szerintem, eBay, Aliexpress. eBay talán annyival jobb, hogy behúzhatod, hogy csak EU-ból, így vám nincs + viszonylag hamarra meg is érkezik + véd is elég komoly értékig a rendszer, jogilag is és pénzzel is.
Kis utánajárást igényel, melyik típus, mi a jó Neked, és főleg, mennyi időre, mert azért ennek van költsége és mire bármilyen számítás alapján is elkezdené "megérni" Neked, már lehet, levedled az autót újra... (bár abba is továbbvihető, jó eséllyel az már 2-DIN-es lesz, amit kihasználhatsz eleve 2-DIN-es kütyüvel).
De ha mondjuk egy navival egybeépített, elég komoly tudású kütyü kellene, azt mondanám, hajrá. Egyébként meg 1-DIN-es keret/adapter és sima autórádiót bele, én Pioneer-es vagyok, de a választék bőséges. (Végül az Opelbe is egy Pio lett, Bluetooth funkcióval, gyári mikrofonnal, amit be kell kábelezni a műszerfal és egyik A oszlop mentén, USB támogatás, stb, szóval navitól eltekintve mint fejegység fullos volt).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
DeFranco
nagyúr
-
mtade
aktív tag
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
Mi a mamának a fókába egy pioneer sph-10bt-t vettünk, ennek épp akkora a kijelzője, mint a telefonodnak. Szerintem nagyon jó, keress rá. Mondjuk ez 1 dines, az előbb felsorolt kiegészítők kellenek hozzá.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Mike81
senior tag
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
A másik opció pedig valamilyen szivargyújtóba dugható fm transmitter. Én ezt vettem
http://xiaomishop.hu/roidmi_3s_bluetoothos_zenelejatszos_fm_transmitter_-_autos_tolto_fekete?gclid=EAIaIQobChMIkJHa8I6x5wIVDqmaCh13bAiTEAQYASABEgJpl_D_BwE
és nincs bajom vele a minősége is jó de van neki saját topikja itt ha jol emlékszem. Mivel az első szivargyujtó elég rossz helyen van nagyon kilogó transmiter nem fer el. Ez pici ép hogy csak kiáll.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Zwodkassy #26444 üzenetére
Attól függ, h ellopták vagy csak mint minden kulcs önálló életre kelt és eltüntette magát egy időre.
Ha száztíz százalék, h ellopták akkor szvsz egy zár + kulcscsere inkább minthogy meglovasítsák a verdát. Ha csak elkallódott vagy simán csak kell egy plusz pótkulcs akkor csináltass de ne márkaszervizben, mert horror az ár.DeFranco: el is lehet felejtetni az elhagyott kulcsot -> Erre nem is gondoltam. De fizikailag akkor is nyitni fogja a kocsit szal félmegoldás.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zwodkassy #26451 üzenetére
Hallottam már olyat, h 30-40k-ért pótolnak kulcsot. Szerintem az sok.
Én Baján csináltattam bicskakulcsot, talán 15k volt cakkpakk feltanítással mindennel együtt. De legközelebb gyári 3 gombost csináltatok, mert a bicskakulcs gombjai a zsebben könnyen benyomódnak.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zwodkassy #30188 üzenetére
Legolcsóbb a fűthető üléshuzat, kb 5k.
Vannak kiegészítő 12V melegítő dolgok, illetve hasonló 230V-os változatban, állófűtésként, nagyobb teljesítménnyel, vagy pl olajteknő fűtőelemként is létezik (pl Defa).
Ha van a közelben konnektor, akkor egy kisipari elektromos állófűtést tennék be, vagy ha az is húzós, akkor marad a szivargyújtós ülésfűtés -
ldn218
tag
válasz Zwodkassy #30188 üzenetére
A motorteret zsaluzza magának az autó ? Ha nem a vízhütő ventilátor felöli oldalát ( csak a hütő felét ) egy műanyag lappal takarnám. Nekem idősebb a szekerem és nem zsaluzza magát. Én így szoktam jópár fokot nyerni. A vízhütő és a cooler közé szoktam tenni kb 5-10 perces művelet.
-
darvinya
titán
válasz Zwodkassy #34011 üzenetére
Egyszerűbb lenne EFI központi csövét leszedve a szivattyúval kinyomatni.
Tankból, csak tank leszereléssel, lehet kiszedni a benzint.
De hol és milyen benzin lett beletankolva?
Benzin szűrő mikor lett cserélve?gabor9991
Erre kíváncsi vagyok hogyan lehet kiszívni a tankból a benzint, mikor ezek lopásgátlósak?
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
válasz Zwodkassy #34014 üzenetére
Miből gondolod, hogy rossz minőségű volt a benzin?
Egyébként itt van Maglódon az auchan kút vagy az omv.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#27070592
törölt tag
válasz Zwodkassy #42746 üzenetére
Ami sajnos azt jelenti, hogy két éve fölöslegesen fizettél munkadíjat egy fölösleges munkáért. Remélem a benzint nem hagytátok ott a szervíznek, azzal hogy nektek úgysem jó..
Egyébként ha megnyugtat a tudat és szeretnél valami adalékot tenni a mostani benzinhez, a liqui moly gyárt E10 adalékot. Nem lesz vele 100as oktánszámod, de jobb mint a sima hatósági áras lélötty.
(zárójelbe: én sem szeretem a most kapható pálinkás mosóbenzint, ezért rakok mindig tankolás után ilyen adalékot hozzá. Ez 400 literhez elég, árban mintha nem 480ért hanem 500 forintért tankolnék)