Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz flymi #20516 üzenetére

    Én már "túl sokat" foglalkoztam autókkal, nagy átlag azért 20-25 éves autót már bontóba ad le inkább szvsz. Cégnél volt 1.6-ért 2012-es Focus, alig vették meg azt is, pedig elég közel volt a magyar valósághoz. Nekünk 16 a Golf, 300-on túl, és marad is egy darabig, mert a szükséges minimumot minimum költségen nyújtja, de lassan kell rozsdával elbánni érdemben, stb. Utóbbi elég problémás volt másik autóknál, az alapján én inkább sűrű fényezés javítgatás, üregvédelem, és lehetőleg 0 hegesztés pártján állok. Használtan már közel lehetetlen tökéletesen aládolgozni egy rücsis alvázvédelemnek, inkább a waxos-olajos dolgokat támogatom, meg a pöttyözést. Ha már egyszer hegeszteni kell, ott később is nagyobb eséllyel indul az oxid. Már a régebbi típusok galvanizált kasztnija is felvet néhány kérdést, hát még egy újabb, nagy szilárdságú acéllal készült darab... Alkatrész terén lutri néha az olcsó, de ha valaki odafigyel az autójára, könnyebben spórol. VW vonalon találkoztam ablakemelőhöz fém csúszkával - a gyári műanyag 15-20 évesen eltörik, akkor a következő 5-10 évet csak kibírja az utángyártott (szintén műanyag). Nade kinek hogy, az egész autóipar arról szól, hogy különböznek az emberek, mindenki máshogy ütötte be a fejét :D

Új hozzászólás Aktív témák