- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- Dragon Age: Origins
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Life is Strange
-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #10611 üzenetére
Basszus!!!
Direkt szóltam, hogy ne fotózzanak. Nem szeretem a reflektorfényt, csak az extrém nagy magasságokat.
Egyébként: CYPRES (Cybernetic Parachute Release System) automatically initiates the reserve parachute at a predetermined altitude.
A 729 mérföldes sebességet átélni pedig nagyon brutál lehetett. Le a kalappal.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
djfules
tag
válasz Korcsii #10646 üzenetére
Köszi a kielégítő választ, tényleg van próbaverziója ki is próbálom ma ha tetszik megveszem!
Félre akarom már tenni teljesen a "papír alapú repülést" eleinte nyomtattam a térképeket (én hülye) A5-őebe ahogy kell de már nem fértem el tőle és túl drága is lett meg persze mindig cserélgetni...
Most meg a sok pdf-től nem férek már, jó lenne már egy two-in-one program ( útvonal tervező és térképek ) -
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #10646 üzenetére
AivlaSoft EFB
De cserében utána nem kell többet fizetnünk (fixme) - ha frissítjük a repülők AIRAC-ját navigraph-on keresztül, akkor ugyan úgy frissíthetjük ezt is, további költség nélkül.
20 kredit kifizetése után minden támogatott addonhoz (jelenleg 48 féle) elérhető a legfrisebb AIRAC.
Ha jól emlékszek, a szó szoros értelmében vett chart-ok nincsenek benne, helyette a jeppview-hez hasonlóan jelennek meg a navigációs pontok, útvonalak, és ha jól emlékszem, a SID/STAR útvonalak is (csak másik fülön, vagy hogy).
Igen, így van.
Chartok valóban nincsenek, de chartszerű a megjelenítés és minden szükséges adatt elérhető a "térképeken".Nagyjából jepview szerűen leht útvonalat is tervezni benne, meg van egy rakás további funkciója is, ami kompaktabbá teszi, és egész repülés alatt segítséget nyúlt.
Taxi tervezés, Metar lekérdezés, checklistek betöltése, pályaorientáció megjelenítése, moving map (földön és repülés közben egyaránt), route log mentése pdf-ben, FP-export, stb. Mondjuk ha emellé még használsz FS2CREW-t is, akkor nincs is miről nagyon beszélni. Elérted a szimuláció jelenlegi határát.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
cintula187
addikt
válasz Korcsii #10681 üzenetére
Ha laptopon megy a display akkor már nem kell a tablet. Meg mi értelme lenne? A baloldali sáv kilogna és ott lehetne nyomkodni? Nemtom, kipróbálom Várunk akkor, hátha kifejlesztenek valamit androidra
Ha megakadnék a laptopos beállításnál szólok. Köszi
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
uRSul
tag
válasz Korcsii #10710 üzenetére
Köszönöm gyors válaszodat!
Ja, online nem időgyorsítanék! Csak offline szoktam néha, de az esetleges fagyás miatt inkább ritkábban.
Ennek a kettőnek utána olvasok, egyiket már néztem is, bár nem akarok én virtuális légitársaság pilótája lenni, csak néha repülni egy jót úgy hogy mások is ezt teszik és valódi irányítás is van. Egy rövid utnak kb azt képzelem el, amit te is leírtál, felszállás, némi idő utazómagasságon majd a leszállás előkészítése és végrehajtása, 2 óra max.
Próbálom képezni már magam, igaz a fónia még nem annyira megy. Olvastam, hogy lehet szövegesen is kommunikálni, nem feltétlenül szóban, bár gondolom ha magyar az irányítás, akkor menne az is , egyébként az angol kifejezéseket meg kell tanulni.
A gép most már viszi az FSX-et, REX-et is indítva általában 30 fölött tudom tartani az fps-t (köszönhetően az itt leírt okosságoknak)![ Szerkesztve ]
-
uRSul
tag
válasz Korcsii #10715 üzenetére
Amikor már elküldtem, tudtam én is, hogy hülyeség a magyar nyelvű fónia, hiszen a repülés (vagy légiirányítás) nyelve az angol, szóval azt meg kell tanulni. Bár ha a beépített ATC-t nézem, ott azért elboldogulok nem tudom mennyivel másabb egy live irányítás.
Köszönöm, megnézem ezt a VATSIM-et is, de még lehet, hogy lesznek kérdéseim! -
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #10795 üzenetére
De nem is ez a lényeg, előtte valahol BNN és a final között majdnem volt egy birdstrike-om. Elég közel volt.
Még mindig szerencsésebb vagy mint a Thomsonos fiúk, pont VR-nél bekapni egy madarat...na az a nagyon durva.
#10797) Korcsii : Magát a videót pedig fraps vagy hasonló programmal tudod felvenni. Érdemes szabványos felbontást beállítani (pl 1280x720)
És ezt hol kell?
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #10809 üzenetére
Előfordulhat még backtrack vagy másik pálya keresztezése gurulás közben, azt illik megírni, főleg ha van forgalom:
* LHBP tfc, backtracking on rwy 31L (hehe, múlt heti ködben pont a BAW csinált ilyent a valóságban)
* KJFK tfc, crossing rwy 22RAmúgy szerintem VATSIM meg IVAO között nincs nagy különbség, a cél ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Cypresss
senior tag
-
wolruf
őstag
válasz Korcsii #10864 üzenetére
Az FSX nem szereti/nem támogatja jól a multithread dolgokat, csak a több magos procit. Mint írtam, nekem 4870-em volt még pár napja, most GTX460 Nvidia van helyette. Tegnapi nyüstölésem után azt mondom, nem bántam meg a cserét, a 3 gigán hajtott Q6600-as szerintem kellemesen kiszolgálja FSX alatt (megnéztem kíváncsiságból GTA IV-et is, 1680x1050-ben minden maxra tekerve kb. 70%-ra terhelte a rendszert - elégedett vagyok egyelőre )
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #10864 üzenetére
A csoki nagy mennyiségben egészségtelen, káros, csak felesleges kalóriákkal mérgezed a szervezeted.
[link](ez persze nem akadályoz meg abban, hogy én is kilószámra egyem , van például a Lindtnek egy sajtkérmmel töltött csokija: MENNYEI)
Ezzel szemben egy olyan konfig, amin az FSX szépen fut, sok-sok boldog órát és örömöt okoz.
Van még kérdés?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
-
cintula187
addikt
válasz Korcsii #10943 üzenetére
LOWI - EDLL útvonalat úgy tervezett meg, hogy felvitt Amsterdamig:
LOWI SID KPT UL608 TEDGO UZ210 LIRSU UL608 TERLA UN852 ZANDA UP62 TEBRO STAR EDDL
Mielőtt jössz avval, hogy miért a végén vettem észre Azért, mert eddig eszembe se jutott, hogy ne bízzak meg ebben a mocsokban Maradni a vroute.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #10953 üzenetére
[Tessék] a további viták elkerülése érdekében.
Jeppi T894-et nem is ismeri.
Megcsináltam a RF fizetős változatával is, egész más útvonalat dobott (AIRAC 1213):
RouteFinder auto-routing results
SID: can't locate fix WI001
Computed route from INNSBRUCK (LOWI, LO) to DUSSELDORF (EDDL, ED): 23 fixes, 356.5 nautical milesCruise altitude between FL120 and FL240
LOWI (0.0nm) -SID-> KOGOL (21.8nm) -M726-> KONIN (35.9nm) -M726->
MAH (60.5nm) -M726-> BESNI (83.5nm) -M726-> ERNAS (95.6nm) -Y101->
TALAL (112.3nm) -Y101-> ERMEL (117.3nm) -Y101-> INBED (130.0nm) -Y101->
AMOSA (138.9nm) -Y101-> IBAGA (156.0nm) -Y101-> EDUDU (174.2nm) -Y101->
OSBIT (191.9nm) -Z719-> ETOLU (212.1nm) -Z719-> BIBTA (228.0nm) -N850->
GISEM (250.3nm) -Z505-> ARPEG (280.3nm) -Z850-> BADGO (285.8nm) -Z850->
ABILU (307.4nm) -Z850-> ADEMI (312.4nm) -T854-> INBAX (318.5nm) -T854->
DOMUX (326.1nm) -STAR-> EDDL (356.5nm)Tracks are magnetic, distances are in nautical miles.
LOWI SID KOGOL M726 ERNAS Y101 OSBIT Z719 BIBTA N850 GISEM Z505 ARPEG Z850 ADEMI T854 DOMUX STAR EDDLSzerk: A RAD/CDR megkötéseket inkább kivettem, így is sok az adat.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11009 üzenetére
Földrajzi adatokat nem fog tartalmazni, ami baj. FS Globallal nem lesz kompatibilis, ami (szerintem) óriási hiba. A hagyományos ORBX régiók továbbra is készülnek, tehát semmi olyat nem nyújt a csomag, amit a GEX ne tartalmazna már most.
Úgy látom elsősorban a szebb látványt szolgáló kozmetikai javításokra koncentráltak.
Mindezt 43ezer forintnak megfelelő ausztrál dollárért (ha PayPalon fizetsz, akkor kb 48ezer HUF lesz). Tehát drága.Ezt pedig csak viccként tudom értelmezni:
(I)The installer will be download-only for the first six months or so until we can bundle all the monthly Downloadable Content (DLCs) into a DVD release. (/I)2013-ban nem értem miért kell ennyire ragaszkodni a DVD-kiadáshoz és mi lesz azokkal a játékosokkal, akik az első fél év után találkoznak csak a programmal? (Megjegyzem, Simmarketen is csak DVD-n lehet elérni az összes terméküket, online változat nem elérhető...)
Nagyon szép sceneryket készítenek, de ezt az FTX Globalt picit lehúzásnak érzem. Az persze így sem kérdés, hogy hatalmas siker lesz.
(#11010) cintula187: Az installerre azt írják, hogy 8 giga elég lesz neki (10 az ajánlott) a frissítések nagysága pedig nyilván tartalomfüggő lesz (max 1-2 giga). Az X-Plane Global Scenery 60G+.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
válasz Korcsii #11059 üzenetére
ok, kivettelek, majd Cypresss megmondja mi fér bele, elvégre ő szervezi én csak felírtam a névsort :-)
Itt egy teszt az extended-ről egyébként ha még valaki nem ismerné:
[Airbus extended x][ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz Korcsii #11062 üzenetére
ööö nincs. De annak mi értelme van amúgy? exped nekem ha magam felé húzom az ALT gombot eléggé
Más. A T/D -nél minden alkalommal eddig benyomnom vagy kihúznom kellett az alt tekerőjét ha el akartam kezdeni a süllyedést. Más gépnél ha az MCP nél alacsonyabb magasságra tekerem mint a cruise a t/d nél elkezd magától süllyedni .Itt nem. Bug vagy feature?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
wolruf
őstag
válasz Korcsii #11082 üzenetére
Köszönöm a leírást, ha van egy kis lelkesedésem, megcsinálom Addig most jó ez ilyen ,,kollektív'' módon is Ha majd megveszem a JustFlight Bae 146-ot (nagyon szemezek vele megjelenése óta), akkor lesz ez igazán fontos. Most még elvagyok vele így.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #11070 üzenetére
Hát hallod Te okosabb vagy, mint Vágó István! Bemásolok egy videót, Te ránézel és megmondod, hogy FlyTampa Dubai??? Hát én köszönöm, hogy a barátod lehetek! Nagyon szép scenery és valóban furcsa ha ilyen jók az FPS eredények (mondjuk lehet 4 éves a konfigod, de azt tedd hozzá, hogy a NASA-tól vásároltad és egy 800 magos gépről van szó, ugye?)
Más. Én nagyon szeretem a történelmet és most találtam egy érdekes videót. Erich Honecker "Air Force One" gépéről van szó. Az idősebbek tudják is, hogy ki volt ő ill., hogy mi volt az az Interflug. Ami érdekes, hogy a gépe egy szabadtéri múzeumban áll és így az Il-62-vel egy vitorlázó repülőtéren kellett a pilótáknak leszállnia. Na ez az az érdekes momentum, amit miatt beteszem ide. Nézzétek meg, hogy hogy megemeli a gép orrát amikor végre leteszi! És a reverse mennyi port vihetett be a hajtóműbe?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
wolruf
őstag
válasz Korcsii #11109 üzenetére
Én is köszi a tippet Végignyálaztam a manualt, de már a tutorial flight is elvérzett
Van egy Legacy-m is (szintén megvett, még kis jetes időszakomból), ott is elvérzek a computer programozásánál. Komolyan mondom, szerzek egy pilótát, hogy oktasson már ki rendesen(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #11153 üzenetére
Szombaton jöttem haza Alaszkából és 2x (kettőször!) volt SUP ellenőrzésem. Az egyik még Moszkva környékén, a másik meg Finnország felett pedig itt már kemény forgalom volt.
Én soha nem hagytam ott a gépen online (pontosabban 1x Spanyolország felett mert elmentem fürdeni olyan 6-8 éve, kaptam is egy 24 órás tíltást, azóta soha többet), de én úgy gondolom az elmúlt fél-egy év tapasztalata alapján, hogy az otthagyás már esélytelen, engem minden 2. repülésemnél ellenőriznek.
Persze az is lehet, hogy nem SUP van sok, hanem az én nevem gyanús, ezért ellenőriznek ilyen sűrűn!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Politika
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Windows 11
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen