- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- PlayStation 5
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Munkas
aktív tag
Akkor ez lesz a megoldás. Bordeless-re állítotam, úgy olyan, mintha full screen-en lenne (nincs csík a fejlécből), de mégis gyors a váltás.
Nézegettem egy darabig, és úgy tűnik a képminőség is meradt. Bár ekkora felbonátsánál már lehet, hogy nem is látom a kölönbséget (valmi mintha más lenne, de nem vagyok biztos benne). -
gabranek
aktív tag
válasz Munkas #44901 üzenetére
Borderlessnél nekem a fekete szín átvált valami szürkés árnyalatra és baromi ronda. Visszaváltok fullscreanra és megint fekete a fekete.
Harcolgatok, próbálok összerakni egy krait mk2-t bounty huntingra. Elkezdtem mérnökölgetni (eléggé összevissza, mint látható ). Kérdésem, hogy a shield generator és a hull milyen módosítást kapjon? Mert nekem kb. mindegyik használhatónak tűnik, kivéve a hull könnyítést. Gondolom azt inkább explo hajókon érdemes használni.
田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz gabranek #44902 üzenetére
Javaslatom a thermal resistant a pajzsra, és a 3 booster meg legyen resistance augmented.
Hajótestnél nem teljesen elvetendő a könnyítés, mert az is javít az értékeken, csak nem olyan mértékben mint egy heavy duty, de cserébe sokkal mozgékonyabb lesz, és nagyobbat ugrik.
Felfedező hajón meg éppen hogy a heavy duty a nyerő, mert arra eleve nem teszünk semmilyen plusz páncélt, és az alap váznál semmilyen tömegmódosítás nem érvényesül, csak a mérnökölés pozitív hatásai. Hogy ez miért van így az rejtély, de mindenesetre örülünk neki.Alt-tab témához: az elején nem írtam, de a teljes elsötétülés nálam is van a gyengébb gépen amikor hang sincs.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44903 üzenetére
Tehát ha az explo Anacondámon, ami most ugrik 55Ly-t, a hullra dobok heavy duty módosítást, az nem fogja csökkenteni az ugrótávot? Ez így nekem nagyon furi, de ha így van, annak csak örülök.
田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz gabranek #44904 üzenetére
Bizony. A linkeden nem tudom módosítani, de ha megnézed pl EZT a hajótervező oldalt, itt gyönyörűen látszik. A kis villáskulcs ikonra kell kattintani a mérnököléshez, és láss csodát: se a hatótáv, se a tömeg nem változik, csak ha valamilyen plusz páncélzatot is felpakolunk előbb.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Diopapa
addikt
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Munkas
aktív tag
válasz gabranek #44902 üzenetére
Én nem vagyok nagy harcos, de hajókat építgetni szeretek. Páncélból szerintem elég a ligtht heavy-duty-ra mérnökölve: könnyebb hajó -> nagyobb mozgékonyság. Nem szoktam páncélokat meg modulmegerősítéseket tenni (human NPC-k ellen), mert ha már a hull-t lövik, akkor úgyis célszerű odébb állni. Shield kell jó thermic resistence-el. Az üresen maradó helyekre meg inkább cell bankokat, és akkor mindegy milyen az energipajzs alatt a vas.
Az mkII-ből én thargoid vadászt csináltam. Mert oda viszont kell a páncél és mindenféle megerősítés (főleg nekem, aki gyakran bekapja a korrozív támadást), ezért jól használható a sok modulhely rajta. De annyira, hogy még moduljavítót, meg hullszerelő limpetet sem tettem rá, csak nőjön a hull ereje meg a páncélvédettsége. -
gabranek
aktív tag
válasz Munkas #44907 üzenetére
Akkor inkább cell bankot tegyek fel a hull reinforcement package helyett?
Azon gondolkodok, hogy kéne vennem még egy accountot, mert szívesen elmennék explorerkedni hosszabb útra is, csak 1-2 nap felfedezés után rámjön, hogy szívesen csinálnék most kicsit mást. Lövöldöznék, vagy bányásznék. De több ezer fényévre a lakott területektől ez elég kivitelezhetetlen...ilyenkor szoktam megfordulni és visszaugrálni a bubiba
A két acc között tudok kreditet átadni?
Esetleg materialokat?田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz gabranek #44908 üzenetére
Nem vagyok híve semminek ami ki tud fogyni (kivéve persze ami a hajó üzemanyagtartályából nyeri az energiát), ezért én inkább Guardian pajzserősítőket használok SCB helyett is.
Két pilótára elaprózni a teljesítményt nekem nem jönne be. Csak a plusz energiapötty miatt van második fiókom. Ha felfedezek, akkor az van, nincs sírás.
Pénzt átadni még úgy-ahogy megoldható (valami nagyon drága cuccot megveszel, kiszórod, a másikkal összeszeded és eladod), materialt sehogy sem.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44909 üzenetére
Guardianból nekem semmi nincs unlockolva, szerintem egy ideig nem is fogom rászánni magam, hogy begyűjtsem őket...túl macerás. A mérnököléshez való mati gyűjtést is a hátam közepére kívánom sokszor. Az ilyen dögunalmas, de mégis kötelező jellegű farmolós dolgok tudják elvenni a kedvem egy játéktól. Érdekes amúgy, mert pl. bányászni meg szeretek, pedig ott sem kell infarktust kapni. De mégis más érzés amikor leadom a rakományt és 50-100 misivel vagyok vastagabb
田中れいな
-
ToMy_
tag
Sziasztok kapitányok,
Krait MKII jó lesz nekem?
- ASP Explorerről lépnék feljebb
- allround felhasználás, átszerelgetéssel
- néha bányászni, néha ügyintézni, néha kevés utast messze vinni, néha felfedezni
- egyelőre mérnökölés nélküli komponensekkel
- a mérnökölést beindítaniMi a META most a középkategóriában?
-
Peppo
őstag
Nem nagyon tudsz mellényúlni vele, az a hajó túlságosan is el lett találva. Kisebb kompromisszumokkal nagyjából mindenre jó. Gyors, jól fordul, fér rá fegyver is bőven, de lekönnyítve ugrándozásra is nagyon jó tud lenni. Szállításra ill. bányászatra inkább Pythont vennék, a plusz egy 64 tonnás modulhely miatt, de a Krait II is remekül használható erre. Ha később bogárvadászatra indulnál, arra is fel lehet szerelni.
Én is így vagyok vele. Biztos meg lehetne szokni, de egyelőre nehezen tudom elképzelni, hogy így irányítsam a hajót.
-
gabranek
aktív tag
Akit érdekel, magyar idő szerint ma este 21 órakor élőben lesz a marsra szállás:
https://www.youtube.com/watch?v=gm0b_ijaYMQ&ab_channel=NASA[ Szerkesztve ]
田中れいな
-
Munkas
aktív tag
Combat ship build gondolatok
Majd a profik kijavítanak, mert én keveset harcolok (ha már van egy jó hajó, akkor kicsit sablonosnak érzem).
Azt vettem észre, hogy minden hajó kb. a saját súlycsoportjában effektív (NPC-k ellen). Kicsik a kicsik ellen a legjobbak, mert a nagyok pajzsával nem bírnak kis méretű fegyverek, hiába a számszerűnek jónak tűnő damage. A nagyokon meg hiába a sok nagy fegyver arányaiban nem lesz nagyobb a sebzésük, hiába megy át a lövedék az ellenfél egész hajótestén, és a kicsit könnyebben kimozogják őket. Ezért univerzális combat shipnek a közepes hajók lesznek jók.
Én a Fer-De-Lance-ot választottam, mert mozgékonyabb, mint a mint a legtöbb közepes hajó így a kis ellenfelek ellen sem kell túl sokat forgolódni, és van rajta Ultra méretű hardpoint amivel a nagy páncélozott hajók kilövése sem tart túl soká. Így a Vipertől a Cutterig bármit le lehet szedni vele viszonylag rövid idő alatt. A közepes hajók meg nyilván pikk-pakk megy.
Nagy hajók ellen mkII-vel (de bármely mási közepes hajóval is), azért sokáig kell nézegetni, hogy mennyi maradt még az ellenfél hulljából, mire felrobban. Azokat pedig darálni kell, mert azokból jönnek a jó cuccok a mérnököléshez. Ha csak a pénz számít akkor jó a Krait. Talán még jobb is.
Az FDL hátránya, hogy kevés az optional modul hely (FSD booster, fuel scoop nagyobb raktér és hasonlók már csak más modulok kárára férnek be) és a kicsi az üzemanyagtank, de ezek nem igazán hátrányok, hiszen harchoz nem szokás messze utazni. Meg kalózkodni sem túl jó, de azt még nem is próbáltam.
A fegyvereket úgy kell összerakni, hogy legyenek amik sok energiát kérnek és kevés hőt termelnek, és olyanok is amik sok hőt termelnek, de kevés energiát kérnek. Így lehet maximálian kihasználni a power distributort (azt charge-ra kell mérnökölni) és a hűtést. Célszerűen kis lézerek a pajzsok ellen, mert ott úgysem számít az átütőképesség, csak a sebzés. Meg nagyobb kinetikus fegyverek, amik majd a hajótest és/vagy a modulok kilövéséhez kellenek. De nyilván lehet egyszerre is használni őket.
Az, hogy ezen belül milyenek legyenek a fegyverek a vezetési képességektől függenek. Lézerekből a beam üt a legnagobbat, de a pulse messzebb visz (nagyobb távolságban kezd csökkenni a sebzése), hasonlóan egy frag cannon óriásit sebez, ha jól betalál, de nagyon közel kell menni.
A fix fegyverek nagyobbat ütnek, de én nem vagyok egy nagy ász, ezért gimball cuccokat használok, mert ha kell azokkal jól lehet direktben is lőni, pl. ha chaffol az ellenfél. A turret meg a lámáknak való. Thargoidok ellnen még OK, de kalózok ellen csak unalmassá teszi a játékot: sokat nem kell csinálni, csak várni, hogy a tornyok lőjenek, de kis sebzésük miatt jó sokat.
Persze hajó mérettől is függ miket aggatunk fel. Kis mozgékonyabb hajókra lehet kis lőtávú merev fegyvereket tenni (és kell is, mert amúgy alig lesz sebzés), a nagy lomha dögökre meg azért kellenek tornyok is, mert a kis hajóknak nem tudnak utána fordulni.
De ez már messze vezet (én a fél redditet kiolvastam és még most is vannak homályos részek). Ha közepes hajóban és közepes képességű játékosban gondolkozunk, akkor pulse laser (egyet focusedre és Scramble Spectrum experimal effcete mérnökölve) és multi cannon (corrosiv shell experimal effcete mérnökölve). A többi fejlesztés a célzó képességtől függően focused, vagy overcharged. De lehetőleg mindet egyformára, hogy be lehessen tanulni egy optimális lőtávra forduló harci taktikát. -
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44909 üzenetére
Guardian cuccokból még nekem is csak az FSD booster van meg. De a pajzs erősítő tűnik még hasznosnak. A többi már nagyon spec. Ma lesz meg (remélem meglett) a prizmatic shield, akkor majd átdolgozom az FDL-t és harcolok kicsit.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #44915 üzenetére
"Ezért univerzális combat shipnek a közepes hajók lesznek jók."
Azért ez erősen szubjektív dolog. Nekem pl. a nagy hajók, elsősorban a Corvette, sokkal jobban bejöttek erre a célra. Az ok egyszerűen a tűzerő. Közepes és nagy hajók is pillanatok alatt olvadnak el általa, és a kicsiknek sincs sok esélyük kimozogni őket, mert ha csak egyszer is be lettek célozva, akkor végük. A Corvette ráadásul elég jól is fordul. Sajnos a többire ez már nem igaz. Az Anaconda még csak-csak, de a Cutter és a T10 szörnyű ebből a szempontból. Bár rammingra a Cutter brutális.
Még inkább nagy hajóra szavaznék, ha materialt is farmolnék közben. Limpet controller még csak nem is kell sok, de limpet annál több. Úgy hullanak, mint a legyek. Esetleg még a Python-Krait II testvérpár valamelyike, mert ezekbe elfér egy nagyobb raktér is.
Guardian Shield Reinforcement valóban jó cucc, de kb. az összes guardian modult érdemes kiszedni. Összesen van 6, egy délután alatt megvan. PP és distributor jól jön, ha nem akarsz mérnökölni, de az alap moduloknál jobb kell. A pajzs erősítő jó dolog, és a többi is hasznos lehet, ha pl. bogarászó hajót építesz. Az FSD booster meg kb. kötelező. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
Csatlakozok.
Korvett full beam, a huge HP-k fixek. Egy kis hajó csak egy-két pillanatra kerüljön a sugár útjába, már el is füstölt. Ha meg nem chaffol épp, akkor az S-M-L célkövetők is elintézik. Persze ez PvE-re igaz, mert az NPC-k nem nagyon manővereznek úgy hogy mindig mögöttünk vannak, mint egy pro játékos VR+hotas kombóval.
Pajzs szempontból a legdurvább NPC a Cutter a CZ-kben, el sem tudom képzelni, hogy bármilyen más felszereléssel hogy lehet levakarni róla. Teljes össztűz a beamekkel is eltart egy darabig, mire leválik.
Guardian cuccokat nem is értem hogy lehet NEM megszerezni egy menetben. Ha már kimentünk a helyszínre gyűjtögetni, ki az aki nem tölti fel az összes material tárolóját csurig?https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Munkas
aktív tag
A Corvette a számok alapján nagyon jónak tűnik. Én is tervezek egyet csinálni már jó ideje, csak betettem elé a Cuttert, az meg inkább bosszantó harcban, bár lehet, hogy csak más stílusban kellene játszani, viszont bányásznak az a legjobb. A Corvettet a nagyobb bogarak ellen gondoltam, mert azoknál a csak a számok számítanak, nem kell agyalni a resistenceken, boostokon, és a fegyverek sziergiáin.
A limpet elfér még az FDL-ben is. Azt nehéz lenne egzaktul leírni, hogy kell kilőni egynél többet belőlük, hogy nem fogyjanak, de általában csak összeakadnak és egymást veszik fel. Én úgy vagyok vele, hogy limpet majdnem olyan mint a lőszer, ha nagyon kell, akkor lehet csinálni. Asszem’ 10 vas és nikkel. Most épp azért megyek bányászni, mert elfogyott, és ott ezek a fő melléktermékek.
Harcolni combat zone-okban szoktam, mert a nagyobb hajókon vannak a jó cuccok. Ma jött meg az új joystick, jobban megy vele a hentelés.
Megvan a prizmatic shield is. Azt olvastam róla, hogy lassan tölt, de nem. Lehet, hogy mégis Fast charge-ot kap, ha eljutok vele a kínai csávóhoz. Estleg Multi Wave? A PP elbírná. Különösen, hogy azt meg egyel túlhúztam, így kicsit melegszik a rendszer, de meg lehet szokni, legalább kevesebb fogy a MC lőszerből :) -
Munkas
aktív tag
válasz gabranek #44917 üzenetére
A beam lézereknek kell a legtöbb energia, de azok is sebeznek a legnagyobbat (a melegedés is náluk a legnagyobb, de ez a lézereknél nem szokott baj lenni). A pulse lézer kb. a fordítottja. A burst meg a kettő között.
Pajzs ellen a beam a jó, viszont a pulse-nak jobb a piercingje. Így az többet ér, ha már nincs pajzs, és van armor az ellenfélen (az NPC-ken van). A kettő (pajzs vs. hull) eredőjét kell végig gondolni. Meg persze a hajót is. Az mkII-n nagy a PP és a PD is, arra ideális a beam laser.
Meg a pilótát is :) Én az FDL-en pulse lézereket használok, és most már kezdek jó lőni, ezért áttértem overcharged modokra. -
Peppo
őstag
válasz Munkas #44920 üzenetére
Cutter szarul fordul. Ha ezzel meg tudsz barátkozni, akkor lehet használni. Először én is lövöldöztem vele, de aztán a bányában végezte. Ott most is jól elvan.
Limpetből azért jó a sok, mert ha egy van kint, az száz év alatt szedi össze a cuccokat, így aztán min 4 darab nekem szokott lenni. De eleinte 8 is volt. És mivel kb. minden közepes vagy nagyobb NPC hajón van PD, a limpetek hullanak is rendesen.
Lehet őket szintetizálni, csak általában sajnálom érte a materialt, ha csak fél percig élnek, ill. nekem sokszor bugos ez a része, és hiába gyártom le a limpetet, nem hajlandó őket elindítani.
Prismatic tényleg lassabban tölt. Ez egy alap modul esetén nem annyira látványos, de ha már fel van tuningolva, plusz boostereket is kap, akkor tényleg akár 10 perc is lehet egy újratöltés. Legtöbben thermal fejlesztést tesznek rá, én inkább a reinforced mellett szoktam dönteni. Bár van ilyen is meg olyan is. Aztán boosterből kap még mindenféle resistet, ami kell neki. De ez is ízlés dolga.Annak idején én sem egy körben hoztam el a hat modult. Akkor még elég sokat bénáztam az SRV-vel, aztán kicsit meg is untam a dolgot, ráadásul valamelyik tároló tele is lett, így hazamentem. Végül kb. 4-5 menetben lett meg az összes elérhető guardian cucc.
Próbáltam annak idején full beam Cuttert. Igazából tetszett, bár a hullt azért tényleg lassan szedte. De az vicces volt, ahogy a pajzsukat mintha elszívta volna róluk egy pár másodperc alatt. A kisebb hajók meg el is tűntek, mire egyszer kimerült volna az energiatároló. Én mondjuk full gimballed lézerekkel mentem. Cutterrel kicsit perverznek éreztem volna a fix lézereket.
-
duvi
nagyúr
Ask Your Planetary Tech Questions! Ma este 19:00 UTC
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Azok voltak a szép idők, amikor az erőmű kilövésétől felrobbant az egész hajó. Megszámolhatatlan anakondát adtam át az enyészetnek úgy, hogy a beam össztűz pillanatok alatt leolvasztotta a pajzsát, utána a kisebb célkövetőkkel ráállva a PP-re kihegesztettem belőle és bumm. Ez még pitonból is simán működött. Most meg mi van?: 0%-ra amortizálva is lazán harcolnak tovább mintha mi sem történt volna...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
gabranek
aktív tag
Tegnap megjött az x52 pro-m hát mit mondjak piszok furcsa a gázkart használni, de azért menni fog. 2 órán keresztül próbáltam személyre szabni a gombkiosztást.
Aki ilyet használ attól kérdezném, hogy a Joy_31 gombot sehogy sem bírom működésre bírni az Elite-ben, pedig alapból a boost-ot is arra bindeli a játék. Maga a gomb működik kint a windowsban.
A másik furcsaság, hogy a gázkaron a ledek nem égnek alapból, csak ha a vezérlőpult -> eszközök alatt megmozdítom a joy ledjeihez tartozó bármely beállítást. A boton lévő ledek alapból égnek a gép bekapcsolása után egyből.
Kezdek arra gyanakodni, hogy rossz drivert rakott fel a windows és az miatt van ez a két hiba.田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #44924 üzenetére
Az nekem sem tetszik, hogy egy 5%-ra lőtt hajó is kb. teljesen üzemképes, hogy a hp gyakorlatilag csak egy szám, de túl nagy jelentősége nincs addig, míg el nem fogy. Tudom, van fegyver a modulok birizgálására, de szerintem ennek magától kellene történnie attól függően, hol, mivel és hányszor találjuk el a célpontot. És persze e mellett a modulok direkt becélzása maradhatna továbbra is lehetőség.
-
Submarine
senior tag
Ezek a mai FC nevek "sem a régiek". Láttam már Trump2024-et is.
Nem kerültem még ebbe a helyzetbe, de ezt viszont át tudom érezni:
Főleg ha a túl sok ED miatt lépett le.
Nézegettem a két joy-os kiosztást, lehet tényleg nem hülyeség.[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz gabranek #44925 üzenetére
Én a t16000-el voltam így tegnap. Addig próbálgattam a gombok kiosztását órákon át, amíg maradtam a billentyűzet joy combo mellett. Épp gáz volt nálam is fő gond. Gondotlam berakom a régi joy-t gázkarnak, de annak csak harcban lenne értlme, így aztán az F1-F8 gombokból lett digitális gázkar Bár még a tűzgomb felett is a kis digitális joy-ra is kioszottam a gázkat szerepét, így a lehetőség megvan. Ha megszokom marad, ha nem, akkor manőverező hajtóművek kerülnek rá.
A Win-ben én úgy keztem, hogy elindítottam a joy.cpl -t (be kell írni a keresőbe aztán ha bedobja és lehet indítani, valahol megvan a beállításokban is, de nagyon körülményes, sose taláom meg, ezért direktben futtatom), ott látszik, hogy a Windows mit minek lát és rendesen működik e. Meg elsőre könnyebb volt átlátni a gombok elrendezésének logikáját. (Lehet még vele vele klaibrálni is , de ezeknél a cuccoknál annak már semmi értelme.)
[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44924 üzenetére
Akkor azért szeretnek sokan modulokat célozni. Én még kb. sose csináltam, mert tényleg olyan D&D szerű a harcrendszer, csak itt nem TACO meg AC van, hanem pircing és armor. A pajzsnál meg semmi, ott ha a jitterbe beleesik a célpont, akkor megvan a sebzés.
-
Munkas
aktív tag
válasz Submarine #44927 üzenetére
Lehet, hogy az alábbi két srác közül valamelyik
Pont a napokan futottam bele valhol, hogy erről polemizálnak. Gyorsan át is küldtem pár jó mondást a feleségemnek (ezért volt ez kéznél). De neki nem tetszett annyira. Azt írta vissza, hogy "Te négyig is lent tudsz maradni "In a vast and empty universe, loneliness is the greatest barrier that an intrepid spirit could encounter. Your only release from this maddening silence is around 9:30 PM when your wife drops in to say "Are you coming to bed or not?"
The classic response "yeah, I'll be right there" (plays till 2am)
-
Munkas
aktív tag
Elkezdem összerakni a Corvettet. Már játszok vele pár órája, és tényleg jól szerelhető hajó. Még nem mentem vele semmit , de szinte az összes pénzem (közel 1 Mrd) elment rá. Meg nyersanyagokból is kel neki jócskán, abból se sok marad. Úgy látom össze fog jönni a balance az alkatrészek között. Az FSD-től vártam egy kicsit többet, de ez tényleg nem számít egy fighternél.
-
gabranek
aktív tag
Többször belefutottam az alábbi szituba, ez normális?
Felveszek egy winges küldit egy nevesített kalóz levadászására (expert vagy master). Belépek a rendszerbe és a nav beacon szkennelése után mutatja a helyét. Miután ott kiugrok sc-ből meg is van a delikvens. Egyedül van az Anaconda, wanted és mission target jelöléssel, és nem írja, hogy wingben lenne.
Elkezdem lőni és szépen haladok is a pajzs lebontásával, már a hullt lövöm szinte, amikor a semmiből előugrik 4-5-6 kalóz és nemes egyszerűséggel szarrá lőnek.
Egy magányos Anacondát simán szétcsapok, de a +4-5 haverjával már nem tudok mit kezdeni. Honnan kerülnek elő a haverjai?田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44933 üzenetére
Nekem azonnal, ahogy lőni kezdem elő szoktak ugrani a haverjai.
Sajnos ez egy ilyen szakma, vannak nehéz célpontok. Ha nincs valami agyontuningolt nehéz hajód, ami kibírja ezt, akkor kb. az a lehetőséged marad (a lelépésen kívül), hogy nagyon gyorsan kilövöd a Condát, aztán elhúzol. Lehet ramminggal is próbálkozni, mert amíg nem lövöd, csak "véletlenül" tízszer nekimész, nem veszi támadásnak. Aztán, mikor már nem sok van neki, szét lehet lőni, és elugrani.
De pont az ilyen esetek miatt érdemes tartani egy nagyon komolyan felszerelt nagy csatahajót. Conda, Corvette, Cutter tökmindegy, csak bírja a strapát.
-
buke
tag
Sziasztok! Wake scan használatakor, amikor az elugrott NPC hajó után ugrom a szomszéd rendszerbe; ott hogyan folytatom a keresést, mert én nem látom a "nyomát" sehol, azaz a kilépési ponton sem a csillagnál--ahová én is beérkezem utánna--és sc-ben sem látom repülni. Kb. 6-8 próbát csináltam. Elmentem a nav beacon-hoz is. Igyekszem minél hamarabb oda ugrani én is.
A cél az lenne, hogy amennyiben nem anarchia rendszerben találok egy NPC hajót, amiben LTD van azt más anarhchia rendszerbe ugrasztom és ott már büntetlenül meglophatom. Ugyanis vannak olyan nem anarchia rendszerek ahol minden más feltétel adott a kalózkodáshoz. -
Peppo
őstag
válasz gabranek #44935 üzenetére
Kb. két ugrásnyira van onnan a HIP 8758-HIP 8444 páros, hasonlóan ranghúzásra használt hely. Előbbiben van Coriolis, oda le tudsz parkolni egy nagy hajót.
Rammingnál pajzson mindig négy pötty legyen, főleg, ha nálad nagyobb hajót akarsz kiütni! A pajzsveszteséged még így is jelentős lehet. Remélem, a pajzs és a boosterek is húzva vannak!
-
gabranek
aktív tag
Ó, engem nem zavar ha nehéz, sőt azért vettem fel ilyen küldetést is, hogy legyen egy kis kihívás a kacsavadászat közben Csak kicsit felszaladt a szemöldököm amikor megjelent ez a 4-5 kései huligán. Eddig hol voltak? (Biztos elmentek borért és ugye visszafelé azért meg kell kóstolni, nehogy átverjen a kocsmáros ).
Peppo #44937:
Nem fullosan, de már elég szépen állok a mérnököléssel a Kraiton. Már hallottam a rammingról, de tudatosan még nem próbáltam. Kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.田中れいな
-
duvi
nagyúr
válasz gabranek #44939 üzenetére
Szándékosan így van megírva script. Amikor beugrasz/beugrotok a célpontra, akkor valójában ő csak a csali. Ennél a küldinél mindig jön erősítés, ami sokkal nagyobb kihívás, mint maga a célpont. Nagy tűzerő kell, hogy a lehető legrövidebb idő alatt kilődd a célhajót. Ha elhúzódik a harc, akkor könnyen rebuy screen lehet a vége.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Csak egy ősi videót találtam, és ennek is pont akkor van vége, ahol a te problémád kezdődik, szóval lehet semmit sem fog segíteni... Neki a másik rendszerben a Contacts listában egyből ott van abból a hajótípusból egy példány, amit üldözött, és nyilván az lett a konkrét célpontja is.
gabranek: az első kérdésedből kicsit az jön le, mintha kevernéd hogy mit jelent itt az hogy "winges" küldetés. Ha nem így van akkor bocs. Szóval nem attól az, mintha a célpontnak muszáj lenne az első pillanattól kezdve kísérőkkel körülvennie magát, hanem azért van ez a kategória, mert több játékosra van belőve a nehézség. Ez persze automatikusan maga után vonja azt, hogy a célpont is wingben lesz, mert egy hajó önmagában nem lehet olyan brutális, hogy azt 4 CMDR ne tudja szétkapni egy percen belül. És ahogy a többiek mondták, teljesen normális ügymenet az, ha a társai csak akkor ugranak le hozzá SC-ból, amikor ő leadja a vészjelzést, mert megtámadták. Egyébként valóban el lehet őket intézni egyedül is, de az tényleg csak 5-ös szintre mérnökölt A kat. shield- és hulltank hadihajókkal megy, vadásszal-NPC pilótával stb.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
buke
tag
válasz [HUN]NIMROD #44941 üzenetére
Köszi, igen nálam a scannelés után nem teszi ugrási célpontra a rendszert egyből, nekem kell kikeresni a listából, ez is idő. Egyébként én is sc-ben kerestem a célpont csillag környékén. Persze lehet későn, de akkor is kellene egy másik high nyomnak lennie ami a következő ugrásának a nyoma.
Egy érdekesség még, ha valaki úgy dönt ,hogy wingben megy kalózkodni npc bányász hajókra készüljön fel, hogy a zsákmány hajó 0% -ra szétbombázott hajtóműve ellenére, --- amikor a másik játékos is kilép a kifosztás színhelyére a normáltérbe ---, hirtelen feltámad poraiból és rögtön elugrik Nekem 2-ből 2x ez történt.[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
"...kellene egy másik high nyomnak lennie ami a következő ugrás..."
Ebben nem vagyok biztos, két dolog miatt:
-van egyáltalán (NPC) high wake nyom SC-ban?... Most egy kicsit krúzoltam, és senkinek nem volt kedve onnan ugrani, csak low wake-ek sorjáztak. A 17-0 arány elég gyanús, itt untam meg.
-ha eleve attól tartasz, hogy lassan követed, akkor az is lehet hogy már a következő nyom is elenyészett, azok sem a végtelenségig maradnak meg. De nem hiszem hogy egy csillag kijelölés olyan hosszú lenne, hogy azalatt ő képes teljesen eltűnni.Most azt is kipróbáltam ami a 2015-ös videóban történt, követtem egy Orca-t, és nekem a sráccal ellentétben és hasonlóan hozzád nem volt semmi a célrendszerben. Szerintem valami módosította azóta a dolgokat, és ez már nem működik. Ez elég nagy baj, mert így a WS kb használhatatlan. Gondolom a küldetéseknél LÁTSZÓLAG működik, mert ott a felvett küldi okozza azt hogy a célpontunk rögzítve van a transactionsnél, és emiatt tudja újra leszülni, mert megvannak az adatai. Egy random NPC teherhajót/utasszállítót/bármit nem jegyez meg. Ugyanezért lehet az is, hogy CMDR-eknél is úgy tűnik mintha jó lenne, mert az ember tényleg ott lesz, ez esetben ő maga a garancia, nem kell a játéknak számon tartania az entitást.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
Ha minden igaz, holnap kapunk egy új Odyssey streamet.
-
raymi16
tag
Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Újszerű, nagyon szép, független Huawei P smart 2019 DS eredeti dobozával eladó!
- FET-es Dual-Mono dupla toroid tápos végerősítő/végfok. Gyakorlatilag 2 monoblokk egy házban! 2x75W!
- DJI Ronin MX Part 1 Remote Start/Stop távindító
- Galaxy S22 5G Dual 128GB Rózsaszín
- Intel i5 11400 processzor elado gyari hutovel dobozaban