- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- PlayStation 5
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz raymi16 #44950 üzenetére
Senki sem meri megmondani a nagyfőnöknek, hogy a különlegesen széles álla még előnytelenebb ezeknek a nyomorék billentyűzetbe épített kameráknak a képén
A küldetés meg elég gyengusz. Nem értem, minek kellett a hajóval felszállni, aztán újra le. Nem baj, csak legyen meg az 5. elit rang meg az összes fegyver/páncél/stb, utána nem sokat fogok gyalogolni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
42861
senior tag
válasz raymi16 #44950 üzenetére
Elég faszányosan néz ki, főleg az új bolygófelszín. Bár mutathatták volna végig a landolást. Vajon lesz felhevülés effekt a légkörbe lépéskor?
Ez a gunplay viszont... rém gagyi. Esetlen.. olyan nyomorult az egész mozgás. Mintha egy 30 éve PC-n játszó először játszana kontrollerrel. Lehet, hogy azzal nyomták?
Pár fejlesztőt kölcsönözhetnének a CoD/Battlefield csapattól, hogy hogy is kell normális gunplayt lefejleszteni.
Remélem nem marad így és ez még csak nagyon alpha. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
Biztos hogy mind kontrollerrel nyomták, látszik a mozgáson hogy senki sem egerezett. Azért úgy mindjárt életszerűbb lesz. Azt nem bánom, hogy nem csinálják olyan túlpörgetettre mint manapság az FPS-eket. Pedig itt aztán bele lehetne magyarázni hogy a sci-fi hi-tech miatt futkároznak ezerrel meg ugrálnak mint egy szöcske.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
ooooobi
senior tag
A bolygófelszin, meg a belsö nézetes rész tetszik. Maga a küldetés olyan mehh. AI nagyon butának tünik, meg kívülröl nézve a karaktereket fura a mozgásuk, kicsit csúszkálnak is a talajon. Jó tudom ez alpha, meglátjuk a végleges milyen lesz. Nekem egyelöre csak akcióban behúzós.
https://steamcommunity.com/id/ooooobi/
-
Bio_Robot
újonc
Gondolom azért kellett a hajóval felszállni, aztán újra le, mert a riadó miatt lezárhattak minden dokkoló állomást.
A terepen pedig nem akadályozta semmi a beszállást a hajóba. Ez csak az én tippem, egyáltalán nem biztos. -
gaben71
senior tag
Sziasztok! Korábban már játszottam az Elittel, nem vagyok teljesen kezdő. Volt segítségem, akinek sokat köszönhetek, de az utolsó alkalommal amikor játszottunk, olyan stilust használt ami nekem nem tetszett, azóta nem is léptem be a játékba. (kb. 1 éve) Pár napja ismét elkezdtem foglakozni vele, természetesen ismét jó lenne segítőkész ember. Igen látom van rengeteg leírás a témában, de ezekben a legritkább esetben találom meg a választ, (nem értek angolul) Kérdéseim: Van itt olyan játékos akinek nem esik nehezére segíteni? Gondolom használtok Discorodot, vagy valami hasonlót? Mi kell a naprendszerbe való belépési engedélyhez. Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Gaben
-
duvi
nagyúr
válasz gaben71 #44958 üzenetére
Szia!
Van egy Téma összefoglalónk, ami már régen lett frissítve, de így is sokat segíthet. Pl. az említett Sol permithez (belépési engedélyhez) is találsz infót, a Reputáció és Rang oldalon. A hasznos linkek szekcióban - többek között -megtalálod az ED magyar nyelvű wiki oldalát, amit mind a mai napig frissít az EDHU közösség. Szintén a hasznos linkek között találod az EDHU saját Discord csatornáját, ahol beköszönés után beállítjuk az ottani jogosultságodat. Ezt a csatornát kizárólag a hazai ED játékosoknak hoztuk létre. Itt is kérdezhetsz, illetve társakat is kereshetsz a közös játékhoz. -
orientcx
őstag
Valaki tudja, mi zajlik itt? A launchernél a play helyett egy install menüpont van, ami totál halott.
Vagy nektek megy?u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
-
mojito75
csendes tag
Sziasztok,
a Guardian küldit lehet/van értelme wingsbe csinálni?
Ha végig gondolom, akkor nem igazán. De cáfoljatok meg, ha nem így van, mert élvezetesebb lenne haverral végigtolni.. -
zolee0307
őstag
Sziasztok!
Érdemes még beruházni az odyssey deluxe kiadásába? Mert valahol mintha azt olvastam volna nyílt lesz az alpha.
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
Peppo
őstag
válasz mojito75 #44965 üzenetére
Wingben nyilván szórakoztatóbb, és gyorsabb is, mert úgy a sentinelek pillanatok alatt hullanak. És 1-1 blueprintet mindketten ki tudtok szedni, csak a pilonokat kell újra aktiválni, de akkor már a másodiknak nem kell levadásznia a sentineleket.
Persze, ha nem csak egy blueprintet akartok fejenként, akkor mindezek után már kelleni fog egy reset, ugyanúgy, mintha szólóban mennél.
Ja és még persze hátrány az, hogy így kevesebb material jut fejenként. De arra úgyis vannak gyors módszerek, ha pl. guardian tech componentet akar valaki farmolni, vagy valamelyik pattern data-t.
-
duvi
nagyúr
válasz zolee0307 #44966 üzenetére
Szia!
Én úgy tudom, hogy az alpha csak a Elite Dangerous: Odyssey - Deluxe Alpha Expansion (Pre-Order) tulajoknak jár. A sima Elite Dangerous: Odyssey (Pre-Order)-ben nincs is benne. Ugyanígy a steames verziónál. -
gabranek
aktív tag
Nekem az Epic Store-on keresztül van meg az Elite. Az odessyt is majd onnan kell megvennem?
田中れいな
-
SpaceJam
aktív tag
Hi! Beragadáskor mi a teendő?
Egy felszerelt hajó eladásakor beragadt a játék és csak a főmenübe tudtam kilépni. Visszatöltéskor kibasz az űrbe, és ha újra leszállok a bázisra, akkor ott virít az eladandó hajó, majd eladáskor ugyanúgy megakad, és újratöltéskor mindig a legutóbbi system űrében találom magam.
Próbáltam azt is, hogy átszálldosok egy másik rendszerbe, és leszállok ott, majd kilogolok rendesen, de visszatöltéskor megint az űrben találom magam. Próbáltam azt, hogy veszek új hajót, beleülök abba, de akkor is megáll a töltéskor a játék.
Most várjam meg a csütörtöki resetet, az megoldja az ilyesmit? 2 napja nyomom a játékot, és jó lenne nem elveszteni a felszerelt ASP Explorer-em, ami nagyjából 20 millióban állt meg. Kereskedéssel 3 percenként keresek 4 milliót, és gondoltam, tolom ma kicsit, hogy megvehessem a Python-t, de szétfagy a játék, mert valamit nem képes értelmezni. És akkor ez egy jól kifejlődött, sok éves játék? Hm.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Ice_Man22
senior tag
Sziaszyok, ismertek tripla tricim hotpost os rendszer a bubiban? Jelenleg HIP13476 rendszerben banyaszok de itt csak dupla hotspot van.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Ice_Man22 #44974 üzenetére
Keresésem eredménye: https://www.reddit.com/r/EliteMiners/comments/hlfayu/found_a_triple_tritium_hotspot_370_ly_from_sol/
Bár nincs a bubiban, de csak egy köpésre a szélétől.
Ezzel meg lehet keresni olyanokat, ahol egy gyűrűben 3 van, de az nem garantált, hogy át is fedik egymást. Szinte biztos hogy nincs is ilyen bubin belül:
https://edtools.cc/hotspot?s=&m=Tritium&ms=3https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Ice_Man22
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #44975 üzenetére
Kosz szepen a valaszod a 370 ly ra levot megtalaltam ezek szerint meg megvan. Lehet tevedek de olyasmire emlekeztem, hogy a 3 as hotpostokat felszamoltak.
-
Peppo
őstag
válasz Ice_Man22 #44976 üzenetére
Az előbb kiugrottam oda megnézni. Ott egy rakás FC és a tripla hotspot is megvan.
A régi LTD tripla hotspotok lettek felszámolva, mikor bejöttek a carrierek. Illetve újraosztva, mert akkor megjelent új bányászható anyagként a trícium, így az összes hotspotot újragenerálták. A régi sláger helyek ezzel leértékelődtek, de lett helyettük bőven új.
-
SpaceJam
aktív tag
Vettem egy kulcsot (innen), amit aktiváltam a Steam-en. Eddig működött szépen a játék, volt a pár nap alatt pár gép kikapcsolás meg minden (mellesleg 3 nap alatt összeraktam 300 milliót és már lájtosan engineered Python-nal rohangálok). Most viszont, ha indítom a Steam-en keresztül a játékot, annak a launchere egyből belépőt kér.
Megpróbáltam a Frontier-es accot megadni, de kidobott a fejlesztő oldalára és ott azt írja, hogy nincs is megvásárolt kulcs. Persze ez hülyeség volt, hiszen a Steam kezeli a kulcsot. Mindent újraindítottam, de a launcher továbbra is belépőt kér.
Ha azt nyomom neki, hogy link Steam account, akkor kidob a fejlesztő oldalára és ezt írja:
ERROR CODE 500. A PROBLEM OCCURED. PLEASE CONTACT FRONTIER SUPPORT WITH DETAILS OF WHAT YOU WERE DOING AT THE TIME.
Ez összefügghet azzal, hogy csütörtökön van valamiféle maintenance? Vagy a vásárolt kulcsok közt lehet különbség? Vagy mi a szar? És miért nem képesek normálisan leírni?
Az biztos, hogy ez volt az utolsó olyan játék, aminek bármi köze van a Steam-hez, mert állandóan ilyen keresztbelinkelős problémákba akadok...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
gabranek
aktív tag
Kivettem a Corvettet, felszereltem és egész szépen haladok a mérnököléssel (Peppo utólagos engedélyével az övét másolom ...aztán majd a saját igényeimhez igazítom). Ez a hajó egy vadállat. Felvettem néhány expert, master és dangerous nehézségű kalózirtós küldit, de még csak meg sem tudnak karcolni. Aztán a nagy izgalomban véletlenül belelőttem egy clean hajóba és vanted lettem a küldit adó frakciónál és amikor akartam dokkolni, hogy leadjam a questeket, az egész állomás rámmozdult, de még így sem esett le rólam a pajzs. Sőt, második dokkolási kísérletnél megpróbáltam silent runningal beslisszolni az állomásra, persze nem jött össze, de legalább megtudtam, hogy silent running alapból ledobja rólam a pajzsot...de még így sem purcantam ki. 55% hullal sikerült elmenekülnöm, pedig aki élt és mozgott az engem lőtt
Az egyetlen negatívuma ennek a hajónak, hogy iszonyat kicsiket ugrik. Kb mint egy bedrogozott féllábú szöcske. Élmény volt 2-3 száz fényéveket menni vele, hogy mérnököljem. Egy idő után inkább transferoltattam 5-10 milla/útért a közelbe, én meg utaztam az explo hajómmal.田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44980 üzenetére
Felraktam valahova a Corvette buildet? Erre nem is emlékszem. Na mindegy. Használd egészséggel! Nem mondom, hogy optimális build, de én szeretem, és thargoid kivételével mindenféle NPC ellen hatékony.
Fullra húzva az a hajó tényleg szinte mindent kibír. NPC még sosem lőtte szét.
Olykor az ember rálő olyanokra is, akikre nem kellene. Érdemes eltárolni erre az esetre egy interstellar factor címét, hogy ott ki lehessen fizetni bonyodalmak nélkül.
FSD booster nem árt bele, ha távolabbra indulsz. Azzal már 25-30 körüli ugrásokra képes még állig felfegyverkezve is.
-
gabranek
aktív tag
Inarán nézegettem a ph! tagok hajóit, keresgéltem valami jó kis buildot a corvettnek, és a tiéd tetszett meg. Igazság szerint a neve fogott meg, ami illik is hozzá, mert akit ezzel seggbe durrantok az utána egy hétig nem tud ülni
nTom: vacillálok, hogy a következő lépés a prismatic shield vagy a guardian cuccok unlockolása legyen-e. Ahogy olvasgatok az utóbbihoz elég sokat kell farmolni és abból most egy kicsit elegem lett.
Lehet fogom az Anacondát és elugrálok coloniára a mérnökökhöz. Oda egyébként fullos material készlettel kell menni? Ha ott veszem észre, hogy valami hiányzik, akkor ott még tudom pótolni?田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44983 üzenetére
Igen, a neve tényleg találó.
Eredetileg full multi cannon build volt, de aztán, mikor haverral toltuk wingben, átszereltem. most van rajta 3 beam, és ezeken regeneration sequence az experimental. Ez ugye csak wingben lehet hasznos, ha te szólóban mész, akkor valami mást tegyél rá. Oda lehet, hogy jobb a long range - thermal vent páros, vagy ha van elég energia, akkor akár az overcharged - thermal vent is.
Guardianokat farmolni tényleg sokat lehet, de ha csak egy-két modul miatt mennél, az megvan egy délután alatt. FSD booster nagyon jó, főleg ilyen hajóknál, ahol a 15-ös ugrótávot tudja 25-re tolni. Az egy nagyon érezhető változás.
Colonián is vannak material traderek, de farmolásra azért jóval kevesebb a lehetőség. Természetesen mindent meg lehet szerezni ott is, csak nincsenek rá olyan jó helyek, mint "itthon". Szóval igen, érdemes megtervezni, mit akarsz náluk fejleszteni, és hogy mit pinnelsz, feltankolni materialokkal, és csak ez után elindulni.
[ Szerkesztve ]
-
gabranek
aktív tag
Egyenlőre Efficient - Oversized van a lézeren, mert féltem, nehogy megfőzze a hajót, de így pár harc után látom, hogy nincs szinte semmi melegedés. Úgyhogy szerintem át fogom tenni Overcharged - Oversized párosra. Meg energiából is van bőven tartalék.
Egyébként a fegyver párosításokat, hogyan érdemes használni harc során? Mert én most lézerrel bontom a pajzsot és amikor az leesik, akkor váltok multi cannonra. Tehát egy időben csak az egyik féle fegyvert használom. Vagy már a harc kezdetekor lőjem mindennel amim van?
田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz gabranek #44985 üzenetére
Ne tedd. A MC csak akkor ér valamit pajzs ellen, ha az incendiary hatást kérted rájuk, addig csak karcolgatja, nem érdemes pazarolni a skúlókat. Viszont a hajótest ellen mehet a lézer is a MC mellett, mert bár szintén kevésbé hatásos, de messze nem elhanyagolható sebzést okoz. Erre az a kivétel, ha a célpontnak mirrored surface hajóteste vagy hőellenálló fejlesztései vannak, de ezt nem lehet tudni.
A kolóniára meg már csak akkor érdemes az ottani mérnökök miatt elzarándokolni, amikor a bubiban lévőknél már mindent 5-ös szinten felpakoltál, és ekkor is csak kis finomságok miatt, semmi komoly változást nem fognak okozni. Azok igazából azért lettek odatéve, hogy az eltökélt kolónialakóknak is meglegyen minden helyben, ne kelljen emiatt visszajönniük.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44985 üzenetére
Pont a melegedés miatt érdemes valamelyik overcharged-ra tenni thermal ventet is. (akár az összesre is) Rengeteg hőtől megszabadít, csak figyelni kell, hogy tényleg el is találd vele az ellenfelet.
Általában az a helyes taktika, hogy lézer amíg van pajzs, aztán vagy váltasz multira, vagy lövöd mindennel, ami csak van, és úgy vered szét a hullt. Ezzel lőszert spórolsz.
Ha viszont ennek nincs jelentősége, mert csak 1-2 assasinationt csinálok, akkor én kezdettől lövöm mindennel, mert ott nem kell spórolni a lőszerrel, úgyis utána leszállok valahol, és az sem hátrány, ha szétlövöm az ügyfelet (ezt a szót valami fed kalóztól tanultam), mielőtt a haverjai lőnek szét engem. Mondjuk az is igaz, hogy nekem a kisebb multikon incendiary effect van. Egy kivételével, mert azon corrosive, de az ugye kb. kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44986 üzenetére
Nem tervezem, megmondom őszintén, hogy nem is nagyon tudnám kivitelezni. Nemrég beújítottam egy X52 prot és sajnos nekem nagyon nem áll kézre a "C" jelű másodlagos tűzgomb. Most úgy használom, hogy az elsődleges tűzgombot kicsit benyomva lövöm a lézert, majd teljesen benyomva lő MC-vel. A kettő egyszerre nem működik. Túl feszesre van hangolva a joy oldalkormánya (megtekerés), így ilyenkor a hüvelykujjamat is használnom kell, hogy stabilan meg tudjam tekerni a botot. Ha ezután a hüvelykujjam vissza akarom tenni a másodlagos tűzgombra, folyton beleakad a targetelés 8 irányú kerekébe, ami viszont a legapróbb érintésre is reagál...így folyton ledobom a célpontról a kijelölést Azért a Thrustmaster flightX után nagy előrelépés az X52, de amennyivel drágább, annyival nem jobb.
Peppo: Most úgy csinálom, hogy a Bunda rendszerben az összes frakciótól felveszek egy olyan küldetést, ami 30-50 kalóz irtását irányozza elő. Mindegyik a szomszédos rendszerbe szól, ahol sajnos nincs semmilyen res. Így elég sok idő elmegy az utazással, úgyhogy most keresni fogok egy olyan rendszert ahol resben tudom irtani őket. Assasination küldit nem nagyon szoktam felvenni, max ha láncos vagy navy.
田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44988 üzenetére
Ugyanez van az X56-nál is. A másodlagos tűzgomb és tekerés egyszerre kényelmetlen. Kár, mert amúgy kb. tökéletes lenne. Igaz, más hasonló kaliberű joyt nem volt még alkalmam kipróbálni. Lehet, van még kényelmesebb is.
Assasination a material miatt jó. Néhány perc alatt 4-5 ötös szintű mati nem rossz. Ill. még a minősítés miatt lehet érdemes, de tény, hogy amúgy nem nagyon éri meg.
Az itt már említett Heveri jó szokott lenni küldetések felvételére, kivéve, ha a frakciók éppen egymást irtják, mert akkor sajnos csak ilyen jellegű felkéréseket adnak.
Esetleg a Ngalinn-Mainani vagy a HIP 8444-HIP 8758, előbbinél van haz res, utóbbinál csak low. -
SpaceJam
aktív tag
Azóta megjavult a rendszer... Akkor megint szervergond volt.
A szintézisen kívül van valami mód arra, hogy javítsam az SRV-met a hajón? Nem jó erre valamelyik repair limpet? A refuel legalább automata? Még semmit se tudok róla, csak épp a DAV'S Hope-ban körözök, hogy meglegyen pár cucc az engineer-eknek.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
Raymond
félisten
Na, johet megint rescue mission farmolas? [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Munkas
aktív tag
válasz gabranek #44983 üzenetére
Most jöttem vissza Kolónia és Sagitt A túráról így már vannak saját tapasztalatok.
Kondáról nem írtak túl jókat. Állítólag nagyon rosszul fordul a hipertérben. Nekem meg már cutterrel is fenntartásaim voltak így végül Diamondback-ből építettem kolónia túra hajót, mivel a neutron higway-en azért jól kell forgolódni a hajóval. Elrontani nem nagyon lehet, de ha rosszul fordul rá az ember a cone-ra, akkor sok idő megy el míg meglesz boost. A mélyűr túrákon meg az idő sokat számít. Pár hete nekiálltam a Pahntommal, de 6-8 ezer fényév után visszafordultam. Utólag már látom, hogy akkor nem csak a hajó nem volt kimaxolva, hanem az útvonal tervezést is csinálhattam volna jobban.
Szóval a DB-ből 76-os ugrótávot hoztam ki. Az Anaconda meg állítólag 80 körül tud. Hiába a nagyobb a tömegcsökkenés hatása, de a 6 FSD-ből nincs pre engineered, ha jól tudom (?). Ez kb. annyit jelent, hogy a BD-vel 95 ugrás a Coloniáig, a kondával meg 93. Viszont a DB-ben nagyon nagy a tank a hajó tömegéhez viszonyítva, így 6-8 ugrást biztonsággal meg lehet csinálni mire ki kell állni tankolni. A kondánál nem tudom, de mindegyiken 5C-s tank van, a lecsupaszíott konda meg 1,5-szer nehezebb, így avval valószínűleg, 4-5 ugrásonként tankolni kell. Ezért hiába ugrik kicsit nagyobbat a konda, összeségében mégis 10-15 %-al több ugrást kell vele megtenni a neutron field-en.
Sima ugrálással nekem nagyjából percenként egy ugrás a tempóm (ami kb. 4000 ly/h), a cone boots-okban meg átlagosan 2 percre jön ki egy ugrás. Viszont ott a sebesség négyszeres, így kb. 10000 ly/h tempó jön ki. Ehhez még az is hozzájárul, hogy a cone boostokkal a fogyasztás is kb. negyede lesz, így a tankolás sem viszi az időt. A DB-nél ez amúgy lassú, mert csak 4-es scoop fér rá, de a nagy tank miatt úgy szoktam, hogy beállok a csillag légkörébe és otthagyom pár percre amíg teleszívja magát. Ehhez persze max körüli clean drive-ra mérnökölt thruser kell, avval kb. egy jégkockán ülünk, és sose melegszik túl a hajó.
Az effektív idő a colonia-ig 2 óra volt. A tényleges a duplája, mert azért kicsit nézelődtem is, közben. Visszafelé elmentem a Sagitt. A-ra és onnét jöttem vissza. Ott már nem írtam az időket, de kb. maradt a 10 e ly/h átlagsebesség.
(A végére még gyorsabb is, mert az utolsó 15 ezer fényévnél már meguntam, és mielőbb vissza akartam érni, ezért ráálltam, hogy csak a tempó számít. Beálltam egy ritmusra: jet boost, ugrás, jet boost, ugrás…, az ugrások alatt a másik taskról copy a következő koordináta. Mindig ugyanaz, így csak ritkán hibáztam, és ekkor már a fuelt is kimaxoltam, így amikor kiálltam tankolni, közben javítottam az FSD-t meg ami még elkopott. Aztán újra. Kicsit több, mint egy óra alatt megvolt.)[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #44996 üzenetére
Ezt a scoop problémát nem értem, és már nem az első helyen olvasom... Nem "légkörben" kell ülni, csak menni kell egy kört a horizont fölött picivel adott full sebességgel (fejjel lefele könnyebb látni, azaz felfele kell fordulni), hogy maxxal szívja a kakaót. Csak be kell állítani az ívet és ott is hagyható.
Így még egy hajóm sem volt, ami ettől túlmelegedett volna. Egy kör alatt majdnem minden tank nulláról újratölthető, ez körülbelül 20-30 másodperc, aztán máris lehet távolodni és szinte azonnal nyomni az ugrást a következő rendszerbe mindenféle heat sink, meg erre engineerelés és egyéb baromság nélkül. Túlmelegedni max akkor tud, ha előbb nyomod az ugrást és nem várod meg azt az 5 mp távolodást.
Ha érkezéskor eleve így kerülöd a csillagokat a következő ugrás előtt, akkor majdhogynem szinten tartható a fuel és csak nagyon sok ugrás után kell teljes kört menni.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz SpaceJam #44997 üzenetére
Itt egy közkeletű tévedés van: tankolásnál kicsit se számít a hajó sebessége, csak a csillagtól mért távolságtól függ, hogy milyen gyorsan tölt egy adott FS. Ezért nem is érdemes köröket futni, bőven elég megkerülni, hogy a következő ugráshoz a cél látható legyen, és ott egy helyben ülni azon a határon, ahol a töltési sebesség elérte a maximumát.
A melegedés mértékét befolyásolhatja a modul és a hajó típusa, de persze megfőzni tényleg csak úgy lehet, ha még akkor elkezdjük az ugrást amikor a radaron piros a csillag.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Munkas
aktív tag
Ha van úticél, akkor nem jó csillagról csillagra ugrálni, még ha elsőre érdekesnek tűnik is. A neutroncsillagoknál meg nem lehet tankolni, így célszerűen majdnem üres tankkal kell OBAFGKM csillagora ugrani. A DB Explorerbe így 30+ tonnát kell felszívni. Az A4 fuel scoop maxon tud 0,34 t/s-ot, de nem szoktam szórakozni vele, hogy kimaxoljam a távolságot. Ezért 2 percre általában ott kell hagyni.
Nagyobb hajóknál nem gond, mert ott a nagyobb scoopal már gyorsan megy a szívás. Csak itt éppen ez a cél, hogy minél kisebb legyen hajó ami kisebb modulhelyekkel jár, minél nagyobb tankkal és FSD-vel.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot