-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #27200 üzenetére
Elnézést, ha túl erős volt a megfogalmazás, nem akarok én megbántani senkit, csakhát a veremben, ahol élek nem zavarja az engem felnevelő farkasokat ez a stílus. De még mindig jobb, mintha kiscicákat molesztálnék mérgemben.
Igazából a buborékban lévő eleve ismert, nav beaconnel vagy megvásárolt adatokkal felderített rendszereket nem érinti a dolog most, a felfedezetlen rendszereknél érdekes a történet.
A surface map vita lényege az, hogy az első implementáció az volt, hogy minden felderített (discovery scan) bolygó részletes felszíne látszik a system mapen. Erre valami hihetetlen nagy hiszti beindult, egyrészt realizmus (dudálok egyet a napnál és látszik minden, hogyvanez), másrészt az "immerzív játékélmény" oldaláról (szegény felfedezőtől ezt a pici örömöt is elveszik, hogy hosszú SC utazás után érheti esetleg meglepetés). És azzal álltak elő, hogy a surface map unexplored égitesteknél ne látszódjon, kelljen hozzá minimum egy alap scan (a keményvonalasok szerint detailed scan ).
Ezzel csak az a baj a másik oldal szerint, hogy a scan-hez szinte olyan közel kell menni a a bolygóhoz, hogy onnan már amúgy is látszik a felszín, akkor mi értelme az egésznek? Ez persze nem egészen van így, de tény, hogy elég sokáig kell SC-zni, míg scan közelségbe érünk egy égitesthez.
Gyakorlatilag annyit nyernénk csak, hogy legalább nem kell olyan közel menni a felszín megismeréséhéhez, ahol már számottevően belassulna a hajó, ergo egy-két percet nyerünk, ha nem tetszik a látvány és állnánk tovább.
A látszólagos népharagnak engedett az FD és következő bétába már ezt a megoldást tette, amire jött az ellennépharag. Közben még befigyelt egy bug is, aminek következtében most egyáltalán nem látszik az unexplored bolygók felszíne/típusa sem kicsiben, sem belenagyítva. Ez viszont többeknek újabb ötletet adott, hogy nem is olyan rossz dolog ez: a discovery scan mutassa csak a bolygók helyét, az alap scan a típusát (gáz, földszerű, sziklás stb.), és a detailed scan után látszódjék csak a részletes felszín.A vita most is tart. Eddig a legjobb felmerült ötlet szerintem az volt, hogy a detailed surface scanner funkciója maradjon, ami volt, viszont a discovery scannerek működése változzék úgy, hogy nem a hatótávjuk nő, hanem a basic scanner megadná a bolygók helyét, az intermediate scanner a bolygótípust és az advanced scanner részletes felszínt.
Hamarosan meglátjuk mi lesz, esélyes, hogy a jövő héten már élesedik a 2.2
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot