Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Ok, lehet a 400 már nem feltétlen életszerű, és nyilván nem is célszerű kicentizve használni az akksit. Én abból indultam ki, hogy habár nem vagyok odafigyelős, de a 28-assal el tudunk menni városban ~250-280-at, akkor a 38-asnak nyilván kell tudnia ennél többet is. Jópáran járnak itt Ioniq-al 7-el és 8-al kezdődő kwh/100km fogyival. Pl. Vesa is írta, hogy a párjánál a 28as egész éves klímázós átlaga ~10kwh/100km körül van, ebben benne van a tél is és nemcsak városban, hanem M0 is használják.
"Belül ha jól tudom némileg nagyobb mint a Model 3, de kb egykutya"
Igen, itt természetesen a beltérre gondoltam. Nekem az volt a fontos, hogy minél jobban elférjünk, a hátsó sorban is, ezért anno összehasonlitottam a Kona, M3, Ioniq, új Leaf belterét, és ezek közül a legtöbb adatban az ioniq volt a nyerő, de az M3 is alig pár cm-el kisebb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Titokban új Ryzent kaptak a Socket AM5-ös alaplapok
- One mobilszolgáltatások
- Gumi és felni topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Opel topik
- Google Pixel topik
- Filmvilág
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- További aktív témák...