Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Newlachka

    őstag

    válasz Chris0321 #58531 üzenetére

    ezzel nem értek veled egyet.
    igen mindenki azt mondja,hogy BMW 6 hengertől BMW,de nem véletlenül vannak 4 hengeresek.mert igenis van/volt rá igény.
    az első az,hogy ugyanúgy fent áll a 6 hengereseknél a lánc, vanos, hidrotőke,trafók probléma mint a 4 hengereseknél.

    Az Mo-n hosszabb ideje futott e46-ok állapota amúgy is siralmas,néhány kivételtől eltekintve, ami fanatikus kezében van,és az "életét" ráköltötte.
    Azért mert a mentalitás a magyar autótulajdonosok között még többségben az,hogy hajtom, majd ha valami zsebbenyúlós baja van eladom.

    Ha eljutna a társadalmunk oda hogy a 150-250k-s szervizeket nem tekintenénk soknak, akkor egy idő után elérnénk azt a minőségi szintet,hogy nem minden 5-10 éve Mo-n futó autó lenne kula.És ismét elmondom, van kivétel,csak kevés.

    Nagyon kevés az az e46 tulaj, aki most beleönt 5-800 ezret egy 16-20 éves autóba ha kell.
    És ha Ezredes erre jár,akkor kérlek írj már 500-ba alkatrészt meg munkadíjat egy sor6 benzines e46-ra.

    A rezsidíj alapból 10k/óra.

    A motorcserére pedig: igen vesznek egy lutri motort amit betesznek,és ugyanazzal megáll záros határidőn belül, holott ha a saját blokkjukat generáloznák, lehet 2x es ára lenne a bontott motoréhoz képest,de ismert lenne az előélete,és a javításai...

Új hozzászólás Aktív témák