Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chris0321

    addikt

    válasz FIREBLADE78 #58525 üzenetére

    Az M-es motorkódú még nem olyan rossz, az N-es viszont a nem ajánlott kategória. Bő 2 éve vagyok tag facebook csoportokban, állandóan keresnek 4 hengeres motort mert cserélniük kell és rengetegszer kérdeznek rá, hogy mi a 6 hengeres motorra cserélésük menete. Volt olyan aki kétszer motort cserélt rövid időn belül majd már inkább felújította hátha úgy tovább bírja. Igen, van olyan is aki csak a kötelezőket cseréli és évek óta használja de sokan megjárják a 4 hengeres motorral és ezért nem ajánlom senkinek. A fogyasztása nem biztos, hogy kevesebb mint egy 6 hengeresnek, plusz az sem elhanyagolható szempont, hogy ha jobban le van terhelve (több személy, csomagok, utánfutó) jobban észre lehet venni rajta mint egy nagyobb blokkon amiben több a tartalék. És akkor még nem említettem meg a 6 hengeres motor hangját és mivel hosszabb időre tervez az autóval ki tudja vehet-e majd később ilyet.

    Gézengúz: A 6 hengeres motornak ez az egy problémája van tudtommal, az esetleges magas olajfogyasztás amit lehet orvosolni, pl. hf felújítással és utána nem lesz vele gond. Plusz nem is biztos, hogy ez a drágább hiba áll fenn, mert van valami amit x olajcserekor cserélni kellene de vagy nem tudnak róla, vagy nem cserélik és ez is okozhat olajfogyasztást. Az én autómban az előző tulaj felújította a hf-et, nincs is olyajfogyasztási problémám.
    Plusz ugye ott van az is amit te írtál, hogy nem vigyáznak rá. Ez a motor érzékeny az olajra és arrra, hogy hidegen kíméljék de mivel megy így nem biztos, hogy meg tudják állni vagy egyáltalán foglalkoznak vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák