Hirdetés
- Metroid Prime 4: Beyond - Hosszabb bemutatón a Switch 2 kiadás
- Rövid előzetest kapott a Mandragora: Whispers of the Witch Tree
- Premier előzetesen a South of Midnight
- Free Play Days 14. hét: Age of Wonders 4, Dead by Daylight, Catan
- The Last of Us Part II Remastered - Premier előzetesen a PC-s kiadás
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pardise
senior tag
válasz
gaborka8x8 #36234 üzenetére
Én ezekhez teljesen laikus vagyok, a polírozáshoz. Az autóm jobb oldali szélvédőjén keletkezett egy kb. 10 centis vízszintes karc. Körmöm nem akad bele, de mindenki azt mondta, hogy csiszolás nélkül nem jön ki a karc, csiszolással pedig fénytörés lesz. Egy nagyon jó szélvédős céget is megkérdeztem, ők is ezeket mondták. Cériumos pasztával lehet csiszolni, de fénytörés lesz, nem vállalják, pedig rengeteget olvastam, hogy itt is políroztak szélvédőt pl. a carpro ceriglassel és a hozzá való koronggal és nem írták, hogy fénytörés keletkezett volna. Volt aki azt írta, hogy első szélvédőn biztos a fénytörés, mert hajlított a szélvédő, oldalsó ablaküveget lehet polírozni fénytörés nélkül, hát nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- AKCIÓ! Intel Core i7 6700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 4TB WD RED 3,5 SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.