Új hozzászólás Aktív témák

  • madrac

    őstag

    válasz cappa72 #42474 üzenetére

    Köszönjük a beszámolót! Hát igen... én is tapasztaltam, hogy velük is nagyon nehéz zöld ágra vergődni. Én a táblázatba írtam bele a saját történetemet. Annyi előnye van a boltnak, hogy az új készülékeket legalább megbízhatóan küldik.
    2 hónap garanciális ügyintézés talán jobb mintha megkellene tartani a rossz készüléket, bár ez a hiba jellegétől is függ. És 2 hónapig nincs készüléke az embernek.
    Arra lennék kíváncsi hogy mi van akkor, ha pont akkor jár le a 6 hónapos garancia amíg a postai (nem)átvétellel húzzák az időt.. :U

    (#42495) bprubin: akkor nagy szerencséd volt. Még sose hallottam olyat, hogy egy nem értékbiztosított küldeménynél bármilyen kártérítést is fizettek volna.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák