Új hozzászólás Aktív témák

  • Sir Csimbók

    tag

    válasz Bagira01 #11617 üzenetére

    Azért a hozzáállás sem mindegy. Én is hasonló cipőben járok a ttmalls-al. Adott a ZP300+, amiben nem működik a GPS. Nem azzal indítottam, hogy paypal claim, hanem írtam nekik e-mailt. Eddig mindenre 1 napon belül udvariasan válaszoltak. Jelenleg én is ott tartok, hogy visszaküldtem a telefont, de ezen nem vagyok felháborodva, mert gyártó cégnél dolgozom és bemondásra én sem hinném el, hogy ez rossz, meg az rossz és vissza a pénzt. Természetesen a 45 napot észben tartom, de nekem eddig teljesen korrekt csapatnak tűnnek. Amennyiben megkapták a csomagot a továbbiakról is beszámolok, mert úgy látom ez a része a témának még eléggé tisztázatlan ill. a legtöbb boltról nincs ilyen jellegű információ. Addig is nem köpködök rájuk, hanem próbálom helyén kezelni a dolgot. Hibás terméket itthon is kifoghatsz, legfeljebb nem számolod a telefonálással és egyéb utánjárásból eredő költségeket, ami nem biztos, hogy kevesebb, mint egy levélpostai küldemény Kínába. Nekem ez elsőbbségi feladással 4340 Ft-volt, amit szintén csak a tisztán látás kedvéért írok le. Hozzászólásommal nem kötekedni szeretnék, de némelyek úgy tűnnek, mintha itt nálunk minden hibátlan lenne és az "elmaradott" Kínába küldött dollárjaikért valami felsőbbrendű lénynek kijáró tiszteletet és kiszolgálást várnának el. De ez itthon sincs így. Próbáltam már garanciába cseréltetni samsung telefont is, mert sz*r volt a mikrofonja, de simán elhajtottak, hogy nyugodjak bele ez ilyen. Persze balhézhattam volna, de én inkább nem veszek több samsung telefont. Így a ttmalls-ról is az ügy lezárulta után mondok véleményt és próbálok együttműködni, amíg azt látom, hogy normálisan állnak a problémámhoz.

Új hozzászólás Aktív témák