Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
warte bitte, nem ugyanarról beszélünk. a kívülről (vagy driverből) kényszerített eljárások tisztán postprocessek, van nekik a 32-bites pixelekből álló kép, oszt' csókolom. úgy nem nehéz homályos szart gyártani.
én arra az FXAA-ra gondolok, amit a játékon belül kapcsolsz be - ott implementációtól függően több információból dolgozhat a filter. nézd meg pls, hogy a Borderlands: Pre-Sequelben is annyira gázosnak látod-e az FXAA-t - én tegnap lőttem két képet, és bár egyértelműen látszik, hogy az FXAA egy-két helyen homályosabb, egyáltalán nem tűnik vészesnek.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen