Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz #85552128 #11071 üzenetére

    Olvastam már ezt többször is többektől, de nem értem mi lehetne vele a gond, ha a GCN 1.2 már úgymond hardware-esen is visszafelé kompatibilis, szóval a legrosszabb, ami történhet, hogy nincsenek kihasználva olyan extra feature-ök, amiket a GCN 1.1 még nem ismert, de ez ugyan, illetve fokozottan igaz a DX11.x-re is.

    Ami szerintem inkább gond, az a Mantle OS kompatibilitása. Windows 10 alatt a 15.9.1 beta driver-el is ugyan úgy nincs tripple-buffering a Frostbite-os játékoknál Mantle-el, ahogy már 15.7.x-hotfix-Vy (;];];]) verziókkal sem volt.

    Ha ebben a bétában lesz DX12 támogatás, azt vajon visszaportolják a többi Frotbite 3-as játékba is, amikben volt Mantle? :U

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák