Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz
janos666 #11073 üzenetére
Ha már belerakják akkor azért elvárható, hogy normálisan működjön (értsd: ne legyen lassabb/bugosabb mint a DX11-es mód), úgy gondolom ez nem nagy elvárás tekintve, hogy az aktuális csúcskártyáról és a saját API-ról beszélünk meg valószínűleg az év FPS játékáról ami várhatóan az elkövetkező 1 évben elég sokaknak szempont lesz VGA vásárlásnál (is)...
Az említett Vsync bug javítása a minimum, ha nem is most, de a véglegesben...Be kell másolni az amdmantle32/64.dll | mantle32/64.dll | mantleaxl32/64.dll fájlokat egy korábbi (pl. Fury launch) driverből a játék .exe mellé és nemhogy normális vsync lesz, de még gyorsabb is valamivel
15.7+ driverekkel DA:I olyan 10-15%-kal lassabb Mantle alatt DX11-hez képest még Vsync nélkül is, főleg minimum FPS-ben.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #11073 üzenetére
Biztos nem lesz visszaportolva egyik régebbi Frostbite verzióba sem a DX12 és a Vulkan. Valójában a Mantle is csak akkor lehet használatban mostantól, ha a fejlesztő olyan dolgot szeretne, ami szabványosan nem érhető el. Elég sok dolog hiányzik még a DX12-ből ami konzolokon van, és a Mantle API-ban benne van.
A Mantle bekötési modellje is sokkal jobban hasonlít a PS4-es libGNM-re, illetve az Xbox One DX12 mono API-jához. A normál DX12 és a Vulkan API más bekötési modellt használ, bár a Vulkan modellje csak annyiban különbözik, hogy emuláció céljából fenntart bizonyos specifikus puffereket, hogy az AMD-n kívül más is tudja futtatni a Vulkan alkalmazásokat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
válasz
janos666 #11214 üzenetére
Egyébként ezzel kapcsolatban Nvidia oldalán szoktak lenni cikkek játékokról. Ott méregetik, melyik beállítás mennyit teljesítményt vesz el, és cserébe mennyi látványt ad. Én pl. az alapján lőttem be a Witchert. Csökkentettem pl. a Foliage visibility range-t, mert ultra és high között nagy az ugrás fpsben, látványban meg kb semmit nem kapsz. És még sok egyéb ponton mérlegeltem, mire végül lett egy "tökéletes" beállítás. Megjegyzem, fix 60hoz elég lett volna kikapcsolnom a HairWorksöt, de inkább szöszölök és kikapcsolom a fölös dolgokat is.
Ez a "feature"-e tetszik az NVnek. -
válasz
janos666 #11229 üzenetére
Elvileg csak azt lehet tudni mennyit kér foglalóra... De hogy abból aktuálisan mennyit használ nem lehet tudni.
Főleg ha egy program becachel mindent amit csak tud a rendelkezésre álló összes memóriába akár.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
válasz
janos666 #11267 üzenetére
Na ma is tanultam valami.
Egyrészt simán megette a Youtube feltöltőkéje az 50Mbps videót PCM hanggal is, pedig azt hittem van valami ésszerű bitráta limit és csak AAC+ lehet a hangkodek. Na mindegy...
Másrészt szarrá tömörítette és még akadozik is kicsit a böngészőből visszanézve.Érdekes, mert láttam már jó minőségű videókat Youtube-on, de ezek szerint azok valamilyen szponzorált/szerződéses felhasználók/partnerek videó lehettek, amiket másképp kezel a rendszer, mint mikor egy mezei paraszt tölt fel.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TTomax
nagyúr
válasz
janos666 #11268 üzenetére
Nem mindegy hogy mit töltesz fel... formátum/bitráta,a fene sem érti az algoritmust,mert hogy mire konvertál a youtube az nem függ a source-tól...egyébként pedig az sem mindegy mivel rögzited... az nVs videók nagy része shadowplayel készül ami pl nem véletlen hogy alig terhel az összes felvevöprogi közül,és nem azért mert olyan jó a minőség...btw szerintem csak és kizárólag külső kamera felvétele összehasonlítható,és az sem a youtubeon... egyébként ha bármi trükközés lenne akármelyik oldalon,azt azonnal kitolná valamelyik clikbait oldal,a színek lehetnek eltéröek,de ha kalibrálod akkor az sem...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz
janos666 #11270 üzenetére
Miért bíznál te jobban látatlanban amikor egy külső kamera pontosan ugyanazt rögzíti?Tökéletesen mindegy hogy mit használ a Shadowplay,ha a végeredmény még nyomokban sem tartalmazza azt a bitrátát amit beállítok neki.Az meg,hogy te az intel QuickSyncét használnád ,meg kizárná az összes amd porcival szerelt konfigot,ráadásul intel cpu esetében sincs ingyen,no meg a felvevő programokban sem duskálunk...tehát csakis olyan dolog jöhet szóba ami a teljesítményt sem befolyásolja,ergo nem azon a gépen fut amin a játék... a külső felvevők 99%-a HDMI portot használ,többek között ezért is nem vettem ilyesmit,(merthogy monitoron se bemenet,se normális 2.0-ás felvevö nincs,ugye ezek inkább konzolhoz készültek) a dedikált cuccok pedig igencsak limitesek... Továbbra is egy külső kamera a legjobb megoldás,semmiféle limitet nem okoz,és az mindig ugyanazt rögzíti...de mivel a youtube úgyis rommá konvertálja így ennek sem sok értelme...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
letepem
aktív tag
válasz
janos666 #11270 üzenetére
Épp tegnap tettem fep a 15.9.1et, és felraktam a GE appot is. Majd egy röpke 3 órás battlefront után láttam, hogy aktiváltam véletlen a felvevő funkciót!
Nem éreztem különbséget, se vele se nélküle pedig csak egy kis vérszegény phenomom van, valószínű 100%osan GPU encodert használ!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
letepem
aktív tag
válasz
janos666 #11275 üzenetére
Azért illik nem next next finish-sel feltenni dolgokat! Teljesen használható ez a Gaming Evolved app, ugyanúgy "optimalizálhatod" a játékokat, üzeneteket küldhetsz, twitch is integrálva van,special offerek, stb. Majd meglesem a beállítási lehetőségeket a videófelvétel terén!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #11270 üzenetére
Ezt rosszul tudod. Mindegyik gyártó cucca működik, bár az való igaz, hogy az Intel és az NV nem ad olyan paraméterézési lehetőségeket a minőségre, mint az AMD. De hardveresen Full HD 30 fps-t mindegyik tud.
A program oldali támogatás pedig lehet hivatalos és nem hivatalos. Az NV a GeForce Experience, míg az AMD a Gaming Evolved programon keresztül támogatja ezeket. Driverekben telepíthetők is. Az Intel hivalatos támogatása a Raptr programon keresztül érhető el, később ha megegyeznek a licencen, akkor az Intel drivere tartalmazni fogja a Raptr-t, de addig csak külön telepíthető. A nem hivalatosakra pedig nincs igazából garancia sehol, de nem akadályozzák a használatát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
letepem
aktív tag
válasz
janos666 #11281 üzenetére
Jelenleg ez a max, amit tud a progi:
Szóval tud ez akár 60 fps-t is.
Szerintem ez nem annyira kártékony programot, hogy ne bízhassál továbbra sem az AMD-ben, ugyanúgy kínál más gyártó is ilyet, mégsem hőbörögnek az emberek.[ Szerkesztve ]
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #11283 üzenetére
A Gaming Evolved applikáció az AMD sajátja. Annyi köze van a Raptr-hoz, hogy annak az adatbázisát használja. Ennek a koncepciója az, hogy minden Raptr közösségi funkcióit el lehet érni az AMD programjával is.
Egyedül az Intel használ 3rd party szinten Raptr-be épített hivatalos funkciókat. Ők is arra a hatalmas felhasználóbázisra pályáznak. Nem kizárt, hogy később csinálnak saját verziót.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
válasz
janos666 #11270 üzenetére
"Egyébként az AMD-nek is van ilyenje, csak "természetesen" megkérdőjelezhetőek a specifikációi is (1080p-ben nem támogat hivatalosan 30fps-től többet), illetve "nyilván" nincs rá megfelelő driver (15.7 óta halott) és "főleg" szoftver támogatás (tesztverziós opensource cuccok és az idióta RaptR), ezért sokak számára nem is létezik."
Bár már mások megcáfolták, én is meg tudom erősíteni azt, hogy ezek butaságok. Én is sűrűn veszek fel játékból anyagot és mindig a VCE motort használom, kiválóan üzemel, nagyon jó sebességet és képminőséget ad. Mindössze normális játék és normális VCE kód (implementáció) szükséges. Sajnos sok felvevő szoftvernél nagyon rossz a VCE kód, ezt saját bőrömön tapasztaltam. Ahol azonban normálisan írták meg, ott gond nélkül megy az 1080/60
Amúgy nekem "csak" első generációs VCE motorom van, de ez is nagyon jó képminőséget csinál még viszonylag alacsony bitrátán is. Itt a képletbe belejön az is, hogy az adott felvevő szoftver milyen képminőséget tud, vagyis mit tud kihozni az encoder-ből. A VCE második generációja ráadásul jobb képminőséget hozott magával, míg a harmadik generáció emellett alaposan megnövelte a sávszélességet, így elérhetővé vált a 4K felvétel is.Arra mondjuk én is kíváncsi lennék, hogy a legújabb fixfunkciós motorok között mekkora eltérés van képminőség között. Sajnos nem találtam sehol ilyen jellegű tesztet.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
janos666 #11484 üzenetére
Hali!
Én még tavasszal próbálkoztam vele, akkor még nem volt olyan opció a RaptR-ben, hogy a felvételt lemezre mentse, így nem is foglalkoztam onnantól vele. Több más felvevő szoftvert kipróbáltam még akkor és a helyzet igen elszomorító volt, mert egy kivételével mind trehányul használta a VCE motort, már amelyiknél volt VCE implementáció. Ez alatt azt értem, hogy ha bekapcsoltam a VCE enkódolást, akkor általában vagy divetítés lett a vége vagy végtelenül pixeles ronda kép, rosszabb eseten mindkettő.
Volt/Van azonban egy olyan, amely kiválóan használja a dedikált fixfunkciós enkódert és ez a Mirillis Action. Ez gyönyörűen, frame drop nélkül veszi fel a játékokat, én 60 FPS-el veszek fel és hibátlanul működik. Én egy Radeon 7870-el veszek fel anyagot (első generációs VCE motor és sok órányi felvételt készítettem különböző játékokban) és semmiféle sebességbeli problémával nem találkoztam eddig, kiválóan veszi fel 60 FPS-el úgy, hogy valós időben, a felvétel készítése közben tömörít. A képminőség pedig szerintem szintén kiváló, legalábbis magas szintre állítva.Ha egy példaértékű, VCE-t támogató szoftvert keresel, bátran ajánlom neked az Action-t!
A legkisebb mértékben sem szeretnék itt xy terméket reklámozni, mindössze a tapasztalat nekem azt mondja, hogy egyelőre az Action használja értelmesen a VCE motort.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- KERESEM!!! Corsair 7000D AIRFLOW
- Dobozos Új Samsung Galaxy Book 3 /i7-1355u/16GB/512SSD/FHD/Garancia/4 Óra Üzemidő
- Pénztárcabarát áron új 12. Generációs HP Pavilion x360 /2in1/Touch/16GB/512 SSD/15.6"/ FHD/IPS/Gari/
- SPÓRÓLJ SZÁZEZREKET! LÉGY TE AZ ELSŐ AKI FELBONTJA! Új bontatlan gamerlaptopok I5/7/9 R7 Rtx 4060-70
- AKCIÓ% Dobozos új HP VICTUS Gamer laptop/i5-12500H/16GB/512GB SSD/RTX 3050 4GB/144Hz/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen